Liikkumisturva, mikä ihme juttu tää on ja mitä korvaa?

Aloittaja Visa, 04.09.12 - klo:18:02

« edellinen - seuraava »

Visa

No kävipä näin.

Ajelin pari viikkoa sitten sunnuntaina iltana kesämökiltä kotiin pääkaupunkiseudulle. Puolisen tuntia ennen kotipihaa Kehä III ylämäessä Lahden tien jälkeen länteen ajaessa auto alkoi pimputtelemaan "engine fail worshop!, start-stop error!" ym ja sytytteli muutaman keltaisen varoitusvalon. Samalla moottorista katosi tehot ja auto hyytyi mäkeen. Melkoista kikkailua muuten sunnuntain iltaruuhkassa päästä pientareen puolelle ylämäessä...

Auton sammutus, hetken ihmettely, uusi käynnistys, tuntuisi käyvän tyhjäkäyntiä ihan nätisti, tehoa ei oikein ole, päästään kuitenkin liikkeelle ja reipasta juoksuvauhtia loppuilta varovaisesti kotiin.

Onneksi seuraava maanantai oli kesälomapäivä ja ajelin heti aamusta hissukseen Espoon Volkkarille.

Ok, ihan mukava nuorehko huoltomies löysi tietokoneelta että joku kampanja oli tekemättä, turbossa oli joku vika tehtaalta lähtiessä joka nyt sitten paljastu syyksi. Huolto meni seuraavalle päivälle tiistaille, auto jäi pihaan. Ajamista ei suositeltu.

Mun käsityksen mukaan Volkkarin liikkumisturvasta tälläisessä tilanteessa pitäs saada sijaisauto? Kysyin huollosta, vastaus oli tyly. Koska auto on tullut pihaan omin voimin (juoksuvauhtia) niin sijaisautoa ei saa.

Ratkaisuksi ehdotettiin autona ajamista viereisen huoltoaseman pihalle ja sieltä sitten soittamaan hinausauto ?!?!

No jokatapauksessa olin lomalla ja ajelin bussilla kotiin, hain auton seuraavana päivänä. Työpäivänä asia olis ollu toisin (tartten autoa töissä joka päivä). Kiitos huollolle, auto tuli kuntoon.

Jäi vähän outo olo, missasinko jotain? Mihin liikkumisturvaa yleensäottaen edes tarvitsen (miks huoltaa volkkarilla?)

Kävi ihan samanlainen juttu edellisen vw Golffin kanssa muutama vuosi sitten Iisalmessa. Auto jaksoi mennä mateluvauhtia huoltoon Iisalmen Laakkoselle (egr venttiili hajos matkalla) ja oli päivänselvää että auto joko tulee kuntoon samana päivänä tai matka jatkuu liikkumisturvan sijaisautolla.

Ja autohan oli
Vw Jetta uus korimalli, vm -11, 1.2tsi, mittarilukema oli 58tkm

Karvis

Kyllä sen liikkumisturvan edellytyksenä on että autolla ei pääse huoltoon asti, hinuri kannattaa soittaa matkan varrelta niin saa suoraan sijaisauton alle. Hinuri saattaa jopa tuoda vuokra-auton tullessaan.
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

jusba31

Ihan oikein on huollossa liikkumisturvaa tulkittu. Jos autolla pystyy ajamaan huoltoon niin liikkumisturva ei korvaa sijaisautoa.
Oisit soittanut liikkumisturvaan sieltä kehän rampilta mihin auto hytyi niin silloin oisit saanut sijaisauton alle.

Kasis

Kattaako liikkumisturva laina-auton, jos auto on "kotipihassa" rikkinäisenä vai pitääkö autolla jäädä tienpäälle?
Scirocco & VI Golf Variant

KariH

Sama, jos auto ei aamulla lähde käyntiin, niin ei kun työntämällä pois pihasta kadunvarteen ja sitten soittamaan apua, niin menee liikkumisturvaan. Sanoo vaan että siihen pääsi ja sitten pysähty.

Edit: Eli pitää päästä pihasta pois. "Matkalle"

Kasis

Lainaus käyttäjältä: KariH - 04.09.12 - klo:19:35
Sama, jos auto ei aamulla lähde käyntiin, niin ei kun työntämällä pois pihasta kadunvarteen ja sitten soittamaan apua, niin menee liikkumisturvaan. Sanoo vaan että siihen pääsi ja sitten pysähty.
Mulla jäi 100m päähän kotiovesta, enkä laina-autoa saanut. Tosin vw autosta(vantaa)
sain auton lainaksi, kunnes omani oli seuraavana päivänä "muka" valmis. Sama vika uusiutui seuraavana aamuna ja sama show uudelleen.
Scirocco & VI Golf Variant

Karvis

Edellisestä Ocusta meni puola eräänä pakkasaamuna, nilkutin sillä kuitenkin lapset hoitoon ja itseni töihin. Hinuri nouti auton työpaikalta ja sijaisauton olisi saanut jos auto ei olisi tullut kuntoon samalle päivälle, en muista sanoinko auton olevan työpaikan pihalla vai miten se meni. Skodan ja VW:n ehdoissa taitaa tosin olla muutenkin hiukan eroa ::)

Visa

Lainaus käyttäjältä: jusba31 - 04.09.12 - klo:19:20
Ihan oikein on huollossa liikkumisturvaa tulkittu. Jos autolla pystyy ajamaan huoltoon niin liikkumisturva ei korvaa sijaisautoa.
Oisit soittanut liikkumisturvaan sieltä kehän rampilta mihin auto hytyi niin silloin oisit saanut sijaisauton alle.

Siis näin sitä olis pitäny kai tehdä. On tää tosi outo systeemi.

Ainakin mulle on koko liikkumisturvasta jäänyt mielikuva että "huollattamalla merkkihuollossa auton levitessä saa sijaisauton alle". No eipä olekaan näin.

EDIT: Ja auto on tosiaan ostettu samaiselta Espoon Volkkarilta viime vuonna. Fiksumpi myyjäliike tulis vaikka sijaisauton verran vastaan. Kuitenkin nykyinen Jetta varmaan vaihtoiässä ens tai seuraavana vuonna ja samassa merkissä aikomus pysyä.

Karvis

Lainaus käyttäjältä: Visa - 04.09.12 - klo:19:53
Ainakin mulle on koko liikkumisturvasta jäänyt mielikuva että "huollattamalla merkkihuollossa auton levitessä saa sijaisauton alle".

Juuri näinhän se on, jos matka jää kesken. Jos sillä pääsee korjaamolle-molle, niin matka ei ole katkennut kesken.

fish

No, onneksi on Volvo.

V50 alle vaikka auto siirtyi omin voimin korjaamon pihalle.
Touran 1.6 TDI DSG7

jhm

Tänään sitä sitten tarvittiin ensimmäistä kertaa ikinä.Nimittäin liikkumisturvaa.
Aamulla töihin mennessä syttyi keltainen hehkulangan kuva mittaritauluun ja teksti engine fail workshop ja tehot tipahti.No pääsin nilkuttamaan työmaan pihaan ja soitto huoltoon kun kello eteni kahdeksaan.Epäilivät huollossa että hiukkassuodatin häiriköi ja iltapäivällä voisi tulla testeriin.

No iltapäivä koitti ja lähdin kohti huoltoa ja parin kilsan jälkeen sama homma.Sama valo ja teksti kuin aamulla mutta myös pakokaasun kierrätyksen hälyvalo jäi palamaan.Auto sopivaan paikkaan,soitto huoltoon josta neuvottiin soittamaan Skodan ajoturvaan josta tilattiin hinuri.Auto lavalle ja korjaamolle,testeri ilmoitti:häiriö pakokaasun kierrätyksen anturissa tjsp.Perjantaiksi lupasivat osat ja auton kuntoon.Auto Ocu 1.6 tdi vm.2010 ja ajettu 123 600km.Kustannukseksi kuuluu minulle jäävän puolet töistä (noin 3 h )eli 180 eur.Osat takuuseen.

