Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Tsuku

#1
Muut merkit / Vs: Renault Megane RS 2010
14.08.13 - klo:11:33
Auto onpi myyty. Tän saa vaikka laittaa lukkoon.
#2
Muut merkit / Vs: Renault Megane RS 2010
29.07.13 - klo:22:54
Käytin autoa kaverin kameran edessä ja mielestäni kuvat onnistuivat loistavasti. Lisää kuvia täällä kuvaajan galleriassa. Myynti-ilmoitus.



#3
Muut merkit / Vs: Renault Megane RS 2010
27.07.13 - klo:13:17
Lainaus käyttäjältä: nikob - 27.07.13 - klo:11:48
Auto näköjään myynnissä, aika maukasta kulkinetta tilalle tulossa myynti ilmoituksen perusteella  8).

Jep, laitoin myyntiin. Tää on kyllä mahtava peli, mutta nyt ois tarkoitus vähän järkeistää kalustoa ja siirtyä kahdesta autosta yhteen ympärivuotiseen käyttö/harrasteautoon, joten tarvitaan pari vetävää pyörää lisää.
#4
Renault / Vs: Renault
07.10.12 - klo:17:20
Lainaus käyttäjältä: Cyclic Stig - 15.09.12 - klo:17:40
Tämmönen sieltä nyt sitten tuli:
...
Muutaman litran ehdin jo bensaa polttaa ja hyvältä tuntuu edelleen.. :)

No piruvie, vähän hitaalla käyn kun nyt vasta huomasin tämänkin. Onnittelut ja hyvän värin olet valkannut. :)
#5
Renault / Vs: Renault
07.10.12 - klo:17:16
Lainaus käyttäjältä: Taskukeke - 02.10.12 - klo:00:22
Bongasin muuten yhden harmaan RS Meganen airportin Audicenterin parkista viime viikolla. Päivä taisi olla perjantai. Olikohan palstalaisia?  :) Oli muuten todella vihaisen näköinen peli!  ;)

Joo, meikäläisen erittäin likaisen rellun olet varmaankin bongannut.
#6
Renault / Vs: Renault
21.08.12 - klo:00:13
Oho, täällähän on käyty runsaasti keskustelua. En nyt enää tähän kellonaikaan jaksa tähän kommentoida muuta kuin, että Megane RS:n hankintaa ei ole tarvinnut katua. Kilsoja tulee ja hauskaa on.
#7
Muut merkit / Vs: Renault Megane RS 2010
17.08.12 - klo:21:55
Lainaus käyttäjältä: Cyclic Stig - 17.08.12 - klo:21:03
OK, kiitokset tiedoista.

Noissa penkeissä mietityttää lähinnä se, että rupeaako noin "rankasti" muotoiltu penkki syömään miestä jossain kohdin päivittäisessä käytössä. Niihin kun ei takuulla ole ihan yhtä helppo istuutua kuin normijakkaralle. Myös pois kömpiminen on omien kokemukseni mukaan työläämpää mitä sporttisempi penkki on kyseessä... No, saahan tuon Cupin normipenkeilläkin halutessaan.

Mutta enpä pilaa autotalliasi tämän enempää näillä omilla pohdinnoillani. Sopiiko pistää vaikka privaa jos tulee jotain kysymyksiä mieleen?

Kyllähän ne kieltämättä vähän totuttelua vaativat, normipenkit ovat kyllä helpommat siltä kannalta. Saa täällä toki autosta puhua, mutta pistä ihmeessä kyssäriä yv:nä.
#8
Muut merkit / Vs: Renault Megane RS 2010
17.08.12 - klo:16:06
Lainaus käyttäjältä: KingMo - 14.08.12 - klo:01:00
Ei hitto kun alkoi tekemään itselläkin mieli taas radalle. Hyvin Megane kyllä syöttää.  Onko sulla ihan vakiorengastus alla tuossa? Tuntuisi siltä, että vähän lipsuisi lapikas.
Onhan se hauskaa puuhaa. Eturenkaat alkavat tosiaan olla jo aika kärsineet, mutta kyllä tuo rata muutenkin tuntui jotenkin tavanomaista liukkaammalta tuolloin (muidenkin osanottajien mielestä). Rengastus on ihan vakiokokoa, edessä 235/40-18 Pilot Sport 3:set ja takana samankokoiset PS2:t.

Lainaus käyttäjältä: nikob - 14.08.12 - klo:13:33
Onpas hyvännäköistä ajoa, homma hanskassa kuskilla!
Mukavasti tuo Rs kerää vauhtia  :P
...ja hanskat hukassa, mut thanks! Ois kiva nähä minkä ajan joku oikein osaava kuski ajaisi tuolla.

Lainaus käyttäjältä: Cyclic Stig - 15.08.12 - klo:00:19
Eipä tuo Audikaan mikään sijoitus ole ollut, todennäköisesti saan siitä noin puolet verrattuna uutena 2v sitten maksettuun hintaan. Ei ole helpoin auto myytäväksi varsikaan nyt kun ajat ovat vaikeat... Mutta se siitä.

Oletko kokenut, että tuosta lukosta olisi jotain iloa jokapäiväisessä ajossa esim. jos haluaa käydä ajamassa vähän reippaammin mutkatiellä silloin tällöin? Vai tuleeko hyöty esiin vain radalla? Eli onko hintansa arvoinen mikäli ei harrasta rata-ajoa? Recaroja tuskin ottaisin, perusjakkarat näyttävät omaan tarpeeseeni riittävän sporttisilta.

En ole lukotonta ajanut, mutta kuulemani mukaan vetelee huomattavasti enemmän ilman lukkoa, joten on ihan arkiajossakin hyötyä. Tuo Cup-paketti oli mulla ehdoton kriteeri. Kyllä nuo Recarot ovat mielestäni aika must. Ei sillä, että ne olisivat täydelliset (ei tue mun yläruumista aivan tarpeeksi), mutta ovat kuitenkin paljon tukevammat kuin vakiojakkarat. Kannattaa ainakin käydä koeistumassa kummatkin.
#9
Muut merkit / Vs: Renault Megane RS 2010
14.08.12 - klo:00:53
Tulipa taas heitettyä Ahveniston reissu tänään (varmaan kauden viimeinen). Kierrosenkka ei mennyt uusiksi, mutta kymmenyksen päähän pääsin. Tämä reissu meni sopivia rengaspaineita etsiessä. Aluksi säädin ne hieman pieleen, jolloin auton perästä tuli erittäin kevyt. Hauskaa puuhaa, muttei kovin nopeeta. Kyllä sieltä sitten lopulta hyvätkin paineet löytyi, mutta uuden enkan tavoittelu jäänee ensi kesään. Tarvinnee hommata ainakin eteen uudet renkaat, ellei sitten ihan erilaista kumia joka nurkkaan, saa nähdä mitä talvi tuo tullessaan..

Tässä taas hieman videota.

Megane 3 RS Cup @ Ahvenisto in-car 13.8.2012
#10
Muut merkit / Vs: Renault Megane RS 2010
14.08.12 - klo:00:47
Lainaus käyttäjältä: Cyclic Stig - 12.08.12 - klo:22:03Joka tapauksessa, sait omalla hankinnallasi meikäläisenkin kiinnostuksen heräämään. Itse en radalla ajele, ei ole oikein aikaa eikä toisaalta rataakaan missään lähellä. Olin miettinyt jotain reemiumia seuraavaksi(kin) mutta ei kait tuollainen Rellukaan hassumpi hauskanpitoväline olisi. Näköjään tälle vuodelle on hiukan nostettu vakioonkin tehoa & vääntöä sekä lisätty "vauhtiraitoja". Tarvitsee varmaan ruveta perehtymään syvemmin, 4-v takuu näyttää olevan tässä sporttiversiossakin.

Ei se Rellu huono valinta ole muutoin kuin jälleenmyyntiarvon kannalta (sitä murehditaan sitten myöhemmin), kannattaa toki käydä koeajolla. Suomessa on tosiaan 4v takuu ihan lähtökohtaisesti, vaikka tuolla Keski-Euroopassa se on vain 2v (2v jatkotakuu ostettavissa erikseen). Kerrankin näin päin.

Lainaus käyttäjältä: pokkus - 12.08.12 - klo:22:43Tuo kiihdyttely on tosiaan aika haastavaa puuhaa varsinkin jos on manuaali ilman launch controllia. Automaateilla, jotka on varustettu lauch controllilla, ei taitoja sitten oikein tarvitekaan kunhan osaa ojentaa oikean jalan suoraksi ja pitää ratin suorassa :D

On noita Musseja ajettu reilusti alle 13 sekunnin vakiona, mutta työkaveri ei tätä uskonut vannoutuneena Dodge fanina :) Ja taisi hän aika paljon epäillä minunkin taitoja 13 sekunnin alitukseen ;D Autoa en itse epäile hetkeäkään etteikö se siihen kykenisi, mutta kuski voi olla ihan eri juttu...  :)

Kyllä se siitä, stripille reenaamaan vaan. Hauskaa se on. :)
#11
Muut merkit / Vs: Renault Megane RS 2010
12.08.12 - klo:21:56
Lainaus käyttäjältä: Docw - 12.08.12 - klo:21:18
[OT]
Jos palkintona olisi budlightia, niin ihan varmasti tulisi nostettua jalka kaasulta hyvissä ajoin ennen maaliviivaa  ;D
[/OT]


No okei, sanotaan vaikka Sierra Nevada Pale Ale niin luulis tohvelin pysyvän lattiassa. :)
#12
Muut merkit / Vs: Renault Megane RS 2010
12.08.12 - klo:21:23
Lainaus käyttäjältä: Cyclic Stig - 12.08.12 - klo:18:17
Ei, mutta siltikin melko harvinaisia ratkaisuja tuon hintaluokan autossa. Varsinkin noita ihan oikeita tasauspyörästön lukkoja ei ole noihin "GTI-luokan" autoihinkaan liiemmälti viljelty, liekö edesmennyt Focus RS Rellun lisäksi ainoa? Ratkaisuna ei varmasti halpa mutta ilmeisen hyvin toimiva.

Ei se mikään yleisin varuste ole, mutta onhan noita muutamia ollut. Mieleen tulee tässäkin ketjussa mainittu Civic Type-R, edellisen kopan Megane R26R ja jopa Ford Escort RS Turbo aikoinaan. Kai se säästösyistä yleensä jää pois, suuri osa sporttien ostajista ei kuitenkaan osaa kaivata sitä.
#13
Muut merkit / Vs: Renault Megane RS 2010
12.08.12 - klo:21:16
Kohtuulliselta tuo kulutus minustakin tuntuu ottaen huomioon aika raskaan kaasujalan. Se mistä yllätyin oli miten paljon (lähes 300l ja 475â,¬ edestä) tuota bensaa on mennyt ekan kuukauden aikana. :)

Lainaus käyttäjältä: pokkus - 12.08.12 - klo:18:48
No niin, hienoa! :) Tehoihin verraten tuosta sinun ajasta voisi varmaan nipistää ainakin sen puoli sekuntia. Tosin en tiedä miten etuveto syö varttimailiaikaa. Ainakin tuon 60ft ajan perusteella lähdössä olisi parannettavaa ja tässä juuri mietin, että onko etuveto syynä. Harjoittelua tuokin toki vaatii samalla tapaa kuin radallakin ajo :)

Itselläkin ollut mielessä käydä vartilla ihan tässä lähiaikoina, mutta kypärä vielä uupuu ja pitää katsoa ostaisiko sellaisen vai saisiko jostain lainaan. Nyt voisi siis käydä eka harjoittelemassa ja sitten syksyn jälkeen viileillä keleillä yrittämässä parantamassa aikaa, jos vaikka innostuisi enemmän :) Sen verran on tavoitteita, että jos alle 13s pääsisi, niin silloin voittaisin työkaverin kanssa tehdyn vedon :D

Uskoisin, että realistinen hyvä aika nykykuosissa olisi 14,1-2s. Lähtö ei tosiaan ollut mikään onnistunein, mutta 2,2s alitus alkaa jo olla vaikea etuvetoisella.

Huutelet vaan eBaystä sen potan, ei sen nyt kovinkaan erikoinen tarvitse tuossa touhussa olla (vrt. moottoripyöräily). Kannattaa kyllä, on nimittäin hauskaa puuhaa tuo kiihdyttely ja haastavampaa kuin mitä voisi aluksi luulla. Tuo Mussehan menee käsittääkseni jo vakionakin tasan 13, joten eiköhän työkaverisi ole kohta sinulle Bud lightin tai pari velkaa. :)
#14
Muut merkit / Vs: Renault Megane RS 2010
12.08.12 - klo:14:27
Lainaus käyttäjältä: Cyclic Stig - 12.08.12 - klo:14:19
Kovasti ovat etuvetoisissakin ajat muuttuneet. Ei ole montaakaan vuotta kun yleinen mielipide oli vielä se, ettei etuvetoiseen autoon voi laittaa yli 200 heppaa ilman, että autosta tulee kamala vetelijä...

Ymmärrän, ettet varmaan ole tuota autoa ostanut taloudellisuus mielessä mutta oletko yhtään seurannut, että millaisia kulutuslukemia tuollaisella saa aikaiseksi?

Jeps. Kyllähän tuo tekniikka kehittyy. Tässä se vetely tosin hoidetaan PerfoHub eturipustuksella ja tasauspyörästön lukolla, ei sinänsä mitään uusia keksintöjä. Uudessa Focus ST:ssä on sähköinen ohjaustehostus joka mitätöi suuren osan vetelystä ja toimii vissiin melko hyvin, eli kyllä tuollakin saralla kehitystä tapahtuu.

Onhan sitä tullut seurattua alusta saakka ja aika reippaasti tota menovettä onkin mennyt tässä ekan kuukauden aikana, mutta on se kaasujalkakin ollut uutuudenviehätyksestä aika raskas. Tästä kulutuslukemiin. Suurin osa tuosta on taajamassa ja Tuusulan moottoritiellä ajettua. Maantiellä 80-100 vauhdeissa menee sitten huomattavasti vähemmän soppaa.
#15
Muut merkit / Vs: Renault Megane RS 2010
12.08.12 - klo:13:23
Lainaus käyttäjältä: Cyclic Stig - 12.08.12 - klo:12:49
Yllättävän vähän näyttää vetelevän ohjaus täyskiihdytyksessä vaikka on noin paljon tehoa etupyörille. Varmasti hieno peli!

Onko perusalusta pehmeä perinteiseen Ranskalaiseen tapaan?

Eipä se tosiaan liiemmin vetele. Ei sitä nyt perinteiseksi Ranskalaisen pehmeäksi voi sanoa, mutta kuitenkin tällaiseksi rata-orientoituneeksi autoksi se on kyllä hämmästyttävän mukava maantieajossa. Kyyti on hieman isompana autona vakaampaa kuin Pololla, joka pomppi enemmän töyssyissä. Kaupungissa mukulakivetyksellä ja vauhtihidasteissa alustan jäykkyys tulee kyllä selvästi esiin.

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 12.08.12 - klo:13:00
Offaria mutta näitä sattuu, meikä lähti 13-14 vuotiaana kloppina bändinsä ekalle keikalle ja kappas bassoni oli jäännyt kotio.  ;D  Onneksi matkaa oli vain 5 km joten sen kerkes vielä hakemaan.

Hienoja pätkiä sulla, propsit niistä.  8)

Niinpä, eipä nämä reissut ikinä tunnu menevän kommelluksitta. :) Tänks!
#16
Muut merkit / Vs: Renault Megane RS 2010
12.08.12 - klo:11:19
Kävin Kiikalassa Burnout Partyillä ajamassa varttimailin. Latailin kyllä edellisenä iltana kameran, ajanottopuhelimen ja gepsin akut, mutta kypärän unohdin sitten ottaa valmiiksi esille. Tämän huomasin tietysti vasta paikan päällä.  >:( En ajanut kuin yhden vedon lainakypärällä, koska en sitten jaksanut toistamiseen mennä ruinaamaan kypärää lainaksi. Noh, jäipähän parantamisen varaa ensi kerraksi. Tämä ensimmäinen veto on ajettu testimielessä esp sport-asennossa ja lähtökin epäonnistui hiukan. Aika oli 14,406s ja loppunopeutta tuli 165km/h. 60 jalkaa meni ajassa 2,511s. Kameran kiinnitystäkin täytyy muuttaa ensi kerralla. Racechronokin jumitti hieman, sillä sen mukaan aika oli 14,6s. Auton oma ajotietokone taas antoi ajaksi 14,78s.

Megane RS 250 quarter mile



#17
Lainaus käyttäjältä: Tonto - 08.08.12 - klo:21:42
Litra sinne taas upposi tänään, eli 2600km/2L öljyä.

Hetkinen.. Siis 2L olet sinne kaatanut, mutta litranhan se on vasta kuluttanut sitä (800km-2600km välillä)? Vai ymmärsinkö väärin?
#18
Lainaus käyttäjältä: Tonto - 08.08.12 - klo:16:39
Raportointia öljynkulutuksesta: Autolla olen ajanut nyt n. 2600 kilometriä, 800 kilometrin jälkeen lisätty litra öljyä. Nyt auto ilmoittaa lisäöljyn tarpeesta jälleen kerran.

W...T...F?  :o Ei tosiaan minulla syönyt tuollaista tahtia, vaan kuten aiemminkin raportoin niin 10-20tkm välillä meni 2L.

Edit: Ihan mielenkiinnosta, mitä öljyä lisäsit? Itse käytin tuossa Castrolin Edge LL3 5W30:ää.
#19
Muut merkit / Vs: Opel Astra H GTC 2.0tbo
08.08.12 - klo:15:35
On kyllä makee laitos.. Nuokin vanteet menettelevät, mutta hienompia ja kevyempiäkin on varmasti.
#20
Lainaus käyttäjältä: Tsuku - 30.07.12 - klo:23:17
Mustaksi maalatut Denverit toimivat todellakin punaisessa autossa. Joku tuolla brittifoorumilla oli sen jo tehnytkin ja minulla on siitä pari kuvaa tallessa toisella koneella.

Ei hassumman näköset mielestäni.


#21
Muut merkit / Vs: Renault Megane RS 2010
02.08.12 - klo:22:40
Lainaus käyttäjältä: pokkus - 02.08.12 - klo:22:06
Mukavia vertailukäyriä kyllä :) Mutta valitettavasti omasta mielestä se kaikista tärkein uupuu eli A/F ratio käyrä. Tuo kun oikeasti antaa sitä mielenrauhaa, kun näkee, ettei moottori käy liian laihalla seoksella. Varsinkin sinun tapauksessa tuolla voi olla väliä kun tykkäät paljon radalla ajella ja siellä käyttää moottoria korkeammilla kierroksilla pidemmän aikaa.

Jeps, oikeassa olet. Se ja lukemat pyöriltä ois tietysti ollu kiva saada käyriin, mutta eipä tullut silloin mieleen pyytää... Tuo viriohjelma on kyllä aika monella Rellun omistajalla käytössä monessa erilaisen ilmaston maassa, enkä ole kuullut ratakäyttöön liittyvistä ongelmista. Täytyy silti logata vähän tuota AFR-dataa puhelimella OBD:stä, ihan varmuuden vuoksi.
#22
Muut merkit / Vs: Renault Megane RS 2010
02.08.12 - klo:21:54
Nyt on sitten dynoteltu lisää. Alla käyrät järjestyksessä vakio, Racechip ja Superchips Bluefin. Kaikki kolme käyrää ajettiin samassa penkissä ja samalla bensalla (harmi kun en muistanut tankata V-Poweria :) kahtena eri päivänä.

Vakiokunnossa. 249hv/358Nm laskennallista moottoritehoa. Tehdas ilmoittaa 250hv/340Nm.


Racechip piggyback viritysboksi. 272hv/429Nm laskennallista moottoritehoa.


Superchips bluefin viriohjelma. 285hv/424Nm laskennallista moottoritehoa.


Pari postausta ylempänä on tosiaan speksausta aiheesta Racechip vs vakio, joten ei siitä sen enempää. Vaikka tuo Racechip aika nätisti toimiikin, niin päädyin silti vielä vaihtamaan perinteiseen ecuun ladattavaan viriohjelmaan. Ehdokkaista valikoitui Superchipsin tekele, jota Relluharrastajat tuntuvat pitävän arvossaan. Alla video aiheesta ja tässä koeajoraportti pdf:nä. Kuten yo. käyristä käy ilmi ero Racechippiin ei ole huikea, mutta kuitenkin huomattavissa. Kiihtyvyys Superchipsillä tuntuu sulavammalta ja piirun verran nopeammalta. Superchips lupaa tuolle 295bhp/405Nm, mutta vastaavasti britit ovat dynottaneet vakiokuntoisista autoista 260-270hv. Dynoissahan on tunnetusti eroja, kuten myös standardeissa, olosuhteissa, jne joten tuo nyt saavutettu tulos on siihen nähden ihan linjassa brittien tulosten kanssa.

Loppupeleissä lukemilla ei ole niinkään väliä, vaan tällä virityksellä haettiin hyvää ajettavuutta sekä mielenrauhaa edelliseen viritykseen verrattuna ja ne myös saavutettiin. Toimiipahan tuo Bluefin-kapula myös OBD-vikakoodilukijana. Virityksen asentaminen kapulalla oli kokemus sekin, on tuo auton virittäminen mennyt erikoiseksi… :)

Superchips Renaultsport Megane vs Ford Focus RS - Auto Express
#23
Lainaus käyttäjältä: Tonto - 30.07.12 - klo:22:39
En heti hokannut missä tuo E18 tie menee, sehän on minun työmatkallani  :D

Täytyy tuota Photosoppia testailla, itsellänikin mielessä että vanteen malli pysyisi samana mutta mustaa se kaipaa.

Plastidippiä tuli tuossa jokin aika takaperin hommattua, katsotaan mihin sitä tulee laitettua.. Alunperin piti Leonin merkit maalailla, mutta se vaihtuikin tähän.

Mustaksi maalatut Denverit toimivat todellakin punaisessa autossa. Joku tuolla brittifoorumilla oli sen jo tehnytkin ja minulla on siitä pari kuvaa tallessa toisella koneella. Itse suunnittelin samaa. Varmasti kokeilemisen arvoinen projekti tuolla Plastidipillä.

Edit: Tuolla on muutama kuva vastaavista, mutta parempiakin olen nähnyt: http://www.tigerstyle.co.uk/phpBB3/viewtopic.php?f=11&t=56183
#24
No voihan venäjä.. On kyllä hävytöntä toimintaa. Ei luulisi, että tuommoinen pieni punainen volkkari nyt ketään niin kovasti provosoisi, toisin kuin joku iso kallis katumaasturi. Toivottavasti saat sen takaisin entistä ehompana!
#25
Muut merkit / Vs: Renault Megane RS 2010
29.07.12 - klo:21:54


Autoa on käytetty dynossa ja tulos oli odotetun kaltainen (272hv/429Nm). Kuten epäilinkin niin ilmoitettu teholukema oli turhan optimistinen. Autossa ollut Racechip on säädettävä viritysboksi (huijaa mm. ahtopainetunnistimen signaalia) joten korkeampiakin teholukemia sillä voi irrota potikoita kääntelemällä, mutta auto oli varmaan säädetty Racechipillä käyttäjäystävällisimpään asetukseen. Käyrä on kyllä mukavan tasainen ja vääntöä on reilusti yli tehtaan ilmoittaman 340Nm, jopa enemmän kuin esim Superchipsin hyvänä pidetyn viriohjelman ilmoitettu 390Nm.

Poistin tosiaan uteliaisuuttani tuon Racechipin autosta vertailun vuoksi ja ero on yllättävän pieni. Kiihtyvyydessä on kyllä huomattavissa oleva ero, mutta järisyttävän suuri se ei ole. Vakiokuntoisena autosta tuli hieman pehmeämpi ja mukavampi käytökseltään osakaasulla. Menee kyllä hiusten halkomiseksi, sillä ero on aika pieni. En huomannut Racechipillä mitään muita sivuoireita; ei vikakoodeja, eikä nykimistä. Tuntui siis ihan toimivalta viritykseltä, mutta siitäkin huolimatta tällä saralla on muutoksia tulossa, stay tuned.

Lainaus käyttäjältä: KingMo - 27.07.12 - klo:12:09
OBDKeyllä saa mukaan vielä tiedot kaasupolkimen asennoista, kierrosluvuista ja käytettävistä vaihteista jos haluaa alkaa hifistelemään.

http://www.obdkey.com/

Tosin uudesta Android-pohjaisesta RaceChronosta en vielä löytänyt asetusta jolla sen saa käyttöön. Symbian-versiossa se ainakin on.

http://www.racechrono.com/manual/old/?page_id=80

Voin lainata omaani, jos kiinnostaa testata.

Thanks, mutta tuollainen vastaava minulta löytyy jo. S60-Racechrono ei vaan jostain syystä suostunut yhdistämään sekä siihen että BT GPS:ään samanaikaisesti. Täytyykin tutkia tuota lisää ennen seuraavaa ratapäivää elokuussa.
#26
Muut merkit / Vs: Renault Megane RS 2010
21.07.12 - klo:09:02
Lainaus käyttäjältä: chr - 20.07.12 - klo:21:03
Bongasin samanlaisen tänään Jumbon parkkihalliin menossa aamupäivällä, kurvasi vauhdilla eteen... ;) hieno oli!
Hep. En kyllä muista erityisen vauhdikasta kurvaamista mutta kuulostaa kyllä ihan mahdolliselta ja todennäköiseltä. Tuohon alkaa jo tottumaan, ettei käännöksiä varten tarvitse turhaan jarrutella. Kyytiläisistä sen kyllä sitten huomaa kun alkavat hakea tukevampaa asentoa ja kauhukahvaa. :)
#27
Muut merkit / Vs: Renault Megane RS 2010
19.07.12 - klo:17:02
Lainaus käyttäjältä: monster - 19.07.12 - klo:16:59
Megane RS muuten Suomessa todella ylihinnoiteltu. Jos hinta perusvarusteilla tuo 39keur. Lahden eteläpuolelta Tallinnasta sai samaan aikaan RS:ää kaikilla varusteilla hintaa 23keur (ja verothan on samat kuin suomipeleissä ~8keur). Tallinnan Rellu merkkiliikkeessä (http://www.citymotors.ee) muuten huollon henkilökunnalla kahdella Clio RS III ja taitaa olla yhdellä Megane RS III. Joten sieltä löytyy osaavaa henkilökuntaa jos kaipaat tälle huoltoa. Huolto auki myös lauantaisin ja tuntihinnat jossain 30eur kantturoissa. Itse ostin tuolta Clio Sport RS III:sen joku aika sitten.

Loistovinkki, kiitos!
#28
Hieno peli! Tykkään kyllä tästä uudesta kuplasta, varsinkin Sporttina sopivasti somisteltuna.
#29
Muut merkit / Vs: Renault Megane RS 2010
18.07.12 - klo:22:16
Lainaus käyttäjältä: Latexi - 18.07.12 - klo:22:12
Niinpä taisikin olla. En vain ole ollut tietoinen, että sitä mallia saa muillakin moottoreilla.

Juu, en minäkään kiinnittänyt noihin mitään huomiota ennen kuin tämä auto tuli hommattua. Nyt niitä alkaa näkemään kaikkialla. :)
#30
Muut merkit / Vs: Renault Megane RS 2010
18.07.12 - klo:22:09
Lainaus käyttäjältä: Latexi - 18.07.12 - klo:22:07
Mikä malli se rellu on, jonka kori on täsmälleen samanlainen kuin RS:n ilman RS-logoja ja sitä keskipakoputkea? Näin tänään sellaisen tuolla kylillä ja pisti vähän silmään, että onko siinä meikäläisen entinen kulkine, kun oli vielä saman värinen...

Se on sit ollu ihan tavallinen Megane Coupe. http://www.renault.fi/megane-coupe/esittely
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy