Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Pumafi

#1
Omien kokemuksien mukaan loppuvelka on maksettu samalla  kun uusi on otettu käyttöön. Kaksia kuluja en ole koskaan joutunut maksamaan. Automyyjä ja rahoitusyhtiö on kuviot sumplineet. Itse olen soittanut rahoitusyhtiöön ja ilmoittanut ostavani uuden auton ja siitä kuvio on lähtenyt eteenpäin. Kyllä tuossa moka on sattunut ja korjauspyyntö vaan eteenpäin.
#2
Tällainen napsahti Audilta sähköpostiin aamulla:

Tietoa Audin dieselmoottoreista
Hyvä Audi-asiakkaamme

Olemme pahoillamme Audin dieselmoottoreihin liittyvien väärinkäytösten vuoksi.
Audin emoyhtiö Volkswagen AG työskentelee täysipainoisesti esitelläkseen näiden dieselmoottoreiden tekniset korjausratkaisut.
Tapaus ei koske:
• Uusia tällä hetkellä myynnissä olevia EU6- normin mukaisia Audi-henkilöautoja eikä V6 TDI- ja V8 TDI -moottoreita
• Bensiinimoottoreita

Suomessa tapaus koskee 13 896:tta Audia. Autot ovat teknisesti turvallisia, ja niitä voi käyttää normaalisti.
Teknisiä ratkaisuja selvitetään parhaillaan, ja niistä tiedotetaan lokakuun aikana. Korjauskampanja aloitetaan, kun sille on saatu viranomaislupa.

Volkswagen AG:n mukaan Suomessa on liikenteessä 13 896 Audi-henkilöautoa, jotka on varustettu tyypin EA 189 dieselmoottorilla (1.6 TDI ja 2.0 TDI).
Huolehdimme asiakkaistamme
Asiakkaisiin, joiden autoa asia koskee, otetaan yhteyttä henkilökohtaisesti. Tällä hetkellä tapaus ei aiheuta asiakkaalle toimenpiteitä. Volkswagen AG:n on tarkoitus esitellä tekniset ratkaisut viranomaisille lokakuun aikana ja hakea hyväksyntä kunkin dieselmallin mukaisille toimenpiteille. Tämän jälkeen asiakkaille ilmoitetaan teknisestä korjausratkaisusta, ja autot korjataan valtuutetuissa Audi-korjaamoissa. Korjaustoimenpiteestä ei luonnollisestikaan koidu kustannuksia asiakkaalle.


Lisätietoja tulossa lähiaikoina www.audi.fi »
#3
The German auto supplier Bosch says it delivered components for regulating diesel exhaust systems to Volkswagen, which is at the centre of a US investigation into rigged emissions tests.

In a statement the company said ‘we produce the components after specification of Volkswagen’.

Asked whether it had supplied the electronic module central to the probe, Bosch said ‘we supply components for exhaust after-treatment to several manufacturers. The integration is the responsibility of the manufacturer’.

Bosch ilmoittaa erittäin selkeästi oman kantansa. Peukalointi on sitten VW:n harteilla.
#4
youtubessa on hyvä animaatio aiheesta. Löytyy hakusanalla bmw tri-turbo diesel engine.
#5
A4 B9 (14-) / Vs: A4 B9
30.06.15 - klo:23:33
Olisiko tuossa sama kuin A6:sen kanssa. Etuvedossa 400 nm ja quattrossa 500 nm?
#6
BMW / Vs: BMW
25.05.15 - klo:22:31
Rahalla saa minkä värisen haluaa. Nuo Individual värit n. 4.500 euroa, joten jos punaisen haluaa, niin antaa palaa.
#7
BMW / Vs: BMW
24.05.15 - klo:22:42
E39 oli viimeinen 5-sarja, mitä sai punaisena Imola Red 405. E60 sai M-mallina Indianapolis Red A31.
#8
Audi / Vs: Q7 hankintaa Saksasta
06.03.15 - klo:16:21
Lainaus käyttäjältä: kai75 - 06.03.15 - klo:15:39
X5:sta ei taida saada 7llä penkillä...  ???

Sekä E70 että F15 saa 7-paikkaisena.
#9
A6 C7 (11-) / Vs: A6 C7 FL
22.10.14 - klo:14:36
Omalta osalta melkein kaikki ne varusteet, mitkä otin lisänä, on nyt vakiona. Ihan hyvin hinnoiteltu nuo Sedan ja Avant 160 kw:n osalta.

Toisaalta oma kulkine tuntuu erittäin hyvältä ja tästä autosta taitaa tulla keeper. Ei aiheuta FL toimenpiteitä. Katseet seuraavaan korimalliin ja vuoteen 2018.
#10
A6 C7 (11-) / Vs: A6 C7 FL
03.10.14 - klo:21:08
Lokakuun aikana pitäisi tulla, mutta se on automyyjän puhetta eli ehkä tulee tai sitten ei.
#11
A6 C7 (11-) / Vs: A6 C7 FL
05.09.14 - klo:22:13
Niin, oma valinta on aina kutoskone ennen nelaria näissä dieseleissä. Onneksi Audilla arvostetaan asiakasta ja tarjolla on tämä vaihtoehto. Kutoskone oli yksi suurimmasta vaakakupissa painaneista asioista, miksi valitsin Audin enkä BMW 525 d:tä.
#12
A6 C7 (11-) / Vs: A6 C7 FL
05.09.14 - klo:13:49
Mukavan maltillisia uudistuksia ja ei paljoa päälle näy. Uusi 2.0 TDI quatrro tulee ennen kesää. Vahvistettu automyyyjältä tänään. Uusi (tai uudistettu) 218 hv:n V6 TDI voisi olla seuraava moottori omalla kohdalla.
#13
A6 C7 (11-) / Vs: Audi A6 C7 kokemukset
25.06.14 - klo:20:43
Tuolta tekniikka-osiosta kohdasta Moottorit ja voimansiirto, löytyy selostettuna eri kaksoiskytkinväihteistojen erot.
#14
A6 C7 (11-) / Vs: A6 TDIQ
27.05.14 - klo:14:44
150 kw:n tiedot juuri maksetusta verolapusta:

Ajoneuvovero 639,11 euroa. Perusvero 0,376 euroa/päivä (137,24 euroa) ja käyttövoimaveron osuus 1,375 euroa/päivä (501,875 euroa). Ihanan edullista!
#15
Audi / Vs: Audin ohjausongelma
16.05.14 - klo:21:59
Miten Jonny oliko ratissa ongelmaa klo 10 ja 14 välillä?
#16
A6 C7 (11-) / Vs: Audi A6 C7 kokemukset
12.05.14 - klo:12:51
Audilla on jo 2.0T malli markkinoilla varustettuna 211 hv:n koneella, 8-vaihteisella Tiptronicilla ja quattrolla. Löytyy myynnissä mm. Kanadassa. Tätä mallia automyyjä lupaili FL:n yhteydessä myös Suomeen.
#17
A6 C7 (11-) / Vs: Audi A6 C7 kokemukset
08.05.14 - klo:14:03
Vai olisiko ihan järkevä juttu, ettei kierrätä kylmää konetta liian suurilla kierroksilla turhaan. Kyseessä voi olla joku määräys taustalla tms., sillä bemarissa (F10) oli samanlainen ominaisuus.
#18
A6 C7 (11-) / Vs: Audi A6 C7 kokemukset
04.05.14 - klo:04:25
Kyllä. ZF8HP. Eri automerkeille ja malleille on omat laatikot vääntökestävyyden mukaan. 
#19
A6 C7 (11-) / Vs: Audi A6 C7 kokemukset
03.05.14 - klo:20:19
8-lovinen. Väittäisin markkinoiden parhaaksi automaatiksi.
#20
BMW / Vs: BMW
12.04.14 - klo:13:23
Toisaalta kaikilta automerkeiltä löytyy business-mallisto, joka alunperin oli työsuhdeautoilijoille ja laajeni sitten alan standardiksi. Itse pääsin kerran osalliseksi näistä kamppiksista kun e60:sen tilasin työsuhdeautoksi. Automaatti tuli kaupan päälle. Ihan hyvälle tuntui sekin aikanaan. Omat kokemukset oli kyllä sen suuntaisia, että pääsi lisävarusteiden kanssa mukavasti puljaamaan, kun leasingyhtiö oli sopinut autosta vuosisopimuksen mukaan kiinteän alennuksen ja kaupankäyntiä avittaakseen oli myyjät oli halukkaita solmimaan kaupan. Todennäköisesti myyntikilpailut ja Levin reissut kiilteli silmissä geelitukilla.
#21
BMW / Vs: BMW
11.04.14 - klo:20:05
Lainaus käyttäjältä: Passatti - 11.04.14 - klo:19:42
Mahtaako kukaan enään ostaa normaali hintaista BMW:tä?Heillä kun on aina joku kamppis päällä.

X5, X6, 6-sarja, 7-sarja jne. ei niin volyymimallit, taitavat olla niitä mitä ostetaan normihinnoilla. Kansanvaunuihin on kamppikset. Toisaalta kuluttajan etuja nämä ovat.
#22
Muut merkit / Vs: Lotus
29.03.14 - klo:07:23
Tuo video ja linkit on vuodelta 2010. Dany Bahar on saanut potkut toimitusjohtajan paikalta ja yhtiön tuoteportfolio on laitettu aivan alkutekijöihin.
#23
A6 C7 (11-) / Vs: Audi A6 C7 tilaukset
19.03.14 - klo:20:02
Mulle tuli Goodyear Efficientgripit 18" vanteille. Potenzat on hyvät renkaat, mutta menee ominaisuudet hukkaan tällaisessa autossa.
#24
A6 C7 (11-) / Vs: Audi A6 2011
25.02.14 - klo:15:25
Ledit sammuvat sitä tahtia kun moottori lämpenee ja maksimi kierroslukualue nousee. Ei noilla kai muuta virkaa ole kuin suojata kylmää konetta kierrättämiseltä.
#25
BMW / Vs: BMW
11.02.14 - klo:12:46
M550d on aina xDrive. Bensassa voi valita joko takavetoisen 550i:n tai 550i xDrive.
#26
BMW / Vs: BMW
05.02.14 - klo:22:00
Ambient-valopaketti on xDrive Nordic Business malleissa vakiona.
#27
BMW / Vs: BMW
05.02.14 - klo:12:06
418 Tavaratilapakettia sietää harkita, se sisältää takaselkänojien eteenpäin kallistuksen (+30 l lisää tilaa), kiinnityskiskot liikkuvilla koukuilla ja hihnoin, monitoimikoukun ja tavarasäilytysverkon

223 Dynamic Damper Control on aivan ehdoton

X08 Champagner quarz on hieno väri. Kova on hinta individual värille >3.000 euroa

Mites navi?
#28
A6 C7 (11-) / Vs: Audi A6 2011
23.01.14 - klo:00:34
Automyyjän mukaan tuo combo tulee FL:n yhteydessä myyntiin Suomessa.
#29
Eikö tuo sun oma auto täytä ton vaatimuksen, ainakin itkun osalta...No vitsit sikseen. Museoautot ja historiikkibiilit on aina säväyttäneet hääautoina parhaiten. Nätisti entisöity kupla, mistä vänkärin penkki pois niin mahtuu leveämpikin laahus sisään. Vanhat autot herättää vieraissa kivoja muistoja ja juttua riittää. Avoautot on niin hanakalia kun keleistä ei ikinä tiedä ja kaikki kaksipaikkaiset urheiluautot on niin noloja hääautoina. Pikkupojat ja kaksi aikamiespoikaa on innoissaan ja muita häävieraita lähinnä nolottaa. Limusiineistä A8, S-mersu yms. edustusauto on vaan ihan ison taksin oloinen hääjuhlissa.
#30
BMW / Vs: BMW
19.12.13 - klo:00:07
Lainaus käyttäjältä: Kvee - 17.12.13 - klo:21:12
Sen verran käyttäjätasolla eroa vakionopeudensäätimessä, että sen osalta Audin viiksisysteemi pesee Bemun rattinappulat kevyesti käytettävyydessä.

Sama toisinpäin, BMW:n vakionopeudensäätimet pesevät Audin 1900-luvulta periytyvän viiksen 100-0. Asioita mitä BMW:stä kaipaan ovat juuri vakionopeudensäädin ratissa ja parempi S/S-järjestelmä vs. Audin vastaavat.
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy