Polo 6R tilaukset

Aloittaja Erkka, 03.12.09 - klo:07:41

« edellinen - seuraava »

Jindebyne

Kiitokset Der Mannille kattavasta vastauksesta.

Juuri noita Michelinin X-Ice ix2 kumeja tutkailin itsekin, 200e/kpl näyttäisi olevan 214/45/17. Eiköhän ne matkaan tartu. Kesävanteisiin ajattelin et35, mutta tuo rouhinta ei kuullosta järin kivalta. Vaikkakin sinulla on 10mm enemmän madallusta.

Der Mann.

Lainaus käyttäjältä: Jindebyne - 02.12.10 - klo:18:10
Kesävanteisiin ajattelin et35, mutta tuo rouhinta ei kuullosta järin kivalta. Vaikkakin sinulla on 10mm enemmän madallusta.

Väittävät Saksan pojat ja tytöt, että alkuperäisen korkuisilla 215/40R17 tai 215/35R18 kooilla mahtuu pyörimään ongelmitta ET35:lläkin ja madallettuna.

Tästä ei vielä omakohtaisia kokemuksia, mutta kuulostaa uskottavalta jos suhteuttaa näillä omilla ylikorkeilla talvirenkailla tapahtuvaan "rouhintaan", joka on siis todella mietoa eikä selvästikään monesta millistä kiinni.
Polo 1.2 TSI 6-v. "Tätäensittentuunaa-line"

Jindebyne

Lainaus käyttäjältä: Der Mann. - 02.12.10 - klo:22:22
Väittävät Saksan pojat ja tytöt, että alkuperäisen korkuisilla 215/40R17 tai 215/35R18 kooilla mahtuu pyörimään ongelmitta ET35:lläkin ja madallettuna.

Tästä ei vielä omakohtaisia kokemuksia, mutta kuulostaa uskottavalta jos suhteuttaa näillä omilla ylikorkeilla talvirenkailla tapahtuvaan "rouhintaan", joka on siis todella mietoa eikä selvästikään monesta millistä kiinni.

Mobilessa katselin 6r:ää jossa oli 18" renkaat alla, oli aika hallitsevat kyllä  :) Ei kuitenkaan itse ehkä viitsi noin isoa rengasta laittaa, vaikkakin pari vannevaihtoehtoa 18" näyttäisivätkin paremmalta, varsinkin tummat vanteet.

17-tuumaisina tuo ET35 on varmasti hyvä vaihtoehto, tulee sopivasti tyrkylle renkaat.

tatzka

No nyt on oma polonen ollut hallussa muutaman kuukauden, mukava on ja lumihangessa etenee suhteellisen hyvin.
herkkuja löytyy joten tylsäksi ei tule, vilpoisaa on kovemmilla pakkasilla.

Moottorissa tehoja riittävästi (1,2 tsi) liukkaalla jopa liikaa...maantiellä mukava ja kaupungissa ketterä, suloinen mustana.

Erkka

Tänään sain mukavaa postia Keravan Laakkoselta. Polo 6R TDI 66KW BlueMotion Technology on lähtenyt Saksasta Suomeen ja on autoliikkeessä viikon 52 lopulla. Eli aikataulussa mennään, kun luovutus on sovittu alunperin viikolle 1-2. Taidan saada uutukaisen kotiin viikolla 1.  :P
Rekisterinumeronkin sain tietää GJH-8..

Jipii! ;D ;D ;D
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Erkka

Lainaus käyttäjältä: Erkka - 22.12.10 - klo:12:44
Tänään sain mukavaa postia Keravan Laakkoselta. Polo 6R TDI 66KW BlueMotion Technology on lähtenyt Saksasta Suomeen ja on autoliikkeessä viikon 52 lopulla. Eli aikataulussa mennään, kun luovutus on sovittu alunperin viikolle 1-2. Taidan saada uutukaisen kotiin viikolla 1.  :P
Rekisterinumeronkin sain tietää GJH-8..

Jipii! ;D ;D ;D

Missä lienee satamassa Polo joutunut odottamaan laivaan pääsyä, kun tuli vasta tänään ilmoitus auton rantautumisesta Suomeen huomenna 30.12. Laakkoselta ilmoittavat luvutuspäivän perjantaina-maanantaina. Aikataulussa ollaan edelleen. Luovutus viikolla 1, ehkä. ;D
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Erkka

Vihdoin on selvinnyt Polon luovutuspäivä. Polo on kuljetettu tänään Keravan Laakkoselle ja saan hakea uuden perheenjäsenen kotiin keskiviikkona 5.1 kello 16:00. Voi tätä odottamisen tuskaa. :P
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Markku J

Siitähän voisit, Erkka, käydä nappaamassa muutaman valokuvan iloksemme jo tänään.

Erkka

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 31.12.10 - klo:13:46
Siitähän voisit, Erkka, käydä nappaamassa muutaman valokuvan iloksemme jo tänään.

Jokin aika sitten tuli luvattua itselle jossain topicissa, etten halua nähdä Poloa kylmissään keskeneräisenä, vaan viimeisen päälle laitettuna luovutuskunnossa. Lupaus pitää edelleen.  ;)
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

jami88

Foorumia on luettu melkein päivittäin ja ajattelin kantaa oman korteni kekoon. Eli oma Polo Gti mallini on saksassa valmiina ja
odottaa kuljetusta Suomeen. Tammikuun puolivälille lupailivat auton olevan täällä, joten runsas viikko vielä kuumeista odottelua.
Hauska on lukea kun yksi jos toinen tuntuu odottavan uusia autojaan kun kuuta nousevaa... ;D

Vaginisti

Luovutuspäiväksi varmistunut 17.1...eli tasan 5kk tilauksen allekirjoittamisesta siinä meni.

Jindebyne

Kovasti on nyt uusia Poloja foorumilaisille tulossa. Hienoa nähdä sitten taas pari uutta kappaletta kun teidän Polot ilmestyy foorumin autotalliin kuun puolivälissä  :)

Lanttu42

Meidän polotin on kuulema luovutuskunnossa 31.1 ... Saas nähdä. Sormet ristissä tässä istutaan ja toivotaan, että luovutus ei viivästy ja auto on sovitunlainen. :)

Kohta viikko ilman autoa. *huoh*... Vanha Polo pääsi uuteen kotiin Tampereelle viime maanantaina ja kyllä oli vaikea luopua. Uskollisesti vielä vaihdatin valotkin sunnuntai-iltana ja katsoin, että pissapojassa on nesteitä. Hyvin palveli lähes kuusi viisi vuotta.  :'( 
Polo 1.2 Tsi. Mustana, luonnollisesti.
http://www.tsih.fi

Jindebyne

Tulevalla viikolla oma Polo GTI saapuu liikkeeseen. Autoon asennetaan iPod -adapteri, sekä Eberi/Webasto kaukosäädöllä.

Tällä hetkellä kuulemma noissa lämppäreissä kestää ja myyjä tiedusteli käykö minulle Webasto, mikäli ei inhimilliseen aikaan tilaamaani Eberiä saa. Koko autoileva Saksa kuulemma tilaa tällä hetkellä lämmittimiä ja valmistajat ovat "lirissä" tilausten kanssa.

Luovutus venyy kaikenkaikkiaan 23.3 asti, joten melkein kuukauden kestää tuo lämmittimen saanti ja asennus tuohon autoon. No eihän siinä auta kun odotella, onhan tässä jo melkein 5kk odoteltukin autoa.

Valoa tunnelin päässä, sanoisi optimisti.  :)

jami88

Itselläni meni auton tilauksesta luovutukseen 6,5 kuukautta. Karvalakki Polo Gti:n saa kuulemma kolmen kuukauden tienoilla mutta heti kun alkaa ruksailemaan lisävarusteita niin siinä samalla ruksailee pidempää toimitusaikaa. Alihankkijat eivät yksinkertaisesti pysty toimittamaan lisävarusteita siihen tahtiin kun tehdas niitä olisi niitä vailla. Joten ilmeisesti Jindebynekin on innostunut ruksailemaan lisävarusteita reilusti. Mutta odotus kyllä palkitaan ja nyt voin omakohtaisella kokemuksella sanoa että hyvää kannattaa odottaa! Hermoja vaan sinne, viimeset viikot ne on pahimmat...

peedu

Polo tilattu 5.3.2011 
Laskettu aika on vko 18
Rahti Suomeen kuulemma 3 vkoa eli luovutus menee toukokuun lopulle.
Audi A4 Avant B9
Golf GTE
--------------------------------------

Late

#136
VW Poloja alkaa olemaan kiitettävästi jo Suomessa :)

peedu

Kyselin myyjältä olisiko mahdollista saada käyttöopaskirjaa jo etukäteen, niin vois selailla sitä ajankuluksi poloa odotellessa (ei sitä enää sitten ehdi selailemaan kun auto on alla). Kirja tulee kuulemma auton mukana tehtaalta.
Audi A4 Avant B9
Golf GTE
--------------------------------------

Erkka

Lainaus käyttäjältä: peedu - 25.03.11 - klo:14:04
Kyselin myyjältä olisiko mahdollista saada käyttöopaskirjaa jo etukäteen, niin vois selailla sitä ajankuluksi poloa odotellessa (ei sitä enää sitten ehdi selailemaan kun auto on alla). Kirja tulee kuulemma auton mukana tehtaalta.

Näin on. Minä sain ohjekirjan luettavaksi, kun Polo oli toimitettu Laakkoselle. Muutaman päivän sain etukäteen tutustua ohjekirjan "saloihin" ennen luovutusta.
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Turbodog

#139
1.2 TSI DSG poloinen lähti juuri tilaukseen... perheen naisväelle tietysti punaisena  ;D

Tärkeimmät speksit:
- väri flash-punainen
- ajomukavuuspaketti
- keskikyynärnoja edessä
- nahkaverhoiltu monitoimiohjauspyörä
- moottorinlämmitin ja sisäpistoke

Arvio toimituksesta viikolle 28

Vanteita täytyy sitten miettiä ajallaan...

EDIT: lisätty tietoja
Audi A6 2.0TDI Q Stronic -17, VW Polo 1.2TSI DSG
Ex: Audi Q5 2.0TDI Q Stronic, Volvo XC60 D3 AWD A,Volvo V60 D5 AWD A R-Design, VW CC 1.8TSI DSG

Pupa

16.5.2011 lähti oma Polo 1.2TSI DSG Highline tilaukseen. Varovainen arvio oli 2-6kk, joten ei tässä henkeä kannata pidätellä :(
ID.5 GTX Moonstone Gray -23
ex: Passat Variant Highline 2.0 TDI Biturbo 176 kW (240 hv) 4MOTION DSG -15
ex: Golf VII Highline 1.4 TSI ACT DSG -13
ex: Polo Highline 1.2 TSI DSG -11

peedu

Mä tilasin 5.3.11 ja nyt alkaa oleen huulilla  ;)
Auto on jo maassa, jos vaikka ens viikolla pääsis näyttään valoa männänpäille...
Nää päivät on piiiiiiitkiäääääää!
Audi A4 Avant B9
Golf GTE
--------------------------------------

gloter

Lainaus käyttäjältä: peedu - 26.05.11 - klo:16:08
jos vaikka ens viikolla pääsis näyttään valoa männänpäille...
Nää päivät on piiiiiiitkiäääääää!
Mitä, uudesta autosta heti kansi irti? vitsi vitsi  :D
Octavia Combi Elegance 1,8 TSI -11

Pupa

Lainaus käyttäjältä: peedu - 26.05.11 - klo:16:08
Mä tilasin 5.3.11 ja nyt alkaa oleen huulilla  ;)
Auto on jo maassa, jos vaikka ens viikolla pääsis näyttään valoa männänpäille...
Nää päivät on piiiiiiitkiäääääää!

Itelläki sit varmaan tiedossa n. 3kk odotus eli kaaaaauheesti vielä :(
ID.5 GTX Moonstone Gray -23
ex: Passat Variant Highline 2.0 TDI Biturbo 176 kW (240 hv) 4MOTION DSG -15
ex: Golf VII Highline 1.4 TSI ACT DSG -13
ex: Polo Highline 1.2 TSI DSG -11

eha

Perhetuttu ajoi poloistani kiinnostui ja innostui (autokuumetta), oli pakko kurvata Lohjalle kysymään saatavuutta. Ruksattiin moottori, vaihteet väri ja lisukkeet. Kauppias katseli ruutua ja sanoi 2 autoa löytyy Suomesta ja lisäsi toinen on meidän häkissä. Sovittiin luovutus vajaaseen viikkoon. Auto on 1,4 DSG, jo pari viikoa ollut ajossa

Markku J

Aika uskomaton onni autokaupassa oli sinulla. Kiva auto myös hankittuna !
Keravan Laakkonen osti myös isohkon erän 1.4 -koneella varustettuja Polo'ja hiljattain ja mainosti niitä nopeaan toimitukseen. Ehkä tämä on samaa Suomeen tullutta erää.

Nilkki

Oma Polo lähti tilaukseen 14.3. ja juuri olin puhelimessa myyjän kanssa. Auton pitäisi olla liikkeessä perjantaina ja maanantaina päästään sopimaan kellonaikaa koska luovutus. Alunperin papereihin merkittiin toimitusajaksi 6.7. joten noin kuukauden verran aiemmin nyt sitten tulee.  :D :D :D :D :D
Audi A3 1,4TFSI Sportback Business Sport -13 "Shiraz Red"

Pupa

Lainaus käyttäjältä: Nilkki - 31.05.11 - klo:10:09
Oma Polo lähti tilaukseen 14.3. ja juuri olin puhelimessa myyjän kanssa. Auton pitäisi olla liikkeessä perjantaina ja maanantaina päästään sopimaan kellonaikaa koska luovutus. Alunperin papereihin merkittiin toimitusajaksi 6.7. joten noin kuukauden verran aiemmin nyt sitten tulee.  :D :D :D :D :D

Argh, tulispa omakin reilu 2kk:ssa :) Odottavan aika on niin pirun pitkä.
ID.5 GTX Moonstone Gray -23
ex: Passat Variant Highline 2.0 TDI Biturbo 176 kW (240 hv) 4MOTION DSG -15
ex: Golf VII Highline 1.4 TSI ACT DSG -13
ex: Polo Highline 1.2 TSI DSG -11

peedu

Kun mä tilasin auton, niin toimitusajaksi sanottiin 2-3 kk ja 3 kk tulee täyteen 5.6.
Nilkki saa nähtävästi autonsa nopeammin kuin minä. Mä tilasin 9 päivää aikaisemmin, mutta luovutuspäivästä ei ole vielä tietoa. Kyseessä lienee aikalailla samanlainen auto, mulla 1.2 tsi dsg highline 4-ov. peruspunainen ajomukavuuspaketilla.
Audi A4 Avant B9
Golf GTE
--------------------------------------

Pupa

Lainaus käyttäjältä: peedu - 01.06.11 - klo:08:46
Kun mä tilasin auton, niin toimitusajaksi sanottiin 2-3 kk ja 3 kk tulee täyteen 5.6.
Nilkki saa nähtävästi autonsa nopeammin kuin minä. Mä tilasin 9 päivää aikaisemmin, mutta luovutuspäivästä ei ole vielä tietoa. Kyseessä lienee aikalailla samanlainen auto, mulla 1.2 tsi dsg highline 4-ov. peruspunainen ajomukavuuspaketilla.


Vähemmän sulla on lisävarustelua tossa kuin Nilkin Polossa. Hassua et toimitusajoissa on tommosia eroja.
ID.5 GTX Moonstone Gray -23
ex: Passat Variant Highline 2.0 TDI Biturbo 176 kW (240 hv) 4MOTION DSG -15
ex: Golf VII Highline 1.4 TSI ACT DSG -13
ex: Polo Highline 1.2 TSI DSG -11

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy