Laitetaan nyt kuitenkin pieni esittely nykyisestä kulkineesta.
Kohta kaksi viikkoa on alla ollut kyseinen Volvo. Edellinen Mitsubishi Outlander tuli tasan vuoden vanhaksi omistuksessani, kun sen uutena hankin. Silloin jo katselin XC60:ien perään, mutta säällisen hintaisia (=omalle lompakolle sopivia) ei ollut juuri sillä hetkellä tarjolla. Samaan aikaan ollut edellisen korimallin Outlanderien kamppanja toi mukanaan hyvän tarjouksen semminkin, kun silloisella elämäntilanteella kilometrejä näytti tulevan luokkaa 40 000 km vuoteen. Siksi uusi auto vei voiton valinnassa.
No, tilanteet muuttuivat nopeasti ja pääsin taas kotiin asumaan(??!!), joten Mitsuun tuli vuodessa vain noin 18 000 km. Kummasti alkoi volvokuume taas vaivaamaan ja kun eteeni tulla tupsahti vähän ajettu ja hyvin huollettu yksilö, niin koeajon jälkeen vaihto oli selvä. Katsotaan nyt kuinka kauan tällä mennään...
Kyseessä on MY-10 oleva yksilö, jolla oli ajettu 58 000 km. Auto oli ollut leasingkäytössä yhdellä omistajalla, joten huoltohistoria oli aukoton. Autossa oli tuliterät kesärenkaat ja pyyhkimen sulatkin vaihdettu. Pari naarmua käytön jälkiä toki löytyy takaluukun seudulta ja etupuskurista, mutta niitähän aina tulee. Hyvin nuo saa meikattua, vaikka ei niitä nytkään huomaa kuin autoa läheltä katsottuna - vahaus on siitä huono, että kaikki naarmut ja kiveniskemät löytyy.. Autossa on kuljetettu koiria, mutta se ei haittaa, koska takaloosterisssa meikäläiselläkin kulkee yksi beagle.
Auto on Momentum-varustuksella, johon ruksittu sähköinen takaluukku ja kameleonttiharmaa-metalliväri ainakin lisävarusteena. Muita mukana tulleita varusteita ovat nokialaiset nastarernkaat, tavaratilan väliverkko ja kattotelineet.
Volvo-ketjussakin on tullut kommentoitua auton ajo- ja käyttöominaisuuksia. Niistä ei sen enempää, että kuin kyllä nyt kelpaa ajella ja harrastaa.
Tässä parit kuvat.
Korjasin otsikon 'Volvo'n. - Quality -
Kohta kaksi viikkoa on alla ollut kyseinen Volvo. Edellinen Mitsubishi Outlander tuli tasan vuoden vanhaksi omistuksessani, kun sen uutena hankin. Silloin jo katselin XC60:ien perään, mutta säällisen hintaisia (=omalle lompakolle sopivia) ei ollut juuri sillä hetkellä tarjolla. Samaan aikaan ollut edellisen korimallin Outlanderien kamppanja toi mukanaan hyvän tarjouksen semminkin, kun silloisella elämäntilanteella kilometrejä näytti tulevan luokkaa 40 000 km vuoteen. Siksi uusi auto vei voiton valinnassa.
No, tilanteet muuttuivat nopeasti ja pääsin taas kotiin asumaan(??!!), joten Mitsuun tuli vuodessa vain noin 18 000 km. Kummasti alkoi volvokuume taas vaivaamaan ja kun eteeni tulla tupsahti vähän ajettu ja hyvin huollettu yksilö, niin koeajon jälkeen vaihto oli selvä. Katsotaan nyt kuinka kauan tällä mennään...
Kyseessä on MY-10 oleva yksilö, jolla oli ajettu 58 000 km. Auto oli ollut leasingkäytössä yhdellä omistajalla, joten huoltohistoria oli aukoton. Autossa oli tuliterät kesärenkaat ja pyyhkimen sulatkin vaihdettu. Pari naarmua käytön jälkiä toki löytyy takaluukun seudulta ja etupuskurista, mutta niitähän aina tulee. Hyvin nuo saa meikattua, vaikka ei niitä nytkään huomaa kuin autoa läheltä katsottuna - vahaus on siitä huono, että kaikki naarmut ja kiveniskemät löytyy.. Autossa on kuljetettu koiria, mutta se ei haittaa, koska takaloosterisssa meikäläiselläkin kulkee yksi beagle.
Auto on Momentum-varustuksella, johon ruksittu sähköinen takaluukku ja kameleonttiharmaa-metalliväri ainakin lisävarusteena. Muita mukana tulleita varusteita ovat nokialaiset nastarernkaat, tavaratilan väliverkko ja kattotelineet.
Volvo-ketjussakin on tullut kommentoitua auton ajo- ja käyttöominaisuuksia. Niistä ei sen enempää, että kuin kyllä nyt kelpaa ajella ja harrastaa.
Tässä parit kuvat.
Korjasin otsikon 'Volvo'n. - Quality -