Polo 6R tilaukset

Aloittaja Erkka, 03.12.09 - klo:07:41

« edellinen - seuraava »

njs

Lainaus käyttäjältä: Pupa - 01.06.11 - klo:10:26
Vähemmän sulla on lisävarustelua tossa kuin Nilkin Polossa. Hassua et toimitusajoissa on tommosia eroja.

Yleensä isot autoliikkeet varaa suosittuja autoja valmiiksi tuotantojonosta ja niitä sitten muokataan asiakkaille. Pienemmät liikkeet eivät tuota uskalla tehdä, joten tilaus menee aina jonon päähän. Tämä voisi olla yksi selitys tuolle erolle.
Octavia III FL 1.5 TSI DSG - ex:  Octavia III 1.4 TSI DSG - Octavia II FL 1.8 TSI DSG - Octavia II 2.0 TDI DSG

Nilkki

Lainaus käyttäjältä: peedu - 01.06.11 - klo:08:46
Kun mä tilasin auton, niin toimitusajaksi sanottiin 2-3 kk ja 3 kk tulee täyteen 5.6.
Nilkki saa nähtävästi autonsa nopeammin kuin minä. Mä tilasin 9 päivää aikaisemmin, mutta luovutuspäivästä ei ole vielä tietoa. Kyseessä lienee aikalailla samanlainen auto, mulla 1.2 tsi dsg highline 4-ov. peruspunainen ajomukavuuspaketilla.
Aika kumma juttu että menee kauemmin. ??? Oma Poloni on 3-ovinen versio ja siihen tulee panoraamakattoluukku, ajomukavuuspaketti, madallettu alusta, MEDIA-IN liitännät. Olen elänyt siinä uskossa että tuo kattoluukku saattaa pidentää toimitusaikaa, mutta on näköjään mennyt kaikki aika putkeen toimitusajan suhteen.

Huittisten Laatuautosta omani olen tilannut.
Audi A3 1,4TFSI Sportback Business Sport -13 "Shiraz Red"

peedu

Saattaa olla, että ovat tulleet jopa samalla laivalla santanderista (mun tuli Suomeen 24.5.), mutta mun kärry on ilmeisesti jämähtänyt mäkisen maahantulotarkastukseen klaukkalaan...sieltä on nähtävästi harvemmin kyyditystä eteenpäin tammisaaren suuntaan  :-\

Eiköhän toi kuitenkin juhannukseen mennessä tule tyrkylle...
Audi A4 Avant B9
Golf GTE
--------------------------------------

Pupa

Juuri tuli autoliikkeestä viesti, että auto valmistetaan viikolla 26 ja siitä n. 4vko niin auto on Suomessa :)
ex: Passat Variant Highline 2.0 TDI Biturbo 176 kW (240 hv) 4MOTION DSG -15
ex: Golf VII Highline 1.4 TSI ACT DSG -13
ex: Polo Highline 1.2 TSI DSG -11

Turbodog

Meidän poloinen on ilmeisesti viime viikolla rullannut ulos tehtaalta. Luovutus näillä tiedoin kesä-heinäkuun vaihteeseen, eli 1-2 vkoa tuota alunperin arvottua 3kk:n toimistusaikaa nopeammin.
Audi A6 2.0TDI Q Stronic -17, VW Polo 1.2TSI DSG
Ex: Audi Q5 2.0TDI Q Stronic, Volvo XC60 D3 AWD A,Volvo V60 D5 AWD A R-Design, VW CC 1.8TSI DSG

Jindebyne

Lainaus käyttäjältä: Nilkki - 01.06.11 - klo:11:44
Olen elänyt siinä uskossa että tuo kattoluukku saattaa pidentää toimitusaikaa, mutta on näköjään mennyt kaikki aika putkeen toimitusajan suhteen.

Huittisten Laatuautosta omani olen tilannut.

Minulla otti kattoluukun ruksaaminen n. 1,5 kk lisää kun autoni tilasin viiem vuoden lokakuussa. Silloin lisävaruste oli jo valittavissa, muttei saatavilla tuotantoon Polossa  ;D

Ehkä ne on nyt herännyt siellä VW:llä, että jengi saattaa sitä ruksatakin ja ovat saaneet homman rullaamaan vähän paremmin.

Hieno juttu jokatapauksessa, että tulee nopeammin kuin luvattu!  :)

Nilkki

Tänään saan Polon.  :D
Audi A3 1,4TFSI Sportback Business Sport -13 "Shiraz Red"

Erkka

^ Katos vaan. Pitkä odotus palkitaan ruhtinaallisesti. Ei kun huolettomia kilometrejä uudelle Pololle. Sääkin suosii ensikilometrejä uutukaisella. :)
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024   
Matkailuvaunu Fendt 465 TG Apero vm.2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Pupa

Lainaus käyttäjältä: Nilkki - 08.06.11 - klo:10:03
Tänään saan Polon.  :D

Onnittelut uuden Polon omistajalle :) Olis vaan iteki pitäny tajuta tilata pari kuukautta aikasemmin, ni olis päässy nauttimaan näistä keleistä uudella autolla.
ex: Passat Variant Highline 2.0 TDI Biturbo 176 kW (240 hv) 4MOTION DSG -15
ex: Golf VII Highline 1.4 TSI ACT DSG -13
ex: Polo Highline 1.2 TSI DSG -11

peedu

Mullakin kärvistely ja odottaminen palkittiin tänään, kun kävin tossa heti aamulla lunastamassa Polon liikkeestä  ;D
Tilasin auton 5.3.2011, valmistusviikko oli 18, auto saapui Suomeen 24.5. ja tänään pääsin siis ajelemaan. On se niin hienoa !!
Audi A4 Avant B9
Golf GTE
--------------------------------------

Marko

Olikohan täällä kellään ajossa tuota Dieseliä DSG:llä?
Kiinnostus kyseiseen laitteeseen olisi suuri.
Onkohan tuollasessa pitkäkin toimitusaika highline versiona ja kaksiovisena?
Skoda octavia scout Tdi 184 horsepower -17
+ muuta kalustoa,niin että hirvittää.

Pupa

Lainaus käyttäjältä: Marko - 15.06.11 - klo:18:16
Olikohan täällä kellään ajossa tuota Dieseliä DSG:llä?
Kiinnostus kyseiseen laitteeseen olisi suuri.
Onkohan tuollasessa pitkäkin toimitusaika highline versiona ja kaksiovisena?

Eiköhän se toimitusaika ole suht normaaleilla lisävarusteilla sen 3-4kk.
ex: Passat Variant Highline 2.0 TDI Biturbo 176 kW (240 hv) 4MOTION DSG -15
ex: Golf VII Highline 1.4 TSI ACT DSG -13
ex: Polo Highline 1.2 TSI DSG -11

eha

Millä on 2010 mallinen DSG Highline, ajettu noin 23t tuon matkan keskikulutus 4,62l/100km.
+ hyvä ajaa
+ pieni kulutus
+ ketterä
+ 5 ovisen toimivuus parkkiruuduissa
+ vaihteisto toimii hienosti

- rengas melu
- erittäin kylmä talvella, eikä saatavana lämpö päivityksiä
- peruutustutkan talviset virhetoiminnot (irto lumi)
- LL huolto päivityksiä korjaamolla
- kylmyyden tutkimista korjaamolla, ei apua,   on ominaisuus
- 5kk odottamisen jälkeen saatiin auto sisustus väri puokkesi tilauksesta
Pääosin tyytyväinen.

Antza

Lainaus käyttäjältä: Marko - 15.06.11 - klo:18:16
Onkohan tuollasessa pitkäkin toimitusaika highline versiona ja kaksiovisena?
Viikon-parin takainen kommentti automyyjältä Polon tehdastoimitusajoista: 1.2 TSI:lla arviolta 4-5kk (myönsi sitten että käytännössä kuitenkin kai 6kk) ja 1.6 TDI:lla 6kk. Keppivaihteisista alunperin puhuttiin, toimitusaikoja katsottiin nimenomaan moottorivaihtoehtojen näkökulmasta. DSG tuskin toimitusta tuosta nopeuttaa.
Skoda

Marko

Lainaus käyttäjältä: eha - 16.06.11 - klo:19:50
Millä on 2010 mallinen DSG Highline, ajettu noin 23t tuon matkan keskikulutus 4,62l/100km.
+ hyvä ajaa
+ pieni kulutus
+ ketterä
+ 5 ovisen toimivuus parkkiruuduissa
+ vaihteisto toimii hienosti

- rengas melu
- erittäin kylmä talvella, eikä saatavana lämpö päivityksiä
- peruutustutkan talviset virhetoiminnot (irto lumi)
- LL huolto päivityksiä korjaamolla
- kylmyyden tutkimista korjaamolla, ei apua,   on ominaisuus
- 5kk odottamisen jälkeen saatiin auto sisustus väri puokkesi tilauksesta
Pääosin tyytyväinen.
Lainaus käyttäjältä: Antza - 17.06.11 - klo:13:08
Viikon-parin takainen kommentti automyyjältä Polon tehdastoimitusajoista: 1.2 TSI:lla arviolta 4-5kk (myönsi sitten että käytännössä kuitenkin kai 6kk) ja 1.6 TDI:lla 6kk. Keppivaihteisista alunperin puhuttiin, toimitusaikoja katsottiin nimenomaan moottorivaihtoehtojen näkökulmasta. DSG tuskin toimitusta tuosta nopeuttaa.
Juurikin tuo DSG tuossa autossa on se tärkein juttu kaksiovisuuden ohella.
Hyvä,että on laatikko toiminut.Eberinhän siihen joutuu ottamaan,tosin talvella ajetaan enemmän muilla vehkeillä.
Mukavuuspaketissa ei ole minulle mitään tarpeelista,koska tuo ajotietokone on tuossa highlinessa vakiona.
Sitä vähän arvelinkin,että odotusaika saattaa olla lähemmäs 6kk.
No täytyy nyt etsiä ensin tommonen kaksiovinen auto ja käydä koeistumassa se,koska siinä on vielä ongelmana tuo sisäänmahtuminen,että sillä jotain pystyisi tekemäänkin.
Elokuussa voisi varmaan tehdä tilauksen,että saisi 2012 vuoden mallin keväällä käyttöön.
Skoda octavia scout Tdi 184 horsepower -17
+ muuta kalustoa,niin että hirvittää.

Marko

Eipä tullut meikäläisen nimeä tilauskirjaan >:(
Syy tuolla kokemuksia topikissa.
Skoda octavia scout Tdi 184 horsepower -17
+ muuta kalustoa,niin että hirvittää.

Pupa

Kyllä tää odottavan aika on niin tajuttoman pitkä :( Oma Polo lähti/lähtee tällä viikolla valmistukseen.

Kuinkas kauan muilla forumilaisilla on kestänyt tuosta valmistusviikosta luovutukseen?
ex: Passat Variant Highline 2.0 TDI Biturbo 176 kW (240 hv) 4MOTION DSG -15
ex: Golf VII Highline 1.4 TSI ACT DSG -13
ex: Polo Highline 1.2 TSI DSG -11

Erkka

Minulla taisi mennä aikalailla kuukausi valmistuksesta luovutukseen ja 4-kuukautta tilauksesta. Polo 1.6 TDI kyseessä.
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024   
Matkailuvaunu Fendt 465 TG Apero vm.2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

peedu

Lainaus käyttäjältä: Pupa - 29.06.11 - klo:09:08
Kyllä tää odottavan aika on niin tajuttoman pitkä :( Oma Polo lähti/lähtee tällä viikolla valmistukseen.

Kuinkas kauan muilla forumilaisilla on kestänyt tuosta valmistusviikosta luovutukseen?

Mulla oli valmistusviikko 18/2011 ja sain auton 8.6.
Audi A4 Avant B9
Golf GTE
--------------------------------------

Pupa

Lainaus käyttäjältä: peedu - 30.06.11 - klo:08:52
Mulla oli valmistusviikko 18/2011 ja sain auton 8.6.


Eli kyllä se näyttää sen 4-5vko ottavan valmistusviikosta ennen kuin auto on omistajalla :(
ex: Passat Variant Highline 2.0 TDI Biturbo 176 kW (240 hv) 4MOTION DSG -15
ex: Golf VII Highline 1.4 TSI ACT DSG -13
ex: Polo Highline 1.2 TSI DSG -11

peedu

Jep, mulla auto seisoi yllättävän kauan maahantuojan suojissa eli auto tuli Suomeen jo 24.5.
Audi A4 Avant B9
Golf GTE
--------------------------------------

Pupa

Lainaus käyttäjältä: peedu - 30.06.11 - klo:09:13
Jep, mulla auto seisoi yllättävän kauan maahantuojan suojissa eli auto tuli Suomeen jo 24.5.

Mikähän ihme tommoseenkin on muka syynä? Laiskuus?
ex: Passat Variant Highline 2.0 TDI Biturbo 176 kW (240 hv) 4MOTION DSG -15
ex: Golf VII Highline 1.4 TSI ACT DSG -13
ex: Polo Highline 1.2 TSI DSG -11

Turbodog

Vaimo sai eilen Polon alle... Tilauksesta kului viikkoa vaille 3kk ja valmistumisesta 5 viikkoa.
Audi A6 2.0TDI Q Stronic -17, VW Polo 1.2TSI DSG
Ex: Audi Q5 2.0TDI Q Stronic, Volvo XC60 D3 AWD A,Volvo V60 D5 AWD A R-Design, VW CC 1.8TSI DSG

Pupa

#173
Lainaus käyttäjältä: Turbodog - 06.07.11 - klo:22:20
Vaimo sai eilen Polon alle... Tilauksesta kului viikkoa vaille 3kk ja valmistumisesta 5 viikkoa.

Omasta tilauksestani tulee maanantaina 8vko ja valmistusviikosta 1vko. Mitään ei ole vielä kuulunut luovutuksen suhteen :(
ex: Passat Variant Highline 2.0 TDI Biturbo 176 kW (240 hv) 4MOTION DSG -15
ex: Golf VII Highline 1.4 TSI ACT DSG -13
ex: Polo Highline 1.2 TSI DSG -11

Turbodog

Lainaus käyttäjältä: Pupa - 06.07.11 - klo:22:38
Omasta tilauksestani tulee maanantaina 8vko ja valmistusviikosta 1vko. Mitään ei ole vielä kuulunut luovutuksen suhteen :(
Oletko kysellyt myyjältä? Kyllä meillä jo tuossa vaiheessa myyjä osasi arvata luovutusviikon oikein. Tosin välittömästi tilauksen allekirjoittamisen jälkeen myyjän mielenkiinto meitä kohtaan laski huomattavasti, eli kaikkea väliaikatietoa sai itse metsästää, vaikka myyjä lupasi "pitää ajan tasalla".
Audi A6 2.0TDI Q Stronic -17, VW Polo 1.2TSI DSG
Ex: Audi Q5 2.0TDI Q Stronic, Volvo XC60 D3 AWD A,Volvo V60 D5 AWD A R-Design, VW CC 1.8TSI DSG

Pupa

Lainaus käyttäjältä: Turbodog - 09.07.11 - klo:15:28
Oletko kysellyt myyjältä? Kyllä meillä jo tuossa vaiheessa myyjä osasi arvata luovutusviikon oikein. Tosin välittömästi tilauksen allekirjoittamisen jälkeen myyjän mielenkiinto meitä kohtaan laski huomattavasti, eli kaikkea väliaikatietoa sai itse metsästää, vaikka myyjä lupasi "pitää ajan tasalla".


Vähän sama tilanne itsellä. "Joo joo, oon heti yhteydessä kun tiedän tarkemmin", mutta eipä tuosta mitään ole sen tarkemmin kuulunut. Pitää ens viikolla tiedustella josko tosta luovutuspäivästä olis jo jotain arviota. Laivarahti Espanjasta nyt ei varmaan kuitenkaan kuukautta vie.
ex: Passat Variant Highline 2.0 TDI Biturbo 176 kW (240 hv) 4MOTION DSG -15
ex: Golf VII Highline 1.4 TSI ACT DSG -13
ex: Polo Highline 1.2 TSI DSG -11

Erkka

Polo toimitetaan Espanjasta Saksan kautta kohdemaahan.
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024   
Matkailuvaunu Fendt 465 TG Apero vm.2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

RTWteam

Lainaus käyttäjältä: Erkka - 09.07.11 - klo:16:45
Polo toimitetaan Espanjasta Saksan kautta kohdemaahan.

Mielenkiinnosta kysyn että mitä ne mahtaa Saksassa tehdä? Koeajaavat? Yleinen laaduntarkastus?

Erkka

Lainaus käyttäjältä: RTWteam - 10.07.11 - klo:00:34
Mielenkiinnosta kysyn että mitä ne mahtaa Saksassa tehdä? Koeajaavat? Yleinen laaduntarkastus?

Itsekään en ole tietoinen mitä Saksassa tekevät. Keravan Laakkoselta Poloa tilatessa kertoivat Espanjassa valmistettujen Polojen matkaavan Saksan kautta Suomeen. Siinä vaiheessa ilmoittavat myös jo rekisterinumeron.
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024   
Matkailuvaunu Fendt 465 TG Apero vm.2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

peedu

Mä veikkaan, että auto vain vaihtaa laivaa Saksassa. Autot lähtee Espanjasta Santanderin satamasta (aika lähellä Pamplonan tehdasta) laivalla ja veikkaan että Saksassa Suomeen lähtevät Polot lastataan Suomeen lähtevään laivaan. Voisin veikata edelleen, että samaan laivaan lastataan Saksassa muitakin Suomeen tilattuja VAG:n tuotteita ja ehkä muitakin kulkupelejä...

Maahantuoja Suomessa hoitaa kait ton tsekkauksen, että kaikki on kunnossa.

+++
Audi A4 Avant B9
Golf GTE
--------------------------------------

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy