Miksi valitsin A4:sen ja mitkä olivat muut kandidaatit ?

Aloittaja Flat, 02.12.09 - klo:21:52

« edellinen - seuraava »

BeeKasi

Lainaus käyttäjältä: Mikko... - 13.09.11 - klo:22:58
Väri on vielä hakusessa, en ole vielä osannut päättää ja pitäähän sitä rouvan kanssa myös päästä yhteisymmärrykseen  :P

Déjà vu
B8 3.0 TDIq S-Tronic -10 // C5 2.4 kuminauhaAvant-02

Flat

Lainaaitse odottelen uutta 2.0 TFSI:n uudistusta...

Tuo konehan on vasta kolme vuotta vanha konstruktio, mikäli elinkaari on samanlainen kuin 1.8:lla , pitääne vielä hieman odotella. ( B9:siä ?)

Mikko...

Lainaus käyttäjältä: Mikko... - 13.09.11 - klo:21:13
Moi kaikille,
auton vaihton lähenee ja vaikuttaa siltä, että A4 avant tulee olemaan "valittu".

Volvo V70 vaihtuu ilmeisesti seuraavaan:

Audi A4 Avant 2.0 TFSI 155 kW quattro Start-Stop Business Plus

Lisävarusteet:
Audi Sound system
Kiiltolistat sivuikkunoiden ympäri
Kirkkaat kattokaiteet
Metalli- ja helmiäisväri
Sport-varustepaketti
Vetokoukku irroitettava
Moottorilämmitin +sisähaara
Talvirenkaat
Sisävalopaketti

Tulisiko noilla toimeen, alkaa budjetti olla aikalailla tuossa

Mikko...

Tänään tuo tuli tilattua, värinä Aruba Blue. Joulukuussa pitäisi saada...

Mikko

Pekka T

^ Onneksi olkoon Mikko... (onpas tällä palstalla monta Mikkoa  ;))
Mukava saada vähän väriäkin näiden harmaiden, mustien ja valkoisten Audien joukkoon.
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

jotpee

Onnittelut, hieno auto tulossa. Itselläni on ollut lähes vastaava 2 kk ja tyytyväinen olen ollut. Lisävarustevalintasi ovat kohdallaan ja väri on oikein bueno (kunhan pidät sen puhtaana). Paras varuste on tuo q. Varmasti hauska ajettava Volvon jälkeen, etenkin talvella.   
Ex: A4 Avant 2,0 TFSI 155 kW quattro s-tronic -11

Flat

Hieno valinta Mikko !

Olen aina suuresti ihmetellyt miksi (hyvinkin) moni otta liikeestä eräät "lisävarusteet"

- Talvirengaspaketti - kuinkahan paljon veloittavat tuosta ?
- sisä/lohkolämmitin - eikös tämänkin hinat marmorilal ole päyrityttävän kallis ?
- peräkoukku - mikä on veloitus

Helppoahan tuo on kun kaikki saa samalla, mutta kalliiksi tulee ?

Quality

Lainaus käyttäjältä: Flat - 21.09.11 - klo:06:36
Olen aina suuresti ihmetellyt miksi (hyvinkin) moni otta liikeestä eräät "lisävarusteet"

- sisä/lohkolämmitin - eikös tämänkin hinat marmorilal ole päyrityttävän kallis ?
- peräkoukku - mikä on veloitus

Helppoahan tuo on kun kaikki saa samalla, mutta kalliiksi tulee ?

Itse olen aina ottanut kaiken tarvittavan samaan pakettiin, kun uuden auton olen tilannut. Perusteita ei ole vaikea löytää:

1. Ainoat lisukkeet, joista voi tinkiä, ovat juurikin nuo kotimaassa jälkiasennettavat kilkkeet, ne voi joskus onnistua saamaan hyvinkin edullisesti, kun  osaa sopivasti tinkiä,
2. Merkkiliikkeestä saa ko. automalliin taatusti sopivat tavarat ja asennuksesta mahdollisine virheineen vastaa sama lafka, jonka kanssa joudut suurella todennäköisyydellä asioimaan takuuaikana,
3. Jos hankit kaiken eri liikkeistä, aikaa kuluu ja tulee se ikuinen riesa, kun pitää huolehtia kulkemisista ilman autoa, pahimmassa tapauksessa joudut jopa ottamaan lomapäivän.

Mutta jos haluaa autonsa kanssa aikaa viettää, niin mikäs siinä, jokainen nippeli vaan erikseen.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Jeenyus

Ilman muuta uuteen autoon kannattaa "marmorilta" ottaa kaikki mitä järkihintaan saa, koska esim. tietääkseni Defan moottorilämmittimen saa melkein ilmatteeksi, kun osaa tingata. Mutta auta armias jos yrität käytettyyn autoon asentaa esim. sitä moottorinlämmitintä, AudiCenterillä Vantaalla 900â,¬ ja siitä 300m päässä AD-Suni liikkeessä asennutin 430â,¬ joten hintaeroa löytyy melekosen palajon... Ja se lämmitin letkuineen on 100% varmuudella samat ja tarvikkeiden hinta itsessään n. 300â,¬.
Audi A4 1.8TFSI

HJP

Lainaus käyttäjältä: Flat - 21.09.11 - klo:06:36Olen aina suuresti ihmetellyt miksi (hyvinkin) moni otta liikeestä eräät "lisävarusteet"

Ainakin viime vuonna meidän A3seen ei ollut mitään järkeä jättää ottamatta talvirengaspakettia Audicenteristä. Audin alkuperäiset 16" aluvanteet + Contin IceContact-nastat maksoivat muistaakseni aika tasan 900â,¬, ja omaan Golfiini talvirenkaita samaan aikaan etsiessäni totesin tuon olevan semmoinen hinta että kannattaa ottaa, etenkin kun on järkevännäköiset OEM-vanteet samassa paketissa...

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy