Passat B8 bluetooth audio ongelma

Aloittaja Portermies88, 04.09.23 - klo:08:34

« edellinen - seuraava »

Jacce75

Lisäyksenä vielä edelliseen viestiini..

Mainitsemani tehtaan tiedote koskee malleja B jossa päivityksellä ratkaistaan rutkasti ongelmia. Laitan sen tiedotteen tähän jos joku haluaa siihen tutustua. TPI 2056267/3
http://www.vagtech.fi

Retrofit, koodaukset, päivitykset, ohjelmoinnit, OE avaimet, ajonestot, moottorin ja vaihteistojen optimoinnit sekä muut ecujen muokkaukset.
040-7049099

Uusi VAG-foorumi avattu, liity mukaan:
keskustelu.vagtech.fi

- Golf 7.5 Highline 1.5 DADA 2018 (198hv/355Nm)
- A6 S-line 55 TFSIe 2.0 DLGA 2021 (367hv/500Nm)

Iro

Katos, tuossa tiedotteessa on omaa soitintani koskeva ongelmia (mm. aloittaa usbilta aina ensimmäisestä biisistä soiton randomisti).
Pitäisikö innostua päivittämään firmistä...
Passat Variant 2.0Tdi manuaali -15 

Spectral

Laitahan sinäkin kuva tuosta samasta paikasta niin voidaan katsoa saako siihen päivitystä. Tuo kyseinen päivitys ainakin koskee technisat mankkoja muttei delphin mankkoja

Iro

Oheisen kaltainen grammari. Onkos se nyt kenen tekele?






Passat Variant 2.0Tdi manuaali -15 

Jacce75

#34
Tuo on Technisatin laite. Alla päivityksiä.. Outoa että eilen saamani tiedon mukaan päivityksiä ei ole mutta kuitenkin tuohon p0137t malliin on.



http://www.vagtech.fi

Retrofit, koodaukset, päivitykset, ohjelmoinnit, OE avaimet, ajonestot, moottorin ja vaihteistojen optimoinnit sekä muut ecujen muokkaukset.
040-7049099

Uusi VAG-foorumi avattu, liity mukaan:
keskustelu.vagtech.fi

- Golf 7.5 Highline 1.5 DADA 2018 (198hv/355Nm)
- A6 S-line 55 TFSIe 2.0 DLGA 2021 (367hv/500Nm)

Spectral

Noista ainakin suoraan pitäisi kelvata tuo ZR_140T, sitä voisi tuossa tapauksessa kokeilla

Portermies88

Täällä ei ole homma edennyt mihinkään ja ei tunnu myyjäliikekään olevan kauhean halukas asiaa selvittämään. Lupasivat 300euroa hyvittää AppleCarplayn puutteesta ja tuosta bluetoothista. Auto oli tunnin verran Käyttöautossa tutkittavana, mutta eivät siinä ajassa oikein ehtineet selvitellä asiaa muuta kuin toteamaan ettei toimi ja tarvitsisivat lisää aikaa selvitykseen. Myyjäliikkeen kanta oli, että tunti on jo maksettu ja olisi pitänyt siinä ajassa heidän mielestä saada vika selville. Yrittivät myös että olisin vienyt auton johonkin halvempaan liikkeeseen vian selvitykseen ja viimeisenä alkoivat linkkailemaan ebaysta uusia soittimia tuolla 300e summalla.

Autoliike ei myöskään kommunikoi itse korjaamoiden kanssa vaan joudun olemaan siinä välikätenä. Eivät vastanneet Käyttöautolle mitään kun kyselivät lisäaikaa vian etsintään niin melko hankala on koittaa korjaustoimenpiteitä sopia kun liike laittaa minulle, että on liian kallis tai olisi pitänyt vika jo selvitä... Mahtaisiko tuolla 300eurolla saada bluetoothin kuntoon vaikka sitten tuo Carplay jäisi saamatta?

Jacce75

Lainaus käyttäjältä: Portermies88 - 18.10.23 - klo:07:11
Täällä ei ole homma edennyt mihinkään ja ei tunnu myyjäliikekään olevan kauhean halukas asiaa selvittämään. Lupasivat 300euroa hyvittää AppleCarplayn puutteesta ja tuosta bluetoothista. Auto oli tunnin verran Käyttöautossa tutkittavana, mutta eivät siinä ajassa oikein ehtineet selvitellä asiaa muuta kuin toteamaan ettei toimi ja tarvitsisivat lisää aikaa selvitykseen. Myyjäliikkeen kanta oli, että tunti on jo maksettu ja olisi pitänyt siinä ajassa heidän mielestä saada vika selville. Yrittivät myös että olisin vienyt auton johonkin halvempaan liikkeeseen vian selvitykseen ja viimeisenä alkoivat linkkailemaan ebaysta uusia soittimia tuolla 300e summalla.

Autoliike ei myöskään kommunikoi itse korjaamoiden kanssa vaan joudun olemaan siinä välikätenä. Eivät vastanneet Käyttöautolle mitään kun kyselivät lisäaikaa vian etsintään niin melko hankala on koittaa korjaustoimenpiteitä sopia kun liike laittaa minulle, että on liian kallis tai olisi pitänyt vika jo selvitä... Mahtaisiko tuolla 300eurolla saada bluetoothin kuntoon vaikka sitten tuo Carplay jäisi saamatta?
Otahan minuun yhteyttä niin koitetaan ratkaista ongelma.
http://www.vagtech.fi

Retrofit, koodaukset, päivitykset, ohjelmoinnit, OE avaimet, ajonestot, moottorin ja vaihteistojen optimoinnit sekä muut ecujen muokkaukset.
040-7049099

Uusi VAG-foorumi avattu, liity mukaan:
keskustelu.vagtech.fi

- Golf 7.5 Highline 1.5 DADA 2018 (198hv/355Nm)
- A6 S-line 55 TFSIe 2.0 DLGA 2021 (367hv/500Nm)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy