Uusi A3 2011/12

Aloittaja Flat, 21.01.10 - klo:14:20

« edellinen - seuraava »

Karvis

Lainaus käyttäjältä: TT_rex - 07.10.13 - klo:21:37
Tuli tossa tänään haettua sisälämppäri autoon ja ajellessa kotiin päin ideoin sille itseseisovan telineen, jottei tarvitsisi alkaa porailemaan
reikiä mihinkään paneeleihin. Ohessa prototyyppi, joka edustaa jo melkein valmista versiota. Suurin osa tuosta hässäkästä jää siis jalkatilan maton alle. Vielä pitää vähän tuota rakennetta tukevoittaa...

Calixin lämppärissä tuollainen häkkyrä olisi tullut mukana samaan rahaan ;)
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

wolf6

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 07.10.13 - klo:18:21
Testi oli 8/2013, ja olen itseltäni tuon lehden hukannut. Lopetin tilauksenkin, enkä pääse enää nettiin lukemaan.
Kiitoksia.
Pitääpä illalla lukea tuo testi.

Nyt kyllä tuntuu kun olen lukenut näitä viestejä,  että pidän B&O tilauksessa. Onhan se paremman näköinenkin.
A3 Premium

Levjsa

Lainaus käyttäjältä: wolf6 - 07.10.13 - klo:22:28
Nyt kyllä tuntuu kun olen lukenut näitä viestejä,  että pidän B&O tilauksessa. Onhan se paremman näköinenkin.

Pidä ihmeessä, kyllä se ainakin omien kuunteluiden ja säätelyiden mukaan mukavan kauniisti ja kirkkaasti soi! B&O:n valolistojen ulkonäkö on myös pimeällä todella hieno, on ne valoisallakin kyllä hienot paneelit ja valojuovat.

Seba

Työkaverin A3 CC:n B&O:ta ahkerasti kuunnelleena voin yhtyä muiden kommentteihin. Ã,,äni on mukavan tarkka ja erotteleva ja basso potkii mukavan napakasti. Volumeakin voi nostaa hävyttömän kovalle eikä silloinkaan näy merkkejä säröstä tai vahvistimen kyykkäämisestä.

Rauska

Lainaus käyttäjältä: nasse - 07.10.13 - klo:18:08
Tämä väri muuten herää vielä erilailla eloon kun pintaan saa kunnon vahan, nimim. vieläkin ihastelen 6kk vanhan auton väriä auringossa.
Mulle tulossa se nano - käsittely, toivottavasti ei himmennä  ;D
Ja muut speksit:
- AZB Kiiltolista ikkunoihin
- 6NQ musta sisäkatto
- 6XE Taittuvat ulkopeilit
- 7X2 akustinen ja optinen parkkijärjestelmä edessä ja takana
- 9VD AudiSoundSysytem
- PNU Navigointi
- QJ1 sisätilan alupaketti
- QQ4 sisävalopaketti
- replica Audi F842 kesäksi, tais olla Pirellin kumit alla
- Hakka 8 nastat originaaleille vanteille
- puskurin suoja taakse

NYX RS E-Tron Gt 2022
EX E-Tron Sportback Progres Plus 55 quattro 2022
EX Audi e Tron GT 2021
EX A3  A3 Sportback TFSI mild hybrid 110 kW
EX A4 Avant 2016 2.0 TFSI Quattro
Ex A4 Avant 2.0 TFSI q 2015
Ex A3 SB 1.8 q Business Sport S-Tronic -13
EX A5 SB 2.0T q business -10.
Ex A3 1.4 T s-tronic -09.

Voimasavu

Lainaus käyttäjältä: 1.8 "APR" Q - 07.10.13 - klo:21:55
Itsellä ollut noi molemmat audiot ja nyt kun on puoli vuotta kuunnellut B&O:ta,niin kyllähän tuo parempi on...Markun sanoin...ääni erottelevampi ja se ei puuroudu kuin ASS:ssä....musiikista joka"detalji" kuuluu hienosti,kun taas ASS:ssä basso jytisee ihan hyvin,mutta äänen laatu muutoin on vaatimattomampi.
Onhan tuo B&O kallis,mutta jos haluaa virheettömän äänentoiston,niin ehdoton valinta,jos taas hauaa vaan bassotoistoon "muhkeutta",niin ASS on valinta paljon huokeampana vaihtoehtona.

Tismalleen samaa mieltä. Viime viikolla tuli oltua työkaverin A3:sen kyydissä, jossa on ASS. Ei kyllä harmita yhtään, että omaan tuli ruksattua B&O. On sen sointi vaan huomattavasti tasapainoisempi ja kestää luukuttaa hävyttömän kovalla ilman säröytymistä, kuten Seba tuossa mainitsikin. Jos musiikkia tulee kuunneltua muutenkin kuin taustameluna niin ehdottomasti B&O!

Karvis

Lainaus käyttäjältä: Rauska - 07.10.13 - klo:23:05
Mulle tulossa se nano - käsittely, toivottavasti ei himmennä  ;D
Ja muut speksit:
- AZB Kiiltolista ikkunoihin
- 6NQ musta sisäkatto
- 6XE Taittuvat ulkopeilit
- 7X2 akustinen ja optinen parkkijärjestelmä edessä ja takana
- 9VD AudiSoundSysytem
- PNU Navigointi
- QJ1 sisätilan alupaketti
- QQ4 sisävalopaketti
- replica Audi F842 kesäksi, tais olla Pirellin kumit alla
- Hakka 8 nastat originaaleille vanteille
- puskurin suoja taakse

Meneekö sulla A5:n vaihdossa?
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Rauska

Menee, ellei joku osta viikon sisällä .....
Edit:
linkkikin on  :D   http://www.vagarena.fi/index.php?topic=17482.0

Edit: piti downgreidata kun jäin eläkkeelle  8)
NYX RS E-Tron Gt 2022
EX Audi e Tron GT 2021

Pekka T

Lainaus käyttäjältä: Rauska - 07.10.13 - klo:23:33
Menee, ellei joku osta viikon sisällä .....

Taitavat olla aikalailla samaa hintaluokkaa, eli parempi olisi jos saisit A5:n myytyä?
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: Pekka T - 07.10.13 - klo:23:38
parempi olisi jos saisit A5:n myytyä?

Taitaa se asianlaita olla aina näin ?
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Rauska

Joo, parempi jos menisi, mutta minä en ole koskaan tehnyt hyviä autokauppoja  8) .
Eli rahaa pitää antaa konsernille. Kertyihän tuolle uudelle lähes 47 kEuroa.
NYX RS E-Tron Gt 2022
EX Audi e Tron GT 2021

TT_rex

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 07.10.13 - klo:22:23
Calixin lämppärissä tuollainen häkkyrä olisi tullut mukana samaan rahaan ;)

Samaan rahaan tuokin tuli :) Otti tosin 5min. tehdä tuo :)
Ex: Mini Cooper S -05, TT 2.0 TFSI S-tronic -07

Zaasa

TT_Rex,tiedätkö kuinka laturi on kiinnitetty?

Nudde

Täällä kyseltiin B&O:n juttua, mulla on se pdf:nä, mutta miten saan sen tänne liitettynä? On vaan kuville webbisivu, joku voisi sen tännekin laittaa jos osaa,laitan sen yv:nä jos joku saa sen sitten tänne.

wmpt

Mikko

Taky

Lainaus käyttäjältä: Zaasa - 08.10.13 - klo:08:05

Tuo ei ole laturi, vaan kiertovesipumpun rele.
Volvo Xc40 D3 Business R-Design automaatti 2018.
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001

Zaasa

Lainaus käyttäjältä: Taky - 08.10.13 - klo:09:01
Tuo ei ole laturi, vaan kiertovesipumpun rele.
Ok.
Näytti erehdyttävästi Defan 1204 laturilta,liittimet erikohdassa.
[/quote]

TT_rex

Lainaus käyttäjältä: Zaasa - 08.10.13 - klo:08:05

Ei oo hajua kiinnitystekniikasta.
Ex: Mini Cooper S -05, TT 2.0 TFSI S-tronic -07

MoFFe

Kyselin myyjältä eilen että miksi on niin pitkä odotus aika S3 tilauksesta. (Maaliskuun lopussa saisi vasta jos nyt tilaa)
Sanoivat että ensimmäiset S3 tilaukset tulevat vasta tammikuussa. Aika ihmeelistä...
Kyllä noita jo UKssa ja Saksassa on jo tiellä...  ??? Vai onko sitten omat aikataulut meille (Ruotsiin, Suomeen?)?
Vähän niinkuin Iphone myynti  :)

herttakurko

Suomessa olen törmännyt kahteen uuden korimallin S3 Sportbackiin. Hämmästellessä en ole huomannut katsoa vastaantulevan auton rekisteröintimaata.

Ohikulkija

Tänään ilmoitettiin, että auto tuotantoviikko on 46 ja suomessa viimeistään viikko 50. Luovutus sovittiin tammikuun alkuun 2014.
Auto tilattu 4.10.13. Aika nopeastihan tuo tulee.

Lebis

Noin 5 kk toimitusaikaa S3:lle ovat autokauppiaat mulle arvioineet, tällä hetkellä jos tilailee.

Pekka T

Lainaus käyttäjältä: herttakurko - 08.10.13 - klo:14:40
Suomessa olen törmännyt kahteen uuden korimallin S3 Sportbackiin. Hämmästellessä en ole huomannut katsoa vastaantulevan auton rekisteröintimaata.

Muutama viikko sitten näin punaisen S3 sb:n suomikilvissä, meni Vierumäen urheiluopistolle päin.
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

Markku J

Aika nopea aikataulua on sedaneille sitten luvattu. Eilen onneksi oli vielä tilausikkuna auki, ja sain lisukkeet sinne Tuulan kertoman mukaan lisätyksi.

Omani otan näillä näkymin vasta talviloman jälkeen ajoon, eli 21.1.2014.

AP

Harmi homma kun tähän uuteen kolmoseen ei ole mitään kampanjoita käynnissä ja mahtaako olla tulossakaan.. Muihin malleihin (A4/5/6) tuntuu jatkuvasti olevan jotain tarjolla, ehkä tämä myy muutenkin niin hyvin. Onko kellään sisäpiiritietoa?  8) Quattrokuuhun joutuu varmaan ainakin odottamaan.

Kovasti olen miettinyt niitä minulle ehdottomia varusteita:

B&O
Connectivity
Musta sisäkatto
Sisävalot
FlatBottom ratti
Säilytyslokeropaketti
Mustat kattokaiteet tai "Kromipaketti"

SLine sisä ja/tai ulkopaketti kiehtoisi myös, mutta voisi olla ilmankin. Metalliväri ois myös jees..

Päänvaivaa aiheuttaa myös voimalinja 1.8tfsiQ vai 2.0tdiQ S-tronic. Luulisi +100nm tuntuvan ajossa mutta dieselit ovat olleet ajossa aina jollain tasolla pettymyksiä (poislukien softatut kolmelitraiset).

A4 2.0TdiQ avant 2018

batman14

Onko kukaan ajanut täällä tuolla 2.0TDI quattro 184hv versiolla? Luulisi sen liikkuvan kohtuullisesti ja vaivattovammin kuin 1.8tfsi quattro, josta osa on kirjoittanut että ei oikein voima tunnu siinä, vaikka mittari liikkuukin  :D

MoFFe

Mulla on ollut vuorokauden 2.oTDI quattro s-tronic (184hp) käytössä.
Ihan kiva peli ja mukavasti voimaa... Ttuntuu nopeamalta mitä oma v60 d5 awd polestar volvo on (230hp 470nm).
Ei mitään negatiivistä sanottavaa siinä!

mick

Ite kans vähän S3 miettinyt. Mut ei taida 5kk jaksaa odotella, kun tarvis toisen auton vähän nopeammin.
Tos reilu kk sitten audi centterin myyjä lupaili koeajoa, kun maahantuojalla oli kaks autoo. Mut eipä oo kuulunut. Onko kukaan päässyt ajamaan?
Pitää varmaan keksiä joku muu auto, mutta mikä..

Nudde

LainaaOnko kukaan ajanut täällä tuolla 2.0TDI quattro 184hv versiolla? Luulisi sen liikkuvan kohtuullisesti ja vaivattovammin kuin 1.8tfsi quattro, josta osa on kirjoittanut että ei oikein voima tunnu siinä, vaikka mittari liikkuukin

Tämähän on sellainen asia mitä itse vain voi päätellä, paperilla (ja luultavasti muutenkin) bensa on nopeampi 0-100, joissain ohituksissa varmaan dieseli, en ole niin tarkasti tutkinut sitä. Bensalla ei ole sitä potkua samalla tavalla kuin joillakin muilla malleilla, mutta oikein mukava menijä ja helppo ajaa, itse olen ainakin tykännyt. Hiljainen se nyt ei ole, ja mitään dieseliä en haluaisi itse nokalle pitämään ääntä (no, olen kai tullut niin vanhaksi jo että kaikki äänet häiritsevät...). Dieselillä myös tankkaus ei ole hauskaa.......aina sotkee, ja pistoolit likaiset ym. Mutta kuten sanoin, joku tykkää äidistä joku tyttärestä (joku perverssi jopa molemmista :) ) itse pitää valita, ja paljolti riippuu tottakai paljonko ajelet vuodessa.

LainaaSLine sisä ja/tai ulkopaketti kiehtoisi myös, mutta voisi olla ilmankin. Metalliväri ois myös jees..

s-linen ulkopaketti ainakin tuo ihan erilaisen auton, ihmettelen ettei kukaan sitä ota, maksaahan se hieman mutta kyllä se on ihan ehdoton jos haluaa vähänkin erottua kauppakassista :) Taidan olle yksi harvoista tällä foorumilla jolla se on, niin T_rexillä taitaa se olla.

tässä nyt jotain mietteitä, käy ajamassa bensaa ja dieseliä, laita miinukset ja plussat omaan kyttöön mieleesi ja valitse, helppoa eikö :)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy