Haiskahtaa puola ongelmalta. Itsellä vanhassa Leonissa niitä joutui vaihtamaan toisinaan,vanhemmissa oli kampanjakin noista puolista. (Jokaisella sylinterillä siis oma puola)
Menu
Näytä viestitTämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy. Näytä viestit MenuViestit - SamKoo #1
Moottori ja voimansiirto / Vs: Leon cupra -15(apr stage1) käyntiongelmat04.07.18 - klo:17:35
Haiskahtaa puola ongelmalta. Itsellä vanhassa Leonissa niitä joutui vaihtamaan toisinaan,vanhemmissa oli kampanjakin noista puolista. (Jokaisella sylinterillä siis oma puola)
#2
Ulkopinnat / Vs: Pisteitä maalipinnassa01.01.18 - klo:20:21
Pihkaa tms. luultavimmin. Osta purkki Autoglymin tar-removeria (tervan ja liimanpoistoaine) ja kokeiles sillä.
Nätisti hieroo sitä noihin pisteisiin niin alkuun tuntuu ettei tapahdu mitään mutta hetkenpäästä ne lähtee kuin itsestään (ei tarvitse painaa kovaa) #3
Yleinen VAG-keskustelu / Vs: Ympäristön Auto Oy maalasi Skodan ikkunat ja kiistää = asiakas maksaa03.12.16 - klo:12:15
Luulen että pesukinnas sivustolta löytyy tämänpäivän parhaat metodit kyseiseen operaatioon. Itsellä voi olla vanhaa tietoa mutta tinnerillä ja partakoneen terällä itse yrittäisin hinkata ja sitä harmaata kalvoa myllyttämällä jollain sopivalla aineella.
Vi**umainen tilanne on, toivottavasti jaksat viedä loppuun asti ja saat kyseisen yrityksen vastuuseen huonosta työstä #4
Autoilu, liikenne ja ajotavat / Vs: Miksi tulit palstalle ja miksi jäit?12.11.16 - klo:10:11Lainaus käyttäjältä: MMV - 12.11.16 - klo:07:33 Eli neljän vuoden aikana seitsemän VAG-ia. Teillä on kyllä ollut erinomaista tuuria kun mitään kerrottavaa ole ollut mutta tuntuu että se tuuri on ihan täysin itse aiheutettua.. Eli vaihtotahti noin 2 VAG-ia vuoteen riittänee siihen että selviää ilman murheita, hyvä juttu! Itsellä on muutakin tekemistä kuin hieroa jatkuvasti autokauppaa ja rampata ylimääräisillä korjaamokäynneillä niin äänestin jaloillani ja vaihdoin merkkiä suosiolla, silti olen jäänyt tänne foorumille koska täällä keskustellaan yleisesti niistä asioista mistä pitääkin, eli autoista. "naapurifoorumi" nimi on mielestäni harhaanjohtava koska sillä foorumilla ei ole mitään tekemistä tämän foorumin kanssa, edes sisällöltään. Eli jos sinua kiinnostaa kenellä on kallein kello, ketä kokkaa parhaimmat pastat, kenellä on isoin talo mutta pienimmät sähkölaskut tms, eli virtuaaliselle henkselinpaukuttelijalle erinomainen vaihtoehto PS. Ei palkokasveja hengityselimiin #5
Octavia III (13-19) / Vs: Skoda Octavia facelift 201701.11.16 - klo:08:34Lainaus käyttäjältä: Hesse - 31.10.16 - klo:23:08 Muotopuoli palkinnon tod. näk. #6
Octavia III (13-19) / Vs: Skoda Octavia facelift 201728.10.16 - klo:11:02
Ihan kuin tuohon keulaan olisi jääneet ne peitteet millä suojataan auton ulkonäköä ennen julkaisua
#7
Octavia III (13-19) / Vs: Skoda Octavia facelift 201727.10.16 - klo:20:56
Hyi kauhea Onneksi ei ole ollut Skeidan Octavia edes harkinnassa sillä kyllä nyt harmittaisi ja rumasti
#8
Autoilu, liikenne ja ajotavat / Vs: Saksassa ei myydä polttomoottoriautoja enää kuin 13 vuotta.12.10.16 - klo:22:00Lainaus käyttäjältä: skriko - 12.10.16 - klo:19:40 Lainaus käyttäjältä: -karppa- - 12.10.16 - klo:19:51 Itselläkin keskikulutus menee hieman alle viiden litran, noin 4,7l/100km. Eihän näiden hybridi autojen olekaan tarkoitus saavuttaa mitään maagisia kulutuslukemia esim. jotain 2-3l/100km väliin, senhän varmasti molemmat tiedättekin. Vitsi piileekin siinä että eri ajoprofiileissa leikataan kulutushuiput pois = tasaisen pieni kulutus maantiellä, kaupungissa, pätkäajossa kylmällä moottorilla yms. Meillä perheen kakkosauto Avensis bensa ja automaatti vie täysin samanlaisessa ajossa mitä auriksella ajetaan aika tarkalleen 6l/100km enemmän soppaa. Uskon että tuolla hondalla pääsee suotuisissa olosuhteissa tasaisella ja tarkalla ajolla viiden litran huiteisiin, se ei toki siedä yhtään pysähtelyä eikä mitään muutakaan. Eikä tänäpäivänä valkoinen ihminen enää kyseisillä ajoneuvoilla edes aja.. Toledo menee (meni) varmasti myös pienellä kulutuksella nätissä maantieajossa eikä varmasti isoruokainen ole kaupungissakaan. Mitä tässä yritän selittää on se että ei kannata näitä ketä ilmoittelee maagisia kulutuslukemia, uskoa niin sinisilmäisesti niin ei tule pahempia pettymyksiä sitten niiden suhteen. Ja ei, ei edes hybridit kulje pelkällä hajulla ja ajatuksen voimalla. Ei siinä mitään jos kusettaa ihmisiä (kai) mutta jos rupeaa uskomaan omiin juttuihin niin se on huolestuttavaa, tätä en tarkoittanut kenellekään henkilökohtaisesti vaan ihan yleisesti. Vähän taisi mennä offin puolelle mutta menkööt ny sitte tämän kerran #9
Autoilu, liikenne ja ajotavat / Vs: Saksassa ei myydä polttomoottoriautoja enää kuin 13 vuotta.11.10.16 - klo:20:02
Näiden sähköautojen ja hybridien huonot vetopainot (ainakin tällä hetkellä) on vain ihan loistava juttu! Porukka ei pysty vetämään niitä jäähallin kokoisia lasikuitukoppeja ja tukkimaan kaikki tiet ja tienoot.
Minkä olen myös laittanut merkille polttoaineiden hinnan nousun seurauksena on että tämä karavaanari liikenne on vähentynyt huomattavan paljon! Itse olen valmis maksamaan hieman extraa että liikenne sujuu paremmin #10
Leon 5F (12–19) / Vs: Leon 1,0 ST ehkä järkevin auto hinta-laatusuhteeltaan29.09.16 - klo:21:35Lainaus käyttäjältä: J64 - 29.09.16 - klo:16:14 Eli ensimmäiset 4 vaihdetta on sitten suhteellisen tiheitä ja pari viimeistä tai vain kutonen on se loikkari? Lainaus käyttäjältä: leonist1 - 29.09.16 - klo:21:12 Kuullostaa kyllä aikas mielenkiintoiselta paketilta. Itselle jäänyt vain noista pitkistä vaihdeväleistä kammo, edellinen 1.6tdi Golffi ja 5V manuaali oli aikamoiset aavikkovälitykset.. Hyvä se tosiaan oli maantiellä mutta kaupungissa kamala ajettava. Täytyy varmaan jossakin kohtaa käydä kokeilemassa jos Porissa sattuu olemaan kyseisellä koneella koeajossa. Fiksusti hinnoiteltu, järkevät varusteet, mukavat tilat ja varmasti edulliset käyttökustannukset. Luulisi kaupan käyvän. Niin ja ei ulkonäössäkään ole mitään valittamista #11
Leon 5F (12–19) / Vs: Leon 1,0 ST ehkä järkevin auto hinta-laatusuhteeltaan29.09.16 - klo:10:08Lainaus käyttäjältä: Rooivalk - 28.09.16 - klo:23:49 Tuota madallettua alustaa voisi kompensoida ostamalla talvirenkaat koossa 205/60/16. Sillä saisi käytännössä auton noin vakiokorkeudelle. Kysymys: Minkälaiset vaihdevälit tuossa ecomotive leonissa on, esitteen mukaan siinä on pitemmät vaihteiston välitykset. Yleensä vain pieni moottori ja pitkät vaihdevälit ei oikein sovi yhteen. #12
Skoda / Vs: Octavia III Combi 2.0 TDI 184 4x4 RS DSG Steel Grey18.09.16 - klo:21:23Lainaus käyttäjältä: trajaniemi - 26.08.16 - klo:23:10 Tuohon on aika helppo yhtyä. On kyllä siistin cleanin näköinen paketti kaikin puolin. #13
Autoilu, liikenne ja ajotavat / Vs: Hauskat automokat26.08.16 - klo:22:41Lainaus käyttäjältä: skriko - 26.08.16 - klo:22:39 Ja nehän ne vasta hauskoja tarinoita onkin #14
Autoilu, liikenne ja ajotavat / Vs: Ajoneuvovero ja polttoainevero nousee 1.1.201721.08.16 - klo:12:08
Tämä on aihe joka aiheuttaa aina ärtymystä autoilijoiden keskuudessa. Jos jotain hyvää haluaa ajatella niin olen laittanut merkille että karavaanareita ei näy enää nimeksikään Suomen liikenteessä mikä on aivan mahtava asia. Täytyy yrittää ajatella aina positiivisesti
#15
Yleinen VAG-keskustelu / Vs: Diesel vs bensa vääntöä26.07.16 - klo:17:17
Monella tuntuu olevan käsitys että hybrid kuluttaa maantiella saman mitä normaalikin bensamoottori. Itsellä maantiekulutus on aina alle 5l/100km ja jos pääsee ajamaan 100km/h + nopeuksia kulutus on sen tasan 5 litraa. Menee muuten ihan samoilla kulutuksilla mitä minun vanha 6 koppainen 1.6tdi Golffi..
Ja Nurkissa pyöriessä ero kulutuksessa kasvaa reilusti hybridin hyväksi. Ihan hyvä että aletaan siirtymään noista Dieselin rouskuista nykyaikaan, kuka kaipaa öljyistä tankkaushanskaa, urea tankkauksia, traktorimaista käyntiääntä, pahan hajuisia dpf polttoja jota saa hävetä esim. kun sattuu poltto varsinkin johonkin parkkihalliin, yök. Täällä ei enää noilla dieselin rouskuilla pelata #16
Skoda / Vs: Octavia III Combi 2.0 TDI 184 4x4 RS DSG Steel Grey27.06.16 - klo:16:44
On kyllä viimeisen päälle hieno peli Tuon kuvan perusteella ei ollenkaan "traktori" mutta ei pieni madallus koskaan pahitteeksi ole
#17
Toyota / Vs: Kokemuksia Toyotan hybrideistä02.05.16 - klo:11:36Lainaus käyttäjältä: Jusa.L - 02.05.16 - klo:10:37 Elikkäs vanhempaa T25 korimallia ja vuosi 2005, viimeinen vuosi ennen sitä pientä faceliftiä jossa mm. melutaso meni huonompaan suuntaan. Pienemmillä nopeuksilla Auris on yllättävän hiljainen auto mutta sisämelu kasvaa vauhdin noustessa suhteessa enemmän kuin Avensiksessa, mutta kyllä sen kanssa pärjää varsinkin jos pitää renkaat 16" kokoisina. Kyllä tuolla jaloista on ihan mukavasti päässyt, ei se ihan mikään toivoton tapaus ole. Tuo kaasutuntuma voi antaa myös väärän kuvan kun sitä pystyy säätämään, se kannattaa huomioida. Eli eco asennossa kaasua saa painaa oikein kunnolla ennen kuin "mitään tapahtuu." Normal ja sport asennossa kaasu herkistyy huomattavasti. T27 mallista ei ole juuri kokemusta mutta en usko että Auris mitään suurta pettymystä tulee aiheuttamaan, ehdottomasti kokeilemisen arvoinen peli. #18
Toyota / Vs: Kokemuksia Toyotan hybrideistä02.05.16 - klo:09:24
Mittariin tullut nyt 4500km ja kulutus ollut tasaista noin viittä litraa. Vertailuna perheen toiseen autoon farkku bensa automaatti Avensis vie samanlaisessa ajossa alkaen 11l/100km ja mitä enemmän ajoa kylmällä moottorilla/ nurkka ajoa niin ero tuosta vain kasvaa.
Ainoa harmitus nyt ollut pienet sirinät jotka tulee tuolta apparin jalkatilasta olevista jostain muoveista, ja välillä kuskin puolelta. Niitä kun liikuttelee niin sirinät loppuu mutta alkaa jossain vaiheessa uudestaan. En ole vielä enempää kerinnyt niihin paneutua mutta täytyy yrittää josko niihin keksisi jonkun ratkaisun itse. Onko muut laittanut tämän saman asian merkille/ keksineet tähän jonkun ratkaisun? #19
Alusta, vanteet ja renkaat / Vs: Keskustelua talvirenkaista nastarenkaat/kitkarenkaat/keskieuroopan kitkarenkaat30.03.16 - klo:13:00Lainaus käyttäjältä: rami - 30.03.16 - klo:09:33 Täällä länsirannikolla käytännössä talvella lentää vesi, ja jos vesi ei lennä tie on peilijäällä. Lunta ei ole nimeksikään. Isäni autossa on Contin nastat, kaksivuotta vanhat mutta ajettu niillä ei ole varmaan yli 5000km. Vertaan niitä omiin tuoreisiin Contin kitkoihin niin oma tuntuma on että pitää huomattavasti paremmin tämä kitka näissä olosuhteissa. Onhan se väärin verrata uutta ja vanhaa rengasta mutta tämä kitkarengas pitää kuin tauti myös näissä keliolosuhteissa. Ja sitten kun siirrytään lumisille pinnoille niin ero kitkarenkaan eduksi sen kuin kasvaa. Oma rehellinen mielipide on että paremmalla talvirenkaalla en ole tähän mennessä ajanut kuin mitä Continental CVC6 on. Luotto on mennyt jo aikaa päivää sitten näihin rengastesteihin ja myyntipuheisiin. Oma perstuntuma on se paras tuntuma. Isompi luotto minulla on kitkarenkaaseen kuin nastarenkaaseen #20
Alusta, vanteet ja renkaat / Vs: Keskustelua talvirenkaista nastarenkaat/kitkarenkaat/keskieuroopan kitkarenkaat28.03.16 - klo:22:18Lainaus käyttäjältä: Uti - 28.03.16 - klo:16:23 Sehän nyt on selvä että nokia on aina listan ykkönen näissä tm/tuulilasiteseissä, sehän on ihan nyrkkisääntö. Omalla arvoasteikolla antaisin ala-arvoisen nokialaiselle. En jaksa ruveta penkomaan mutta muistan jonkun testin missä kehuttiin nokian hakka8 hiljaisuutta Kovaäänisemmällä renkaalla en ole koskaan ajanut, enkä ole yksin näiden ajatusteni kanssa. #21
Alusta, vanteet ja renkaat / Vs: Keskustelua talvirenkaista nastarenkaat/kitkarenkaat/keskieuroopan kitkarenkaat28.03.16 - klo:15:33
Itse olen aina ollut kitkarengasmies josta pääsääntöisesti pelkästään hyviä kokemuksia. Osaan joustaa periaatteistani ja ajattelin kokeilla edelliseen autooni (Golf 6) nastallisia renkaita, alla oli Nokian R kitkat mistä johtuu tuo pääsääntöisesti hyviä kokemuksia kitkarenkaista. Renkaat oli hirveät lullat ajaa, aivan liian pehmeärunkoinen rengas! Pidoltaan hyvä mutta ajettavuudeltaan kamala.
Joten vaihdoin kitkat Nokian hakka 8 nastoihin jotka olivat ihan hirveää kuraa. Järkyttävän kovaääninen rengas ja auto käyttäytyi kuin ilmapallon päällä olisi ollut. Oma tuntuma oli että ei se missään nimessä paremmin pitänyt kuin Nokian R kitka. Siinä vaiheessa päätin että ei enää ikinä nokiaa alle. Halusin kuitenkin vielä kokeilla jotain toista nastarengasta ja hommasin perheen toiseen autoon Hankookin i pike rs nastarenkaat. Yllättävän hiljainen nastalliseksi renkaaksi, eikä lainkaan vetelä niin kuin nokialaiset. Vaikea verrata pidoltaan Nokian hakka kasiin kun renkaat oli eri autoissa mutta itse en huomannut mitään eroa pidossa hakka8 vs hankook. Tässä vaiheessa varmistuin siitä että nastarengas on aivan turha enkä sellaisiin enää rahojani haaskaa. Uuteen autooni sais siis varmistuksen että kitkarenkailla jatketaan, mutta minkämerkkisillä? Pääsin kokeilemaan kahta koeajoautoa Toyota Auris Hybrid jossa toisessa oli nokian R2 kitkat ja toisessa Continental CVC6 kitkarenkaat. Ja voi hyvää päivää mikä ero renkailla olikaan, nokialaisilla meni ne vähäisetkin ajettavuuden rippeet mitä Toyotoissa on. Tämä tuki siis päätöstäni ettei ikänä enää nokialaista. Contit toimi todella hyvin Auriksessa, jämäkkä rengas + suntavakaa. Vähän niin kuin kesärenkailla olisi ajanut mikä pisti miettimään miten mahtaa liukkaalla pitää. Kävin paineitakin kokeilemassa jos koeajoautoon lyöty ne kolmen kilon paineet mikä selittää jämäkkyyden mutta tarkistus osoitti renkaissa olevan 2.2 bar. Nyt talven aikana on kertynyt Contista kokemusta, käsittämättömän hyväpitoinen rengas kelillä kuin kelillä. Ei voi muuta sanoa kuin että kyllä voi rengasmerkeillä olla paljon eroa ja joillakin pilata ajettavuuden täysin. Nimimerkillä ei ikinä enää nokiaa, ei ikinä myöskään nastarengasta #22
Yleinen VAG-keskustelu / Vs: Eka diesel - vinkkejä/neuvoja?23.03.16 - klo:09:58
Jos uudempi vag konsernin diesel kyseessä, suosittelen etukäteen karaistusta esimerkiksi viettämällä aikaa iglussa.
#23
Golf VII (12-) / Vs: 1.2TSI vs 1.4TSI29.02.16 - klo:20:34Lainaus käyttäjältä: Länskäri - 29.02.16 - klo:19:11 Tässä viestissä annat ymmärtää että joudut tosiaan ottamaan tuosta kahvinkeittimestä kaiken irti Reservi on päivän sana, sitä voi olla siellä hieman ylimääräistä. Juuri se auttaa myös kulutuksen pudottamisessa. #24
Golf VII (12-) / Vs: 1.2TSI vs 1.4TSI29.02.16 - klo:09:12Lainaus käyttäjältä: Länskäri - 29.02.16 - klo:04:36 Niin, 1.2tsi ja 1.4tsi hinnan ero on karvan alta 2000e josta noin puolet saa takaisin jälleen myytäessä + kysyntä on näille paljon parempi käytettynä eli myös helpompi myytävä. Kirjoitit että vedät myös kuormia ja ajat moottoritiellä, 1.4tsi:llä säästät 60tkm aikana sen vajaan tonnin erotuksen polttoaineen kulutuksessa koska isompi moottori menee selvästi pienemmällä kulutuksella varsinkin tuon tyylisessä ajossa. Mutta kun valitsee sen 1.4tsi moottorin siitä saa nauttia joka päivä, mikä parasta se ei käy edes lompakon päälle. Mutta sanoitte että rengaskulut kasvaa, sitä en huomioinut noissa kuluissa isomman moottorin haitaksi. Annan ilmaisen vinkin: mikä pakko sitä on kiihdyttää tavoitenopeuteen kaasu pohjassa, ja jos se kaasun säännöstely tuottaa vaikeuksia niin älä ainakaan tuota "sutimisen estoa" kytke pois päältä. Se kun estää eturenkaiden turhan ruopimisen. Ei tartte kiittää #25
Seat / Vs: Seat Ateca22.02.16 - klo:11:43
On kyllä hyvännäköinen auto. Tiguan on suorastaan ruma ulkonäöllisesti tämän rinnalla.
#26
Alusta, vanteet ja renkaat / Vs: Talvirenkaat 2015 / 201622.02.16 - klo:09:51Lainaus käyttäjältä: Golfauto - 21.02.16 - klo:23:33 Itsellä taas ihan päinvastaiset kokemukset renkaista, edellisessä VI Golfissa oli nokian HKPL 8 jotka olivat aivan käsittämättömän huonot renkaat. Todella äänekkäät renkaat (verrattavissa hajonneeseen pyörän laakeriin) ja auto käyttäytyi kuin ilmapallon päällä olisi ollut. Kokeilin myös eri rengaspaineita tuloksetta. Pääsin ajamaan myös kahta farkkuhybridi Aurista, toinen oli varustettu nokian r2 ja toinen Contin cvc6 renkailla. Nokian r2 renkaalla ajettavuus aivan kamala, vetelä rengas ja suomen uraisilla teillä saa paimentaa jatkuvasti. Ainoa positiivinen asia oli hiljaisuus vrt. HKPL8 mutta se on laiha lohtu jos ajo ominaisuudet on pilalla. Contin cvc6 rengas toimii todella hyvin joka osa alueella. Kyllä rengasvalinnalla voi pelkästään pilata todella paljon ajo ominaisuuksissa. Täällä taas ei kyllä nokiaa enää alle tule #27
Toyota / Vs: Kokemuksia Toyotan hybrideistä24.01.16 - klo:11:24Lainaus käyttäjältä: Hump - 24.01.16 - klo:07:06 Kiitoksia vinkistä Hump Myönnän silmäilleeni ohjekirjaa enkä sieltä ratkaisua ongelmaani löytänyt. Nyt luin ajatuksella uudestaan, ei siitä ollut ohjekirjassa suoraan mitään mainintaa mutta ohje lisäoppaalle oli osoitteessa my toyota eu. Sieltä löytyi paljon muutakin tarkennusta asioihin mitä en ohjekirjasesta löytänyt. Eli jos joku miettii samaa miten saada peilien automaattinen kytkentä pois niin se tapahtuu seuraavasti: Virrat OFF asennossa, paina peilien kääntönappia ja peilien säätökatkaisimen nappia (ylöspäin) samanaikaisesti yli 2 sekunnin ajan. Jotenkin se ohjekirjan ajatuksella lukeminen ja ylipäätänsä lukeminen on aina niin vaikeaa #28
Toyota / Vs: Kokemuksia Toyotan hybrideistä24.01.16 - klo:11:13Lainaus käyttäjältä: Leader dog - 23.01.16 - klo:22:31 Kyllä, alkuperäinen suunnitelma oli päivittää 7 kopan Golffiin mutta suunnitelmat ja merkki muuttui matkan varrella #29
Toyota / Vs: Kokemuksia Toyotan hybrideistä23.01.16 - klo:21:02
Noniin, auto saatu alle ja vähän ensi kokemuksia autosta. Reilu 300km takana, talvipyörät ovat Continentalin cvc6 kitkat (205/55/16). Pääsin jo aiemmin alkusyksystä testaamaan koeajoautoa kyseisellä rengastuksella ja toimi Auriksen alla erinomaisesti, joten valinta talvipyörien suhteen oli helppo.
Hiljainen ja hyvin rullaava rengas, ei esiinny lainkaan sellaista huteruutta ja epävakautta mitä Nokialaisilla puhumattakaan siitä ujelluksesta mitä Nokialainen pitää. Nyt nämä ensimmäiset 300km mitkä ajettu talvisissa oloissa on Conti hyvin pitävä rengas. Kitkapyörä oli muutenkin itselle ainoa valinta, auto menee kuin sukkasillaan taajamanopeuksilla niin ei nastojen ropina pilaa sitä hiljaisuutta. Bi-led valot ovat kirkkaat, lyhyet valaisee hyvin ja pitkilläkin pärjää vallan mainiosti. Edellismallin Xenoneihin itsellä ei ole omakohtaista vertailupohjaa muuta kuin näistä ledeistä puuttuu tuo kaarrevalotoiminto mutta itse en näe sitä mitenkään tarpeelliseksi. Ohjauksesta tykkään todella paljon, kevyt pyöritettävä nurkissa ja vauhdin kasvaessa tukevoituu sopivasti. On mennyt Toyota paljon parempaan suuntaan ohjaustuntuman myötä. Penkit ovat yllättävän jämäkät, eurooppalaistyyliset ja tarjoaa hyvän sivuttaistuen. Kuskin penkissä on myös sähköinen ristiselän säätö. Uskon että niissä jaksaa taittaa pidempääkin matkaa. Mukavuuspaketin myötä tuli muutama tärkeä varuste, keylessGo eli nappistartin lisäksi ovet ja luukut aukeaa ja menee lukkoon ilman että avaimia tarvitsee kaivella taskunpohjalta. Sitten nämä automaattivalot jotka vaihtaa päiväajovalomoodista normaaleihin valoihin ja järjestelmä toimii yllättävän herkästi mm. päivällä pienessä usvassa ajettaessa. Hyvä asia niin näkee perässä ajavat myös takavalot kun ei niitä muuten aina muista vaihdella. Ã,,rsyttävänä asiana todettakoon että sivupeilit kääntyilevät aina kun lukitset tai avaat ovet, siinä saisi olla sellainen kytkin että saisi vain niin haluttaessa. Niin kuin yleensä niissä on että saa itse valita kääntyileekö vai ei. #30
Kori ja valot / Vs: Ikkunoiden tummennus20.01.16 - klo:21:50Lainaus käyttäjältä: Decoy_ - 19.01.16 - klo:18:54 Sakon määrästä ei ole tietoa mutta todennäköisesti pääsee sakolla ja kehotuksella poistaa esim. saman päivän aikana. Seuraavan kerran jos kalvot löytyy ja niistä jää merkintä tietokantaan niin taitaa lähteä kilvet. Tuolla 50% kalvolla ei ole itsellä koskaan ollut ongelmia virkavallan kanssa eikä katsastuksissa. 35% on taas jo aivan liikaa etusivulaseihin ja sen huomaa jo kilometrin päästä keskellä päivää ja niin tumma kalvo häiritsee jo näkemistäkin pimeällä ajettaessa. |
Valokuvaaja JyriLaitinen.fi – Laadukas ja luotettava.
Fitnesskuvaus, Hääkuvaus, Hautajaiskuvaus, Henkilöstökuvaus, Ilmakuvaus, Muotokuvauskuvaus, Lapsikuvaus, Lemmikkikuvaus, Profiilikuvaus, Yrityskuvaus, Tapahtumakuvaus, Perhekuvaus, Tuotekuvaus ja Ylioppilaskuvaus, Toimialue pääkaupunkiseutu (Espoo, Helsinki, Kauniainen ja Vantaa) ja koko Suomi |