Audi A6 C7 tilaukset

Aloittaja nemos, 10.02.11 - klo:21:28

« edellinen - seuraava »

Nalle

#570
Kävin eilen Herttoniemen Audi Centterissä ja siellä oli kuutamonsininen A6 Avant näytteillä, joten tuli nähtyä tuokin nyt livenä, oli omaan makuuni liian tumma.
Ei tuntunut myyjiä hirveesti asiakaspalvelu tuolla kiinnostavan, tutkin autoja siellä varmaan n. 15min, mutta
ketään ei tullut kysymään tarvitsenko apua. No tuo nyt ei tullut yllärinä sinänsä, siksi en autoani sieltä ostanutkaan.
Tämän jälkeen siirryin vaihtoautopuolelle ja siellä oli kuvan mukainen Avant myynnissä, yritin myyjältä kysyä
mikä väri mahtaa olla kyseessä, mutta myyjän kommentti oli tyyliin " emmä vaan tiiä". Auton vieressä olleessa myynti-ilmoituksessa luki värinä "sininen" Tulin siihen johtopäätökseen että se oli juurikin aviator sininen.
Kyllä tuo samalta väriltä vaikuttaa kuin tuossa pekkaärrän kuvassa

mremonen

Lainaus käyttäjältä: Nalle - 02.03.13 - klo:08:34
Ei tuntunut myyjiä hirveesti asiakaspalvelu tuolla kiinnostavan, tutkin autoja siellä varmaan n. 15min, mutta
ketään ei tullut kysymään tarvitsenko apua. No tuo nyt ei tullut yllärinä sinänsä, siksi en autoani sieltä ostanutkaan.
Tämän jälkeen siirryin vaihtoautopuolelle ja siellä oli kuvan mukainen Avant myynnissä, yritin myyjältä kysyä
mikä väri mahtaa olla kyseessä, mutta myyjän kommentti oli tyyliin " emmä vaan tiiä". Auton vieressä olleessa myynti-ilmoituksessa luki värinä "sininen"
Kuulostaa juurikin Herttoniemen AudiCentteriltä. Kahta Audia olen sieltä yrittänyt ostaa, yhtään en ole ostanut. No, ilmeisesti 150kâ,¬ liikevaihto yhdeltä ostajalta kolmessa vuodessa ei heillä edellytä asiakaspalvelua.
Ex: SQ5 -15; A5 SB Black Edition 3.0TDIq 180kW -13; A6 Avant 2.7TDIq -10; Seat Ibiza FR -11
--
HEX-CAN VCDS-kaapeli löytyy lainaan. YV tavoittaa.

A6 first timer

Nalle, tuo valokuvaamasi avant on selvästi aviator -sininen.

Pekka T

Lainaus käyttäjältä: A6 first timer - 02.03.13 - klo:14:05
Nalle, tuo valokuvaamasi avant on selvästi aviator -sininen.

Voin vahvistaa tämän lausuman.  :)
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

Acanthus

#574
Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 01.03.13 - klo:20:00
Oliko testissä muita konsernituotteita?
Olihan siinä ja erittäin menestyksekkäästi:
VW Golf oli ylivoimainen ykkönen 48/50 pistettä.
Seuraavana Skoda Yeti 43/50 pistettä.
Audi A6 sai 33/50 pistettä ja sijoitus se mainitsemani kahdeksas.
Kaksi ensimmäistä olivat sitäpaitsi testin halvimmat pysäköintiavustimet. Saksassa hinta 800 euroa.

emjr

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 28.02.13 - klo:16:05
Vakiopenkit ovat varmaan joka vartalolle sopivat - sen verran pehmeät reunat niissä on. Hienoa on se, että kunnollinen ja todella paljon asiaa parantava ristiseläntuki on niissä vakiona. A4/A5 sporttipenkit olivat minullekin liian kapeat, mutta liikkeessä koeistumisen pohjalta uskoisin A6:n sporttipenkkien olevan OK.

Itse asiassa penkit ovat syy miksi Audiin aikanaan päädyin. Edellisen kerran autonvaihtokuumeen iskiessä olin ajatellut MB C farmaria tai BMW:n 300-sarjan farmaria eikä Audi ollut edes listallani. Satuin kuitenkin poikkeamaan Tampereen Audi Centerissä ja heti kun istahdin A4:n rattiin, selkävaivainen ihminen totesi että se on siinä. Nykyisessä A4:ssa on siis ihan normipenkit.

A6:n koeajon tein sporttipenkeillä Tampere-Hämeenlinna-Tampere keikalla ja totesin että sporttipenkit ovat aivan loistavat.

Kuljettajan elintaso varmasti vaikuttaa siihen mikä penkki kenellekin toimii, mutta kun A4:n hankin oma elintasoni oli 0.12 tonnin lukemissa. Nyt se on laskenut 0.08 tonniin ja kyllä nuo vakiopenkit tuntuvat edelleen loistavilta.
AUDI A6 Avant Business 2,0 TDI 130 kW multitronic  2013

Nalle

Sain myyjältä tietää, että tulevan autoni tuotantoviikko on 15, eli tässä on vielä aikaa tehdä muutoksia tilaukseen, (ei varmaan pitäis, mut tulee joka ilta selattua lisävarustehinnastoa  :D ).
Vanneasia tulikin jo aika lailla selväksi, niinkuin kirjoitin tuonne Vanteet osioon, eli vakiovanteet siirtyy talvivanteiksi ja 18" vanteet kesäksi. Aika lailla moni vissiin laittaa vakiovanteet talvikäyttöön, mutta mitä teette niille ylimääräsille kesärenkaille jotka tulee niiden vakiovanteiden mukana? Huoliiko rengasliikkeet niitä ja jos huolii niin hyvittääkö ne niistä mitään?

Värikin alkaa olla päätetty eli granaatinpunainen tulee, lentäjänsininen taisteli loppumetreille, mutta nähtyäni sen muutamaan otteeseen livenä + palstalla nähtyjen kuvien perusteella on mielestäni turhan harmahtava sävy. Toki auringon paisteessa väri muuttuu, mutta täällähän se ei vuoden aikana kauheasti paista. Granaatinpunainen väri taas jotenkin pitää hienon värinsä säästä ja valoisuudesta riippumatta (tullut nähtyä livenä useaan otteeseen + ihastellut Markku J:n hienoja kuvia omasta autostaan) ja erottuu joukosta  :)

Vielä taistelen itseni kanssa, että lisäänkö tilaukselle Advanced key option, joka toisi mukanaan sen takaluukun "potku" avauksen, (sähköluukku oli jo tilauksella) mutta kellään ei tunnu olevan kyseistä varustetta eikä netistäkään hirveästi löydy kommentteja suuntaan eikä toiseen.

Pekka T

Lainaus käyttäjältä: Nalle - 09.03.13 - klo:17:48

Huoliiko rengasliikkeet niitä ja jos huolii niin hyvittääkö ne niistä mitään?


Vielä taistelen itseni kanssa, että lisäänkö tilaukselle Advanced key option, joka toisi mukanaan sen takaluukun "potku" avauksen, (sähköluukku oli jo tilauksella) mutta kellään ei tunnu olevan kyseistä varustetta eikä netistäkään hirveästi löydy kommentteja suuntaan eikä toiseen.

Riippuu tietenkin rengasliikkestä ottavatko vaihdossa, itse olen yleensä saannut ne menemään vaihdossa, hyvitys on n. 300 -350 â,¬.

Hieno varustehan toi Advanced key on, mutta sille vajaalle 1000 â,¬:lle keksin kylläkin parempaakin varustetta autoon.

Markku J:n väri sitten voitti arvonnan, no hän onkin hyvä ottamaan hienoja kuvia.  ;)
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

Nalle

Lainaus käyttäjältä: Pekka T - 09.03.13 - klo:18:03

Hieno varustehan toi Advanced key on, mutta sille vajaalle 1000 â,¬:lle keksin kylläkin parempaakin varustetta autoon.

Ehdotuksia otetaan vastaan  ;D

Pekka T

Lainaus käyttäjältä: Nalle - 09.03.13 - klo:18:17
Ehdotuksia otetaan vastaan  ;D

Aika asiallisen täydellisen järkevä tuo sinun varusteluettelosi jo onkin, en osaa muuta suositella kuin adaptiivista vakkaria, mutta se on vähän kalliimpi varuste.
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

Markku J

Hyvältä Nallen paketti vaikuttaa. Tässä Business / quattro Edition - mallissa on aika hyvin perusvarusteet kohdallaan. Advanced Key -pakettia en itselleni kaipaa, kun on sentään avaimeton käynnistys. A3:n ja A1:n kohdalla sille olisi tarvetta, kun niissä on vanhanaikainen avain ja perinteinen avaimen käännöllä tehtävä startti, joka tuntuu vanhanaikaiselta.

Hieman parempaa audiosysteemiä välillä kaipaan, mutta Bose ei ole hintansa veroinen, ja B&O taas hinnaltaan on uskomaton. ASS täyttää kyllä monen tarpeet varmasti. Meillä ei isommin lisukkeita ole. Lähinnä aurinkoverhosetti on tarpeeseen pikkupojan kuskauksessa.

SKU

Lainaus käyttäjältä: Nalle - 09.03.13 - klo:18:17
Ehdotuksia otetaan vastaan  ;D

Omassani olen kaivannut muutamaa varustetta, joista sinullakin jo listalla pari

4E7 Takaluukun automaattinen avaus- ja sulkutoiminto
QQ1 Sisä- ja ulkovalopaketti; sisätilojen valaistuksen lisäksi ulkopuolella LED-tekniikalla automaattisesti valaistut ovenkahvat.
3X2 Läpilastausmahdollisuus ja irrotettava suksi/lumilautapussi

Etenkin tuo läpilastausmahdollisuus harmitti, kun se oli vaan lapsus. Aika halpa, mutta kätevä varuste. Muut on lähinnä hifistelyä.


A6 Avant 3.0 TDI 150kW quattro S-tronic Business -12
Ex: A6 Avant 2.0 TFSI 125kW multitronic Business -07, A4 Avant 2.0 -03, A3 1.8T -99

Pumafi

Minulta myös ääni tuolle 3X2 Läpilastausmahdollisuus aka suksiluukku. Itselle aktiivisena hiihtäjänä pakollinen varuste, jonka puuttuminen business-paketista on mielestäni melkoinen lapsus maahantuojalta. Itseasiassa varuste pitäisi kuulua automaattisesti himmentyvän taustapeilin ohella vakiovarusteisiin. Koeajossa mulla oli Avant, mistä tuo varuste puuttui, ja kyllä melko orvolta tuntui kun mietti minkään pidemmän esineen kuskaamista, siten että 4 henkilöä pitäisi olla kyydissä.

Eilen sain vahvistuksen samalle valmistusviikolle eli 15, mutta automyyjä arveli auton valmistuvan jo aiemmin. Joka tapauksessa uusi auto on alla ennen vappua kesärengaskauden alkaessa.
ex-VAG:t: Polo 6N -96, Golf IV -99, Passat 3BG -02, Golf GTI V -05

Nalle

#583
Advanced key optiosta vielä sen verran, että en miettisi sitä jos se olisi pelkästään tuo avaimeton ovien aukaisu, minua lähinnä kiinnostaa tuo takaluukun "potku" avaus. Itsellä on paljon tilanteita missä kädet täynnä, ja sitten pitäisi kaivaa avaimia taskusta, tai että joutuu laskemaan kantamukset ensin maahan jotta saa luukun auki.
Onhan sillä hintaa täytyy vielä miettiä sen tarpeellisuutta.
Hyvä pointti tuo suksiluukku, sitäkin pitää harkita.

Kuten Markku J totesi aika hyvin on businessmallit jo varusteltu vakiona, hieman huvittaa tuo B&O:n järkky hinta  :)
Adaptiivinen vakkari olisi varmasti hieno varuste, mutta silloin mentäisiin jo yli budjetin ja kyseinen varuste ei ole minulle mitenkään pakollinen varuste. (paljonkohan tulisi autolle hintaa kun ruksisi kaikki mahdolliset varusteet  ;D )
Minulle myyjä osasi sanoa että valmistusviikosta menisi vielä n. 4-6 viikkoa ennen kuin auto olisi alla,
hieman epäilyttää että menisi niin pitkään.
Jos se tulisi siinä helatorstain paikkeilla, niin olisin tyytyväinen, silloin alkaa minulla hieman pidempi lomajakso, ja olisi hienoa saada uusi auto alle heti loman alkuun  :)

CK

Lainaus käyttäjältä: Nalle - 10.03.13 - klo:11:02
Minulle myyjä osasi sanoa että valmistusviikosta menisi vielä n. 4-6 viikkoa ennen kuin auto olisi alla,
hieman epäilyttää että menisi niin pitkään.
Jos se tulisi siinä helatorstain paikkeilla, niin olisin tyytyväinen, silloin alkaa minulla hieman pidempi lomajakso, ja olisi hienoa saada uusi auto alle heti loman alkuun  :)
Mulla kesti 2vk tuotantoviikosta ennen kun auto oli Suomessa, siitä vielä yksi viikko ennen kun luovutushuolto on tehty ja auto luovutuskunnossa.
Jos myyjä on aktiivinen ja seuraa auton valmistumista, hän voi varata etukäteen luovutushuoltoajan heti kun auto on laivalla Suomeen. Silloin ei tarvitse odottaa turhaan yksi ylimääräinen viikko. Kannattaa soitella myyjälle tuotantoviikon jälkeen ja tiedustella tilannetta, jos autokuume on sietämättömällä tasolla:)

SKU

Minä sain omani tuotantoviikkoa seuraavana torstaina. Eli näyttää vähän riippuvan.
A6 Avant 3.0 TDI 150kW quattro S-tronic Business -12
Ex: A6 Avant 2.0 TFSI 125kW multitronic Business -07, A4 Avant 2.0 -03, A3 1.8T -99

Qrainderi

Lainaus käyttäjältä: Nalle - 10.03.13 - klo:11:02
Advanced key optiosta vielä sen verran, että en miettisi sitä jos se olisi pelkästään tuo avaimeton ovien aukaisu, minua lähinnä kiinnostaa tuo takaluukun "potku" avaus. Itsellä on paljon tilanteita missä kädet täynnä, ja sitten pitäisi kaivaa avaimia taskusta, tai että joutuu laskemaan kantamukset ensin maahan jotta saa luukun auki.
Onhan sillä hintaa täytyy vielä miettiä sen tarpeellisuutta.

Passatissa ainakin tykkään tuosta. Esim kaupasta tullessa usein molemmissa käsissä kassit niin jalalla aukeaa kätevästi joutumatta laskemaan kasseja loskaan. Onhan tuo vähän hifistely-varuste, mutta ihan kiva :)
VW Passat Variant 2.0TDI DSG Highline -13

Tomppi

Lainaus käyttäjältä: Ranssi - 17.02.13 - klo:19:34
Pistä Tomppi Bemu tilaukseen! (sananmuunnoshuumoria, heh heh)

Tein sitten sellaisen järkipäätöksen että lyhensin välirahalla asuntolainaa, enkä vaihtanut autoa ollenkaan.. hiihtolomareissulla tuntui tuo nykyinen F11 niin makealta että mitäpä sitä hyvää vaihtamaan, ja ohjauskin on aivan loistava :)

Biturbo saa jäädä nyt tältä erää kauppaan, toivottavasti saavat mutteriohjauksen ratkaistua.

Nalle

Nyt on sitten viimeisetkin muutokset tehty tilaukseen ja nyt esitteet ja lisävarustehinnastot silppuriin  ;D
Eli lisäsin tilaukselle vielä seuraavat varusteet "3X2 läpilastausmahdollisuus ja irrotettava suksi/lumilautapussi"
ja "PGB Advanced key system ja takaluukun automaattinen avaustoiminto liiketunnistimella"

Pumafi

Hyviä lisäyksiä Nalle. Nyt vaan jäitä jofaan ja odottelemaan auton tuloa. Itsellä on polte nelikkoon aivan valtava, kun viimeiksi tänään takatuupparilla luistonestot päällä stumppasi risteyksessä menon ihan tykkänään. Onneksi ei ollut muuta liikennettä. No toisaalta oli hyvä opetus. miten liukasta on -25 asteen pakkasen jälkeen.
ex-VAG:t: Polo 6N -96, Golf IV -99, Passat 3BG -02, Golf GTI V -05

Vice

Lainaus käyttäjältä: Tomppi - 13.03.13 - klo:10:21
Tein sitten sellaisen järkipäätöksen että lyhensin välirahalla asuntolainaa, enkä vaihtanut autoa ollenkaan.. hiihtolomareissulla tuntui tuo nykyinen F11 niin makealta että mitäpä sitä hyvää vaihtamaan, ja ohjauskin on aivan loistava :)

Biturbo saa jäädä nyt tältä erää kauppaan, toivottavasti saavat mutteriohjauksen ratkaistua.

Varmasti järkipäätös (jättää Audi tilaamatta)! Ei muuten mitään Audia vastaan, mutta ton paljon parjatun ohjausongelman takia.
Kiitin tässä joku aika takaperin Laakkosen myyjää siitä, että hyvitti mulle viime syksynä niin huonosti nykyisestä F11, että se jäi vaihtamatta C7:n :P

shoeshine

Varsinaisesta tilauksesta ei ole kyse, vaan esittelyautosta, ja lopullista päätöstäkään en ole vielä tehnyt. Päätin kuitenin rekisteröityä. Viimeiset kaksi vuotta alla on ollut BMW 520d Sport A F11. Bemariin olen ollut tyytyväinen, oikeastaan ainoa mitä olen kaivannut on neliveto. Olen vaihtelunhaluinen ja siksi miettinyt  A kuutosta. Nyt keväisen autokuumeen siivittämänä olen harkinnut tällaista yksilöä:

Audi A6 Avant 3,0 TDI V6 180kW quattro S tronic

Comfort paketti
MMI Navigointi Plus ja MMI touch
Nahkapaketti
Xenon
Corner View
Top View
Akustinen ja optinen pysäköintijärjestelmä edessä ja takana
Sport tasauspyörästönlukko
4-alueilmastointi
Panoraamakatto lasinen ja sähkökäyttöinen
Ilmajousitus
Aktiivinen vakionopeudensäädin
Audi pre sense plus edessä ja takana
Aluvanteet 19 15-puolainen star design
Nopeusrajoitustunnistin
Head-up Display
Tammipuu somistelistat
Vetokoukku
Audi Adaptive Light
Laajennettu sisä-ja ulkovalopaketti
Sähköiset sisäänpäin taittuvat ulkopeilit muistitoiminnoilla
Bluetooth handsfree
Bose Surround Sound
Ovien sulkemisavustin
Advanced Key System ja takaluukun automaattinen avaustoiminto liiketunnistimella
Läpilastausmahdollisuus
Milano nahkaverhoilu

Kokeneilta Audisteilta olisin kysynyt tuosta Sport tasauspyörästönlukosta käytännössä, huomaako sen olemassa olosta mitään eroa normaaliajossa? Toinen kysymykseni liittyy Start-Stop toimintoon, onko sellainen 2012 vuosimalleissa? En nimittäin huomannut sitä koeajossa, mutta johtuuko se siitä, että ulkolämpötila oli asteen verran miinuksella?
Audi C7 A6 Avant 3,0 TDi 180kW Quattro
VW Golf VII Highline 1,4 TSI 103 Kw ACT DSG

nemos

Lainaus käyttäjältä: shoeshine - 23.03.13 - klo:18:42
Varsinaisesta tilauksesta ei ole kyse, vaan esittelyautosta, ja lopullista päätöstäkään en ole vielä tehnyt. Päätin kuitenin rekisteröityä. Viimeiset kaksi vuotta alla on ollut BMW 520d Sport A F11. Bemariin olen ollut tyytyväinen, oikeastaan ainoa mitä olen kaivannut on neliveto. Olen vaihtelunhaluinen ja siksi miettinyt  A kuutosta. Nyt keväisen autokuumeen siivittämänä olen harkinnut tällaista yksilöä:

Audi A6 Avant 3,0 TDI V6 180kW quattro S tronic

Kokeneilta Audisteilta olisin kysynyt tuosta Sport tasauspyörästönlukosta käytännössä, huomaako sen olemassa olosta mitään eroa normaaliajossa? Toinen kysymykseni liittyy Start-Stop toimintoon, onko sellainen 2012 vuosimalleissa? En nimittäin huomannut sitä koeajossa, mutta johtuuko se siitä, että ulkolämpötila oli asteen verran miinuksella?

Hienot varusteet tuossa.

Start-Stop löytyy, ehkä akun lataus ei ollut riittävällä tasolla. Tarpeen mukaan Start-Stopin pystyy näppärästi ohittamaan painamalla jarrua kevyemmin. Tämä huomioiden hieno varuste.
Volvo XC60 T8 Inscription

Markku J

Aikalailla täydelliset varusteet on shoeshine listannut. Upea kokonaisuus noin varusteltuna. Bose oli itselleni hintaansa nähden pettymys. Kyllä se vakio ASS:n hakkaa, mutta ei kovin isolla erolla. Suuremmilla äänenpainetasoilla ero tulee esille.

Sporttidiffiä minäkin haluaisin kokeilla. Sen osalta olen lukenut vain positiivista kommentointia. Arkiköröttelyssä se ei varmaan isoa eroa tee, mutta nautiskeluajossa mutkatiellä (ja ramppien vedoissa) asia lienee toisin. Ottaisin sen, jos budjetti sallii.

mremonen

Lainaus käyttäjältä: shoeshine - 23.03.13 - klo:18:42
Varsinaisesta tilauksesta ei ole kyse, vaan esittelyautosta,
Ei taida olla kyse budjetista tai varusteiden valinnasta.

Siitä huolimatta melkoisen hyvä paketti. Eikös tuo kannata käydä ajamassa, jotta selviää se sportdiffi? Vielä luulisi löytyvän liukastakin jostain.

Saako tuon sportdiffin pois jostain valikosta?
Ex: SQ5 -15; A5 SB Black Edition 3.0TDIq 180kW -13; A6 Avant 2.7TDIq -10; Seat Ibiza FR -11
--
HEX-CAN VCDS-kaapeli löytyy lainaan. YV tavoittaa.

Markku J

OK, se olikin jo "valmis" paketti. Luulisin, että sporttidiffiä ei saa pois päältä, ja miksi ihmeessä pitäisikään. Mutta jos sellainen autossa on, niin muistelen, että Drive Selectin säädöt vaikuttavat myös sen toimintaan. Tämä nyt on taas tätä mutua ja luetun muistelua....

shoeshine

Kiitos kommenteista. Noista musiikkivehkeistä olen sitä mieltä, että jos kuuntelee pelkkää radioita niin ei kannata upgreidata, erot tulee esiin siinä vaiheessa kun kuntelee musiikkia kovalevyltä tai iPhonesta Spotifystä jne. Ajoin autolla tunnin lenkin, ja ensivaikutelmat olivat Bemariin verrattuna, että Audin kone on hieman äänekkäämpi, Bemarin Comfort penkit ovat aika lailla mukavammat, en kyllä tarkkaan ottaen tiedä mitkä penkit tässä autossa on, hieman kovat minun makuuni. Audi tuntuu yleisesti ottaen hieman "pehmeämmältä", ominaisuus josta pidän, inhoan kivirekiä. Toisaalta tiukassa karteessa tuntuu Bemaria jämäkämmältä. Sport diff? Mittaristo ja koko kuljettajan ympäristö miellyttää minua, en ole koskaan oikein pitänyt Bemarin oranssista värisävystä.

Kaiken kaikkiaan miellyttävä kokemus. Toisaalta Bemarilta tulossa facelift mutta tässä autossa saisi hyvät varusteest ja hinta kuitenkin laskenut merkittävästi ja vaihtelu virkistää. Vaikeka päätös.
Audi C7 A6 Avant 3,0 TDi 180kW Quattro
VW Golf VII Highline 1,4 TSI 103 Kw ACT DSG

Nalle

Nyt niinku vähän "ketuttaa" tuli sitten vilastua noita uusia hintoja/kamppiksia. A6 2.0 TFSI:n hinta pudonnut n 1500â,¬ + activity paketti n. 1000â,¬, vastaavista varusteista joudun pulittamaan n. 1900â,¬. No metallivärin hinta mennee yksiin ton hinnanpudotuksen kanssa, mut silti 900â,¬ takkiin, sit vielä kaiken kivan päälle S-line ulkopaketti n. 500â,¬ ja siihen vielä 18" vanteet mukaan. Nyt joudun hankkiin 18" setin jälkimarkkinoilta + kumit, lisää tappiota  >:(

Saiskohan vielä peruttua kaupan ja tehtyä uuden, miten tällaisiin perumisiin ja heti uusiin kauppoihin yleensä suhtaudutaan? Onko edes mahdollista? Tuskin saan lisättyä omaan tilaukseen S-line ulkopakettia tolla ale hinnalla. Olisin valmis vaikka jättämään tehdaslämppärin pois ton S-line paketin tieltä, voisin laitattaa perus lohko+sisäpistokkeen myöhemmin.

No aina ei voi voittaa..... :-[

mremonen

^Autonostajan perusprinsiippi: tilauksen tehtyäsi peru autolehdet, netti ja tv-lupa. Turha näitä on miettiä ja laskeskella. Aina on joko väärä tai oikea hetki tilata uusi auto. Lasi on joko puoliksi täynnä tai puoliksi tyhjä.

Varsinkin, jos on kyse välirahakaupasta, niin suora matematiikka ei toimi.
Ex: SQ5 -15; A5 SB Black Edition 3.0TDIq 180kW -13; A6 Avant 2.7TDIq -10; Seat Ibiza FR -11
--
HEX-CAN VCDS-kaapeli löytyy lainaan. YV tavoittaa.

mremonen

Lainaus käyttäjältä: shoeshine - 23.03.13 - klo:20:53
Toisaalta tiukassa karteessa tuntuu Bemaria jämäkämmältä. Sport diff?
Takapainotteinen neliveto yksinään jo aiheuttaa sen, että auto menee tiukoissa mutkissa kuin kiskoilla. Itse leikin aina risteyksessä oikealle kääntyessä niin, että annan kaarteessa tujauksen kaasua: auto menee tosiaan kuin juna. Saa nähdä miten sitten sportdiffin kanssa, kun noudan tuon uuden 5.4.
Ex: SQ5 -15; A5 SB Black Edition 3.0TDIq 180kW -13; A6 Avant 2.7TDIq -10; Seat Ibiza FR -11
--
HEX-CAN VCDS-kaapeli löytyy lainaan. YV tavoittaa.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy