Kyllä nykyään ainakin ID4:ssa vieraskäyttäjäkin pystyy ohjaamaan lämmitystä ja latausta, lukituksen hallinta ei onnistu apilla vieraskäyttäjän tunnuksilla.
Menu
Näytä viestitTämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy. Näytä viestit MenuViestit - hsrSivuja1
#1
Elektroniikka / Vs: We connect id03.01.26 - klo:09:24
Kyllä nykyään ainakin ID4:ssa vieraskäyttäjäkin pystyy ohjaamaan lämmitystä ja latausta, lukituksen hallinta ei onnistu apilla vieraskäyttäjän tunnuksilla.
#2
Volkswagen / Vs: Volkswagen-sovellus25.11.25 - klo:14:31
Mulla appi (iOS) pyytää uudelleen ja uudelleen valitsemaan lähellä sijaitsevan huollon, ei muista valintaa vaikka olen tehnyt sen useita kertoja).
#3
ID.4 / OTA päivtys24.06.25 - klo:06:18
Onko mitään kikkaa millä ilmoituksen OTA päivityksestä saisi näkyviin kun auto on paikassa jossa päivityksen uskaltaa käynnistää. Nyt on ilmoitus 55 min päivityksestä tullut muutaman kerran huonossa paikassa ja olen sen ohittanut ja sitten kun auto olisi sopivassa paikassa, ilmoitusta ei enää tule.
#4
Yleinen VAG-keskustelu / Vs: Park assist pro?17.03.25 - klo:19:44
Mulla ainakin toimii melko huonosti tuo muistitoiminto, parkkihallin ruutuun usein menee vinoon tai liian reunaan, joskus menee hyvinkin. Park assist -apille en oikein ole keksinyt käyttöä, tuntuu kyllä toimivan.
#5
Yleinen VAG-keskustelu / Vs: Id:n nopeusvaroitin?10.03.25 - klo:19:55
Ainakin ID4:ssa ääni on varsin vaimea ja pimpauttaa vain pari kertaa, itse käytän varoituskynnystä 10 km/h, auttaa välttämään ylinopeussakot. Toki joutuu hiukan näpyttelemään joka kerta kun käynnistää auton. Kyllä nuo pimputtelut väistämättä kuuluvat nykyautoiluun eikä niistä pääse eroon jos haluaa uusilla autoilla ajaa.
#6
ID.4 / Vs: Kameratolpat?10.03.25 - klo:19:45
ID4:n navista en ole tolppia löytänyt mutta minulla on Waze päällä Apple Car Playn kautta ja toimii hyvin, varoittaa kameratolpista.
#7
Volkswagen / Vs: Volkswagen-sovellus24.02.25 - klo:16:06Lainaus käyttäjältä: Jote - 24.02.25 - klo:14:30Asiaa selvitetty Saksan pään asiakaspalvelun kautta. Tietoturvasyistä rinnakkaiskäyttäjä ei näe noita kaikista tarpeellisimpia tietoja, vaan vaaditaan pääkäyttäjä mm. käynnistämään ilmastointi etänä.Ainakin ID4:ssa tuli hiljattain uudistus jonka jälkeen vieraskäyttäjän tunnuksilla apissa on samat ominaisuudet kuin pääkäyttäjällä paitsi ei auton lukitusta ja avausta jostain kumman syystä. #8
Lainaus käyttäjältä: Daatta - 18.02.25 - klo:08:21Sanopa... Itse olen opetellut taas ajamaan nopeusvaroitin päällä. Säästää sen kolme painallusta ajoon lähtiessä. Ajomoodin valinnassa en ole kummoista vaikutusta havainnut, joten saa olla Comfortilla. Pl. Traction Mode silloin kun veivaa autoa pihassa, "lukittu" neliveto alle 20km/h nopeuksissa.Minullakin on nopeusvaroitin aina päällä mutta säädettynä hälyttämään 10 km/h nopeusrajoituksen ylityksestä. Vaatii 4 painallusta aina ajamaan lähtiessä mutta auttaa välttämään ylinopeussakot. Pimputus on kyllä sen verran hiljainen ja lyhytkestoinen että ei minua hirveästi häiritse. #9
ID.4 / Vs: ID.4 pissapojan toiminta ärsyttää13.02.25 - klo:12:29
Mikähän mahtaa olla ID4:n pesunestesäiliön tilavuus? Vaikuttaa aika pieneltä.
#10
ID.4 / Vs: ID.4 pissapojan toiminta ärsyttää28.01.25 - klo:20:54Lainaus käyttäjältä: Zigu - 28.01.25 - klo:19:46Lasinpesusuuttimien korkeutta voidaan säätää. Tämä vaikuttaa sijaintiin, mihin pesuneste osuu tuulilasilla. Jokaisen lasinpesusuuttimen vieressä on pieni kanta Torx 10 -ruuvimeisselille. Suutin nousee vastapäivään- ja , laskee myötäpäivään pyörittämällä. Minulla vm.-25 autossa säädetään torx 8:lla. #11
ID.3 / Vs: ID perheen OTA päivitykset22.01.25 - klo:16:00Lainaus käyttäjältä: SlOrbA - 22.01.25 - klo:13:08Nykyään termi näyttää olevan vieraskäyttäjä. Muistaakseni vanhassa sovelluksessa se oli apukäyttäjä, mutta eipä sillä väliä, kun nyt on vain yksi sovellus enää käytössä ja siinä on vain pää- ja vieraskäyttäjiä.Ainakaan vielä tuo ei toimi vieraskäyttäjällä. Tänään siis piti tulla käyttöön. #12
Lainaus käyttäjältä: a_jaba - 22.01.25 - klo:14:24Saako tota 2024 alkaen autoissa pakollista varotinta säädettyä vai puhutko nyt vanhasta mallista?Vm. 2025, softa 5.0, voi säätää varoittamaan 0, 5 tai 10 km/h ylityksestä ja tietysti voi laittaa pois päältä kokonaan. Joka kerta auton käynnistäessä pitää tuo tehdä, useita klikkauksia vaatii. #13
Lainaus käyttäjältä: Daatta - 22.01.25 - klo:08:01Alkuun toimin juuri noin, mutta aina kun kyydissä istui joku muu niin alkoi ihmettely "mitä tää auto tekee" tai kaiveltiin puhelinta esiin kun se selvästi yrittää viestiä jotain. Sen jälkeen aloin kytkeä Assistantia pois, enkä voi enää sietää ko. ääntä. Välittömät *itutukset pärähtää tulille aina kun pimputus alkaa.Minä säädän aina varoittimen pimputtamaan yli 10 km/h ylinopeudesta, auttanee välttämään ylinopeussakkoja. #14
ID.4 / Vs: Battery care mode17.01.25 - klo:22:50
Mulla myös 5.0, sain auton lokakuussa ja silloin oli 80%, mutta jossain vaiheessa muuttui 90%. Mutta latauspaikan asetuksissa suositus edelleen 80%
#15
ID.4 / Vs: ID.4 pissapojan suuttimien säätö01.01.25 - klo:19:52Lainaus käyttäjältä: leoporsti - 31.12.24 - klo:22:40Säätöruuveissa on eri vääntiöitä. Mahdollisia lienee torx 8, 9, 10 tai se voi olla uritettu.Kiitos neuvosta, T8:lla onnistui säätö. Onneksi tullut joskus hankittua Lidlin mikrokärkisarja. #16
ID.4 / ID.4 pissapojan suuttimien säätö31.12.24 - klo:20:54
Pissapoika suihkii hiukan turhan alas, pitäisi saada säädettyä ylemmäs. Tämän https://www.vwidtalk.com/threads/adjust-windshield-washer-nozzle.8595/ mukaan onnistuisi Torx 10 avaimella, mutta tuo ei tunnu sopivan reikään eikä mikään kuusiokoloavainkaan. Onko kokemusta miten tuo säätö onnistuisi?
#17
Lainaus käyttäjältä: Arcca - 25.11.24 - klo:04:02Mielenkiintoista, minulla se antaa aina 9/2023 manuaalin. Ehkä liittyy auton valmistushetkeen (mulla n. 3/2024), on sitä edeltävä viimeinen manuaali.Nyt ei löydy minun autooni manuaalia enää tuoltakaan, mitähän on tekeillä? #18
ID.4 / Vs: ID.4 toimitusaika (tilaus/arvio/toimitusaika)25.11.24 - klo:21:33Lainaus käyttäjältä: Kunde - 25.11.24 - klo:18:06Mistähän tuon tiedon löytää? Katson jostain asetuksista järjestelmätiedoista mutta siellä oli pitkä lista jotain koodeja...Keskinäytön vasemmassa yläreunassa on 8 pientä ruutua 2 rivissä, painat siitä ja esiin tulevassa näytössä muistaakseni toisella sivulla on vaihtoehto id software, sieltä löytyy. #19
Lainaus käyttäjältä: Arcca - 24.11.24 - klo:17:57Sama vika täällä.Kiitos, oman auton sarjanumerolla kun tuolta hain niin painos 6/2024. #20
Mulla ei netistä löytyvä käyttöohje ole avautunut useampaan päivään, ei aukea VW:n nettisivulta oman auton tiedoissa olevasta linkistä eikä syöttämällä toisella sivulla olevaan hakuun auton sarjanumero. Autossa toimii mutta tämä kai onkin ladattuna autoon. Vastaavaa on ollut lyhytaikaisemmin ennenkin. Onko missään manuaalia ladattavissa PDF:nä jotta olisi aina luettavissa?
#21
Lainaus käyttäjältä: simppara - 28.10.24 - klo:10:00Vw id4 4-motion 2024/7 Valmistunut.Ohjelmaversio 4.1Onko täällä ketään jolla olisi tuo 5.2? Mulla on 14.10. luovutetussa autossa 5.0, vaikka K-auton varustelistassa lukee että tehtaalla on asennettu 5.2 #22
ID.4 / Vs: ID.4 toimitusaika (tilaus/arvio/toimitusaika)19.11.24 - klo:21:47Lainaus käyttäjältä: kimpela73 - 23.10.24 - klo:19:22Nyt on liikahtanut omakin, kuljetuksessa maahantuojalle. ID softa näyttää myös 5.2 versiota.Tuliko autosi 5.2 softalla? Minulla on 14.10. luovutettu ID.4 jossa softa 5.0, mutta K-auton varustelista väittää että auto on valmistunut tehtaalta 5.2 softalla. Sivuja1
|
Valokuvaaja JyriLaitinen.fi – Laadukas ja luotettava.
Fitnesskuvaus, Hääkuvaus, Hautajaiskuvaus, Henkilöstökuvaus, Ilmakuvaus, Muotokuvauskuvaus, Lapsikuvaus, Lemmikkikuvaus, Profiilikuvaus, Yrityskuvaus, Tapahtumakuvaus, Perhekuvaus, Tuotekuvaus ja Ylioppilaskuvaus, Toimialue pääkaupunkiseutu (Espoo, Helsinki, Kauniainen ja Vantaa) ja koko Suomi |