Puoli tuntia siitä kun auto oli laitettu testeriin lähdin Auto-Seinin pihasta Aviksen jannun tuomalla BMW 116 i sportilla kohti kotia.3 päivää ajellaan nyt sitten pensaturbolla ja 8-vaihteisella automaattilaatikolla.Ei nyt aivan paskempi ole tuokaan kulkine  :D.

Joten ajoturva tuntuu toimivan ja merkkiliikkeen huoltoleimat haukkuu kyllä taas hintansa.Tähän asti ainakin tyytyväinen..
VW Transporter T5  84kw 2014

Urlaub

Lainaus käyttäjältä: jhm - 06.11.12 - klo:19:04
Joten ajoturva tuntuu toimivan ja merkkiliikkeen huoltoleimat haukkuu kyllä taas hintansa.Tähän asti ainakin tyytyväinen..

Ei kyllä hauku..  :P

Autoliitosta saa saman turvan henkilökohtaisena eli on voimassa aina sielä missä sinäkin. Vaikka olisit naapurin autossa matkustajana, niin turva on voimassa. Samoin perhen kakkos- ja kolmosautoissa, moottoripyörissä, asuntoautoissa jne. Eikä kysellä, jotta missä olet huoltanut autosi.

http://www.autoliitto.fi/edut-jasenyys/jaseneksi-liittyminen/al-turva-jasenyys/

jhm

Niin näköjään.

Mutta jos vain vertaan omia kokemuksia edellisen Ocun kanssa (kannentiivisteen vaihto+jäähdytinnesteet+paisuntasäiliö+toistakymmentä tuntia työtä+sijaisauto 0 eur) sekä tähän nykyiseen keissiin uusi anturi+ 3 tuntia työtä+sijaisbemu kustannus minulle 180 eur.

Merkkiliikkeen huoltokustannukset jonkin verran kalliimmat kuin ei-merkkikorjaamon mutta minkähänlaisen väännön olisi joutunut tekemään noissa takuuajan ulkopuolisissa vioissa jos olisi leimat puuttunut?

Moni tuntuu vain joutuvan maksumieheksi pikkuhommissakin.
VW Transporter T5  84kw 2014

RTWteam

VW liikkumisturva ensimmäistä kertaa käytössä. Soitin klo 20.30 ensimmäisen kerran ja kerroin auton ongelmasta. Sain selkeän ohjeistuksen mitä voisin itse autolle tehdä. Soitin uudelleen 21.15 kertoen että neuvot eivät auttaneet. Löysivät rekisterinumerolla edellisen soittoni ja kertomukseni joten en joutunut alusta asti kertomaan tarinaa. Sovittiin hinausauto ja sijausauto menettelyistä. 21.45 soitti hinausauton kuljettaja ja sanoi kerkeävänsä klo 22.30 paikalle. Se oli minulle ok. Autovuokraamosta soitto tuli 22.00 ja olisin auton saanut heti mutta en tarvinnut joten sovittiin että aamulla klo 10.00 saan auton pihaan. Hinausauto saapui sovitusti. Tähän mennessä olen ollut tyytyväinen VW liikkumisturvaan. Tarina jatkuu kun arki koittaa...

savolaiskollega

Audin turva ainakin oli männävuosina sitä luokkaa, että kun molemmat ajovalopolttimot oli palaneet, niin totesivat, etteivät he sille mitään mahda. Tosi hyvä turva.... ;D

MiJuPe

ittellä kans pari kertaa tuo ajoturva tullu tarpeen..eka kerralla puola poikki ja nilkutin korjaamolle ja siitä soitin ajoturvaan ja sain sijais auton korjaamon pihalle ku sanoin et olin lähössä reissuun ja tämän pitemmälle en päässy. ja toisella kerralla meni taas puola poikki(eri pytyltä kylläkin) töihin meno matkalla.työ paikan pihalle päästyäni soitin taas ajoturvaan ja pyysin hinuria tulemaan 21.45 työpaikan pihalle(iltavuorosta sillo pääsin).niin se hinuri tuli ja vei auton korjaamolle ja minut kotia ja seukki päivänä auto taas pelas.puolissa oli sillo vissii ollu enemmältikki harmia ku oli kampanja remppa joten säästin itte siinä hinurin ja puola rempan ja yhen suunnan työväli-koti bensat (37km suunta) =D
Skoda Octavia 2.0FSI elegance AUT. & Audi A4 B6 1.8t avant quattro

Ex.Skoda Octavia 2.0TFSI RS.

tsiih

Lainaus käyttäjältä: RTWteam - 07.12.12 - klo:23:03
VW liikkumisturva ensimmäistä kertaa käytössä. Soitin klo 20.30 ensimmäisen kerran ja kerroin auton ongelmasta. Sain selkeän ohjeistuksen mitä voisin itse autolle tehdä. Soitin uudelleen 21.15 kertoen että neuvot eivät auttaneet. Löysivät rekisterinumerolla edellisen soittoni ja kertomukseni joten en joutunut alusta asti kertomaan tarinaa. Sovittiin hinausauto ja sijausauto menettelyistä. 21.45 soitti hinausauton kuljettaja ja sanoi kerkeävänsä klo 22.30 paikalle. Se oli minulle ok. Autovuokraamosta soitto tuli 22.00 ja olisin auton saanut heti mutta en tarvinnut joten sovittiin että aamulla klo 10.00 saan auton pihaan. Hinausauto saapui sovitusti. Tähän mennessä olen ollut tyytyväinen VW liikkumisturvaan. Tarina jatkuu kun arki koittaa...
Ymmärsinkö nyt oikein, sulla palaa pari merkkivaloa vaan mittaristossa ja silti auto hinattiin liikkumisturvan piikkiin korjaamolle??
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

VWRiddare

VW liikkumisturva ensimmäistä kertaa käytössä. Soitin klo 20.30 ensimmäisen kerran ja kerroin auton ongelmasta.
Hymyssäsuin lueskelin eilen sun tekstiäs tästä liikkumisturvasta, mutta eipä hymyilytä enään. Tänään jouduin itsekkin siihen turvautumaan, ja ensimmäistä kertaa minäkin. Verstaalle lähti omakin auto, ja vain luoja yksin tietää,koskahan sen saa takaisin. Mutta on se ainakin hyvä kuluttajan kannalta, kun on tällainen turva keksitty. Maanantaina tarttee sitten alkaan kyseleen sitä sijaisautoa.

JaskaPankuttaja

Itse käytin aikoinaan tuota ajoturvaa kaksi kertaa.

Startti hajosi Joulun aatonaattona, oli himppasen kiire saada auto pajalle ja joululomareissulle.
Ja sainkin, mutta melkoisen kitinän saattelemana.

Tästä eteenpäin 13 kuukautta niin startti hajosi taas.
Aluksi kanta oli että minun on maksettava startti ja vaihtotyö, osan takuu kun on 12 kuukautta.
Piti oikein parikin puhelua soittaa ja kysyä huoltoneuvojaa isokenkäisemmiltä että onko se todellakin viimeinen kanta asiaan.
Ei ollut, ihan ilman kustannuksia tuli startti vaihdettua.

Sen verran päänaukomista noiden kahden episodin aikana kuulin 'asiakaspalvelusta' puhelimessa, hinausauton kuljettajalta ja varsinkin huollosta/korjaamolta että k.o. auton ajoin tuon toisen startin vaihdon jälkeen ihan toisen merkkisten autojen kaupan pihaan ja laitoin kiertoon.

RTWteam

Arki koitti ja todellakin koetteli. Tänään Laakkonen oli tehnyt diagnoosin ja auto jää reiluksi viikoksi lasipalatsin suojiin. Luovutin VW liikkumisturva auton pois Laakkoselle ja sain tilalle Laakkosen oman sijaishuolto auton siihen saakka kunnes oma autoni on kunnossa. Sijaisautoista tai hinauksista en joudu maksamaan mitään. Täyden kympin suoritus liikkumisturvalta.

Joens

Terve kaikille liikkumisturvan käyttäjille ja asiantuntijoille.

Leon lähti hinurilla airbag valon takia ja uudet osat tilattu ja sijaisauto saatu.

Itse kysymykseen sijaisautosta; Oletteko joutuneet maksamaan bensat sijaisautosta? VW Herttoniemi antoi sijaisautoksi Europcarin karvalakki Golfin ja vuokrayhtiön neuvoja käski tankkaamaan auton täyteen kun palautan, onko oikein?

Kävi myös ilmi, että sijaisautoa ei saa kukaan muu ajaa kuin minä, ellen maksa tiettyä summaa että voisin esim lisätä vaimoni kuskiksi (perheessä siis yksi auto jota molemmat käyttää).

Kolmas seikka on 700â,¬ omavastuu. Tästäkin olisin selvinnyt rahalla eli parikymppiä jos olisin maksanut niin omavastuu olisi poistunut.

Ja neljäs asia. Pitäisikö sijaisauton olla millään tasolla samantasoinen kuin korjauksessa oleva auto? Koska tässä tapauksessa europcarin karvalakki golf on sitä tasoa, että en edes usko että maahantuojalta saa näin karvalakki mallia suomesta. Esim omassa parkkitutkat, xenonit, navi yms..

Onko tässä mennyt nyt kaikki ihan putkeen? Pikaisia kommentteja kaivataan :)
Seat Leon 1.4TSI FR-Edition -12 (28.2.2012)
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=7564.0

teemur

Lainaus käyttäjältä: Joens - 03.09.14 - klo:08:59
Terve kaikille liikkumisturvan käyttäjille ja asiantuntijoille.

Leon lähti hinurilla airbag valon takia ja uudet osat tilattu ja sijaisauto saatu.

Itse kysymykseen sijaisautosta; Oletteko joutuneet maksamaan bensat sijaisautosta? VW Herttoniemi antoi sijaisautoksi Europcarin karvalakki Golfin ja vuokrayhtiön neuvoja käski tankkaamaan auton täyteen kun palautan, onko oikein?

Kävi myös ilmi, että sijaisautoa ei saa kukaan muu ajaa kuin minä, ellen maksa tiettyä summaa että voisin esim lisätä vaimoni kuskiksi (perheessä siis yksi auto jota molemmat käyttää).

Kolmas seikka on 700â,¬ omavastuu. Tästäkin olisin selvinnyt rahalla eli parikymppiä jos olisin maksanut niin omavastuu olisi poistunut.

Ja neljäs asia. Pitäisikö sijaisauton olla millään tasolla samantasoinen kuin korjauksessa oleva auto? Koska tässä tapauksessa europcarin karvalakki golf on sitä tasoa, että en edes usko että maahantuojalta saa näin karvalakki mallia suomesta. Esim omassa parkkitutkat, xenonit, navi yms..

Onko tässä mennyt nyt kaikki ihan putkeen? Pikaisia kommentteja kaivataan :)

1. Olen kaksi kertaa tarvinnut sijaisautoa kun matka jäänyt kesken. Auto ja mies hinurin kyydissä korjaamolle, sieltä sijaisauto. Molemmilla kerroilla sijaisauto ollut Golf, tankki täynnä lähtiess, pyydetty palauttamaan täynnä.

2. ja 3. Taitaa olla normaalia ns vuokra-autokäytäntöä

4. Ehdoissa ei lue, että saat vastaavan auton, mutta liikkumisturvan puhelinpäivystäjä kuulemma kuitenkin merkitsee vuokraamolle pyynnön suurinpiirtein vastaavasta autosta. Minulle henk koht on kyllä aivan sama onko sijaisautossa navi, xenon, parkkitutkat, olkoot vaikka Citigo kun palvelu on pelannut hyvin ja pääsee pois taipaleelta

Jos airbag valon takia hinausauto on hakenut Leonin ja sait jotakin vielä tilalle niin olisin tyytyväinen, kaikki putkessa  :)
Kulkupeli: Audi Q5 Offroad TDI LoQ S-Tronic

Exät: VW Golf Variant mk7 4mot TDI -14; VW Golf mk6 GTI -10; VW Golf mk7 4mot TDI -13; VW Scirocco TSI -11; Seat Leon FR TDI -10; VW Tiguan 4mot T&F -08; VW Golf mk5 GTD -07

www.tjr.fi

Joens

Lainaus käyttäjältä: teemur - 03.09.14 - klo:10:39
1. Olen kaksi kertaa tarvinnut sijaisautoa kun matka jäänyt kesken. Auto ja mies hinurin kyydissä korjaamolle, sieltä sijaisauto. Molemmilla kerroilla sijaisauto ollut Golf, tankki täynnä lähtiess, pyydetty palauttamaan täynnä.

2. ja 3. Taitaa olla normaalia ns vuokra-autokäytäntöä

4. Ehdoissa ei lue, että saat vastaavan auton, mutta liikkumisturvan puhelinpäivystäjä kuulemma kuitenkin merkitsee vuokraamolle pyynnön suurinpiirtein vastaavasta autosta. Minulle henk koht on kyllä aivan sama onko sijaisautossa navi, xenon, parkkitutkat, olkoot vaikka Citigo kun palvelu on pelannut hyvin ja pääsee pois taipaleelta

Jos airbag valon takia hinausauto on hakenut Leonin ja sait jotakin vielä tilalle niin olisin tyytyväinen, kaikki putkessa  :)

Joo muuten olen kyllä tyytyväinen palveluun paitsi maahantuojan osalta, joka on unohtanut aktivoida liikkumisturvan. Eli sain soitella 3 eri paikkaan useaan otteeseen ennenkuin sain sijaisauton, koska järjestelmän mukaan mitään liikkumisturvaa ei mukamas olisi voimassa.

Varusteista sen verran, että en itse välttämättä tarvi kuin perusvarusteita laina-autoon, mutta esimerkiksi bluetooth olisi ihan kätevä kun joutuu työpuheluita hoitamaan ajon aikana. Ja avustavat varusteet lähinnä vaimoa varten.

Hinauskäsky airbag valon takia tuli huoltamolta / seat assistance palvelusta, joten siihen on paha ottaa kantaa :)
Seat Leon 1.4TSI FR-Edition -12 (28.2.2012)
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=7564.0

kt

Lainaus käyttäjältä: Joens - 03.09.14 - klo:12:04

Joo muuten olen kyllä tyytyväinen palveluun paitsi maahantuojan osalta, joka on unohtanut aktivoida liikkumisturvan. Eli sain soitella 3 eri paikkaan useaan otteeseen ennenkuin sain sijaisauton, koska järjestelmän mukaan mitään liikkumisturvaa ei mukamas olisi voimassa.

Varusteista sen verran, että en itse välttämättä tarvi kuin perusvarusteita laina-autoon, mutta esimerkiksi bluetooth olisi ihan kätevä kun joutuu työpuheluita hoitamaan ajon aikana. Ja avustavat varusteet lähinnä vaimoa varten.

Hinauskäsky airbag valon takia tuli huoltamolta / seat assistance palvelusta, joten siihen on paha ottaa kantaa :)

1) Oliko huoltokirjassasi liikkumisturvan leima? Jos on, niin myyjäliikkeen virhe, jos turvaa ei ole aktivoitu.
2) Kannattaa omistaa auto puoliksi vaimon kanssa, niin voi vedota siihen, että kummankin omistajan kuuluu saada ajo-oikeus.
Foorumilla jo vuodesta 2009.  Ateca vm21 150hv,  Citigo robot

pelekone

Omalla kohdalla liikkumisturva hoiti hinauksen korjaamolle ja sijaisauton, vaikka kiesi ei liikkunut omasta autokatoksesta.

Karmat

Itsellä Audi A4 B7 -08 jätti tielle viisi kertaa.  ;D

Neljä kertaa kuuluisien pumppusuuttimien takia ja viidennen kerran meni öljypumppu. Jokaisella kerralla sain liikkumisturvan piikkiin mukisematta sijaisauton (paremman tai huonomman mitä oma auto) ja hinauksen tienpäältä. Samoin kaikki korjauskustannukset pumppusuuttimien vaihdosta meni Audin piikkiin. Öljypumppu meni sitten viidennellä kerralla ja siitä jäi mulle 900â,¬ maksettavaa. Audi makso osat ja korjaamo osan töistä kun oli juuri muutama päivä sitten ollut määräaikaishuollossa. (noin 2000â,¬)

Kaksi kertaa haettiin työpaikan pihalta, kaksi kertaa tienvarresta ja kerran 100m kotipihasta.

Tais olla vuos 2011 ja kilometrejä 120000km. Eli Audilla pelas liikkumisturva todella hyvin.  8)

axe

n. 9 v ajellu volkkareilla. 2 kertaa tarvinnut (olisin tarvinnut) liikkumisturvaa.Ensimmäisellä kerralla sippasi auto huoltoliikkeen pihaan, tilapäisautona lähes uusi polo joka ei meinannu pysyy kirveelläkään käynnissä:Tuomio-> piti maksaa itse tilapäisauto+löpöt kun ei auto jättäny välille vaan huoltoliikkeen pihaan....fair play.. >:(.
Toisella kerralla tarvittiin jo hinuria 3 kilsan matkaan paikalliselle volkkarille.Tuolloin huoltoneuvoja yritti vaivihkaa ujuttaa hinurin laskua 170eur mulle mutta sanoin että sori vaan ei kuulu mulle.Tilapäisautona oli golf joka piti tankata,no ajoa tuli 10km eli eipä tuo mitää. fair play taas.Ilmeisen tarpeellinen tuo palvelu VAG omistajalle

Tourano

Audin liikkumisturvaa käytin kun auto oli liikkunut noin 2 autonmittaa.

Sinänsä palvelut toimivat hyvin, sijaisauto tuli kait autoliikkeen piikkiin (koeajoauto).
2014 Toyota LandCruiser 150 & Passat Variant TDI... ja jokunen muu.

skriko

Ite ajellu 4 vuotta ja 4 kk parjatulla 1,4TSI:llä. Ei ole muuten tarvittu mikään valtakunnan liikkumisturvia, ihan on Sciroccolla turvallisesti liikuttu.

Oktaavi

Lainaus käyttäjältä: skriko - 04.01.15 - klo:23:30
Ite ajellu 4 vuotta ja 4 kk parjatulla 1,4TSI:llä. Ei ole muuten tarvittu mikään valtakunnan liikkumisturvia, ihan on Sciroccolla turvallisesti liikuttu.
Lohduttavaa kuulla, että jollakin on tämä murheenkryyni toiminut. Ei varmaan kauheasti ajettu, jos ei ole tarvinnut vielä hinuria tilata?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy