Uusi A3 2011/12

Aloittaja Flat, 21.01.10 - klo:14:20

« edellinen - seuraava »

Nudde

LainaaSiinä SB:ssä taitaa olla erilainen toteutus tuon takakontin valon suhteen kuin CC:ssä. Onko kuvaa?

Tässä kuva:

On kai erilainen kuin mitä CC:ssä. Toi nuppi missä valot on pitää välipohjan ylhäällä samalla, mutta meillä on vaan oikealla puolella se valo, eikä molemmilla, mutta näyttää löytyvän myös vasemmalle puolelle.

Huomasin tänään pelkääjän lattiatilasta että lattiamatto tekee sellaisen ylimääräisen mutkan ennen kuin se menee vasemmalle muovi alla, siinä on sellainen käännös, olisiko jäänyt väärään paikkaan asennuksessa, en pystynyt sanomaan nopealla vilkaisulla kun homasin sen, täytyy katsoa sitä joskus oikein ajalla, ja ehkä työkaluilla......... muuten ensimmäiset 600km on mennyt oikein mukavasti, keskikulutus, aika paljon lyhyttä ajoa, oli non 9 ekalla tankilla.

lasseh

Lainaus käyttäjältä: Nudde - 24.06.13 - klo:21:08

On kai erilainen kuin mitä CC:ssä. Toi nuppi missä valot on pitää välipohjan ylhäällä samalla, mutta meillä on vaan oikealla puolella se valo, eikä molemmilla, mutta näyttää löytyvän myös vasemmalle puolelle.

Näissä on näköjään eroja, mun autossa ovat näemmä saaneet laitettua jo tehtaalla myös vasemman puoleiseen nuppiin valon.

TT_rex

Lainaus käyttäjältä: Nudde - 24.06.13 - klo:21:08
Tässä kuva:

Huomasin tänään pelkääjän lattiatilasta että lattiamatto tekee sellaisen ylimääräisen mutkan ennen kuin se menee vasemmalle muovi alla, siinä on sellainen käännös, olisiko jäänyt väärään paikkaan asennuksessa, en pystynyt sanomaan nopealla vilkaisulla kun homasin sen, täytyy katsoa sitä joskus oikein ajalla, ja ehkä työkaluilla......... muuten ensimmäiset 600km on mennyt oikein mukavasti, keskikulutus, aika paljon lyhyttä ajoa, oli non 9 ekalla tankilla.

Mulla on CC:ssä se valo tuossa sivupaneelin huopaverhoukseen upotettuna, joten nuo aikaisemmat ohjeeni siis koskee vain CC:tä.

9l/100km menee mulla kaupunkipyörittelyssä, motarilla 8l/100km (125km/h) ja maantieajostakin sain juhannuksena ensimmäisen pidemmän kokemuksen: 6.5l/100km (70-80km/h)
Ex: Mini Cooper S -05, TT 2.0 TFSI S-tronic -07

FroDoZu

Lainaus käyttäjältä: lasseh - 24.06.13 - klo:21:15
Näissä on näköjään eroja, mun autossa ovat näemmä saaneet laitettua jo tehtaalla myös vasemman puoleiseen nuppiin valon.

Täälläkin SB:ssä vain oikealla. Jopa on ihme viritystä.

Ja ettei ihan OT:ksi menisi niin tulipas huomattua viikonloppuna että ovia ei saa kaukolla lukittua jos kuskin ovi on auki  8)
Tulossa Skoda Kodiaq 1.4TSI DSG Ambition
Skoda Octavia Combi RS TDI -16
EX:Skoda Octavia Combi RS TSI -15

Nudde

LainaaNäissä on näköjään eroja, mun autossa ovat näemmä saaneet laitettua jo tehtaalla myös vasemman puoleiseen nuppiin valon.

Onko sulla siis SB ja valopaketti ja molemmin puolin, tästähän täytyy kohta reklamoida, niin saavat Audilla sen sinne väkertää.... haluan nimittäin siihen valon, eihän se nyt voi mennä näin eri lailla.

lasseh

Piti käydä vielä varmistamassa. On molemmin puolin, SB ja valopaketti.

VW_Johan

Lainaus käyttäjältä: lasseh - 24.06.13 - klo:21:44
Piti käydä vielä varmistamassa. On molemmin puolin, SB ja valopaketti.

Pelkällä 400â,¬ sisävalopaketilla ei saa kahta lediä takakonttiin. Se vaatii 350â,¬ lisäinvestoinnin säilytyslokero- ja tavaratilapakettiin.

TT_rex

Lainaus käyttäjältä: VW_Johan - 24.06.13 - klo:22:25
Pelkällä 400â,¬ sisävalopaketilla ei saa kahta lediä takakonttiin. Se vaatii 350â,¬ lisäinvestoinnin säilytyslokero- ja tavaratilapakettiin.

Näinpä se on.

Sisältää:
Etuistuimien selkänojien säilytysverkko
Säilytysverkko myös etumatkustajanlkatilassa
12 voltin pistorasia keskikonsolissa takana
Säilytyslokero takaistuimen alla (sisältää huomioliivin)
Tavaratilassa lisäksi toinen tavaratilan LED -valo, monikiinnityspiste, verkko sivuverhouksessa, tavaratilan verkko, 12 voltin pistorasia

Nilkki

Lainaus käyttäjältä: VW_Johan - 24.06.13 - klo:22:25
Tuo taisi sisältyä nahka-alcantara penkkeihin. Minulta löytyy molemmin puolin ledit kontista.
Audi A3 1,4TFSI Sportback Business Sport -13 "Shiraz Red"

Nudde

LainaaPelkällä 400â,¬ sisävalopaketilla ei saa kahta lediä takakonttiin. Se vaatii 350â,¬ lisäinvestoinnin säilytyslokero- ja tavaratilapakettiin.

Kiitos tiedoista, ihmettelin kyllä kun on niin eri lailla porukalla noi valot, mutta se selittää asian, eikun osaa tilaamaan ja ryöstää vaikka virrat siitä toisesta, eiköhän se pelitä sillee.

Bax

UK-palstalla oli uutta tietoa täälläkin mainitusta 1.4 90kW:n moottoreissa kuuluvasta äänestä kylmäkäynnistyksessä ja ajettaessa kierroksilla 2000-3000r/min.
Näitä ääniä ei kuulu, ellei pidä ikkunaa auki. Alla lainaus tekstistä.

"Just to let you know I contacted my dealer with regards to this fault on my car and the service centre called me back and said that from my description and sound clip it sounds like a different issue to them. He said they had found a technical bulletin to say the sound at startup (from cold or standing start) was an issue with the cam shaft! So different from the turbo linkage being quoted in most places. But even weirder is that he said that there is no part required and it can be fixed with a 45min software update!!

It is going in on Thursday morning for the software update so will let you guys know if it sorts it and get a technical bulletin number from them if it does. I'll be making sure they give it a test run to make sure the rattle between 2000-3000rpm if also solved which he said it would be."

Johtuisikin nokka-akselista ja softalla pitäisi korjautua. Onneksi tässä ei ole kyse COD tai ACT moottoreista, sillä sillloin alkaisivat spekulaatiot niistä nokka-akselin tappivirityksistä.
A4 Sedan Progress Plus 40 TSFI 150kW MHEV Quattro S-Tronic MY 23
ex. VW Golf Sportsvan 1.5 TSI 110kW DSG Highline -19
ex. Q3 1.4 TSFI 110 kW 2WD Business Sport manual -MY16
ex. A3 1.4 TSFI Business manual -13
ex. Japanilaisia, italialaisia vuodesta -74

Nudde

No niin tuli tänään käyty hieman askartelemassa.

Kaveri heitti kiinni kalvo, 35% kaikki.

Oli muuten vaikeata saada jonkinnäköistä kelvollista kuvaa, mutta tässä nyt hieman osviittaa:

Ja siinä samalla kun ovipahvit olivat poissa hieman äänieristystä, no kyllä ne etuovetkin fixattiin:

ja kaveri siina samalla "teippasi maskin mustaksi", kyllä se vaan on tehtävä mustaksi ihan oikeasti, tämä on nyt "nitto-tape" mallia, asennus kesti noin minutin :) Ja toi viritelmä kestää ehkä sen pari päivää, katsotaan nyt. Niin ja sumariritilät kiiltomustaksi. Kohta mulla on samanlainen auto kuin edellinen :)

VW_Johan

WOW todella makeat modit Nudde!

Nudde

LainaaWOW todella makeat modit Nudde!

kiitos kiitos, sen maskin joutuu nyt vaan hankkimaan jostain, vaikka on kallis........ niin ja Webastoa ei ruvettu tänään laittamaan, sinäänsä keli oli ollut sopiva siihen hommaan, kyllähän nyt kaikki tarvitsevat Webaston, ettei palele ... :)

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: Nudde - 27.06.13 - klo:22:01
Kohta mulla on samanlainen auto kuin edellinen :)

8)

Jos maku on hyvä niin miksipä sitä muuttamaan  ;) .
Member of a A(udi) & A(prilia) club

gloter

Todella tyylikäs A3! Tuli ihan livenäkin todettua kun eilen Nudden kanssa rengaskauppoja tehtiin. Juuri hyvä näin, mustat vanteet olisivat jo liikaa vaikka Ton-1 niistä pitääkin  ;D
Octavia Combi Elegance 1,8 TSI -11

LEMMY

Komea peli Nudde! Mikä malli Webasto mitä meinaat ja minkä hintainen suunnilleen? Itse en tilannut mitään lämppäreitä vielä. Tarvii soitella autosihteerille koskahan sen kiesin saisi. No onneks loma alkaa tänään :)
Audi A4 sedan S line 2.0 TFSI S tronic, Daytona Grey 2020
Ex.Audi A4 sedan 2.0 TFSI quattro S tronic, Scuba Blue 2016
A3 SB 1,8 TFSI  quattro S tronic 2013

Nudde

LainaaKomea peli Nudde! Mikä malli Webasto mitä meinaat ja minkä hintainen suunnilleen? Itse en tilannut mitään lämppäreitä vielä. Tarvii soitella autosihteerille koskahan sen kiesin saisi. No onneks loma alkaa tänään

Kiitos kiitos, En kyllä nyt muista mikä malli se oli, joku joka sopii autooni :) Hinta ei ole niin paha, monet tällä on kirjoitellut aika kalliista Webastoista, kaveri laittaa mulla sen tossa kiinni. Tekee oikein töikseen samoja asioita joten homma hallussa, hintaa en nyt viitsi paljastaa mutta omasta mielestäni aika passeli.

LEMMY

Joo mietin tässä kun esim. A1 malliin saa muistaakseni 1150 ekee, jossain pikkuautokampanjassa . Mutta sitten taas lähes 2500 ekee isommissa autoissa, niin sitten jää kyllä ainakin laittamati... Tarttee varmaan mennä kyselee kun sais sen autonkin ekaksi :)

TT_rex

Lainaus käyttäjältä: Nudde - 27.06.13 - klo:22:12
kiitos kiitos, sen maskin joutuu nyt vaan hankkimaan jostain, vaikka on kallis........

Onko noita mustia maskeja jo jossain netin syövereissä tarjolla tähän malliin?
Itse en ole vielä onnistunut löytämään. Tosin en ole mitenkään hampaat irvessä niitä edes hakenut.

Nudde

LainaaOnko noita mustia maskeja jo jossain netin syövereissä tarjolla tähän malliin?
Itse en ole vielä onnistunut löytämään. Tosin en ole mitenkään hampaat irvessä niitä edes hakenut.

eipä ole näkynyt, mutta taitaa mulla kyllä mennä tilaukseen sellainen, niin paljon paremman näköinen siitä tuli sillä teippivirityksellä eilen. Hiemanhän se maksaa mutta elämä on..... ja kun mulla pitää olla s-line, ja siihen vielä etututkilla voi olla vaikeata löytää sellaisen netistä.

Nudde

LainaaJoo mietin tässä kun esim. A1 malliin saa muistaakseni 1150 ekee, jossain pikkuautokampanjassa

se on jo halpa, riippuu tottakai hieman millä ohjauksella se tulee ym. Mutta kannattaa kysellä sitä hintaa, ja jos olet pääkaupunkiseudulla niin voin kyllä kysellä kaverilta, ei se hirveen paljon tosta sinun mainitsemastasi hinnasta nouse, ei moneen tonniin.

Hawtin

Lainaus käyttäjältä: Nudde - 28.06.13 - klo:09:01
eipä ole näkynyt, mutta taitaa mulla kyllä mennä tilaukseen sellainen, niin paljon paremman näköinen siitä tuli sillä teippivirityksellä eilen. Hiemanhän se maksaa mutta elämä on.....

Halvemmalla saat lisää mustaa, kun vaihdat vanteet... ;D Muuten eilen kun ajelin pk-seudulla metsästämässä kadonneita mansikoita, niin tuli useampi tummalla säleiköllä varustettu audi vastaan. Useimmat taisivat olla A5:a varmaankin black optics -paketilla.
Superb Combi Sportline 2.0 TSI ABT 336 4X4 DSG

Voimasavu

Hieno A3 Nudde!

Hemmetti kun olis aikaa tuunailla omaakin! Vaan eipä toisaalta tuollaista perusmopoa kehtais tuunaillakaan... ;D Tarttis ensin saada tilalle uusi kunnon voimalinjalla niin ehkäpä sitten!

LEMMY

Turun seudulla olen. Se pikkuautokampanja näemmä loppuikin jo Helmikuussa ja se sisälsi lämmittimen+asennussarjan ja ajastimen. Mulle olis noi riittänyt kyllä.

Nudde

LainaaHalvemmalla saat lisää mustaa, kun vaihdat vanteet...

Mulla on oma mielipide mustista vanteista ja kromilistoista ....  ;D Vanteet kirkkaaksi ja listat mustaksi.

Pertsa

Itsekään en ole kromin ystävä enkä oikein kokomustien vanteidenkaan.
Kuitenkin mustat tai mieluummin gunmetal väriset vanteet kiiltävällä lipillä sopis aika hyvin mielestäni punaiseen/punamustaan autoon ja valkoiseenkin :)
Tähän tyyliin kuin tässä vanhemmassa kolmosessa.

Hawtin

^Yyyh, noi sekotelmat on kaikkein kauheimpia. Joko mustat tms tai kirkkaat. Koko musta sopisi myös, mutten ymmärrä kirkkaita vanteita muuten täysmustassa autossa. Jos on kirkkaat vanteet ja mustat kattokaiteet+listat, niin tulee fiilis et ei oo ollu rahaa löytää vanteille kirkasta kaveria (yleensähän kirkkaat maksaa enemmän kuin mustat, Audilla näemmä ei)... 8)
Superb Combi Sportline 2.0 TSI ABT 336 4X4 DSG

Nudde

no niin, selvittelin hieman noita maskeja ja värejä, kiiltomusta maski (mitä minulla nyt on) ja reunus kromia, sellainen löytyy ja sitten black-editionin malli on mattamusta keskeltä ja kiiltomusta reunoista, eli sellaista mitä itse haluaisin ei löydy edes...  :'( Pitää keksiä jotan, koska kyllä se pitää olla kiiltomusta keskusta ja kiiltomusta reunus!

P.S Takakontin vasemmanpuolinen valo tilattu.....

FroDoZu

Lainaus käyttäjältä: Nudde - 28.06.13 - klo:13:18
P.S Takakontin vasemmanpuolinen valo tilattu.....

Mistä ja mihin hintaluokkaan (jos saa udella)?
Tulossa Skoda Kodiaq 1.4TSI DSG Ambition
Skoda Octavia Combi RS TDI -16
EX:Skoda Octavia Combi RS TSI -15

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy