VW ID.3

Aloittaja JK, 12.04.19 - klo:11:30

« edellinen - seuraava »

jamo75

Kiitämme mielenkiinnostanne VOLKSWAGEN -tuotteitamme kohtaan ja tarjoamme:
Uusi VOLKSWAGEN
Hinta EUR
ID.3 1ST Max 150 kW, akku 58 kWh
48 720,00
Autovero: ensirek. 1.1.2019 jälk.
1 270,63
Toimituskulut
600,00
Yhteensä
50 590,63
Vakiovarusteet
0ZA1 Makena Turquoise -metalliväri
Paikalliset tarvikkeet
Ennakkovarausmaksu -1 000,00
Sähköauton hankintatuki -2 000,00
Talvirenkaat Nokia 18" winter-paketti (OVH. 2000,) 1 000,00
Tarvikkeet yhteensä
-2 000,00
Varustelista
Autoveroton
ohjehinta
Auto-
vero
Myynti-hinta
0,00 0,00 0,00
Tuote ja varusteet yhteensä
48 590,63
*) Varusteet vaikuttavat autoveron määrään.
Autoveron määrä on arvio, joka perustuu ajoneuvomallin keskimääräiseen
CO2 -päästöarvoon.
Ajossa: VW ID.4 Pro Performance Business 150 kW, akku 77 kWh
Edelliset: VW ID.3 1st max, Skoda Karoq 1.5 TSI Style DSG Aut
, Volvo V40 D2, Volvo XC60 AWD D3, Volvo C30 D5, 3xRenault Megane

SlOrbA

#451
Lainaus käyttäjältä: a_jaba - 18.06.20 - klo:14:34
.. jatkan tilavalla ja hyvin varustellulla Passatilla  :D

Oliko nämä tuttuja?
https://youtu.be/KiMkCQRglwI
https://youtu.be/7HvFKcT_rjM
Ajossa: ID.3 77kWh Tour 2021
Vanha: Jetta Hybrid TSI 1.4 2013

a_jaba

Lainaus käyttäjältä: SlOrbA - 18.06.20 - klo:20:21
Oliko nämä tuttuja?
https://youtu.be/KiMkCQRglwI
https://youtu.be/7HvFKcT_rjM

Joo kyllä on noi molemmat katsottu useamman kerran. Kävin myös alkuvuodesta katsomassa autoa Kalasatamassa Keskon kampuksella. Istuin siellä kaikki paikat läpi ja testasin laittaa lastenrattaat takakonttiin.

Matkustamon puolesta ID.3 on riittävä mutta takakontin koko tulee itselle ongelmaksi. Golf farkku oli juuri riittävä ja nyt kun on tottunut farkku Passatin suorastaan juhlavan väljiin tiloihin niin tuntuisi hölmöltä vaihtaa tilojen puolesta huonompaan ja reilusti kalliimpaan.

Jos ei olisi tullut tehtyä vaihtoa Golffista Passattiin 2kk sitten niin varmasti olisin huomattavasti enemmän ostoaikeissa  :)
Audi Q3 TFSIe -21 180kW 0tkm -> (työsuhdeauto)

Ex. Volkswagen Passat Variant -15 1.6TDI DSG 83tkm - 125tkm (oma ja maksettu)
Ex. Volkswagen Golf Variant -15 1.6TDI DSG 97tkm - 163tkm (oma ja maksettu)
Ex. Audi A4 -07 2.0TDI 125kW S-Line Sport Edition 96tkm - 248tkm (oma ja maksettu)

Enhancer

Yksityisleasing puolestaan yllätti. 100, halvempi kuukaudessa kuin e-golf olisi ollut. 30K, vs. 37K,. 36kk/60tkm hinta 520,/kk.
Sähkövoimaa: e-UP, e-Golf, ID.3 -> Enyaq -> ID.4 GTX.

jamo75

voi repiä huumoria Teslan laadun tasosta, onhan se toki mahdollista että on yksittäinen tapaus

https://www.youtube.com/watch?v=jhExB3fAz4A

Lainaus käyttäjältä: teräksenharmaa - 16.06.20 - klo:00:51
Eiköhän siellä ole opittu paljonkin. Siinä missä M3:n tuotannon ylösajo takkusi valtavasti, MY:n tuotanto taisi käynnistyä jopa vähän nopeammin kuin mikä oli tavoite. Enkä nyt pidä noita laatuongelmiakaan yhtä vakavina, kuin mitä M3:n kanssa aluksi oli.
Ajossa: VW ID.4 Pro Performance Business 150 kW, akku 77 kWh
Edelliset: VW ID.3 1st max, Skoda Karoq 1.5 TSI Style DSG Aut
, Volvo V40 D2, Volvo XC60 AWD D3, Volvo C30 D5, 3xRenault Megane

Apaju

Lainaus käyttäjältä: Enhancer - 18.06.20 - klo:21:41
Yksityisleasing puolestaan yllätti. 100, halvempi kuukaudessa kuin e-golf olisi ollut. 30K, vs. 37K,. 36kk/60tkm hinta 520,/kk.
Millä leasingpaketilla olisi tuo hinta ollut S, M vai L?
Olisiko pakettiin ollut tarjolla myös vakuutusta per kk?
VW ID.3 Life

Enhancer

Lainaus käyttäjältä: Apaju - 19.06.20 - klo:11:14
Millä leasingpaketilla olisi tuo hinta ollut S, M vai L?
Olisiko pakettiin ollut tarjolla myös vakuutusta per kk?
Pelkkä auto ja talvirenkaat. Huolenpitosopimus on järkevämpää ottaa erikseen koska siitä saa ylimääräiset takaisin. Vakuutuksiin myös löytynee erillistarjouksia, ei kannata paketoida ainakaan noilla hinnoilla.
Sähkövoimaa: e-UP, e-Golf, ID.3 -> Enyaq -> ID.4 GTX.

Joutokäynti

Vaihtotarjous tuli nykyisestä 5 vuotta vanhasta autosta id.3:een. Vanhasta olisi hyvitetty saman verran kuin mitä nettiauton halvimman tuplasti ajetun vastaavan pyyntihinta olisi ollut. En laittanut ostohousuja vielä jalkaan, vaikka myyjä lupasi kaupanpäällisiksi keltaiset huomioliivit.  ???

Onko VW siirtynyt Teslan hinnoitteluun, eli että listahinnasta ei jousteta euroakaan eikä vanhasta hyvitetä juuri mitään?


a_jaba

Lainaus käyttäjältä: Joutokäynti - 22.06.20 - klo:20:07
Vaihtotarjous tuli nykyisestä 5 vuotta vanhasta autosta id.3:een. Vanhasta olisi hyvitetty saman verran kuin mitä nettiauton halvimman tuplasti ajetun vastaavan pyyntihinta olisi ollut. En laittanut ostohousuja vielä jalkaan, vaikka myyjä lupasi kaupanpäällisiksi keltaiset huomioliivit.  ???

Onko VW siirtynyt Teslan hinnoitteluun, eli että listahinnasta ei jousteta euroakaan eikä vanhasta hyvitetä juuri mitään?

Kysyin itse vaihtotarjousta ID.3:n lisäksi uuteen Passat GTE Premium varianttiin ja vaihtoauto Passatin hyvityshinta nousi heti 2000,. Kuulemma ID.3 1st Max hinta jouduttu vetämään erittäin tiukalle että saa valtion sähköautotuen (raja siis 50k,) ja sen takia ei ole yhtään varaa vaihturin hyvityksessäkään.
Audi Q3 TFSIe -21 180kW 0tkm -> (työsuhdeauto)

Ex. Volkswagen Passat Variant -15 1.6TDI DSG 83tkm - 125tkm (oma ja maksettu)
Ex. Volkswagen Golf Variant -15 1.6TDI DSG 97tkm - 163tkm (oma ja maksettu)
Ex. Audi A4 -07 2.0TDI 125kW S-Line Sport Edition 96tkm - 248tkm (oma ja maksettu)

jamo75

huomenna automyyjän kanssa sovittu tapaaminen, alustava tarjous oli ok, ei mitään valittamista vaihtoauton hyvityksestä. josko ton lisätakuun vielä sais tingittyä kaupan päällikseksi.

ellei tässä nyt jotain mullistavaa viime hetken käännettä tule niin edessä sitten siirtymä sähköautoilun pariin
Joulukuun toimitukseen odottelu kustantaisi 3000EUR enemmän joten se on all-in tai sitten jonkun muun merkin pariin.

Lainaus käyttäjältä: Joutokäynti - 22.06.20 - klo:20:07
Vaihtotarjous tuli nykyisestä 5 vuotta vanhasta autosta id.3:een. Vanhasta olisi hyvitetty saman verran kuin mitä nettiauton halvimman tuplasti ajetun vastaavan pyyntihinta olisi ollut. En laittanut ostohousuja vielä jalkaan, vaikka myyjä lupasi kaupanpäällisiksi keltaiset huomioliivit.  ???

Onko VW siirtynyt Teslan hinnoitteluun, eli että listahinnasta ei jousteta euroakaan eikä vanhasta hyvitetä juuri mitään?
Ajossa: VW ID.4 Pro Performance Business 150 kW, akku 77 kWh
Edelliset: VW ID.3 1st max, Skoda Karoq 1.5 TSI Style DSG Aut
, Volvo V40 D2, Volvo XC60 AWD D3, Volvo C30 D5, 3xRenault Megane

the_kapu

Tulee pitkä vikalista tähän ketjuun sitten aikanaan. Enpä ole kuullut että joku tilaa uuden auton jossa on keskeneräinen ohjelmisto.

b1mpo

Lainaus käyttäjältä: the_kapu - 22.06.20 - klo:23:32
Tulee pitkä vikalista tähän ketjuun sitten aikanaan. Enpä ole kuullut että joku tilaa uuden auton jossa on keskeneräinen ohjelmisto.
No tuleepa sullekin ajanvietettä.  ;)
Octavia Style 1.5 tsi -19
Ex Octavia Combi Style 1.0tsi -17
Ex Octavia Combi Elegance 1.6tdi -14
Ex Octavia Combi Greenline 1.6tdi -10
Ex Leon Stella Profile 1.9tdi 110 -05

the_kapu

Saadaan taas iltapäivälehtiin hyviä otsikoita lisää, Audin tilalle voi laittaa Volkswagen:

https://www.is.fi/autot/art-2000000978866.html


the_kapu

Moottori- ja DSG-ongelmat vaihtuvat loputtomiin ohjelmistovirheisiin ja niiden korjailuihin. Röhönaurua kolmannella. ;D

b1mpo

Lainaus käyttäjältä: the_kapu - 23.06.20 - klo:00:37
Moottori- ja DSG-ongelmat vaihtuvat loputtomiin ohjelmistovirheisiin ja niiden korjailuihin. Röhönaurua kolmannella. ;D
Se on ihan sama kuka tekee kuraa, niin mitä hyötyä siihen on keskittyä tai ilkkua? Siis mitä hyötyä? Voihan sen mielipiteen sanoa, mutta sen toistaminen ei kyllä korjaa mitään ongelmia, mistä avautuminen tapahtuu.

Niin, voisitko vastata, että mitä hyötyä?
Octavia Style 1.5 tsi -19
Ex Octavia Combi Style 1.0tsi -17
Ex Octavia Combi Elegance 1.6tdi -14
Ex Octavia Combi Greenline 1.6tdi -10
Ex Leon Stella Profile 1.9tdi 110 -05

jamo75

tuskimpa tulee kovinkaan monta vikaa kun ne ominaisuudet joissa vika on eivät tule käyttäväksi
mutta mielenkiintoista seurata miten noi ongelmat korjaantuvat ilman rautakomponenttien vaihtamista

itsekun sattuneista syistä toimin pankkialalla nykyisin niin tiedän kyllä millais on lanseerata hieman sinnepäin olevaa toiminnallisuutta (toki eihän sitä kukaan koskaan tee).

Lainaus käyttäjältä: the_kapu - 22.06.20 - klo:23:32
Tulee pitkä vikalista tähän ketjuun sitten aikanaan. Enpä ole kuullut että joku tilaa uuden auton jossa on keskeneräinen ohjelmisto.
Ajossa: VW ID.4 Pro Performance Business 150 kW, akku 77 kWh
Edelliset: VW ID.3 1st max, Skoda Karoq 1.5 TSI Style DSG Aut
, Volvo V40 D2, Volvo XC60 AWD D3, Volvo C30 D5, 3xRenault Megane

the_kapu

Olisit malttanut ensi vuoteen niin olisit saanut valtiolta tuhdimman vastaantulon. Päättävät siitä syksyn budjettineuvotteluissa. Ilmeisesti sinulla kuitenkin on valtava kiire päästä rahoistasi eroon, järkipuhe menee ns. "kuuroille korville". Ainahan joku menee ensimmäisenä vaikka heikoille jäille...

jamo75

automyyjyä sanoi että nykyinen hankintatuki on voimassa syksyyn 2021 asti joten ei siihen mitään muutoksia ole tulossa.

Lainaus käyttäjältä: the_kapu - 23.06.20 - klo:15:58
Olisit malttanut ensi vuoteen niin olisit saanut valtiolta tuhdimman vastaantulon. Päättävät siitä syksyn budjettineuvotteluissa. Ilmeisesti sinulla kuitenkin on valtava kiire päästä rahoistasi eroon, järkipuhe menee ns. "kuuroille korville". Ainahan joku menee ensimmäisenä vaikka heikoille jäille...
Ajossa: VW ID.4 Pro Performance Business 150 kW, akku 77 kWh
Edelliset: VW ID.3 1st max, Skoda Karoq 1.5 TSI Style DSG Aut
, Volvo V40 D2, Volvo XC60 AWD D3, Volvo C30 D5, 3xRenault Megane

teräksenharmaa

Lainaus käyttäjältä: the_kapu - 23.06.20 - klo:00:37
Moottori- ja DSG-ongelmat vaihtuvat loputtomiin ohjelmistovirheisiin ja niiden korjailuihin. Röhönaurua kolmannella. ;D

Kyllä ne parhaat naurut saadaan näistä sun ”sisäpiirin tiedoista” ja kaikista toinen toistaan lennokkaammista foliohattuteorioista.

the_kapu

Lainaus käyttäjältä: jamo75 - 23.06.20 - klo:16:56
automyyjyä sanoi että nykyinen hankintatuki on voimassa syksyyn 2021 asti joten ei siihen mitään muutoksia ole tulossa.

Automyyjälläsi tuskin on tuttuja eduskunnassa ja vielä valiokunnissa. Katsos toisilla sitä tietoa on, toisilla ei.

jamo75

ai että se hankintatuki nousee kymmeneentuhanteen, salli mun nauraa...

Lainaus käyttäjältä: the_kapu - 23.06.20 - klo:17:22
Automyyjälläsi tuskin on tuttuja eduskunnassa ja vielä valiokunnissa. Katsos toisilla sitä tietoa on, toisilla ei.
Ajossa: VW ID.4 Pro Performance Business 150 kW, akku 77 kWh
Edelliset: VW ID.3 1st max, Skoda Karoq 1.5 TSI Style DSG Aut
, Volvo V40 D2, Volvo XC60 AWD D3, Volvo C30 D5, 3xRenault Megane

the_kapu

Lainaus käyttäjältä: jamo75 - 23.06.20 - klo:17:31
ai että se hankintatuki nousee kymmeneentuhanteen, salli mun nauraa...

Laitetaan tämä viesti nyt ylös, sinäkin todennäköisesti tulet myöhemmin syksyllä palstoille itkemään kuinka autovero on sähköautoilta poistettu ja takautuvasti ei saa mitään.

Siihen vielä mahdolliset tukiaiset päälle.

the_kapu

Kyllä se ID3:n arvonalenema vuoden lopussa on jo 10 000 euroa ja enemmän...

jamo75

mun talous ei 1270EUR maksuun kaadu, ilmeisesti on ongelma sulle

Lainaus käyttäjältä: the_kapu - 23.06.20 - klo:18:22
Laitetaan tämä viesti nyt ylös, sinäkin todennäköisesti tulet myöhemmin syksyllä palstoille itkemään kuinka autovero on sähköautoilta poistettu ja takautuvasti ei saa mitään.

Siihen vielä mahdolliset tukiaiset päälle.
Ajossa: VW ID.4 Pro Performance Business 150 kW, akku 77 kWh
Edelliset: VW ID.3 1st max, Skoda Karoq 1.5 TSI Style DSG Aut
, Volvo V40 D2, Volvo XC60 AWD D3, Volvo C30 D5, 3xRenault Megane

SlOrbA

Lainaus käyttäjältä: jamo75 - 23.06.20 - klo:18:47
mun talous ei 1270EUR maksuun kaadu, ilmeisesti on ongelma sulle
mulla meni enemmänkin, kun motarilla just mekatroniikan vaihdon jälkeen hirtti yksi ruiskusuuttimista auki. Kun saa täyssähköä alle ei kumpaakaan enää tarvitse. Kuukauden aikana auto 2 päivää ajossa ja yli 2k korjauksiin.
Ajossa: ID.3 77kWh Tour 2021
Vanha: Jetta Hybrid TSI 1.4 2013

jamo75

kerro toki missä 50 000EUR arvoisessa uudessa täyssähkoautossa alenema ei ole tota luokkaa niin tiedän suositella muillekkin

Lainaus käyttäjältä: the_kapu - 23.06.20 - klo:18:36
Kyllä se ID3:n arvonalenema vuoden lopussa on jo 10 000 euroa ja enemmän...
Ajossa: VW ID.4 Pro Performance Business 150 kW, akku 77 kWh
Edelliset: VW ID.3 1st max, Skoda Karoq 1.5 TSI Style DSG Aut
, Volvo V40 D2, Volvo XC60 AWD D3, Volvo C30 D5, 3xRenault Megane

racc

Lainaus käyttäjältä: jamo75 - 23.06.20 - klo:20:11
kerro toki missä 50 000EUR arvoisessa uudessa täyssähkoautossa alenema ei ole tota luokkaa niin tiedän suositella muillekkin

Menee vähän off-topiciksi, mutta jos kerran kysyt... Hintoja ja uutisointia seuratattua olen kuvitellut Tesla Model 3 SR+:n pärjäävän tässä huomattavasti paremmin. Paha tietenkään sanoa varmaksi, kun toimitukset Eurooppaan alkoi vasta elokuussa(?) ja markkinoilla on toistaiseksi hyvin vähän autoja. Vertailukohtana kuitenkin silmiin osui nopeasti joku USA:n tutkimus missä Model 3 arvonalenemaksi oli ensimmäisenä vuonna ilmoitettu 5.5%.

ID.3 kiinnostaa kuitenkin monella tapaa enemmän, mutta lopulta tätä on ollut lähinnä lannistavaa seurata julkaisutilaisuuden striimistä alkaen (mm. viivästykset, perusmallin varustetaso ja suorituskyky, raportit sisustan laadusta, hinnoittelu). Viimeisenä hämmensi uutisointi pari päivää sitten, että työntekijöiden laajempi (150 autoa) kenttätestaus on "jo nyt" alkamassa, kun valmiita autoja on rakennettu kenttätolkulla jo yli puoli vuotta ja toimituksiin on enää jokunen kuukausi. ???

Oma talous tuskin venyisi uuden ID.3 ostamiseen, ainakaan sellaisen mikä ei tuntuisi harppaukselta väärään suuntaan nykyisestä autosta, mutta vaikea olla miettimättä miten käytetyn arvo tulee kehittymään jo pelkästään Saksan ja Ranskan huomattavasti isompien sähköautotukien takia. Hienoa, että leasing-hinnoissa on ilmeisesti yritystä, kuten VW lupailikin.

jamo75

jos myyt teslan yksityiselle tai vaihdat toiseen muuten voi autoliikkeen suhtautuminen olla aika nuivaa. Uutena ostettujen Teslojen määrä Suomessa on aivan minimaalinen, lähes kaikki käytettyjä tuontiautoja ulkomailta. mutta juu offtopic. tyypillinen Suomi Tesla on se lähemmäs satatonnia uutena maksanut, työkaveri vaihtoi puoli vuotta sitten Teslaan niin teki aika kattavat selvitykset, Model 3 oli jo tilauksessa mutta isompi x löytyi käytettynä samasta hintaluokasta.

vw on uutisoinut noista autoista äärimmäisen epäselvästi, ns. loppuasiakas autoja alettiin tuottaa oliko se joulu / tammikuussa kaikki sitä edeltävät ovat prototyyppi autona testaukseen vw jälleen myyjille tai henkilökunnalle. myöskin yksityisiä testaajia valittu satunnaisesti.

esim. vw myyjä sanoi että suurinta osaa Suomeen tuotavista autoista ei ole edes vielä valmistettu joten ihmetyttää kovasti mitä ne parkkipaikat ovat sitten täynnä.

jos tarkoitus on ostaa leasing sopimuksella niin ehdottomasti kannattaa odottaa, itselläni vaihtoauto oli erinomaisessa kunnossa ja vähillä kilometreillä niin vaihtooli järkevä. pelkästään odottamine joulukuun toimitukseen olisi vähentänyt 3000eur hyvitystä joten tilanne lähinnä oli ota tai jätä.



Lainaus käyttäjältä: racc - 24.06.20 - klo:14:34
Menee vähän off-topiciksi, mutta jos kerran kysyt... Hintoja ja uutisointia seuratattua olen kuvitellut Tesla Model 3 SR+:n pärjäävän tässä huomattavasti paremmin. Paha tietenkään sanoa varmaksi, kun toimitukset Eurooppaan alkoi vasta elokuussa(?) ja markkinoilla on toistaiseksi hyvin vähän autoja. Vertailukohtana kuitenkin silmiin osui nopeasti joku USA:n tutkimus missä Model 3 arvonalenemaksi oli ensimmäisenä vuonna ilmoitettu 5.5%.

ID.3 kiinnostaa kuitenkin monella tapaa enemmän, mutta lopulta tätä on ollut lähinnä lannistavaa seurata julkaisutilaisuuden striimistä alkaen (mm. viivästykset, perusmallin varustetaso ja suorituskyky, raportit sisustan laadusta, hinnoittelu). Viimeisenä hämmensi uutisointi pari päivää sitten, että työntekijöiden laajempi (150 autoa) kenttätestaus on "jo nyt" alkamassa, kun valmiita autoja on rakennettu kenttätolkulla jo yli puoli vuotta ja toimituksiin on enää jokunen kuukausi. ???

Oma talous tuskin venyisi uuden ID.3 ostamiseen, ainakaan sellaisen mikä ei tuntuisi harppaukselta väärään suuntaan nykyisestä autosta, mutta vaikea olla miettimättä miten käytetyn arvo tulee kehittymään jo pelkästään Saksan ja Ranskan huomattavasti isompien sähköautotukien takia. Hienoa, että leasing-hinnoissa on ilmeisesti yritystä, kuten VW lupailikin.
Ajossa: VW ID.4 Pro Performance Business 150 kW, akku 77 kWh
Edelliset: VW ID.3 1st max, Skoda Karoq 1.5 TSI Style DSG Aut
, Volvo V40 D2, Volvo XC60 AWD D3, Volvo C30 D5, 3xRenault Megane

teräksenharmaa

Lainaus käyttäjältä: jamo75 - 24.06.20 - klo:15:30
jos myyt teslan yksityiselle tai vaihdat toiseen muuten voi autoliikkeen suhtautuminen olla aika nuivaa. Uutena ostettujen Teslojen määrä Suomessa on aivan minimaalinen, lähes kaikki käytettyjä tuontiautoja ulkomailta. mutta juu offtopic. tyypillinen Suomi Tesla on se lähemmäs satatonnia uutena maksanut, työkaveri vaihtoi puoli vuotta sitten Teslaan niin teki aika kattavat selvitykset, Model 3 oli jo tilauksessa mutta isompi x löytyi käytettynä samasta hintaluokasta.
Näyttää alkuvuodelta olevan ensirekisteröintitilastoissa Teslan takana sellaisia merkkejä kuten Mazda, Honda ja Dacia. Ei tuo nyt ihan olematonta ole.

jamo75

Teslan alkuvuoden rekisteröinti piikki johtui lähinnä Model3:n toimituksien alkamisesta mutta totta kyllä sitä ihan "hyvin" myydään siitä huolimatta.

id.3 tuskin nousee tänä vuonna kovinkaan korkealle johtui pienestä ensi toimitus erästä
( ID.3 1ST-lanseerausmallia saadaan Suomeen yhteensä 250 kpl)

Lainaus käyttäjältä: teräksenharmaa - 24.06.20 - klo:15:58
Näyttää alkuvuodelta olevan ensirekisteröintitilastoissa Teslan takana sellaisia merkkejä kuten Mazda, Honda ja Dacia. Ei tuo nyt ihan olematonta ole.
Ajossa: VW ID.4 Pro Performance Business 150 kW, akku 77 kWh
Edelliset: VW ID.3 1st max, Skoda Karoq 1.5 TSI Style DSG Aut
, Volvo V40 D2, Volvo XC60 AWD D3, Volvo C30 D5, 3xRenault Megane

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy