Valojen säätö

Aloittaja JiipeeS, 04.02.18 - klo:22:06

« edellinen - seuraava »

JiipeeS

Xenon valot ja automaattisäätö käynnistäessä käy alhaalla ja nousee ylös, mutta jää sinne, joten valot näyttävät aivan liian ylös.. akseliston anturit tsekattu ja ovat ehjät.. missähän vika ?  onkohan näissä lainkaan käsinsäätö ruuveja tai vipuja tms ?  jotta saisi säätöä alemmas ?
kyseessä -06 Octavia

Tos®

Valoja on varmaan sörkitty aikaisemmin ilman testeriä, jonka vuoksi ne harottaa mihin sattuu.
VCDS:llä tasaisella alustalla ensin perussäätö, jonka jälkeen korjataan korkeus umpioiden säätöruuveista.

http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/xenonalignment.html
Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy