2010 Polo ikkunoiden mukavuustoiminnan disablointi

Aloittaja Skodajto, 27.01.17 - klo:07:18

« edellinen - seuraava »

Skodajto

Miten disabloidaan ikkunoiden mukavuustoiminto?

M_M

Tarkoittaako mukavuustoiminto sitä, että ikkunat saa auki/kiinni pitämällä avaimen nappia painettuna?

Sen saa luultavasti poistettua koodaamalla VCDS:n kanssa sen pois päältä.

Turbokiisseli

Muisti "nollautuu" myös käyttämällä akun kenkää irti. Sen jälkeen ikkunaa täytyy laskea hieman alas, ja takaisin ylös nappi pidettynä pohjassa vielä muutaman sekunnin ikkunan sulkeuduttua. Tämä palauttaa mukavuustoiminnon.
Tesla Model Y dual motor LR
Porsche 911 C4 1999
***********************
VCDS HEX+CAN Länsi-Uudellamaalla, kysy privalla!

Tos®

Vai tarkkoittaako sitä, että lasi nousee/laskee kerralla?
Tähän tietysti autta, ettei paina nappulaa pohjaan  ;D
Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy