Nariseva keula

Aloittaja jaska74, 17.09.23 - klo:13:07

« edellinen - seuraava »

jaska74

Tässä nyt viikon ravistellu ja heilutellu joka niveltä ennä keksi mikä mättää joten nyt parhaalle arvaajalle mainetta ja kunniaa :)
Eli kun käännyn pihaan missä on pieni töyssy, niin keulasta kuuluu kamala narina. Välillä esim hidastustöyssyssä tuo kuuluu myös. Terävässä töyssyssä ei kuulu mitään erikoista

Tos®

Edessä kolmiotukivarren takimmat puslat kulahtaa...

Esim https://www.vagarena.fi/index.php?topic=46608.0 vaikka vanhempi malli, koskettaa kaikkia
https://www.vagarena.fi/index.php?topic=41903.msg684044#msg684044

Toki huolto on rasvaillut joitain paikkoja myös takuuseen narinan takia
Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

duke7

Lainaus käyttäjältä: Tos® - 17.09.23 - klo:13:17
Edessä kolmiotukivarren takimmat puslat kulahtaa...

Esim https://www.vagarena.fi/index.php?topic=46608.0 vaikka vanhempi malli, koskettaa kaikkia
https://www.vagarena.fi/index.php?topic=41903.msg684044#msg684044

Toki huolto on rasvaillut joitain paikkoja myös takuuseen narinan takia
Jaa onko nuo vielä MQB:ssä samoja puslia kuin oli Golf5 pohjaisissa autoissa?
Kun eikös tuo sinun Tiguan ollut vielä vanhempaa mallia mutta fl. Vai muistanko väärin?

jaska74

Lainaus käyttäjältä: Tos® - 17.09.23 - klo:13:17
Edessä kolmiotukivarren takimmat puslat kulahtaa...


Eikö tuo aiheuta myös vetelyä ohjaukseen? Itse en ainakaan vielä ole muuta huomannut kun ärsyttävää narinaa pehmeissä töyssyissä.

Tos®

Lainaus käyttäjältä: duke7 - 17.09.23 - klo:14:07
Jaa onko nuo vielä MQB:ssä samoja puslia kuin oli Golf5 pohjaisissa autoissa?
Kun eikös tuo sinun Tiguan ollut vielä vanhempaa mallia mutta fl. Vai muistanko väärin?
Kehitystä varmasti on tapahtunut... vanhaa mallia oli oma.
Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy