Noniin, takaisin Volkkarien pariin taas. Pihassa nyt uusi työsuhdeauto Passat GTE ja heinäkuussa ostettu vm. 2015 Golf GTE. Golf tuotu kai Ruotsista 2019, ajettu vain 35 tkm? ja kesäkuussa 2020 vaihdettu DSG:n ja kytkimien öljyt, jakohihna ym...hieman ihmetyttää tämä, miksi näin paljon on vaihdettu näin vähän ajettuun autoon. Ihan hyvää hyvyyttäänkö vai onko ollut jotain suuria ongelmia. Helsingissä suuressa ketjussa huollettu, antavatko tietoja huollosta jos sinne soittaa ja kysyy?
Mistä voi tarkistaa kuuluuko oma auto tuohon 93C9 takaisinkutsuun?
Mistä voi tarkistaa kuuluuko oma auto tuohon 93C9 takaisinkutsuun?
