Audi Q5 2.0 TFSI Quattro S-tronic "Black n White" vm 2011

Aloittaja Cayman, 31.05.12 - klo:08:54

« edellinen - seuraava »

Cayman

Tässä auto siinä kunnossa kun sen liikkeestä hain;

"Tuunauksen" jälkeen (22"pallot,madallus -35mm ja tummat lasit);

ID.3 Business
Golf VIII

Wilburi

Todella paljon mekitystä noilla muutoksilla auton ulkonäköön. Muuttui aivan eri luokan peliksi.  :D
Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic (2023), VW Golf GTE (2016). Ex: Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic Sedan (2015), VW Golf 1.4 TSI DSG (2009). Audi A4 2.0 TFSI Business (2010).

Flat

hyvä esimerkki, mitä suht pienillä muutoksilla voi saada aikaan. Hieno lopputulos !

Pertsa

On kyllä hieno Q5. Mahtavan upeat nuo valkokehäiset ja mustakeskiöiset vanteet. Todella hyvin sopii.

vasara

Hyvältä näyttää. Q5 sivuprofiilissa on jo sen verran massaa, että isot vanteet antavat sopusuhtaisen ilmeen. Omaan silmään ainoana miinuksena maasturimaisuuden katoaminen matalaprofiilien vuoksi, mutta sehän tässä ei liene ollutkaan homman juju, koska madallettukkin. Jos madallus olisi jätetty tekemättä, niin ko. rengasprofiili olisikin näyttänyt suhteettoman matalalta.

jhj

Erittäin onnistuneet modit! Musta-valko toimii aina  ;) Mites tekniikka bensa vai diesel?
ex kulkuneuvot= Volvo S60 2,0t -01, Audi A3 sb 2,0tdiQ -06, Ford Focus St -10, Audi A4 2,0tfsiQ -10, Mb C coupe -11, A5 sb 3,0tdiQ, S3 sedan.

Cayman

Lainaus käyttäjältä: jhj - 31.05.12 - klo:11:14
Erittäin onnistuneet modit! Musta-valko toimii aina  ;) Mites tekniikka bensa vai diesel?

Bensahan tuo,lisäsin otsikkoonkin. Sinulla myös samaa väri teemaa?
ID.3 Business
Golf VIII

jhj

Jees aika lailla samoilla mennään  ;D Edellinenkin kulkine (St Focus) oli todeutettu samaa teemaa noudattaen. Itse ainakin pidän enemmän perusvärien kaverina mustaa kuin kromin kiilltoa.
ex kulkuneuvot= Volvo S60 2,0t -01, Audi A3 sb 2,0tdiQ -06, Ford Focus St -10, Audi A4 2,0tfsiQ -10, Mb C coupe -11, A5 sb 3,0tdiQ, S3 sedan.

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: jhj - 01.06.12 - klo:20:51
...Itse ainakin pidän enemmän perusvärien kaverina mustaa kuin kromin kiilltoa.
Jep, muutenkin tuo kromi kiilto taitaa olla vähän last season, 2000-luvun puolivälissä se oli vielä kova sana :)

Markku J

Minun makuuni nuo 22" vanteet ovat jo ihan liian isot ja valkoinen raita korostaa vielä kokoa. Samaten madallus on minulle hiukan vieras asia SUViin tehtynä. Itse pitäisin Q5:n vakiokorkeudessa 19" vantein. Makuasia taaskin, joten antakaa anteeksi kommenttini.
Hienohan tuo auto joka tapauksessa on, ja erottuu massasta !

Pertsa

^mitäs noita kommentteja anteeksipyytelemään. Makuasiat on makuasioita ja hyvä niin, eikä niistä voi kuin kiistellä. Kieltämättä madallus suviin on harvinaista mutta erottuupahan ainakin massasta ...

Docw

Todella maukas paketti. Tuohon sopisi kiiltävänmusta maski enemmän kuin hyvin. onko sumuvalot poistettu vai onko niitä alunperinkään ollut?

Sisustasta varauksella täydet pisteet, ikkunoiden läpi arvioiden saattaisi olla nimittäin sama väritys kuin omassani ;)

Peltzi

Laitetaan nyt omakin mielipide esiin. Mä tykkään. Aluvanteet ei ole liian isot ja varsinkin kun ei puolat tule ulkokehälle sekä väritys on musta niin ei näytä edes niin isolta. Mikä rengas koko?
Mitä madallukseen tulee niin hyvä mieto madallus ei todellakaan haittaa juuri sellainen että huomaa että on hiukan madallettu. Mitkä jouset muuten laitoit?

Mutta tosiaan kiiltomusta maski voisi sopia ja ehkä noi puskurin muoviosat myös samalla kiiltomustalla?  :D ;)

Sisusta kuvia esiin! ;D

Levjsa

Hieno peli! Laittele sisustakuvia tosiaan kehiin.

Cayman

Lainaus käyttäjältä: Levjsa - 02.06.12 - klo:15:52
Hieno peli! Laittele sisustakuvia tosiaan kehiin.

Kymmenen pisteen kysymys,mikäs se tälläinen sisusta on?  8)

ID.3 Business
Golf VIII

jkvi

LainaaKymmenen pisteen kysymys,mikäs se tälläinen sisusta on?
Liian vaalea nahkasisusta, minun makuuni...Pykälän tummempi, konjakki, ja siinä se olisi.
CRDi & Collection

Cayman

Lainaus käyttäjältä: jkvi - 04.06.12 - klo:21:19
Liian vaalea nahkasisusta, minun makuuni...Pykälän tummempi, konjakki, ja siinä se olisi.

Täysin samaa mieltä,mustakin olisi parempi kuin tämä,varsinkin nyt kun autoon tuli tuo b&w väriteema.2500e ja kxd pojat taikois uudet minkäväriset tahansa ja sais vanhat nahan palat itelleen,vaikka nojatuoliin!
ID.3 Business
Golf VIII

Docw

Mikäs tuo sisustan väri muuten on? Näyttää pykälää vaaleammalta kuin omani:

Noita alumiinilistoja pohdiskelin, tuo oman Q:ni puujäljitelmä kun on vähän liian jäljitelmän näköinen. Ehkä tuo alumiini menee kuitenkin vähän vaaleaksi tuon sinun kuvasi perusteella.

jni

^Onko Audiin saatavissa tosiaankin puujäljitelmälistoja?

Jenkkivarustelussa tietysti kai mahdollista?
Ajossa: Skoda Enyaq 80 125 Edition iV
Ex M-B E 250 T 4Matic Elegance
Ex Suzuki Swift 1.2 VVT GL 5D
Ex Volvo XC60 2.4D AWD Geartronic Momentum
Ex Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D EXE
Ex VAG:t:
2 x Skoda Kodiaq
4 x Skoda Superb
4 x Skoda Octavia
1 x Skoda Felicia
1 x Seat Ibiza

Ajoniekat Savosta kaahaa. Katso vastakeinoja.

VWonderman

Lainaus käyttäjältä: jni - 04.06.12 - klo:23:15^Onko Audiin saatavissa tosiaankin puujäljitelmälistoja?

Jenkkivarustelussa tietysti kai mahdollista?
Saahan niitä tehtaalta jo A3:een, tosin kyllä niille listoille(kin) hintaa tulee... ::) Q5:n tapauksessa vähintään tonni kun pitää valita jokin Design-paketti lisäksi.

Tuo Audiksen sisusta taitaa olla Cinnamon Brown-värinen ja vakiotuoleilla. ;)
Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)

Docw

Lainaus käyttäjältä: VWonderman - 05.06.12 - klo:00:27
Saahan niitä tehtaalta jo A3:een, tosin kyllä niille listoille(kin) hintaa tulee... ::) Q5:n tapauksessa vähintään tonni kun pitää valita jokin Design-paketti lisäksi.

Tuo Audiksen sisusta taitaa olla Cinnamon Brown-värinen ja vakiotuoleilla. ;)

Omaani ei muuta saanutkaan tuolla sisustan värillä kuin tuota muovipuuta...

Itselläkin on tuo kanelinruskea sisusta, siksi kysyinkin :) Voi olla että kuvat vähän vääristää sävyjä, omani on kuitenkin luonnossa sävyltään selvästi tummempi/punertavampi kuin Audis:n kuvissa.

jni

Tarkoitin puuJÃ,,LJITELMÃ,,Ã,,.

Minulla on ollut se käsitys, että Audin puu on aitoa puuta, niinkuin kuuluu ollakin.
Ajossa: Skoda Enyaq 80 125 Edition iV
Ex M-B E 250 T 4Matic Elegance
Ex Suzuki Swift 1.2 VVT GL 5D
Ex Volvo XC60 2.4D AWD Geartronic Momentum
Ex Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D EXE
Ex VAG:t:
2 x Skoda Kodiaq
4 x Skoda Superb
4 x Skoda Octavia
1 x Skoda Felicia
1 x Seat Ibiza

Ajoniekat Savosta kaahaa. Katso vastakeinoja.

Docw

Lainaus käyttäjältä: jni - 05.06.12 - klo:07:08
Tarkoitin puuJÃ,,LJITELMÃ,,Ã,,.

Minulla on ollut se käsitys, että Audin puu on aitoa puuta, niinkuin kuuluu ollakin.

Samaa listaa tuo on nimen perusteella kuin Euroopassakin. En tiedä onko tuo aitoa puuta vai ei, mutta ainakin lakkaa on niin reilusti että muovinen fiilis tuosta syntyy.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy