VAGarena.fi

Galleria => Autotalli => Skoda => Aiheen aloitti: Lani - 01.02.14 - klo:16:28

Otsikko: Skoda Octavia III Combi 2.0 TDI RS Manual (Metal Grey)
Kirjoitti: Lani - 01.02.14 - klo:16:28
Skoda Octavia III Combi 2.0 TDI RS Manual Metal Grey


Tilattu: 1.2.2014
Tilaus syötetty tilausjärjestelmään: 3.2.2014
Arvioitu toimitusaika: 6kk
Toteutunut toimitusaika: 9,5kk
Tuotantoviikko: 42 (MY2015)
Hangossa: 45
Luovutus: 46

Tehdaslisävarusteet
Liikkeessä asennettavat
Vanteet ja renkaat
Huolto
Käsittelyt
Muuta

(https://www.dropbox.com/s/jlocw5ede57w7sk/WP_20150406_15_53_51_Pro.jpg?dl=1)
Kuva 1. Talvirenkaat alla

(https://www.dropbox.com/s/njvbqwkbypfsqhl/WP_20150411_14_41_08_Pro.jpg?dl=1)
Kuva 2. Kesärenkaat alla[/list][/list][/list][/list][/list][/list]
Otsikko: Vs: Skoda Octavia III Combi 2.0 TDI RS Manual (Metal Grey)
Kirjoitti: Laakeri - 19.05.14 - klo:20:07
Hieno ja melko harvinainen väri ainakin Räsässä. Itse vaihdoin tylsempään eli mustaan.
Otsikko: Vs: Skoda Octavia III Combi 2.0 TDI RS Manual (Metal Grey)
Kirjoitti: Lani - 20.05.14 - klo:07:09
Metal grey, musta ja molemmat valkoiset oli harkinnassa. Jossain välissä tämä harmaa mustilla vanteilla alkoi miellyttää omaa silmää. Hiukan vielä jännittää, millainen väri on livenä. Pirssi tulossa pääasiassa avokin ajoon, mutta jollain ilveellä pääsin manipuloimaan värivalinnassa  :D Ei musta kyllä mun mielestä tylsä ole, ennemminkin tyylikäs  ;)
Otsikko: Vs: Skoda Octavia III Combi 2.0 TDI RS Manual (Metal Grey)
Kirjoitti: Laakeri - 20.05.14 - klo:19:30
Ekat "oikeat" kuvat metal greystä olivat aika oudon värisiä, mutta sittemmin on tullut vastaan paremmassa valossa otettuja kuvia, joissa näyttää huomattavasti paremmalta. :)
Otsikko: Vs: Skoda Octavia III Combi 2.0 TDI RS Manual (Metal Grey)
Kirjoitti: maileri - 20.05.14 - klo:20:43
Miksi webastilliseen autoon myös letkulämmitin?
Otsikko: Vs: Skoda Octavia III Combi 2.0 TDI RS Manual (Metal Grey)
Kirjoitti: ePa - 20.05.14 - klo:21:18
Saako nykyään valittua sekä lämmitettävän tuulilasin että webaston?

Jos näin, niin näyttää siltä, että kehitys kehittyy!
Otsikko: Vs: Skoda Octavia III Combi 2.0 TDI RS Manual (Metal Grey)
Kirjoitti: kaide - 20.05.14 - klo:21:48
Lainaus käyttäjältä: ePa - 20.05.14 - klo:21:18
Saako nykyään valittua sekä lämmitettävän tuulilasin että webaston?

Jos näin, niin näyttää siltä, että kehitys kehittyy!

On ne saanut räsään niin pitkään kun webasto on ollut tarjolla , mullakin on . Automyyjät tietty puhuu mitä sattuu
Otsikko: Vs: Skoda Octavia III Combi 2.0 TDI RS Manual (Metal Grey)
Kirjoitti: Lani - 20.05.14 - klo:22:16
Lainaus käyttäjältä: maileri - 20.05.14 - klo:20:43
Miksi webastilliseen autoon myös letkulämmitin?

Pirssi on talvisin kylmässä rivarin autotallissa. En oikein luota, että tallissa olisi riittävä ilmanvaihto Webaston käyttöön. Päädyin siksi ottamaan myös letkulämppärin höysteineen.
Otsikko: Vs: Skoda Octavia III Combi 2.0 TDI RS Manual (Metal Grey)
Kirjoitti: Laakeri - 21.05.14 - klo:16:34
Ja jos Webasto ei käynnisty akun alhaisen varauksen vuoksi niin lohko on hyvä varalla.
Otsikko: Vs: Skoda Octavia III Combi 2.0 TDI RS Manual (Metal Grey)
Kirjoitti: Candywhite - 16.01.16 - klo:10:34
juuri tilasin toisen rs. ensimmäinen oli Candy White. uuden väri on alustavasti quartz grey (entinen metal grey) mutta vielä harkitsen sinistä.  olen käynyt autoliikkeissä katsomassa, mutta auto on aina hyvin eri näköinen, varmaan valaistus ja ympärillä oleva väri maailma vaikuttaa hurjasti.

oletko tyytyväinen väriin? ja onko siinä mielestäsi omaa väriä vai heijastaa vain ympäristön väriä? onko siinä 'hohtoa' vai onko se enemmän matta?

kiitos etukäteen vastauksestasi ja avustaminen.