Uusi A3 2011/12

Aloittaja Flat, 21.01.10 - klo:14:20

« edellinen - seuraava »

Ktk

Siellähän se saksan sivuilla lukee että vajakki 7- ja nelikko 6-pykäläinen.

Cyclic Stig

Lainaus käyttäjältä: Mrk - 11.08.12 - klo:19:50
Siellähän se saksan sivuilla lukee että vajakki 7- ja nelikko 6-pykäläinen.
Okei, nyt mä kyllä luovutan. :D

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 11.08.12 - klo:19:12
Se on kuiva, luulen mä. Miksi ne laittaisi tuplasti tehoa (vääntöä) kestävän laatikon jos heikompikin riittää? Sen takia tuo vääntökin on varmaan rajoitettu verrattuna muihin Audin malleihin.
Vähän salaa ikäänkuin toivo(i)n, että olisivat viimein tajunneet tuon kuivakytkimisen olevan melkoisen onneton esitys ja valinneet jotain kestävämpää tuohon uuteen A3:seen....
Mercedes AMG A45 4Matic 2016 (FL) Cirrus White

Peeveli

Lainaus käyttäjältä: Cyclic Stig - 11.08.12 - klo:18:53
Edelleen uupuu vastaus esittämääni kysymykseen. Ilmeisesti paikallinen myyjä ei ole ainoa jolta uupuu tuo tieto. Ylläolevien lainaus ei valaise asiaa piirun vertaa. Kyllä minä sen verran kärryillä olen kun nääs osaan itsekin lukea. Mutta kun niitä7-v laatikoita on kahta eri tyyppiä...

No jos paikallinen myyjäkään ei tiedä, miten täällä tiedettäisiin 100% varmuudella?

Erkka

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 11.08.12 - klo:20:27
No jos paikallinen myyjäkään ei tiedä, miten täällä tiedettäisiin 100% varmuudella?

Sitä minäkin tässä pohdiskelin. Ehdit ensin, Peeveli.  ;)
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Ktk

Henkilökohtaisesti lauantai-iltana tähän aikaan minua ei kiinnosta hevon vitun vertaa mikä laatikko siellä on. Saan sen nopeasti selville jos ja kun tarvetta on. Voi jeesus sentään.

Skula

Lainaus käyttäjältä: Mrk - 11.08.12 - klo:20:30
Henkilökohtaisesti lauantai-iltana tähän aikaan minua ei kiinnosta hevon vitun vertaa mikä laatikko siellä on. Saan sen nopeasti selville jos ja kun tarvetta on. Voi jeesus sentään.

Oikein!!!  ;D
Romurautaa ja paalivehkeitä.

Peak

Harvoin noi myyjät muutenkaan mitään tietää  ;)

Ktk

No se on kyllä totta!  :D

Cyclic Stig

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 11.08.12 - klo:20:27
Kokemukseni mukaan automyyjät eivät tiedä edustamistaan tuotteista läheskään kaikkea, joskus jopa itseasiassa hämmästyttävän vähän. Esimerkkinä vaikkapa eräs Peugeot-myyjä kun tuoreen RCZ:n perään silloin pari vuotta sitten kyselin. Autossahan on se systeemi, joka tuo pakoäänet korkeammilla kierroksilla paremmin sisälle, sen virallista nimeä en muista. Myyjä tuumasi minulle sujuvasti, että autossa on parempi "sound system" tarkoittaen soitinta/ kaiuttimia. Vähän oli siinä kohtaa pakko oikaista...

Mietin, että jospa täällä olisi joku jolla tuo kysymäni tieto olisi. Mutta pyydän anteeksi, että tulin ilmiselvästi kysymään asiaa väärään paikkaan.

exari

1,8 tfsi atrac.  quattro. s-tronic 31000e, ja veroja varmaan 6-7 päälle...Kyllähän tuolle hintaa tulis...

Cyclic Stig

Lainaus käyttäjältä: Zaasa - 11.08.12 - klo:19:18
Tervetuloa värikkäiden kommennttien kera ;D Cyclic Stig.
Millä ajat nykyisin?
Meinasi tää Zaasan kommentti jäädä huomaamatta kun vaihtui tuo sivu. Offtopikkina TT on edelleen pihassa mutta siitä loppui juuri takuu. Ei siinä kyllä ole ollut pienintäkään vikaa ja tyytyväinen olen ollut mutta elämäntilanne on hiukan muuttunut ja toisaalta olen tottunut vaihtamaan viimeistään kolmen vuoden kohdalla. A3 olisi 3-ovisena ihan kiinnostava, toisaalta kilpailijoilta pukkaa myös mielenkiintoisia uutuuksia. Mitenkään merkkiuskollinen en ole ja jos tosiaan tuo 1,8:n automaatti on mallia "kuiva" niin asia on sillä loppuunkäsitelty.

Sikakallishan tuo uusi A3 on siitä ei pääse mihinkään. Mutta toisaalta en vielä ole livenä nähnyt joten voihan olla, että materiaalit yms. antavat hinnalle hyvinkin katetta.

Cayman

Ei tämäkään kaksiselta näytä,nyt on toivottava että sedan tulee Suomeen;

http://tekniikanmaailma.fi/autot/salakuvat-ja-videot/salakuvissa-audi-a3-sportback
ID.3 Business
Golf VIII

Arcca

Lainaus käyttäjältä: Audis - 13.08.12 - klo:10:10
Ei tämäkään kaksiselta näytä,nyt on toivottava että sedan tulee Suomeen;

http://tekniikanmaailma.fi/autot/salakuvat-ja-videot/salakuvissa-audi-a3-sportback

Täysin yllätyksettömän näköinen, mutta tasapainoinen ja ajaton, mulle kyllä kelpaisi kuin ei ole ennen A3:sta ollut. Mutta se on sanottava että tosissaan saa pinnistellä että erottaa vanhasta, niin paljon on samaa perusnäköä vanhaan verratuna.
VW ID.4 Pro Elegance 4MOTION -24

Mikko

On kyllä niin varman päälle tehty kuin vaan voi. Täysin samasta muotista kuin kaikki muutkin tämän hetken Audit ja takaapäin pitää oikein kunnolla katsoa, että löytää mitään eroa vanhaan malliin.

Skula

Ruotsin sivuillakin jo konffattavissa tämä CC.. Oisko perjantaina hintatietoja suomessakin  ::)

Olispa tämä sysäys ottaa adaptiivinen vakkari myös uuteen tulevaan VII Golfiin, kun sen saa jo tähän A3:eenkin...

Tuo 1.8TFSI on 180 heppanen versio... quattrona ei olis heti tulossa??? Ssstroniccina vaan..

Ohikulkija

LainaaRuotsin sivuillakin jo konffattavissa tämä CC.. Oisko perjantaina hintatietoja suomessakin

Uuden A3 CC:n hinnasto tuli.

Ohikulkija

LainaaUuden A3 CC:n hinnasto tuli.

Ensiviikolla lisää moottorivaihtoehtoja.

Skula

Kiva!

1.8TFSI 132kW moottorin hinta Stronic (jota ei manuaalina kai saa ollenkaan) asettunee just 29-31ke.. Ja q:lla sitten 33-34ke.. (business?)

Spekulointia  ;D

Peeveli

halvat hinnat Audiksi, jumaliste! Nyt heräsi uusi autokuume, harmi että pitäisi tyytyä tässä vaiheessa 3-oviseen. Noh, Audi muodostanee poikkeuksen eli jälleenmyyntiarvo säilynee vaikka on vajakkiovinen.

Laskeskelin että itse "tarvitsisin" kolmella tonnilla lisävarusteita. Eikös siis uudessa A3:ssa ole vakiona 1-sarjan bemarin tapaan automaattinen ilmastointi?

A3:een ottaisin poikkeuksellisesti bensakoneen, 1.8 tfsi:n jossa ihan muikea kulkevuus. Saas nähdä mikä on hinta jos se ensi viikolla julkistetaan. Saattaapi olla että se V40 jääkin hakematta...

Peeveli

Täytynee käväistä Airportissa katsomassa, kait se vielä siellä on? (skulahan sen tsekkasit?)

Skula

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 17.08.12 - klo:11:45
halvat hinnat Audiksi, jumaliste! Nyt heräsi uusi autokuume, harmi että pitäisi tyytyä tässä vaiheessa 3-oviseen. Noh, Audi muodostanee poikkeuksen eli jälleenmyyntiarvo säilynee vaikka on vajakkiovinen.

Laskeskelin että itse "tarvitsisin" kolmella tonnilla lisävarusteita. Eikös siis uudessa A3:ssa ole vakiona 1-sarjan bemarin tapaan automaattinen ilmastointi?

A3:een ottaisin poikkeuksellisesti bensakoneen, 1.8 tfsi:n jossa ihan muikea kulkevuus. Saas nähdä mikä on hinta jos se ensi viikolla julkistetaan. Saattaapi olla että se V40 jääkin hakematta...

Muista nyt että A3 CC:n taka(paksi)tilat ovat varmaan Poloakin huonommat...

Mäkin laskin että n.3500e olis pakolliset varusteet.. Jos vähän sukulaatia ottais niin, se olis 4500-5000e tuo lisävarustesumma...

Skula

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 17.08.12 - klo:11:49
Täytynee käväistä Airportissa katsomassa, kait se vielä siellä on? (skulahan sen tsekkasit?)

Ainakin pihalla oli, on varmaan jo näytillä sisälläkin jossain jos vain kauniisti pyydät  :)

Antza

Urheiluistuimia ei saa kuin nahalla/alcantaralla eli vähintään 2200eur pakollinen lisäinvestointi.
(Ainakin A4:ssa vakiopenkin reisituki on niin onneton (etureuna jää liian alas) etten voisi autoa sellaisilla ottaa)
Skoda

Ktk

Kolmoseen on tulossa kyllä sport-varustetaso, samaan tapaan kuin vanhassa korissa Attraction/Ambition. Eli ei penkkejä tarvitse erikseen ruksia, kunhan hinnasto laajenee.

Antza

^kiitos tiedosta, näin uumoilinkin.

Ehkä tämäkin kortti pitää katsoa. Nykyinen liisari menossa umpeen marraskuun puolessa välissä joten kiire tässä toki kohta tulee tai sitten menee odotusritsalla ajeluksi. Toisaalta kiinnostaisi myös takaovet ja V40:ssa sellaisia saisi tilattua nytkin..  :-\
Skoda

imoth

Lainaus käyttäjältä: skula - 17.08.12 - klo:11:50
Muista nyt että A3 CC:n taka(paksi)tilat ovat varmaan Poloakin huonommat...

Mäkin laskin että n.3500e olis pakolliset varusteet.. Jos vähän sukulaatia ottais niin, se olis 4500-5000e tuo lisävarustesumma...

Laskeskelin lisävarusteiden hinnaksi 120g päästöillä 6100 euroa:
Metalli- ja helmiäisvärit 1002
Comfort -varustepaketti 594
Connectivity -paketti 470
Teknologia-paketti (jossa adapt. vakkari ja tutkat tärkeimmät) 1943
Audi Sound system 445
Kuljettajan informaatiojärjestelmä värinäytöllä (pakollinen tekn. paketin kanssa) 198
Automaattisesti himmentyvä taustapeili (pakollinen tekn. paketin kanssa) 210
Läpilastausmahdollisuus 272
Vetokoukku 965

Sisävalo- ja säilytyspakettien tarpeellisuudesta en tiedä. Yksi vaihtoehto minulle siis A3 Sportback Business 1.4 TFSI automaatti, jonka hinta ilman varusteita on varmaan yli 30 000 euroa. Mutta katsellaan myös Mazda 6, Volvo V40, A-Mersu jne. Mitä te muut ottaisitte A3:een ja millä moottorilla/vaihteistolla?
Octavia 1.0 TSI DSG Combi Style MY2017
Ex: Octavia 1.4 TSI DSG HB Elegance -09

Skula

Lainaus käyttäjältä: imoth - 17.08.12 - klo:12:30Mitä te muut ottaisitte A3:een ja millä moottorilla/vaihteistolla?

1.8TFSI q Stronic (mieluiten manuaali, mutta ei ilmeisesti ole ollenkaan tulossa)

metalliväri
NahkaAlcantara
Infonäyttö värinäytöllä
sisävalopaketti
B&O
adaptiivinen vakkari (tästäkin voisi ehkä tinkiä, mutta vain ehkä..)

S-line kattospoileri olis kans kiva, jos sen saa anti-Sline-malliin..

Tuon lisäksi joku hyvin "alustava" alustasarja, eli -25-30mm kehiin ja 19" replicat(jep, surkeaa laatua, ja vielä halpis hankookeilla).. Niin eiköhän tuossa olis ajo, siis ajo-peliä mukavasti..

BT:hän on Busineksessa vakio joten se riittää, en tähän autoon välttis tarvitse audio striimausta.. Mutta ehkä tuo Connctivity-paketti voisi olla mukana...

Peeveli

Antza

Mutta autoja vasta keväällä 2013..  :'(
Skoda

Skula

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy