ID.4 pissapojan suuttimien säätö

Aloittaja hsr, 31.12.24 - klo:20:54

« edellinen - seuraava »

hsr

Pissapoika suihkii hiukan turhan alas, pitäisi saada säädettyä ylemmäs. Tämän https://www.vwidtalk.com/threads/adjust-windshield-washer-nozzle.8595/ mukaan onnistuisi Torx 10 avaimella, mutta tuo ei tunnu sopivan reikään eikä mikään kuusiokoloavainkaan. Onko kokemusta miten tuo säätö onnistuisi?

leoporsti

#1
Säätöruuveissa on eri vääntiöitä. Mahdollisia lienee torx 8, 9, 10 tai se voi olla uritettu.
A3 8PA 2.0 TFSI (EA113) quattro
Uusi VAG-foorumi avattu, liity mukaan:
keskustelu.vagtech.fi

hsr

Lainaus käyttäjältä: leoporsti - 31.12.24 - klo:22:40Säätöruuveissa on eri vääntiöitä. Mahdollisia lienee torx 8, 9, 10 tai se voi olla uritettu.
Kiitos neuvosta, T8:lla onnistui säätö. Onneksi tullut joskus hankittua Lidlin mikrokärkisarja.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy