Skoda Octavia III Combi 2.0 TDI RS Manual Metal GreyTilattu: 1.2.2014
Tilaus syötetty tilausjärjestelmään: 3.2.2014
Arvioitu toimitusaika: 6kk
Toteutunut toimitusaika: 9,5kk
Tuotantoviikko: 42 (MY2015)
Hangossa: 45
Luovutus: 46
Tehdaslisävarusteet
- Metal Grey metalliväri
- Winter Pack
- Webasto
- Lämmitettävä tuulilasi
- Lämmitettävät takaistuimet
- RS Challenge paketti
- 18" mustat geminit
- Performance mode selection
- Black-paketti
- Canton SS
Liikkeessä asennettavat
- Letkulämmitin, sisähaara ja puhallin
- Kuraläpät taakse
Vanteet ja renkaat
- Kesä: Skoda Gemini, musta 7,5Jx18" ET51. Bridgestone Potenza S001 225/40
- Talvi: Skoda Turini, musta 7,5Jx18" ET51. Nokian Hakkapeliitta 8 225/40
Huolto
- 15tkm 03/2015 (4kk)
- Öljyn ja suodatimen vaihto (extrana määräaikaisväleihin)
- Valojen pesuriluukkujen säätö
- 30tkm 08/2015 (9kk)
- Määräaikaishuolto
- Nelipyöräsuuntaus
Käsittelyt
- Korrek kestovaha (kevät 2015)
- Autoglym kestovaha (syksy 2015)
Muuta
- Takapuskurin suojus (http://www.superskoda.com/Skoda/OCTAVIA-III/Octavia-III-Combi-RS-original-Skoda-rear-bumper-protective-panel-GLOSSY-BLACK), asennettu
- Takakynnysten suojukset (http://www.superskoda.com/Skoda/OCTAVIA-III/Octavia-III-original-door-sill-covers-RS), asennettu
- Penkkien säätökahvojen somisteet (http://www.superskoda.com/Skoda/OCTAVIA-III/Octavia-III-seat-handle-insert-set-VRS), asennettu
- Konepellin kaasujouset (http://www.superskoda.com/Skoda/OCTAVIA-III/Octavia-III-hood-power-damper-set-KI-R), asennettu
- Lepuutustuki (http://www.superskoda.com/Skoda/OCTAVIA-III/Octavia-III-genuine-Skoda-RS-footrest), asennettu
- Kuraläpät taakse (http://www.superskoda.com/Skoda/OCTAVIA-III/Octavia-III-rear-mudflaps-original-Skoda-autoas), asennettu
- LED-sisätilapaketti (http://www.ledperf.co.uk/pack-interior-full-led-pure-white-for-skoda-octavia-3-5e-p-4942.html), asennettu (paitsi ulkopeilivalot)
- LED-polttimot rekisterikilvelle (http://www.ledperf.co.uk/leds-pack-white-6000k-license-plate-for-skoda-octavia-3-5e-p-4949.html), asennettu -> vaihdettu originaalit takaisin
- LED-polttimot parkkivaloiksi (http://www.ledperf.co.uk/pack-sidelights-led-pure-white-6000k-for-skoda-octavia-3-5e-with-bixenon-afs-p-4950.html), asennettu
- H16-polttimot sumu-/kääntymisvaloiksi (http://www.ledperf.co.uk/pack-of-2-bulbs-h16-19w-cubit-5000k-diamond-white-p-4973.html), saapunut
(https://www.dropbox.com/s/jlocw5ede57w7sk/WP_20150406_15_53_51_Pro.jpg?dl=1)
Kuva 1. Talvirenkaat alla
(https://www.dropbox.com/s/njvbqwkbypfsqhl/WP_20150411_14_41_08_Pro.jpg?dl=1)
Kuva 2. Kesärenkaat alla[/list][/list][/list][/list][/list][/list]
Hieno ja melko harvinainen väri ainakin Räsässä. Itse vaihdoin tylsempään eli mustaan.
Metal grey, musta ja molemmat valkoiset oli harkinnassa. Jossain välissä tämä harmaa mustilla vanteilla alkoi miellyttää omaa silmää. Hiukan vielä jännittää, millainen väri on livenä. Pirssi tulossa pääasiassa avokin ajoon, mutta jollain ilveellä pääsin manipuloimaan värivalinnassa :D Ei musta kyllä mun mielestä tylsä ole, ennemminkin tyylikäs ;)
Ekat "oikeat" kuvat metal greystä olivat aika oudon värisiä, mutta sittemmin on tullut vastaan paremmassa valossa otettuja kuvia, joissa näyttää huomattavasti paremmalta. :)
Miksi webastilliseen autoon myös letkulämmitin?
Saako nykyään valittua sekä lämmitettävän tuulilasin että webaston?
Jos näin, niin näyttää siltä, että kehitys kehittyy!
Lainaus käyttäjältä: ePa - 20.05.14 - klo:21:18
Saako nykyään valittua sekä lämmitettävän tuulilasin että webaston?
Jos näin, niin näyttää siltä, että kehitys kehittyy!
On ne saanut räsään niin pitkään kun webasto on ollut tarjolla , mullakin on . Automyyjät tietty puhuu mitä sattuu
Lainaus käyttäjältä: maileri - 20.05.14 - klo:20:43
Miksi webastilliseen autoon myös letkulämmitin?
Pirssi on talvisin kylmässä rivarin autotallissa. En oikein luota, että tallissa olisi riittävä ilmanvaihto Webaston käyttöön. Päädyin siksi ottamaan myös letkulämppärin höysteineen.
Ja jos Webasto ei käynnisty akun alhaisen varauksen vuoksi niin lohko on hyvä varalla.
juuri tilasin toisen rs. ensimmäinen oli Candy White. uuden väri on alustavasti quartz grey (entinen metal grey) mutta vielä harkitsen sinistä. olen käynyt autoliikkeissä katsomassa, mutta auto on aina hyvin eri näköinen, varmaan valaistus ja ympärillä oleva väri maailma vaikuttaa hurjasti.
oletko tyytyväinen väriin? ja onko siinä mielestäsi omaa väriä vai heijastaa vain ympäristön väriä? onko siinä 'hohtoa' vai onko se enemmän matta?
kiitos etukäteen vastauksestasi ja avustaminen.