Uusi A3 2011/12

Aloittaja Flat, 21.01.10 - klo:14:20

« edellinen - seuraava »

Markku J

McHendry: Meillähän olisi sitten samanlainen kalusto pihassa (A6 & A3), jos tuo minun A3 -työsuhdeauto saadaan ajoon ennen YT:n loppua. Auto aientuu ja YT viivästyy hieman. Kivahan tuo olisi kokeilla.

McHendry

Markku sulla vaan on hieman paremmat versiot molemmista. :) meillä omaan autoon firman muuttunut politiikka vaikutti karsivasti. Nykyisen hyvin varusteluun sijaan joutui hieman karsimaan omaa kutosta 2.0 koneeseen ja vajaavetoon. Rouva taas ei suostunut ottamaan kuin perus busineksen. :)
A6 Avant 2.0 TFSI -13
Ex. A5 SB 2.0TFSI Quattro -10

Waltsu83

Ai samperi... Pitäiskö laittaa Ã,,ssä tilaukseen...  :)

Joltain muulta foorumilta luin, että muualla maailmassa olisi vakiona nuo paremmat rallijakkarat ja bang & ulfseenit...
Juurikin ne haluaisin omaan pakettiini myös, mutta hinta karkaa yli 60 000 eskon... Voi p'rkele kun tuota punaista
sisustaa ei kestä Penakaan...  ;D Pitänee mennä jutteleen Audi diilerille...
Audi A6 4G 2.0 TDI multi -11
Tulossa Seat Leon Cupra 280 DSG
Ex. Audi A1 185 hp S-line S-tronic -12
MAN TGL -99
MAN TGA -08
Fiat Ducato Multijet 130 -12

Pekka T

^ Mikä ihmeen punainen sisusta?
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

Waltsu83

MAN TGL -99
MAN TGA -08

Waltsu83

Vai menikö mulla hirvityksestä/innostuksesta pullat sekaisin!  ;D ;D
MAN TGL -99
MAN TGA -08

Pekka T

^ Lisävarusteluettelon mukaan se on n.3400 â,¬ hintainen.
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

LEMMY

Mä tilasin 29.11 ja ilmoitettiin että vko.14 on tuotantoviikko kun edellisviikolla kyselin. Sanoi että on eläneet aikataulut monta kertaa. No kai ne viitsii ilmoittaa jos se ennen tehään :)
Audi A4 sedan S line 2.0 TFSI S tronic, Daytona Grey 2020
Ex.Audi A4 sedan 2.0 TFSI quattro S tronic, Scuba Blue 2016
A3 SB 1,8 TFSI  quattro S tronic 2013

rumpalipoika

Itse tilasin auton lokakuun puolivälissä. Aiemmin tuotantoviikoksi kerrottiin viikko 9. Nyt se on aikaistunut viikolle 7. Ei kauaa enää siis. :)

Minkälaista lämmitystä meinaatte muuten hommata autoillenne?

Make49

Tilasin SB Business Sportin 15.1 ja alustavasti valmistusviikko 11, mutta voi vaihtua suuntaan tai toiseen.Kerääköhän ne suomesta jotain tilauspaketteja  autoja vai miten tilaus tehtaalle lähtee?

Ktk

Lainaus käyttäjältä: Make49 - 30.01.13 - klo:14:46
Kerääköhän ne suomesta jotain tilauspaketteja

Ei.

Make49

Lainaus käyttäjältä: Mrk - 30.01.13 - klo:15:00
Ei.

Näin se varmaan on, ajattelin lähinnä ennakkotilauksia jotka tehdään ennen virallista julkaisua.
Aika pitkältä ajalta 10-11viikolle on ilmoiteltu ostajille valmistusviikkoa.Joku on ainakin jo marraskuulla tilannut ja näille viikoille ilmoitettu.

Make49

Tuleeko hainevä katolle vain silloin jos tilaa navin?

VW_Johan

Lainaus käyttäjältä: Make49 - 30.01.13 - klo:15:38
Tuleeko hainevä katolle vain silloin jos tilaa navin?
Jos olen ymmärtänyt asian oikein niin GPS antenni tulee katolle jos tilaa jomman kumman seuraavista varusteista:
- connectivity paketin
- navigointi paketin
- MMI navi plussan

Make49

Lainaus käyttäjältä: VW_Johan - 30.01.13 - klo:16:35
Jos olen ymmärtänyt asian oikein niin GPS antenni tulee katolle jos tilaa jomman kumman seuraavista varusteista:
- connectivity paketin
- navigointi paketin
- MMI navi plussan

Kiitos tiedosta. Ei ole minulle tulossa noita varusteita,enkä olisi halunnut katolle tuota evää.

VW_Johan

Joo, rumahan se on. Aika erikoista että ne edelleen laittaa sen katolle. Mulla oli edelisessä autossa jälkiasennettu VW navi, antenni toimi yhtä hyvin kojelaudan päällä kuin sen sisälläkin

FroDoZu

Tulipas käytyä kyselemässä oman SB:n valmistusviikon tilannetta. Oli muuttunut viikolta 13 viikolle 7. Tässähän tulee kiire myydä vanha alta pois...  :o
Tulossa Skoda Kodiaq 1.4TSI DSG Ambition
Skoda Octavia Combi RS TDI -16
EX:Skoda Octavia Combi RS TSI -15

Ton-1

Nyt tämäkin peli ( 1.4 122 hv man.) koeajettuna, ihan no joo mutta kyllä mulla taitaa olla nykyään kriteerit aivan taivaissa, pikkurahalla ei taida sada autoa joka olisi mulle mieluisempi kuin nykyinen kulkineeni.

Annan vielä tulevalle sedanille ja etenkin q-versiolle mahdollisuuden mutta luulenpa että autonvaihto ei ole näkyvissä pitkään aikaan.
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Nilkki

Jokos täällä on tota ensiesittelyä mainostettu?

8.-9.2. valtakunnallinen ensiesittely.

http://www.audi.fi/fi/brand/fi/models/a3/a3-sportback.html

Jos ehtii niin melkein vois viikonloppuna poiketa katsomassa että mitäs sitä tuli oikeen tilattua ;D

edit. kyllä se Audin sivuilla näyttää ainakin hyvältä kun valitsee väriksi Shiraz Redin ja klikkaa "aloita koeajo" ;)
Audi A3 1,4TFSI Sportback Business Sport -13 "Shiraz Red"

Nudde

LainaaJos ehtii niin melkein vois viikonloppuna poiketa katsomassa että mitäs sitä tuli oikeen tilattua

Hieno se on, siis SB-malli, koeajettu on 1.4 litrainen ja ensi viikolla sitten quattro.

kavorka

Tuleeko tai koska A3 SB:stä quattro S-tronic -versio, samanlainen compact coupessa?

Nudde

LainaaTuleeko tai koska A3 SB:stä quattro S-tronic -versio, samanlainen compact coupessa?

Tulee, tai siis on jo mutta ei hinnastossa, 1,8 litrainen bensa S-tronic Quattro, ensi viikolla koeajo luvassa.

Nilkki

Lainaus käyttäjältä: Nudde - 06.02.13 - klo:13:29
Hieno se on, siis SB-malli, koeajettu on 1.4 litrainen ja ensi viikolla sitten quattro.
Tuli tuo SB pikaisesti katsastettua kun oli pari päivää Laakkosella esillä, hieno oli kyllä (valkoinen SB oli näytillä). Nyt voisi käydä paremmalla aikaa ihmettelemässä.

1,4 litraisen 3-ovisen version kävin koeajamassa ennen kauppoja. Joko tuota SB:tä on päässyt jossain ajamaan? Ei kai niissä suuria eroja ole keskenään, mutta voisi sen SB:n käydä ajamassa huvin vuoksi.
Audi A3 1,4TFSI Sportback Business Sport -13 "Shiraz Red"

Ohikulkija

LainaaTulee, tai siis on jo mutta ei hinnastossa, 1,8 litrainen bensa S-tronic Quattro, ensi viikolla koeajo luvassa.

Missä tuo 1.8 on ajettavissa? Pääkaupunkiseudulla jossain?

Nudde

LainaaMissä tuo 1.8 on ajettavissa? Pääkaupunkiseudulla jossain?

Ei taida olla virallisesti missään, tällä viikolla (muistaakseni perjantai) on kai CC 1,8 Audi Tourilla Hyvinkäällä. En mene nyt vannomaan että se on SB mitä tulee mulle ensi viikolla koeajoon, mutta joko CC tai SB 1.8 bensa S-tronic Quattro. Ajettavuudessa ei taida olla paljon eroa, mutta halusin nyt vaan ton yhdistelmän kokeilla, jos sitten tekee jotain päätöstä.....

Tuomari

Nyt on sitten 1.4 TFSI 90kW SB Business Sport tilaus viimeistelty.

L8L8 Phantom-musta
4F2 Advanced key -system
PU7 Automaattisesti himmentyvä taustapeili
9VS Bang & Olufsen Sound System
PNV Connectivity-paketti
2Z0 Ilman mallimerkintää ja moottorin tyyppimerkintää
8G1 Kaukovaloassistentti
4ZB Kiiltolistat sivuikkunoiden ympärille
2PF 3-puolainen nahkapäällysteinen alhaalta tasainen
monitoimiurheiluohjauspyörä
QJ1 Sisätilan alumiinioptiikkapaketti

Jälkikäteen hankittavaksi jää vielä sd-navigoinnin aktivointi ja talvirenkaat.
Valmistusviikko oli alustavasti 17, joten odotella saa vielä tovin.

Nudde

LainaaJälkikäteen hankittavaksi jää vielä sd-navigoinnin aktivointi

Miten tämä sd-navigointi lisätään tähän, monet siitä puhuvat, mutta hankitaanko sitten jotain lisää, pitää siis olla PNV Connectivity-paketti ja sitten?

Voimasavu

Eilen tuli käytyä quattro Tourilla ajamassa muutama herkullinen Audi. Liikkeessä oli yksi CC A3, jossa B&O Sound System. Siinä koeajoautoa odotellessa testailtiin myyjän kanssa miten soi ja hyvinhän tuo soi! ;D Ei kyllä yhtään harmita, että tuli vaihdettua alunperin ruksaamani ASS B&O Sound Systemiin! 

Tuli käskytettyä myös A3 CC 1.8 TFSI 132 kW quattro S tronic ja kyllähän siinä olisi autoa kerrakseen. Onnittelut kaikille tuon mallin tilanneille. Ohitukset sujuivat melko vaivattomasti. Vaan kun seuraavana hyppäsi RS3:sen puikkoihin niin... :o

Tuomari

Lainaus käyttäjältä: Nudde - 07.02.13 - klo:07:57
Miten tämä sd-navigointi lisätään tähän, monet siitä puhuvat, mutta hankitaanko sitten jotain lisää, pitää siis olla PNV Connectivity-paketti ja sitten?
Kartta+aktivointikoodi maksaa marmorilla 950e.
Uk:sta lähtee reilulla 600e, lisäksi vaatii yhteyden tehtaalle merkkihuollossa.

Ohikulkija

LainaaKartta+aktivointikoodi maksaa marmorilla 950e.
Uk:sta lähtee reilulla 600e, lisäksi vaatii yhteyden tehtaalle merkkihuollossa.

Kenen karttasofta tuohon tulee? Päivitykset pitänee ostaa erikseen tarpeen mukaan?
Onnistuuko omat suosikki hallinta?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy