VAGarena.fi

Galleria => Autotalli => Muut merkit => Aiheen aloitti: Vankka - 13.04.13 - klo:22:18

Kysely
Kysymys: Auton on:
Vaihtoehto 1: Miksei tätä ole jo paalattu? ääntä: 6
Vaihtoehto 2: Paalivalmis ääntä: 6
Vaihtoehto 3: Niin no niin? ääntä: 11
Vaihtoehto 4: Hienoin ikinä missään! ääntä: 9
Vaihtoehto 5: No huh huh, rusinoita kans? ääntä: 6
Otsikko: SukiSuki "Koulukyyti" Switsi Myynnissä!
Kirjoitti: Vankka - 13.04.13 - klo:22:18
Kaverin myytyä auton ja koikeiltuamme julkisilla liikkumista totesimme, että ei perkele tää on kallista ja aikaa vievää. Siinä hetken tuumailimma ja totesimme, että laitetaan auto puoliksi. Ei muutakuin nettiauto alle ja selaileen. Mitään mielenkiintoista ei ilmaantunut kunnes. Se oli siina Vw Golf mk2 ei muutakuin puhelua myyjälle ja mailma romahti. Auto oli alkanut pätkimään eikä vikaa oltu saatu korjattua. Pikaisen googlettelun mukaan voi oll työläs korjata.

Olimme siis uudelleen lähtöpisteessä. Aloimme hieman masentua ja koulun käyntikin kärsi. Siinä erään tunnin aikana mailma jälleen kirkaistui siiinä se oli Suzuki Switf -93 1.0 ajoaikaa kesälle. Tuntien loputtua paukahdimme innosta pinkeänä katsomaan autoa, tai ainakin jotain sen tapaista. Kurvasimme sitä myyvän autoliikkeen pihaan siinä se heti seisoi vastassa. Olihan se mahtava näkymä, pieni tosin. Ei muuta kuin sisään pyytään avaimia. Avaimet saatiin ja koeajolle. Voi sitä riemun määrää kun täraytimme tämän tehopaukkauksen päälle 1.0 ja kaikki 3 pyttyä heräsivät henkiin. Pienen koeajon jälkeen ajoimme takaisin liikkeen pihaan ja neuvottelemaan hinnasta. pienen keskustelun jälkeen hintatippui 16%. Ja kaupat lyötiin lukkoon.

Paperien teon jälkeen lähimme kurvailemaan kotia kohti tutkimaa kuinka syvälle paskaan tungimme juuri kädet. Auto tutkiessa todettiin ettei tämä nyt ihan täydellinen ollut. Autosta löytyi seurvaat puutteet:
-Ajovalot ei toimi
- Lämmityslaitteen puhallin toimii vain täysnopeudelle
-tyhjäkäynti humpaa
- auto vuotaa öljyä
-kuskin oven ikkunan tiiviste päin vittua ikkunaa ei saa kiinni jos sen avaa.
-sumuvalot ja pitkät ei toimi liittyy ajovalovikaan

Tähän mennessä auto on korjailtu ja tutkailtu tarkemmin.

-Ajovalojen vika johtui kärsineestä ja hieman sulaneesta valoviiksestä. Viiksipurettua ja putsattu toimii taas OK!
samalla muutkin valot alkoi toimia.

-Lämmityslaitteen puhallin vika oli kärähtäneissä etuvastuksissa ostettu uudet OK!

-Tyhjäkäynti humpaus johtuu alipainevuodosta. vika korjattu väliaikasesti irroittamalla tyhjäkäynti venttiilin liitin.

-Öljyvuoto nokka- ja kampiakselin stefat vuotaa korjataan kun jaksetaan. lisäillään öljyä :D

- tiivisteelle ei olla tehty mitään eikä varmaan tehdä.

-Nosturilla autosta löytyi helmasta  ruostetta ja reikää. reijästä löytyi pakkelia :D

-Lukkojarrutus vetää auton poikittain. Pitää jarrut avata jossain vaiheessa.

Eli ei nyt ihan hirvee pommi. Päästötkin mitattiin ja menivät ihan hyvin läpi. Autolla on hauska ajaa ja aamuisin hieman hymyilyttää.

Tarkemmat speksit:

Moottori: 1.0 3.pyttynen äkänen kuin mikä huutaa niin perkeleesti.
Voimansiirto: Etuveto 5-v laatikko + pakki
Kori: 3-ovinen tumma metallihohto
renkaat: 13" peltivanteet + hakkapelitta 2
musiikki: joku kasettisoitin + 2 kaijutinta stereo shit.
lisävarusteet: EI OLE :D
ajettu n*100tkm+56tkm = X

Lisäilen kuvia kuhan niitä saan otettua :D

TODO-list:
-Jarrut auki.
-Akaselien tiivisteiden vaihto. Samalla vaihtuu jakohihna.
-Ajovalojen releytys. Lyhyet ja Pitkät.
-Pohjasta reikä piiloon.
-Kesärenkaiden hankinta. Jos jollakin on nurkissa ylimääräiset 13"-> kesärenkaat niin saa tarjota. Kuhan pintaa ja ilmapysyy sisällä niin ok.
-Sisustan pesu. On muuten aika jäätävän näkönen :D

(https://dl.dropboxusercontent.com/u/11709851/sukisuki/2013-04-15%2015.51.50.jpg)
(https://dl.dropboxusercontent.com/u/11709851/sukisuki/2013-04-15%2015.51.59.jpg)
(https://dl.dropboxusercontent.com/u/11709851/sukisuki/2013-04-15%2015.52.08.jpg)
(https://dl.dropboxusercontent.com/u/11709851/sukisuki/2013-04-15%2015.52.31.jpg)
(https://dl.dropboxusercontent.com/u/11709851/sukisuki/2013-04-15%2015.53.23.jpg)

Otsikko: Vs: SukiSuki "Koulukyyti" Switsi Kimppa-auto
Kirjoitti: DyyD - 13.04.13 - klo:22:24
Onks tää Allroad-malli vai "paalivalmis"?  ;)
Otsikko: Vs: SukiSuki "Koulukyyti" Switsi Kimppa-auto
Kirjoitti: Vankka - 13.04.13 - klo:22:25
Lainaus käyttäjältä: DyyD - 13.04.13 - klo:22:24
Onks tää Allroad-malli vai "paalivalmis"?  ;)

Allroadsuoraanpaaliinmalli.
Otsikko: Vs: SukiSuki "Koulukyyti" Switsi Kimppa-auto
Kirjoitti: DyyD - 13.04.13 - klo:22:25
Lainaus käyttäjältä: Vankka - 13.04.13 - klo:22:25
Allroadsuoraanpaaliinmalli.

:D
Otsikko: Vs: SukiSuki "Koulukyyti" Switsi Kimppa-auto
Kirjoitti: eGetin - 13.04.13 - klo:22:26
Taitaa olla niin Allroad että menee vaan paalin yli ;D
Otsikko: Vs: SukiSuki "Koulukyyti" Switsi Kimppa-auto
Kirjoitti: Janneh - 13.04.13 - klo:22:28
Oisit vieny autoliikkeeseen korjattavaksi. Pitäähän auto nyt olla edes katsastuskunnossa jos sen liikkeestä ostaa.. Vaikka sitten olisikin alle 1000e auto
Otsikko: Vs: SukiSuki "Koulukyyti" Switsi Kimppa-auto
Kirjoitti: Vankka - 13.04.13 - klo:22:29
Lainaus käyttäjältä: Janneh - 13.04.13 - klo:22:28
Oisit vieny autoliikkeeseen korjattavaksi. Pitäähän auto nyt olla edes katsastuskunnossa jos sen liikkeestä ostaa.. Vaikka sitten olisikin alle 1000e auto

Se on katos tätä motorsporttia, et tehdään ite :D Auto tosiaan maksoi 250â,¬ ei siitä hirveesti kehtaa vinkua :D
Otsikko: Vs: SukiSuki "Koulukyyti" Switsi Kimppa-auto
Kirjoitti: skriko - 13.04.13 - klo:22:30
Lainaus käyttäjältä: Vankka - 13.04.13 - klo:22:29
Se on katos tätä motorsporttia, et tehdään ite :D Auto tosiaan maksoi 250â,¬ ei siitä hirveesti kehtaa vinkua :D

Kuluttajasuojan paikka ;)
Otsikko: Vs: SukiSuki "Koulukyyti" Switsi Kimppa-auto
Kirjoitti: Vankka - 13.04.13 - klo:22:31
Lainaus käyttäjältä: skriko - 13.04.13 - klo:22:30
Kuluttajasuojan paikka ;)

No ai saakeli pitäskö soittaa sinne! Jos mä vaatisin tuollasta uutta Suzuki Swift sporttia tilalle. Se olisi varmaan OK korvaus?
Otsikko: Vs: SukiSuki "Koulukyyti" Switsi Kimppa-auto
Kirjoitti: DyyD - 13.04.13 - klo:22:51
Mä olen ylpeä teistä. Rehellinen teinien suosima paalauskuntoinen ajovärkki. Ja vielä liikenteessä, ja hymyssä suin. Kyllä kelpaa!  ;)
Otsikko: Vs: SukiSuki "Koulukyyti" Switsi Kimppa-auto
Kirjoitti: Vankka - 13.04.13 - klo:22:55
Lainaus käyttäjältä: DyyD - 13.04.13 - klo:22:51
Mä olen ylpeä teistä. Rehellinen teinien suosima paalauskuntoinen ajovärkki. Ja vielä liikenteessä, ja hymyssä suin. Kyllä kelpaa!  ;)

Kiitos! Kyllä tällänen mahtaa ahistaa nuita jotka sotkee kädet korkeitaan musteeseen tilaussopparia allekirjoittaessa.
Otsikko: Vs: SukiSuki "Koulukyyti" Switsi Kimppa-auto
Kirjoitti: Zaasa - 13.04.13 - klo:23:38
Oikein mukava aloitus,seuraisin mielelläni jatkoa :) Tekemisestä huomaa,ette ole kädettömiä ja taidottomia.
Otsikko: Vs: SukiSuki "Koulukyyti" Switsi Kimppa-auto
Kirjoitti: Voimasavu - 14.04.13 - klo:08:02
Taistelu tylsyyttä vastaan on alkanut! Onneksi täältä löytyy vielä teitä pioneerejä, jotka postaavat oikeasti mielenkiintoisia projekteja. Me tänne ainoastaan pätemään tulevat kun yritämme kädet musteessa tappaa tämän saitin! ;D

Onnea uudelle autolle! Kuvia kehiin. ;)
Otsikko: Vs: SukiSuki "Koulukyyti" Switsi Kimppa-auto
Kirjoitti: Vaginisti - 14.04.13 - klo:08:22
Lainaus käyttäjältä: Vankka - 13.04.13 - klo:22:25
Allroadsuoraanpaaliinmalli.

Aivan mahtavaa, kansa vaatii kuvamateriaalia!

Tulee mieleen Polon odotteluajaksi ostettu autonvaihtoauto Nissan Micra -89, maksoi 500 ja 5kk ajon jälkeen sain siitä 600...pikkufiksauksiin meni sinä aikana max 150e. Nyt lainaa lyhentäessä on tullut monesti mieleen, että micralla voisi ihan hyvin ajaa vieläkin. Varman tehottomasti se kuljetti paikasta toiseen, eikä kukaan ollut kateellinen.

Tässä kuva kaunokaisesta fiksauksien jälkeen ja viimeisen päälle vahattuna :D Off topic mutta taitaa tässä ketjussa olla sallittua näiden paaliautojen esittely, jospa siitä aloittaja saa vaikka motivaatiota susukin laittamiseen  :D

Otsikko: Vs: SukiSuki "Koulukyyti" Switsi Kimppa-auto
Kirjoitti: Markku J - 14.04.13 - klo:08:51
Meillä on ollut ihan samanlainen. Punainen 1.0 GL perusvarustein. Taisi olla vm 1989. Erittäin toimiva peli kivasti pörisevällä kolmipyttyisellä koneella.
Otsikko: Vs: SukiSuki "Koulukyyti" Switsi Kimppa-auto
Kirjoitti: Vankka - 14.04.13 - klo:13:18
Ohan tää nyt tällänen pelleilylauluauto prokkis, jos tästä sellasta koskaan tulee.

Lisäsin tuollasen hienon äännestyksen tuonne. Ja TODO-listan tynkää.

Tuo moottori on kyllä aika kiva kaupunki pyörityksessä vääntää todella hyvin.

Lainaus käyttäjältä: Vaginisti - 14.04.13 - klo:08:22
Aivan mahtavaa, kansa vaatii kuvamateriaalia!

Tulee mieleen Polon odotteluajaksi ostettu autonvaihtoauto Nissan Micra -89, maksoi 500 ja 5kk ajon jälkeen sain siitä 600...pikkufiksauksiin meni sinä aikana max 150e. Nyt lainaa lyhentäessä on tullut monesti mieleen, että micralla voisi ihan hyvin ajaa vieläkin. Varman tehottomasti se kuljetti paikasta toiseen, eikä kukaan ollut kateellinen.

Tässä kuva kaunokaisesta fiksauksien jälkeen ja viimeisen päälle vahattuna :D Off topic mutta taitaa tässä ketjussa olla sallittua näiden paaliautojen esittely, jospa siitä aloittaja saa vaikka motivaatiota susukin laittamiseen  :D

Sua pitäs kolkata tuolla rattilukolla ohtaan, ku tuollasen helmen oot männy hävittään?

Lainaus käyttäjältä: Zaasa - 13.04.13 - klo:23:38
Oikein mukava aloitus,seuraisin mielelläni jatkoa :) Tekemisestä huomaa,ette ole kädettömiä ja taidottomia.

Kummallakin on molemmat kädet ja kaikki kymmenen sormea tallessa. Jalat löytyy kans ;)

Tässä alkaa oleen niin painostettu olo, että joutuu ens viikolla kuvia ottamaan. Kävin just viemässä auton kaverille, niin ei ole nyt minulla pihassa.
Otsikko: Vs: SukiSuki "Koulukyyti" Switsi Kimppa-auto
Kirjoitti: Vaginisti - 14.04.13 - klo:13:33
Lainaus käyttäjältä: Vankka - 14.04.13 - klo:13:18
Sua pitäs kolkata tuolla rattilukolla ohtaan, ku tuollasen helmen oot männy hävittään?

Niinpä...paitsi että annoin rattilukon ostajalle kaupan päälle...  ;D
Otsikko: Vs: SukiSuki "Koulukyyti" Switsi Kimppa-auto
Kirjoitti: Vankka - 14.04.13 - klo:13:37
Lainaus käyttäjältä: Vaginisti - 14.04.13 - klo:13:33
Niinpä...paitsi että annoin rattilukon ostajalle kaupan päälle...  ;D

No sillä sen taisit hävittääkki ku "ostaja" kolkkas sut :D No jos asia ei noin olekkaan niin voin Passatin peräkontista lainata sukisukiin menevää lukkoa :D
Otsikko: Vs: SukiSuki "Koulukyyti" Switsi Kimppa-auto
Kirjoitti: Vankka - 15.04.13 - klo:16:45
Koska äänestyspalkeista on muodostunut kulli päätin julkaista huonoja kuvia tärähteneestä autosta :D
Otsikko: Vs: SukiSuki "Koulukyyti" Switsi Kimppa-auto
Kirjoitti: DyyD - 15.04.13 - klo:16:51
Perustelut kuvien julkaisuun olivat vähintäänkin asialliset! Tämä auto, jos mikä, saa isonkin miehen kyyneliin ja sydämmen pamppailemaan kuin 16 vuotiaalla kollilla. Tämä on liitto joka kestää, kunnes kuolema teidät erottaa. (mahdollisesti kuolette samaan aikaan, oikeastaan, aika todennäköisestikin). Joten iso peukku!  :-X
Otsikko: Vs: SukiSuki "Koulukyyti" Switsi Kimppa-auto
Kirjoitti: KingMo - 15.04.13 - klo:16:55
Onneksi olkoon! Hianon pelin on Vankka mennyt ostamaan. :o Joko on OEM-katalogit selattu ja modaukset plänätty?
Otsikko: Vs: SukiSuki "Koulukyyti" Switsi Kimppa-auto
Kirjoitti: Vankka - 15.04.13 - klo:16:56
Lainaus käyttäjältä: KingMo - 15.04.13 - klo:16:55
Onneksi olkoon! Hianon pelin on Vankka mennyt ostamaan. :o Joko on OEM-katalogit selattu ja modaukset plänätty?
Tätä autoa ei millään lisävarusteilla pilata PISTE!
Otsikko: Vs: SukiSuki "Koulukyyti" Switsi Kimppa-auto
Kirjoitti: Vaginisti - 15.04.13 - klo:17:23
Vagarenan vuoden 2013 kovin autohankinta! Näkyy wunderbaumikin olevan, mahdollisesti 'new car' -haju?  8)
Otsikko: Vs: SukiSuki "Koulukyyti" Switsi Kimppa-auto
Kirjoitti: Vankka - 15.04.13 - klo:17:26
Lainaus käyttäjältä: Vaginisti - 15.04.13 - klo:17:23
Vagarenan vuoden 2013 kovin autohankinta! Näkyy wunderbaumikin olevan, mahdollisesti 'new car' -haju?  8)
Tottakai wumbba pittää olla! New Car tuo ei taida olla. Pitää melkeen virhe korjata. Vanilia wumbbaa ei sitten auton lähelle päästetä.
Otsikko: Vs: SukiSuki "Koulukyyti" Switsi Kimppa-auto
Kirjoitti: Vankka - 16.04.13 - klo:14:55
Tuli tänään tuota alipainevuoto juttua tutkittua ja näyttää siltä ettei siellä sellasta ole. Samalla huomattiin, että tyhjäkäyntiventtiili naputtaa kokoaika vaikka kierroksia nostaa kaasulla, liekkö sitten tarkotuskin toimia noin?

Pitää vielä kattoa jääkö kaasuläppä jotenkin kantamaan mistä saa ilmaa.

Niin ja JEI! Kohta 1000 katsomista täynnä :D
Otsikko: Vs: SukiSuki "Koulukyyti" Switsi Kimppa-auto
Kirjoitti: ntix - 16.04.13 - klo:20:20
Voi luoja mikä helmi! Ehdottomasti kiinnostavin kulkine palstalla tällä hetkellä!
Otsikko: Vs: SukiSuki "Koulukyyti" Switsi Kimppa-auto
Kirjoitti: Korvaton - 16.04.13 - klo:20:40
Mutsilla oli vuonna 98 tollanen. Pieni näppärä kauppakassi mikä ei kuluttanut yhtään mitään. Kiva kirppu ajaa.
Otsikko: Vs: SukiSuki "Koulukyyti" Switsi Kimppa-auto
Kirjoitti: Vankka - 16.04.13 - klo:21:38
Lainaus käyttäjältä: ntix - 16.04.13 - klo:20:20
Voi luoja mikä helmi! Ehdottomasti kiinnostavin kulkine palstalla tällä hetkellä!

Kiitos :D
Lainaus käyttäjältä: LuppaKorva - 16.04.13 - klo:20:40
Mutsilla oli vuonna 98 tollanen. Pieni näppärä kauppakassi mikä ei kuluttanut yhtään mitään. Kiva kirppu ajaa.

Ei muuten ole kalliit vakuutuksetkaan :D Verot kyllä melkoset, ei montaa kymppiä ole vakuutuksille häviä :D

Tämän juopon kulutus on vielä auki, eka täysitankki menossa.
Otsikko: Vs: SukiSuki "Koulukyyti" Switsi Kimppa-auto
Kirjoitti: Korvaton - 16.04.13 - klo:21:43
Jotenkin muistelisin että olis 4litraa ollu kulutus... pitää muistaa että nainen ollu ratissa millä ei tosiaankaan ole raskas kaasujalka.
Otsikko: Vs: SukiSuki "Koulukyyti" Switsi Kimppa-auto
Kirjoitti: Vankka - 16.04.13 - klo:21:44
Lainaus käyttäjältä: LuppaKorva - 16.04.13 - klo:21:43
Jotenkin muistelisin että olis 4litraa ollu kulutus... pitää muistaa että nainen ollu ratissa millä ei tosiaankaan ole raskas kaasujalka.

Joo tämän suuntasia kulutuksia on kyllä netistä tullut vastan.

Löysin internetisä hienon foorumin geometroforum. Tuo metro on käsittääkseni sama auto jenkkiveriona.
Otsikko: Vs: SukiSuki "Koulukyyti" Switsi Kimppa-auto
Kirjoitti: Vankka - 17.04.13 - klo:14:16
Sisäkahvojen rautalanka patenttien tilalle tuli tilattu uudet kahvat ebay:stä ja kiinasta. Jos autosta ulostautumisesta tulisi hieman mielekkäämpää :D

Patettia voi koittaa bongata sisäkuvasta :D
Otsikko: Vs: SukiSuki "Koulukyyti" Switsi Kimppa-auto
Kirjoitti: Vankka - 20.04.13 - klo:20:34
Tulipa taas vähän hellittyä sukisuki ja koitettua pestä penkit. Noh eihän siitä mitään tullut ku aineet ja välineet oli puutteelliset.

Homma sujui näin: Sumutin pullolla Kiilto Jiffyä penkkeihin tiukalla seoksella ja hinkkausta liinalla perään. Pesuaineet huuhteltiin Kärcherin SE-4002 ja puhtaalla vedellä pois. Samalla tuli puhisteltua muita pintoja.

Kuskin jakkara:
(https://dl.dropboxusercontent.com/u/11709851/sukisuki/2013-04-20%2018.37.22.jpg)

Vänkärin jakkara:
(https://dl.dropboxusercontent.com/u/11709851/sukisuki/2013-04-20%2018.37.29.jpg)

Melko lohdunton näky eikös?

Noh tänne sitä päästiin:
(https://dl.dropboxusercontent.com/u/11709851/sukisuki/2013-04-20%2020.09.29.jpg)

Tämän  verran sieltä pakeni paskaa hrrr:
(https://dl.dropboxusercontent.com/u/11709851/sukisuki/2013-04-20%2019.45.50.jpg)




Otsikko: Vs: SukiSuki "Koulukyyti" Switsi Kimppa-auto
Kirjoitti: Rooivalk - 20.04.13 - klo:21:18
Minulla oli aikanaan parin vuoden ajan 91-mallin swift 1.3 "teholohkolla". Ostin suoraan yksityisen myyjän pihasta ilman leimaa ja kotimatkalla leimasin ilman huomautuksia. Vuotta myöhemmin pomppasi kun molemmat helmakotelot olivat läpimädät noin metrin matkalta. Inssi katsoi helmaa ja näytti peukaloaan ja työnsi sen sitten suoraan "pellistä" läpi.  :D

Muuten oli ihan ok peli sinänsä, talvella huohotin jäätyi kyllä monesti, mutta ekan kerran paniikin jälkeen asiasta tuli rutiinia, nimittäin venakopan päällä oli semmoinen kumista tehty y-muotoinen letku, joka lähti suoraan vetämällä irti ja sen kun sulatti niin taas mentiin.

Lopussa rupesi etujalkatilassa kumimattojen alla menemään lattia kaarelle ja takana poikittaiset tukivarret (jotka pitivät pyörät suorassa) muuttuivat lehtitaikinaksi, niin silloin laitoin värkin myyntiin. Piti vielä näyttää nuo tukivarret ostajalle kun en halunnut henkilövahinkoja kontolleni, uudet oli kuitenkin vaan jotain 60â,¬/kpl, joten jatkoaikaa oli kyllä saatavilla.
Otsikko: Vs: SukiSuki "Koulukyyti" Switsi Kimppa-auto
Kirjoitti: Vankka - 20.04.13 - klo:21:27
Lainaus käyttäjältä: Rooivalk - 20.04.13 - klo:21:18
Minulla oli aikanaan parin vuoden ajan 91-mallin swift 1.3 "teholohkolla". Ostin suoraan yksityisen myyjän pihasta ilman leimaa ja kotimatkalla leimasin ilman huomautuksia. Vuotta myöhemmin pomppasi kun molemmat helmakotelot olivat läpimädät noin metrin matkalta. Inssi katsoi helmaa ja näytti peukaloaan ja työnsi sen sitten suoraan "pellistä" läpi.  :D

Muuten oli ihan ok peli sinänsä, talvella huohotin jäätyi kyllä monesti, mutta ekan kerran paniikin jälkeen asiasta tuli rutiinia, nimittäin venakopan päällä oli semmoinen kumista tehty y-muotoinen letku, joka lähti suoraan vetämällä irti ja sen kun sulatti niin taas mentiin.


Tuota huohotinta itekki tutkailun ja totesinm että tää on niin jäässä talvella. En vissiin hirveesti viereen osunut :D

Helmoissa tässäkin mätää. Pakkelilla tyylikkäästi paikattu entisen omistajan toimesta. Pitää kattoa mitä tuolle tekee. Ei hirveen kallis ollu koko helma.
Otsikko: Vs: SukiSuki "Koulukyyti" Switsi Kimppa-auto
Kirjoitti: Rooivalk - 20.04.13 - klo:21:37
Lainaus käyttäjältä: Vankka - 20.04.13 - klo:21:27
Tuota huohotinta itekki tutkailun ja totesinm että tää on niin jäässä talvella. En vissiin hirveesti viereen osunut :D

Helmoissa tässäkin mätää. Pakkelilla tyylikkäästi paikattu entisen omistajan toimesta. Pitää kattoa mitä tuolle tekee. Ei hirveen kallis ollu koko helma.

Ekan kerran kun jäätyi, niin tuli venakopan tiivisteestä löjyt pakosarjalle. Sitten paniikissa parit puhelut tutuille (olin Espoossa silloisen Verkkokaupan pihalla) ja puhelimessa neuvottiin että siellä varmaan on koneen päällä jonkinlainen huohotinputki. No, olihan siellä, juuri semmoinen y-muotoinen letkunpätkä, että kun otti kouralla siitä otteen, niin että keskisormi osui siihen y-haaraan ja nykäisi, niin irti lähti. Ja oli ihan umpitukossa ja suhteellisen puhtaan näköistä jäätä. Jäät kuumalla vedellä vessassa pois ja hetki kuivailua ja koko laitos meni takaisin paikoilleen edelleen yhdellä kädellä laittamalla. Sinänsä ihan näppärää. Kuvien perusteella tuo uudempi kone on tuon suhteen erilainen ja todennäköisesti järkevämmin suunniteltu.
Otsikko: Vs: SukiSuki "Koulukyyti" Switsi Kimppa-auto
Kirjoitti: Vankka - 18.05.13 - klo:00:20
Eipäs unohdeta tätä ihanuutta vaikka ei nyt mulla alla olekkaan. Autoa on taas korjattu kohti leimaa. Helma sai uutta peltiä ja reikä on nyt pois. Autosta ulostautumistakin helpotettiin vaihtamalla ehjät kahvat. Helman hitsauksen yhteydessä tarkasettu välykset alustasta ja niitä ei löytynyt :D. Vielä takajarrut auki ja herkistelyä ja 14.6.2013 on auton tuomion hetki. Nettiautoon vai viimeselle reissulle.
Otsikko: Vs: SukiSuki "Koulukyyti" Switsi Kimppa-auto nyt paall...LEIMATTU
Kirjoitti: Vankka - 04.06.13 - klo:15:50
Nyt on sukisuki leimattu samalla asennettiin autoon CD-soitin... USKOTTEKO KOTONA?!?!
Otsikko: Vs: SukiSuki "Koulukyyti" Switsi Kimppa-auto nyt paall...LEIMATTU
Kirjoitti: Angus - 04.06.13 - klo:16:07
Tutun näköinen vekotin, mutsilla oli aikoinaan swift GA extra 1.0, metallinsininen oli väri. Hyvä riisikippo se oli, kaikki kolme veljestä se opetti faijan avulla ajamaan :D
Uutena oli tullut taloon vuonna -91, tai no esittelyauto se taisi olla ja oli muistaakseni -03 tai -04 asti meillä kunnes ruostui niin pahasti ettei itse enään jaksettu sitä hitsailla.
Oli korinväriset puskuritkin ja kaikki, siitä kaiketi tuo mallimerkinnän extrakin tuli, tosin mitään muuta lisävarustetta siinä ei sitten ollutkaan, ei edes hattuhyllyä. Mukavia muistoja swiftistä kyllä on, nuoruuden ekat pillurallit, jne....kerran oltiin broidin kanssa Särkänniemessä ja sillä aikaa virtalukko oli mennyt rikki, ei murtojälkiä ei mitään muttei vaan käynnistynyt millään. No, paikalle lukkoseppä joka sai auton käyntiin ja sitten ajeltiin kotiin asti Vantaalle ilman sammutuksia. Mukava vekotin, ja pirteä moottori joka kuullosti kyllä enemmän mikroautolta, varsinkin peruutettaessa  8)
Ja kasettisoitinkin oli :P
Otsikko: Vs: SukiSuki "Koulukyyti" Switsi Kimppa-auto nyt paall...LEIMATTU
Kirjoitti: Vankka - 04.06.13 - klo:16:11
Lainaus käyttäjältä: Angus - 04.06.13 - klo:16:07
Tutun näköinen vekotin, mutsilla oli aikoinaan swift GA extra 1.0, metallinsininen oli väri. Hyvä riisikippo se oli, kaikki kolme veljestä se opetti faijan avulla ajamaan :D
Uutena oli tullut taloon vuonna -91, tai no esittelyauto se taisi olla ja oli muistaakseni -03 tai -04 asti meillä kunnes ruostui niin pahasti ettei itse enään jaksettu sitä hitsailla.
Oli korinväriset puskuritkin ja kaikki, siitä kaiketi tuo mallimerkinnän extrakin tuli, tosin mitään muuta lisävarustetta siinä ei sitten ollutkaan, ei edes hattuhyllyä. Mukavia muistoja swiftistä kyllä on, nuoruuden ekat pillurallit, jne....kerran oltiin broidin kanssa Särkänniemessä ja sillä aikaa virtalukko oli mennyt rikki, ei murtojälkiä ei mitään muttei vaan käynnistynyt millään. No, paikalle lukkoseppä joka sai auton käyntiin ja sitten ajeltiin kotiin asti Vantaalle ilman sammutuksia. Mukava vekotin, ja pirteä moottori joka kuullosti kyllä enemmän mikroautolta, varsinkin peruutettaessa  8)
Ja kasettisoitinkin oli :P

Kyllä tuollasessa autossa jotain ihmeellistä on. Niin se vaan aina on hymyilyttäny ja naurattanu ku autolla on huristellu eteenpäin.
Otsikko: Vs: SukiSuki "Koulukyyti" Switsi Myynnissä!
Kirjoitti: Vankka - 06.06.13 - klo:13:03
Haluutko olle se jäsen joka kirjoittaa "mikä hymyilyttää" topikkiin yhtenään koska suzuki? Nyt se on mahdollista :D Tämä kaunokainen on nytten tullut myyntiin. Autoa on fiksailtu toimivaksi omistuksen aikana. Ulko kuori ei ole kaunein mahdollinen, mutta auto viel kyllä eteenpäin. Mikä parasta autossa on tuore leima ilman huomatuksia ja auton yllä pitokustannukset ovat pienet. Varma valinta perheen kakkoskolmosautoksi miksei jopa ykkösautoksi. Ykkönen tuo kyllä on :D

Auton löydät nettiautosta:  Suzuki Swift  (http://www.nettiauto.com/suzuki/swift/5658482)