Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - pizza_delivery

#1
Marmorille. Meillä vielä aikoinaan w124 mersu kävi marmorilla vaikka mittarissa oli 285tkm ja ikää 16 vuotta.
#2
Golf VII (12-) / Vs: Golf GTi Mk7
19.06.18 - klo:09:46
Lainaus käyttäjältä: Donki konki - 14.03.18 - klo:13:01
Moi!

Onko kukaan vaihtanut putkea tähän 7 koppasen GTI:hin. Itsellä tuo 7.5 GTI vm 2018 ja tekisi mieli asentaa catback putkisto.

Tällä hetkellä mielessä on käynyt esim Remuksen putki, jossa olisi tuv hyväksyntä yms.

Jos on kokemuksia / Suosituksia niin mielelläni kuuntelen.

+ Onkohan tuollaisella vakioputkella mitään markkinoita? En jaksaisi säilyttää varastossa pölyttymässä.

Itse mietin nyt kesällä laittaa ihan Clubsport S takapöntön tuohon. Ero on aika iso.

https://www.youtube.com/watch?v=aKxR9OwUSCY
#3
Ja jos jollain täällä vielä olisi kokemusta noista michelin crossclimate renkaista..? :)
#4
Lainaus käyttäjältä: ConD - 02.04.17 - klo:16:38
Ex-kuutosmurussa oli alla 225/40R18 Goodyearit.

Yhden sarjan ajoin efficientgrip performanceja läpi ja ne oli kyllä hyvät ja hiljaiset renkaat juurikin tuossa kokoluokassa. Vaihdoin kuitenkin kokeilun ilosta Eagle F1 asy3:t alle, eikä ne ainakaan äänekkäämmät olleet. Kulutuskestävyydestä en sitten tiedä.

Jos jompiakumpia nuista harkitset, niin hyvän valinnan teet kumpien tahansa goodyeareitten kanssa. Hyvät olivat ajaakin. :)

Joo good yearit eagle f1 ass. 3 harkinassa. Ollut golf 6, Audi a7, ja e46 alla ja ihan hyväksi on todettu.

Onkohan paljon eroa kulutuksessa tossa efficientgripin ja eagle f1 välillä? ei varmaan mitään huomattavaa.
#5
Toinen olisi tietysti dunlop sport maxx all season. Vissiin aika paljon pehmeämmät noi all season renkaat.
#6
Miten paljon tuo EU:n määrittämä db merkkaa? Good year eagle f1 näyttäis olevan markkinoiden hiljaisimmasta päästä, mutta tietysti pitää ottaa muitankin asioita huomioon.
#7
Lainaus käyttäjältä: b1mpo - 02.04.17 - klo:00:31
Minulle ei ole väliä noilla pisteillä. Kummastuttaa kuitenkin niiden miinusten kertyminen. Jos joku tätä lukeva kokee jonkinlaista tunteenpurkausta nimimerkkiäni kohtaan, voi sen yv:llä hoitaa pois. Voin myös toivottaessa poistua kokonaan, ei elämä tästä foorumista ja näistä pisteistä ole kiinni.  ;D

Olen jokusta auttanut tämän foorumin kautta, mutta on täällä avuliaita varmasti muitakin. Onpa jäänyt kaverikin täältä tosielämään auttamisen kautta.

Että vaikka tuo leikkimielinen juttu onkin tuo karma, näkee siitä onko tervetullut vai ei ja se ei ole enää leikkimielistä. Minä en siihen leikkiin jaksa ryhtyä. Suosittelen tuon toiminnan poistamista tai julkista äänten antamista. Julkisuus antaisi ymmärrystä ja ongelmat voisi korjata.

Edelleen myös foorumisoftan toiminta on ankea, eli se häiritsee jonkin verran ja mietityttää täällä käyntiä ajatellen. Väki on vissiin kaikkoamassa näistä syistä?

Asiaa.
#8
Golf VII (12-) / Vs: Golf facelift 2017
02.04.17 - klo:10:19
Mutta tykkäsin kyllä 1.4tsi manuaalista. Ei ole niin hyökkäävä enää ja laatikko pelaa loistavasti.
#9
Golf VII (12-) / Vs: Golf facelift 2017
02.04.17 - klo:10:17
Kannattaa kokeilla. Iso pettymys Golf 7aan verrattuna. Plussaa tietty löytyy infotainment puolelta.
#10
Hankin kesävanteeksi ajamattomat 18" cadiz vanteet jossa alla Bridgestone potenza s001 renkaat. Rengasmelu on älytön ja renkaat erittäin liukkaat. Kysymys kuuluukin mitkä olisi hyvät? Katsellut Michelin crossclimate renkaita, tai Pirelli cinturato p7, michelin ps4, tai GY eagle f1 ass. 3. Myös onko kokemuksia ja kannattaisko miettiä 235/40/18 rengaskokoa?
#11
Golf VII (12-) / Vs: Golf facelift 2017
02.04.17 - klo:09:29
Kävin koeajamassa uuden GTI'n. Siihen on syynsä miksi on 7000â,¬ halvempi ;D
#12
A4 B9 (14-) / Vs: A4 B9
15.03.17 - klo:09:53
Onko B9 tulossa 6 sylinterisenä bensana muuta kun S4? Voisi olla aika vaihtaa bensaan takaisin, jos oikeanlaiset koneet löytyvät.
#13
Golf VII (12-) / Vs: Golf facelift 2017
15.03.17 - klo:09:46
Huomasin myös että nyt kaikissa golfeissa näyttää olevan Laajennettu elektroninen tasauspyörästönlukitus XDS vakiona. Samahan on ollut vain GTissä ja sitten se "parempi" XDS performance package mallissa.
#14
Golf VII (12-) / Vs: Golf facelift 2017
14.03.17 - klo:08:21
Niin eikö tuossa uudessa GTissä ole vakiona navi LED ajovalot ja takavalot?
Olen samaa mieltä GTi on ärtsymmän näköinen kun R golfi.
Volkkarilta tiiseri R golfiin. Titanium putket?  :o
http://www.vwvortex.com/news/watch-lets-get-excited-updated-golf-r/
#15
Golf VII (12-) / Vs: VW Golf VII Chat
14.03.17 - klo:08:18
Onko muut jäsenet huomanneet eron lähdössä kuiva DSGllä ja märkä DSGllä? !.4tsi kun päästi jarrun eteni hitaasti eteenpäin suoraan 2 vaihteen kanssa. GTissä kun nostaa jarrun se lähtee aika rivakasti vaikka kaasua ei painaisi.
#16
Golf VII (12-) / Vs: VW Golf VII Chat
07.03.17 - klo:21:27
Pari kysymystä:

Meidän GTIssä ei ole ajoprofiilin valtsinta. Onko muiden autoissa kun ajaa D asennossa vaihdot liian nopeasti ja tosi alhaisilla kierroksilla? Meidän normaali Golf 1.4tsi D asennolla oppi hyvin vaihtamaan silloin kuin itse olisi vaihtanut. GTI ei tee niin. Ja sitten S asennolla nopeasti ykkösen ohi ja kakkoselle ja vasta 4-5tonnin kiepeillä vaihtaa, eli korkeamalla kun 1.4tsi S moodilla.

Sitten mitä tuo käytänössä tarkoittaa että on "ESC Sport" kun pitää ESP nappulaa 3 sekunttia? Onko sama kun jos olisi "sport" ajomoodiprofiili? Ainakin ratti menee jäykemmäksi ja sutimisen esto poistettu mutta ei muuta huomattavaa eroa D asennolla.
#17
Golf VII (12-) / Vs: VW Golf VII Chat
07.03.17 - klo:13:09
Meilläkin GTIssä ensihuolto tehty ei merkkiliikkeessa. Tosin Wolfsburgissa joten uskoisin että ihmiset siellä tietää misää kannattaa huoltaa kun auto oli Volkkarin työntekijän.
Nyt vaihdettiin Longlife öljyt (ML 32tkm). Tilalle Nesteen 5W30 ja koodasivat kiinteän 15tkm vaihtovälin ja huollon.
Seuraavaksi maahantuoja tutkii miksi etu umpiot ovat haljenneet pikkusäröille näin uudessa autossa.
#18
Joulukuussa 2016 Suoraan Saksasta ostettu
-GTi DSG 220/380
GTi varusteiden lisäksi:
-metalliväri
-Xenon valot
-Led takavalot
-Navi media
-Himmentyvä taustapeili
-pysäköintitutka park pilot
-Takalasit tummennettu 65%
-Varashälytin. Turvalukitus, sisätilatutka ja kallistuksentunnistin.
-19" santiagot ja 17" talvivanteet.
#19
Golf VII (12-) / Vs: Golf 7 ja kaarrevalot
09.02.17 - klo:12:02
Eiks tuo parkeeraus/risteysvalo ole kulmavalo?
Minä tykkään niistä. Auttavat yllätävän paljon. Ensimmäistä kertaa tuli koetta 2004 kun ajelin tutun CLS 500 sveistissä. Siinä tosin homma oli toteuttu sumareilla. Ihmeteltiin kyllä miksi tämmöinenkin on keksitty.
#20
Meillä olli mk 6 ja mk7 1.4tsi DSG kombolla. Golf 6sessa oli tosiaan pommi. Mekatroniika ja kyktin vaihdetiin ennekuin myytin pois kun oli ajettu 60tkm. Golf 7 on softa parannus golf 6een verrattuna. Toimii vähän paremmin, mutta kyllä sen huomaan kun kuiva luistattaa 2 vaihteella kokoajan sitä kytkintä että kuluu. Golf 7 myös myytiin pois kun mittarissa oli 58tkm. Tosin siinä ei ollut mitään korjattavaa. 6 oli 1.4tsi 122hv, ja 7 140hv ACT. Molemmista opittiin ja sen takia tuli DSG jossa on paljon parempi DSG.

Meillä myös Audi A7ssa tuli 2 kertaa viesti Gearbox malfunction ennen kuin tuli 30tkm täyteen. Tämä siis 7 vaihteisella s-tronic monimärkälevyllä.
#21
Emännän auto Golf 7 vaihtu Golf 7aan vaikka ei sen niin pitänyt mennä ::). Edellisellä Golf 7lla oli jo 60tkm ajettu joten päätettiin myydä ja etsiä tilalle GTE golf, CLA shooting break tai vastaava. Tilalle tulikin GTi golf DSG. Ja onneksi oli GTi eikä GTE. 8)
#22
Lainaus käyttäjältä: teräksenharmaa - 02.01.17 - klo:21:58
Itse en vielä niin pienitehoisella autolla ole liikenteessä ollut, että jonoa olisi taakse alkanut syntymään.

Kyllä se onnistuu. Minulla oli aikoinaan Audi 80 2.0 66kW. Kyllä sillä aina on perseessä joku vaikka kaasupohjassa mentiin.
#23
Näyttäisi GTi menevän 6.6 motari ajossa ja kaupungissa selviää alle 8 litralla. Mutta eipä sillä kulutuksella ole niin paljon väliä.
#24
Teho on turvallisuus tekijä. Meillä molemmilla autoilla se onnistuu esim 5 tiellä. Nopeasti ohi niin ei jää muiden ihmisten tukkeeksi.
#25
Uskon kyllä että ero on iso! Tuo CLA on tosiaan pre facelift malli eikä ole sporttiputkiakaan. Kyllä jos tie on hyvä menee hyvin. Mutta sitten kun tie on huono saa kyllä siitä kärsiäkkin  ;D
#26
No tällä kertaa jätän vielä väliin ja keskityn ihan täysiveriseen bensiiniin. Ehkä 3 vuoden päästä voin haekita taas hybridiä. 8)
#27
Hieno peli! Itse tosiaan silloin tällöin ajelen CLA 45 amgllä. Alusta on ainakin mielestäni liian kova ellei ota alustasäätöä.
#28
Mutta miten mottori tykkää jos ajaa hybridi moodilla ja sitten tulee tilanne jossa tarvi painaa enemmän kaasua jolloin kylmä polttomoottori mene käyntiin ja antaa kierroksia. Kai siellä jokin elementti pitää öljyä lämpimänä kokoajan?
#29
Onko tullut etu-umpioon led vilkut? :o Ei meidän Golf 7 tuollaiset umpiot ole ja siinä myös LED paketti.
#30
moi, kiitos paljon vastauksestasi.

Se on bemarilla aika paljon myös kiinni rengaistuksesta kuinka uraherkkä on. E46 17" oli mahdoton heti kun vaihtoi alle 18" parani. Ei tuo nykyinen F11 19" paljoa vedä, ja on kyllä hiljainen. 255km/h sillä on Saksassa menty ja helppo oli siinä vauhdissa ajaa ei vaatinut paljoa...Olisi kulkenut paljonkin kovempaa ilman rajoitinta ;D Tällä hetkellä siinä on se 350hv ja 730nm, mutta on takavetoinen :-[.
Meillä on mökille mentäessä 9km hiekkatietä jossa nimesmiehen kiharoita joskus. Miten golfi tässä pärjäisi, etenkin jos puhutaan että autossa olisi DCC ja comfort päällä? bemarin comfort tekee autosta Ford crown victorian joka heiluu sivuttain ja on ylipehmeä ???
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy