Miksi valitsin A4:sen ja mitkä olivat muut kandidaatit ?

Aloittaja Flat, 02.12.09 - klo:21:52

« edellinen - seuraava »

Pekka T

Lainaus käyttäjältä: MacVolsu - 31.01.10 - klo:20:58
Vaikkakin kalliimpi niin varmempi kuin operaatio Tallinnassa ;D
Ei kai sinulla ole kokemusta kyseisestä toimenpiteestä ?  :D

No vakavasti ottaen eivät nämä Audit rahallisesti mitään järkeviä ole ,
paljon parempia vaihtoehtoja kyllä löytyy .
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

MacVolsu

Vaimolle ja minulle Audi on ollut pitkään sellainen haaveiden kohde joka nyt toteutuu. Farmari-Passat olisi ollut järjellä perusteltu.

Antinontoxic

Lainaus käyttäjältä: a-o - 29.01.10 - klo:22:02
3-sarjaan business hinnoittelu on ihan kohtuullinen ja väittäisin, että bemarin moottori (ja ehkä neliveto) on parempi kuin audissa.

Nyt puhut asiaa  ;)

Nelivedosta en edelleenkään sano mitään, mutta moottorit Bemarilla paremmat kuin Audilla.

Flat

Macvolsu, eka audi siis?

Tälläiset arkielämän pikku haaveet, kuten macvolsun audi, ovat siitä mukavia, että ne voivat joskus toteutua.

Haave kuin haave, niin sen toteutuminen on aina erittäin mukavaa.. Ja jos laajemmin asia katsoo,niin nämä pikku haaveet harvoin ovat ihan järkisyillä perusteltavissa.

Kukapa ei haaveilisi ferrarista...siinä ei järkeä oikeasti ole. Mutta ken sen haaveen pystyy toteuttamaan, niin syvä hatunnosto hänelle.

Väitänkin, että audia ei osteta järjellä vaan tunteella. Ja kun tunne on pelissä, niin päätös ei koskaan ole väärä  (silloin). Tunteet ja fiilikset muuttuu, välillä tiuhaan, joten mieli saattaa muuttua myös silloin.

Mutta palatakseni aiheeseen, neloselle ei hirveästi ole vaihtoehtoja tällä hetkellä. Autoa joka puhuttelisi tunteita ja olisi hyvä ajaa. Vai onko? Bemarin kolmonen, mutta se on jo vanha....ja mersu on pappojen auto....
Lexus...mutta kun niillä ei ole farkkua....

Quality

Aikoinaan omistamani VW K70 ja Santana olivat kumpikin jonkinlaisia ”wannabe”-Audeja, alkuperäiseltä hinta- ja varustelutasoltaan siis Audin veroisia, mutta kuitenkin _vain_ Volkkareita " vähän kuin Passat CC. Noiden jälkeen sitten ajeltiinkin reilusti Volkkareilla " Jetalla, Vennolla ja Boralla " 17 vuotta, kunnes oli pakko hankkia ensimmäinen oikea Audi. Vanhan mallin oli saavinaan monipuolisesti varusteltuna ja edullisesti, mutta Audihan ei milloinkaan ole edullinen.

Heti alusta saakka totesin, että asioissa, joiden olin odottanut olevan kohdallaan, en joutunut pettymään. Tärkein oli ajettavuus, jota aluksi hieman häiritsivät pielessä olleet pyöränkulmat, mutta kun ne saatiin kuntoon, kaikki on toiminut. Toinen, mikä paljastaa Audin laatuautoksi, on jämäkkyys sekä viimeistely. A4 B7 on todella kompakti, kori on jäykkä ja siinä kaikki on kohdallaan. Mikään ei repsota vielä 78 tkm:n jälkeenkään, vaan kaikki toimii niin kuin pitääkin. Jäykähkö alusta on säilyttänyt ryhtinsä erinomaisesti eikä minkäänlaisia kolinoita kuulu, eikä pidäkään kuulua.

Siis: odotin virheettömyyttä alusta lähtien (pieniä säröjä oli takuukorjausten muodossa), loistavia ajo-ominaisuuksia sekä vähintään 100 tkm:n taivalta ilman minkäänlaisia murheita. Sitä kohti ollaan menossa luottavaisin mielin.

Odotuksista se, mihin olen pettynyt, on vaihtoarvo. Kun se laskee prosenteissa eikä euroissa saman kuin halvemmissa konsernisisaruksissa on lovi lompakossa mielestäni kohtuuton. Audin arvon hyvä säilyminen onkin enemmän myytti kuin fakta. Osansa lienee toki vanhalla mallilla sekä suhteellisen kalliilla lisävarustepaketilla, mutta kuitenkin.

Sen, onko Audi hintansa väärti, joutuu jokainen harkitsemaan. Matkanteon vaivattomuus " suorastaan nautittavuus " ja auton vähävikaisuus ovat kuitenkin asioita, joille annan melkoisesti tyylipisteitä enkä siten ole katunut hankintaa hetkeäkään.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

ile

Ensimmäisenä kommenttina pilin jatkeeseen ja brändistä maksamiseen. Kovin väittäisin, että eurolla saa euron auton. Kyllä tuo ero näkyy aika selvästi ainakin omaan silmään kaikessa - yleisfiilis, muotoilu, materiaalit, ajotietokoneen fontti, pyyhkinten sulavuus, hiljaisuus, ovien kiinnilaitto yms. Toisaalta vaikka oliskin pilin jatke, ennemmin ajelen Audin pilin jatkeella kuin jollain muulla pilin jatkeella.

Passatin etukulmaan kun sattui valumaan jäteauto ja nyt kun viikon olen ajellut sijaisautolla, Nissan Qashqailla niin allekirjoitan vielä toiseenkin suuntaan VW:iin nähden, siis tuo Nissan vs. VW vs. juuri ihmetelty A4. Jokainen on erilainen ja ko. hintaluokalle tyypillinen peli -> hintaero näkyy ja tuntuu. Se on sitten toinen juttu onko paljon tunnetta mukana vai ei valinnassa (muuten muutama kk sitten Hesarissa oli juttu tästä tunne vs. järki - tunteella tehdään _kaikki_ valinnat, jos puhtaalla järjellä pelattaisiin, ihmisen logiikka ei pysty valitsemaan mitään). Itse ainakin vedän puhtaasti fiiliksellä ja ei ole pahasti kaduttanut kolmen VW:n ja kolmen Audin jälkeen ;)

Mutta sitten asiaan, miksi A4 ja mitä muut kandidaatit. Ehkä oikeasti TOP-3 oli niin tosissaan harkittavia, muiden kanssa hieman fiilistelin olisiko näpsäköitä, mutta ehkä tosissani en missään vaiheessa ole ollut noiden kanssa.

* A5 SB 2.0TDIQ
* Passat CC 1.8TSI
* BMW 520d business
* A6 2.0TFSI s-line business
* Q5 2.0TDI S-tronic business
* Golf VI Variant 1.4TSI-DSG Highline

Coupeissa houkutti niiden erilaisuus, A4:ssa häiritsi ehkä juuri tuo yleisyys pk-seudulla. BMW:n viimeiset business-hinnat hieman houkutteli, muttei taida oikeasti vaan pystyä alemaan noilla ja kolmossarja aivan surkean kokoinen. Kutonen ja Q5 tiloiltaan ja helppokäyttöisyydeltään. G VI hinnaltaan, olisi ollut kk-tasolla pirun hyvä ja kuitenkin siisti peli. Tämä ehkä olisi ollut se järkiratkaisu.

Jii74

Seuraavaksi työjuhdaksi CR-V korvaajaksi oli loppukahinoissa mukana:

A4 Avant quattro
Passat Highline Variant 4Motion
Accord Tourer
CR-V

Passatista kiinnosti Highline malli joka ei ole ihan niin pappamalli kuin auto muuten on, tilaa olisi ollut reilummin, ns. sporttipenkit aika löysät. Highline 4Motion menee hinnaltaan yllättäen aika samoihin kuin A4 Avant quattro, onhan siinä toki vakiona varusteita aika hyvin, tosin varustepaketit I ja III liki pakollisia.

Accord harkinnassa ihan verrokkina vaikkei neliveto olekaan, firmasta löytyy niitä muutenkin. Ei sytyttänyt, takaluukku olematon, varusteita olisi toki saanut reippaasti samaan rahaan.

CR-V oli harkinnassa nykyisen tilalle kun juuri ilmestyi 2.2 diesel automaatti siihenkin, mutta... auto ei ole parantunut olennaisesti, ei kiinnostanut lainkaan, neliveto ei ole juurikaan parantunut, ei siis läheskään niin hyvä kuin Audilla. Takapyörät tulee mukaan kun tykkää ja auto puskee jatkuvasti.

Tilasin A4 Avant 2.0 TDi quattro 30v juhlamallin koska:
A4 on omaan silmään todella KAUNIS auto sekä sedanina että avanttina, rakkautta ensi silmäyksellä ;)
Audin quattro 40:60 vetosuhteella on PARAS ja ehdottomasti HAUSKIN neliveto mitä olen ajanut.

Kahden talven aikana koeajoin A4 quattroja viitisen kertaa ja se oli aina yhtä hauskaa, silkkaa iloa.
Eihän siihen varusteita saanut niin paljon kuin johonkin toiseen autoon samalla rahalla, mutta lisävarusteet eivät olekaan se tärkein kriteeri, ulkonäkö ja quattron toiminta ratkaisi.
Audi A4 Allroad Quattro 2.0 TDI -18

Pekka T

Jii74 onneksi olkoon hyvästä autovalinnastasi .
Näkyy kyllä olevan pitkään harkittu valinta  joka nyt toteutuu , voin vakuuttaa ettet tule pettymään  :)
Laitappa vaikka tuonne A4 B8 chat ketjuun lisää tietoa tulevasta autostasi .
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=973.0
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

Hege

Onneksi olkoon Jii, mielestäni noista kyseisistä vaihtoehdoista teit kevyesti parhaan valinnan. :)

q_janne

#39
Audi A4 Avant 2.0tdi 30v quattro

Aruba blue kiiltolistoilla
Sound system
Automaattisesti avautuva ja sulkeutuva takaluukku
Suksiluukku
Sisävalopaketti
Sumuvalot
Servotronic
Sport paketti
Tehdaskoukku
5 puolaiset orggis 17" talvivanteet

Tilattu helmikuun lopussa ja luovutus joskus kesäkuun alussa ehkä.

Vaihtoehtona oli ehkä lähinnä Superb 2.0 tdi dsg Combi

Markku J

Hyvä valinta, q_janne ! Itselleni olisin kaivannut vain parkkitutkaa tuohon konfiguraatioon.
Servotronicista välillä kuulee negatiivista kommenttia, mutta itselleni en ottaisi Audia ilman sitä. Toiveissa on tuo Dynamic -paketin aktiiviohjaus, mutta se on minulle liian kallis.

borabora

#41
Audi A4 Avant 2.0 TDI 105 kW Quattro 30v. tilattu 05.03.2010

Aruba Blue
Alcantara/nahkaverhoilu
APS taakse
Audi Music Interface
Audi Sound System
Automaatti-ilmastointi 3-alueinen
Automaattisesti himmenevä sisäpeili
Häikäisysuojat ulosvedettävät
Ilman malli- ja tyyppimerkintää
Kirkkaat kattokaiteet & kiiltolistat
Läpilastaus & suksipussi
Servotronic
Sisävalopaketti
Sport-varustepaketti PRE-vanteilla
Säilytyslokeropaketti
Takaluukun sähköinen avaus- ja sulku

Vaihtoehtoina:

BMW 520 da touring
Volvo V70 2.4 DA
VW Passat 2.0TDI Highline 4-motion

BMW ajo-ominaisuudet olivat kaukana nykyisestä vanhasta 530 D:stä joka johtuu ilmeisesti run flat-renkaista mutta eipä ollut missään mahdollisuutta ajaa ilman ko. renkaita. Ymmärsin tämän johtuvan maahantuojasta. Tietysti jos olisin ostanut auton, ensimmäiseksi renkaat olisi pitänyt vaihtaa, mutta muuten auto tyydytti. Volvon rengasmelu oli yllättävän kova ainakin takaosassa ja ohjaus oli turhan herkkä ja automaatti vaihteli herkästi vaihteitaan joten sen hylkäsin heti.

Passatia ajoin Highline DSG:nä enkä ollut oikein vakuuttunut sen toiminnasta. Blue Motioneitä ajoin 2.0 ja 1.6 versioina ja olivat ok. Mutta 4-motionia ei ollut missään ajettavana joten kävin kokeilemassa A4 quattroa ja auto vakuutti heti ensi metreistä. Jotkut ovat moittineet servotronicia mutta omassa BMW:ssä se on myös ja olin yllättynyt samankaltaisuudesta ajossa. Tietysti lisänä oli neliveto tällä uudella jakosuhteella joka on kuin ajaisi takavetoisella autolla paitsi ettei liikennevaloista lähtiessä vilkutellut luistonestoa vaan poistui eleettömästi paikalta. Muutenkin auton rauhallisuus ja vakaus vakuuttivat joten oli vain tarjousta ja varusteita vaille ostamista. Se taas oli oma juttunsa ja se siitä. Nyt vain odotellaan tietoja valmistumisajankohdasta ja luovutuksesta.

Muokkasin viimeistä kappaletta, johon oli jostain syystä jäänyt epäluonnollinen kappalejako. Quality

Jukikyy

#42
Vaimolle on tulossa Audi A4 Avant 2.0 tdi Business, vm.2008 VW Golf Variant 2.0 TDI Sportline tilalle.

- Valkoinen
- Musta sisusta
- Kirkkaat kattokaiteet,
- Kiiltolistat sivuikkunoiden ympärille,
- Sport -varustepaketti (penkit, alusta, ratti)
- Bluetooth -Kommunikaatiopaketti
- Servotronic
- Läpilastausmahdollisuus ja irroitettava suksi/lumilautapussi
- Automaattisesti himmentyvä sisäpeili
- Kaukovaloassistentti
- Akustinen pysäköintijärjestelmä (APS) takana
- Takaluukun sähköinen avaus ja sulku
- Rengaspaineen tarkkailutoiminto
- Kesärenkaat 5-puolainen "Star" desing Nokian Hakka Z 225/45/18 REPLICA
- Talvirenkaat 10-puolainen "Star" desing Nokian Hakkapeliita 7 225/50/17
- Ilman tyyppi- ja moottorimallimerkintää
- Lohkolämmitin sisätilapistokkeella


Vaihtoehtoja oli useita: (aakkos järjestyksessä)
- BMW 318d Touring business sport (karsiutui, koska saman hintainen kuin Audi, mutta vanhahtavamman oloinen ja sähköistä takaluukkua ei saatavilla)
- Seat Exeo ST 2.0tdi Sport (kaikkein kovin kilpailija Audia vastaan. Karsiutui, koska oli sisältä ja ulkoa niin vanhahtava)
- Skoda Octavia RS TDI Combi (karsiutui, koska ei tarjoa vanhaan verrattuna juuri mitään uutta)
- Skoda Suberb 2.0 TDI Combi Elegance (karsiutui, koska hinta varusteltuna hyvin lähellä Audia, vain muutaman tonnin halvempi ja näin suurta autoa emme tarvitse)
- Subaru Legasy STW 2.0D (karsiutui, koska huoltoväli on 15tkm eli auto olisi huollossa joka 3 kk)
- VW Passat 2.0tdi Variant Highline (Karsiutui, koska hinta kipusi lähes Audin hintoihin tosin paremmin varusteltuna ja Passat selvästi vanhemman oloinen, niin sisältä kuin ulkoakin)
- Volvo V70 2.4d aut momentum (karsiutui, koska hinta kipusi varusteltuna jo selvästi yli 50t, ja näin suurta autoa emme tarvitse)

EDIT:

Koeajo/tarjous lappuja selatessa huomasin, että olaan käyty ajamassa myös:
- Opel Insignia Sports Tourer Cosmo 2.0CDTi (hintaa varusteltuna yli 42k, eli lähes Audin hintainen, vain hullu maksaa Opelista näin paljon)
- Mazda 6 Sport Wagon 2.2.TD MP Sport (hintaa varusteineen yli 40k,, vaimo ei vaan tykännyt Mazdasta, mutta mielestäni todella hyvä auto)
- Ford Mondeo 2.2TDCi Trend Desing (hinta karvan alle 40k,, liian iso meidän tarpeisiin ja sisämelu liian kova)


Mersua ei käytä ajamassa/pyydetty tarjousta, koska palloiltiin Raision Vehossa yli 30 min eikä kukaan tullut kyselemään mitään, joten jäi mersu kokeilematta. Tosin tuskin ko. pappa autoa oltaisiin edes ostettu ;D




RoccoScientist

Onnittelut täältäkin uusien Audien tilaajille. Piristävää huomata, että pelkästään Audin perässä ei olla juostu. Eiköhän se oma auto tunnu entistä paremmalta, kun ei tarvitse miettiä kilpailevan tuotteen nähdessään että "miltäköhän tuo tuntuisi ajossa". Ennakkoluuloisimmat eivät tietysti sorru tällaiseen ajatteluun, mutta jäävät sitten vastaavasti paljosta paitsi. ;)
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

tn62634

Vaihtoehtona Audille Hondien ja Siittien sijaan tarjoaisin C-Mersua.

-Velmu-

Muut ehdokkaat oli audin Q5, volvo XC60, volvo V70. Aikansa mietittiin ja tultiin siihen tulokseen ettei ole citymaasturille tarvetta. Ja A4 vei sitten voiton volvon farkusta vaikkei ne ihan samaa kokoluokkaa edustakkaan. Eilen sain autoni. Ja autohan on A4 avant 2,0TDI 125kw business. Varusteita oli seuraavat: Sport-paketti, bluetooth kommunikaatio paketti, sisävalopaketti, ilman moot/malli merkintää, Tehdas tummennetut taka/sivulasit, tehdas webasto ja tehdasvetokoukku. Lisäksi lohkolämppäri. Väri on sfäärin sininen.

Flat

Hienoa Velmu, laitappa tuonne autotalliin kuvat ja speksit nähtäville.
Tuo volvo on kyllä kiva kapistus,mutta hieman erihenkinen. Hieman "kypsemmille" ihmisille.

borabora

Onnea myös toivotan Velmulle uutukaisen johdosta.
Piristävää että tulee liikenteeseen muitakin värejä ettei aina valkoisia ja mustia.
Myös valokuvia näytille toivoopi, kiitos.

-Velmu-

Lainaus käyttäjältä: borabora - 23.03.10 - klo:13:34
Onnea myös toivotan Velmulle uutukaisen johdosta.
Piristävää että tulee liikenteeseen muitakin värejä ettei aina valkoisia ja mustia.
Myös valokuvia näytille toivoopi, kiitos.


Kiitoksia. Laitoin autoni esille autotalliin.

Kyseistä väriä on tämän lisäksi kaksi muuta liikkeellä Satakunnan aluella ettei mikään yleinen ole ja sen takia osittain valinta kohdistui ko. väriin. Toki pidän itse sinisestä väristä ja vaimokin sen kelpuutti niin valinta oli helppo. 8) Entinen A3 oli dakar beige, ei sekään hassumpi.

Tourano

Lainaus käyttäjältä: -Velmu- - 23.03.10 - klo:16:10
Kyseistä väriä on tämän lisäksi kaksi muuta liikkeellä Satakunnan aluella ettei mikään yleinen ole ja sen takia osittain valinta kohdistui ko. väriin.

Tarkoittaako tuo määrä Automarkun myymiä Satakunnan alueelle? ::)


2014 Toyota LandCruiser 150 & Passat Variant TDI... ja jokunen muu.

q_janne

Lainaus käyttäjältä: Tourano - 24.03.10 - klo:08:52
Tarkoittaako tuo määrä Automarkun myymiä Satakunnan alueelle? ::)




Joo itsekin tilasin tuolta sinisen auton, mutta Satakunnassa tulee pyörittyä vain viikonloppuisin :)

-Velmu-

Lainaus käyttäjältä: Tourano - 24.03.10 - klo:08:52
Tarkoittaako tuo määrä Automarkun myymiä Satakunnan alueelle? ::)




Niitäpä hyvinkin...

audioman

Omat kriteerini seuraavan auton hankinnalle:
- riittävän hiljainen pitkille matkoille, kyydissä yleensä kaksi ihmistä
- hyvä ajettavuus etenkin maatiellä
- kohtuullisen suorituskykyn tarjoava diesel
- hyvä ergonomia ja riittävä penkin säätövara yli kaksimetriselle kuljettajalle
- hintaluokka 25 000 - 40 000 euroa

A4 on mainio vaihtoehto ja hinaltaan kilpailukykyinen BMW:n, Mersun ja Lexuksen rinnalla. Lisäksi etuveto voi olla joilekin etu. Kolmen Octavian kokemuksella voin sanoa, että jos ajommelun taso on tärkeä kriteeri, niin Octaviaa ei oikein voi pitää verrokkina A4:lle, A3:lle kyllä. Omat vaihtoehtoni seuraavaksi autoksi ovat tällä hetkellä Audi A4 ja Opel Astra siinä tapauksessa, että tehokkaampi dieselmooottori tulee siihen saataville. 
Nykyinen: MB C 220d 4matic A 30years edition
Exiä: MB C 220 CDI A, Octavia RS TDI, Octavia 2.0TDI, Octavia 1.9TDI

pappa99

Noheva kauppias osasi hommansa ja sai jujutettua meikäläisen Audileiriin. 30v tarjouksen myötä talliin kotiutuu lähiaikoina A4 Avant Quattro 3,0 tdi s-line härpäkkeillä ja BO:n soittimella. Runsaslumisen talven innoittamana päädyin valkoiseen väriin mustilla listoilla ja tummilla ikkunoilla. Saas nähdä minkälainen kulkupeli moinen sitten on, kun kokemuksia Audista ei todellakaan ole? AWD Volvoilla on tullu ajettua muutama vuosi ja nyt uuden dynaamisen Kiinalaisomistuksen takia luopumisen kyyneleet oli aika vähissä. Kertokaahan kokemuksia arvoisat foorumilaiset!!

a-o

Lainaus käyttäjältä: pappa99 - 19.04.10 - klo:22:28
Noheva kauppias osasi hommansa ja sai jujutettua meikäläisen Audileiriin. 30v tarjouksen myötä talliin kotiutuu lähiaikoina A4 Avant Quattro 3,0 tdi s-line härpäkkeillä ja BO:n soittimella. Runsaslumisen talven innoittamana päädyin valkoiseen väriin mustilla listoilla ja tummilla ikkunoilla. Saas nähdä minkälainen kulkupeli moinen sitten on, kun kokemuksia Audista ei todellakaan ole? AWD Volvoilla on tullu ajettua muutama vuosi ja nyt uuden dynaamisen Kiinalaisomistuksen takia luopumisen kyyneleet oli aika vähissä. Kertokaahan kokemuksia arvoisat foorumilaiset!!

Noheva paketti on tulossa! Veikkaanpa, että ei ihan heti laske virne naamalta kun tuon saat alle ;D (eikä tule Volvoa ikävä).

Otitko molemmat s-line paketit?

Tuommoisesta itsekin haaveilin, mutta täytyi vielä tyytyä vajaalohkomoottoriin ja pelkkään s-line ulkopakettiin ::)

pappa99

Lainaus käyttäjältä: a-o - 19.04.10 - klo:22:42
Noheva paketti on tulossa! Veikkaanpa, että ei ihan heti laske virne naamalta kun tuon saat alle ;D (eikä tule Volvoa ikävä).

Otitko molemmat s-line paketit?

Tuommoisesta itsekin haaveilin, mutta täytyi vielä tyytyä vajaalohkomoottoriin ja pelkkään s-line ulkopakettiin ::)


Aloittelija kun olen, niin en oikeastaan tiedä onko tuossa molemmat s-linet. Tilauspaperissa lukee WQS+FC 1.

a-o

Lainaus käyttäjältä: pappa99 - 19.04.10 - klo:22:50
Aloittelija kun olen, niin en oikeastaan tiedä onko tuossa molemmat s-linet. Tilauspaperissa lukee WQS+FC 1.

Eli s-line sport paketti (penkit, alusta, ratti yms)! Hyvä juttu, puskurit voi vaihtaa jälkikäteen (jos haluaa). Toinen on siis s-line ulkopaketti, jossa tulee erilaiset puskurit yms ulko-osat.

Pekka T

Lainaus käyttäjältä: pappa99 - 19.04.10 - klo:22:50
Aloittelija kun olen, niin en oikeastaan tiedä onko tuossa molemmat s-linet. Tilauspaperissa lukee WQS+FC 1.

Silloin on kyseessä S-line sport-paketti, S-line ulkopaketti on PQD+FC1.
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

pappa99

Lainaus käyttäjältä: Pekka T - 19.04.10 - klo:23:05
Silloin on kyseessä S-line sport-paketti, S-line ulkopaketti on PQD+FC1.

Kiitokset molemmille kommentoijille asiallisesta infosta!

Lukaisin pikaisesti tuota esitettä ja näinhän asia näyttää olevan. Ulospäin tuo WQS+FC 1 paketti ei taida paljonkaan erota vakioversiosta?

a-o

on se hieman matalampi ja vanteet on erilaiset.
Lisäksi lokareissa on s-line merkit.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy