Audi A4 B9 2020-

Aloittaja Flat, 11.01.20 - klo:10:16

« edellinen - seuraava »

Flat

Viisaampi lopettaa....

b1mpo

Lainaus käyttäjältä: Jönglööraaja - 11.05.20 - klo:12:00
Kyllä täytyy olla melkoinen "kupariperse" jos helteellä nahkat ei tunnu kuumalta kun menee paahteeseen autoon. ;D
Kyllähän ne voi ihan hetken kuumalta tuntua, jos varsinkin aurinkoa vasten jättää etupenkit. Itse vältän tuollaista parkkeerausta. Keskimäärin suomalaiset ihmiset kestävät myös saunan lauteilla istumisen tai avannossa käynnin. Ei hiki tule hetkellisestä kuumasta tai munat jäädy hetkellisestä kylmästä. Tai sitten on hamekangasta päällä ilman pikkareita. Kuten sanoin, en kokenut ongelmaksi mustia nahkapenkkejä. Ja vaikka nahkapenkit tuovat autoon helppohoitoisuutta ja hyvää fiilistä, en silti kokonahkaisia välttämättä haluaisi enää.
Octavia Style 1.5 tsi -19
Ex Octavia Combi Style 1.0tsi -17
Ex Octavia Combi Elegance 1.6tdi -14
Ex Octavia Combi Greenline 1.6tdi -10
Ex Leon Stella Profile 1.9tdi 110 -05

tpu

Turha kai näistä materiaaleista on väitellä, kun kyse on ihan makuasioista. Itse kuulun myös niihin, jotka eivät nahkaistuimista pidä. Itse koen miellyttävämpänä istua kankaan päällä. Alcantara myös hyvä pinta.

Ymmärrän joidenkin pointin siitä, että nahkalta on helpompi puhdistaa likaa pois, mutta toisaalta itse olen sellainen autonkäyttäjä, että istuimilta ei tarvitse koskaan mitään siivota pois, kun en niitä sotke :)

Nifa

Lainaus käyttäjältä: tpu - 12.05.20 - klo:09:04
Turha kai näistä materiaaleista on väitellä, kun kyse on ihan makuasioista. Itse kuulun myös niihin, jotka eivät nahkaistuimista pidä. Itse koen miellyttävämpänä istua kankaan päällä. Alcantara myös hyvä pinta.

Ymmärrän joidenkin pointin siitä, että nahkalta on helpompi puhdistaa likaa pois, mutta toisaalta itse olen sellainen autonkäyttäjä, että istuimilta ei tarvitse koskaan mitään siivota pois, kun en niitä sotke :)

Kyllä, koko keskustelu on täysin turha.

Sillä jos keskustelisimme esimerkiksi Audin uusista väreistä, niin ne ovat puhtaasti valon taittumisen aiheuttama ominaisuus, jolla ei ole tuon taivaallista merkitystä maapallon kallistuskulmaan. Mutta nyt kyseessä on ihan testaamalla todennettavissa oleva asia, että nahkapenkki on tietyllä teknisellä ominaisuudella ylivertainen suhteessa toiseen pinnoitusmateriaaliin. Tässä ei ole kyse siitä, että esimerkiksi allekirjoittanut suhtautuisi intohimoisesti nahkaan materiaalina. Ei ollenkaan. Nykyisessä käyttöautossani on kangaspenkit. Ja on ollut parissa muussakin. Ja voi olla, että on seuraavassakin. Ja kankaat vaativat lapsiperheessä työtä ainakin 2x enemmän kuin nahat, että pysyvät uuden veroisina.

Se on esimerkiksi puhtaasti fiilis ja makuasia, jos pitää nahkapenkkejä premium-autoissa yhtenä asiana, joka tekee siitä premiumin. Tai jos takerrutaan siihen, että miltä se materiaali tuntuu. Se on fiilistä. Tunnetta. Makuasiaa. Ja se on fiilistä, että mun kaikissa premeissä on ollut nahkapenkit tai vähintään ns. puolinahat alcantralla.

Ja että päästäisiin edes jotain aasinsiltaa takaisin tuohon B9:n Diudiin, niin itse päätyisin uutta tilatessa mitä suurimmalla todennäköisyydellä Trend-nahkaan normi-istuimilla ja S-istuimilla alcantra/nahka -yhdistelmään. Ja mitä olen käytettyjä B9:iä katsellut, niin mm. nahka on ollut hakuehdoissa mulla vaatimuksena varusteissa.
"That's ridiculous! Why would a shark follow a Volkswagen."

Nifa

Lainaus käyttäjältä: Jönglööraaja - 12.05.20 - klo:11:35
Ei se kovin makuasia ole jos pakkasella istuu kuin jääkalikan päällä eka minuutit kun lähtee liikkeelle.
Eikä sekään jos helteellä istuu kuin saunanlauteilla.
Niin premium ja mikä sitä on ?
Kyllä nykyään on tosi hienoja kangaspenkkejä erilaisilla väriyhdistelmillä.
Ihmettelen kyllä sitä porsastelua mitä jotkut harrastaa autossa. Meillä ei ole koskaan auto ollut karkkipaikka tai  ruokailupaikka.
Nämä on makuasioita kuka arvostaa mitäkin asiaa.

Onko ollut lapsia? Jos on, niin millä vuosituhannella? Voin luvata, että ei syödä meidänkään autossa. Ei skodassa eikä audissa. Lapsilla vaan ei ole pakasta vedetyt pyhävaatteet päällä 24/7. Kun autoon mennään, niin lasten normaaleissa ulkoiluvaatteissa on aina hiekkaa, havunneulasia, kuraa, räkää ja pieniä vihreitä miehiä. Vaikka olisi kuinka eilen pessyt vaattet. Se on normaalia lapsen elämää.
Vaikka meilläkään ei ajoneuvossa syödä eikä juoda, niin se on aivan uskomaton määrä paskaa, mitä sinne muutamassa viikossa kertyy. Eilen pesin taas sen sadannen kerran kuskin ja apukuljettajan penkin selkänojat. Ja kyllä olisin niiin mielelläni vain nihkeällä vähän pyyhkäissyt nahasta enempiä pois. Suurtehoimuautolla otettiin hiekkoja takapenkiltä, muutama kuutio jäi vielä, veivät enimmät lavalliset satamaan UPM:n uuden terminaalin pohjiksi.

Mulla on aina esilämmitetty auto. Vaatii aivan valtavan vaivan painaa yhtä nappia, tiukkaa tekee. Onneksi saan samana aamuna ilman sormen kipsausta vielä kahvinkeittimen napsautettua päälle. Huh. Valot on kyllä jo pakko jättää aina palamaan, kun kolmas painallus samana aamuna olisi jo liiallisuuksia. Vessan vetäminenkin pitää jättää palveluskunnalle, mutta sehän on jo muutenkin työsopparin mukaisia toimia.
"That's ridiculous! Why would a shark follow a Volkswagen."

Enskatus

Menkääs nyt muualle ketjua pilaamasta

mattinen

#156
Lainaus käyttäjältä: Enskatus - 12.05.20 - klo:15:50
Menkääs nyt muualle ketjua pilaamasta

Päinvastoin. Nyt on tähän(kin) ketjuun vihdoin saatu rautaista, kokemuksen kautta syntynyttä asiantuntemusta. Sekä loistavaa keskustelutaitoa.

Olen aina silloin tällöin miettinyt, minne on kadonnut yksi tämän foorumin terävimmistä ja pitkäaikaisimmista kirjoittajista. Tarkoitan tietysti nimimerkkiä ”rami”, jonka tietämyksestä ja kokemuksesta saatiin varsinkin Audi-keskusteluissa pitkään nauttia. Hänestä ei enää pariin vuoteen ole kuulunut mitään. Mutta ei hätää. Foorumilla on aloittanut ”Jönglööri”. Hänen kokemuksensa ja asiantuntemuksensa ovat vähintään samaa tasoa ”ramin” kanssa. Eikä retoriikan taso liioin jää ”ramista” jälkeen. Joku voisi jopa ajatella, että kyseessä on ”ramin” kauan kadoksissa ollut kaksoisveli. Niin samankaltaista on herrojen ajattelu. Koskien esimerkiksi

RENKAITA

”rami”:

Lainaus käyttäjältä: rami - 24.04.15 - klo:22:43
Tänne kirjoittelee aika paljon just' nuita autoonsa rakastuneita jotka ovat esim.  kiinnostuneet kehumaan omia helkkarin suuria epäkäytännöllisiä vanteita ja renkaita. Pääasia,että vanteet on komiat vaikka täryjyrällä ajaakin.

Lainaus käyttäjältä: rami - 17.04.15 - klo:11:39
Ihmetyttää miksi jotkut autoilijat haluavat itselleen kolisevan kärryn kesäksi kun laitetaan jumalattoman isot vanteet ja matalat renkaat. Minä ainakin haluan ajaa ja nauttia kesällä rauhallisesta ja äänettömästä autoilusta. Makuasia sonoi kora kun m..... nuoli. Tietenkin samansuuntainen ulkonäkökysymys kuin kromattu pakoputkenpää. Omat renkaat ovat tehdaskoossa 205x55x16

”Jönglööri”:

Lainaus käyttäjältä: Jönglööraaja - 15.02.20 - klo:21:04
Ihmetyttää vaan etteikö teidän autoissa ole renkaita kun se tulee tehtaalta. Se rengastus on sopivin mikä siihen autoon on valittu valmistajan tutkimuksien mukaan. Muu on turhaa saivarointia.

Lainaus käyttäjältä: Jönglööraaja - 15.02.20 - klo:22:57
Kyllä se on pojaat niin , että turhaa paskaa jauhatte niitten rinkuloinden kanssa. Ennemmin tai myömemin kun järki voittaa tulee tehdas astus  renkaat.

NAHKAVERHOILUA

”rami”:

Lainaus käyttäjältä: rami - 13.11.15 - klo:13:03
Kuka ihmeessä kadehtii jotain nuoltun-näköisiä ja halkeilevia sekä pussille venyneitä nahkapenkkejä? Minulla ei ole ollut koskaan nahkapenkkejä eikä tule olemaan. Olen niitä venyneitä ruppanoita katsellut käytetyissä tarpeeksi. En ymmärrä miksi auton penkkejä pitää niin kovasti puhdistaa minulla ei kyllä kangaspenkeissä ole mitään muuta tarvetta kuin säännöllinen imurointi niin riittää täydellisesti. Meidän autossa ei syödä eikä pähnätä eikä juoda limsoja. Syömäpaikat ovat erikseen. Mene katseleen käytettyjä nahkoja niin on tosi rivon näköisiä paskasia ja sieronutta halkeamaa täynnä ja titysti pussilla kuin entisen miehen polvipussit.

Meneppäs -20C autoon talvella ja kokeile kämmenellä nahkaa ja kangasverhoilua vertailu kyllä osoittaa,että nahka tuntuu alussa kylmemmältä. Sanoohan sen nyt älykin,että tiheämpi aine tuntuu pitempään kylmältä ennen kuin se lämpiää.

”Jönglööri”:

Lainaus käyttäjältä: Jönglööraaja - 07.05.20 - klo:12:27
En kyllä tykkää kun talvella menee autoon niin penkki on ihan kuin kylmän peltin päälle istuis.
Mitä tulee puhtaanapitoon niin se ei koske minua en tosiaan kuljeta autossa mitä sattuu. Ei auto ole mikään jaskahyysikkä. Mun autossa ei mäihätä eikä syödä karkkia tai sipsejä. Autossa matkustetaan ja syöntihommat tehdään muualla. Olen siisti ihminen ja todellakaan minun auto ei ole kaatopaikka, hyi. Ymmärrä.

NAHKASOHVIA

”rami”:

Lainaus käyttäjältä: rami - 13.11.15 - klo:13:03
Juups' On minulla kotona nahkasohvat ja hyvät sohvat onkin mutta ne ovat aina tasalämpimässä ja tuntuvat siten ihan OK. Pohjanmaan Kalusteen naturenahkaa joka on täysin hiostamation ja odella pehmoinen iholle. (tämä on niin kallista nahkaa ettei sitä vakiokaaroihin laiteta). Paksua nature nahkaa sohvan hinta 6000 euroa. Joten ei mun tarvitse sinun nahkapusseja autossasi kadehtia.

”Jönglööri”:

Lainaus käyttäjältä: Jönglööraaja - 12.05.20 - klo:15:15
Nahkasta vielä senverran, että hyvääkin nahkaa löytyy. Näissä vakiopirsseissä on tuota pintakiilloitettua halpaa nahkaa. Kalleimmissa sohvakalusteissa on kunnollista nahkaa joka ei esim. hikoa. Puhutaan jo 10 tonnin kalusteista. Tätä nahkaa ei autoihin laiteta. Kallis ja kunnollinen kalustenahka on aivan erituntoinen iholle kun joku kiillotettu perusnahka jota autoissa on.

IK,,,, JA KOKEMUSTA

”rami”:

Lainaus käyttäjältä: rami - 03.02.16 - klo:22:09
Sitten kun ajelet reippaasti yli miljoona kilometriä ja vuosikymmeniä täysillä bonuksilla niin olet kokenut tienpäällä yhtä paljon kuin minä.

Lainaus käyttäjältä: rami - 25.10.14 - klo:14:16
Se vikahan on siinä,että sinulta puuttuu varmaan siitä yli 1 000 000 km matkasta vielä paljon.
Ehkä oipit ajamaan kun tulee kilsoja tarpeeksi.

Lainaus käyttäjältä: rami - 14.05.14 - klo:13:38
Jos minä laittaisin kaikki kuvat omistamistani autoista tämä foorumi menisi tukkoon.
Minä oon ajellut uudella Volsulla jo silloin kun te kaverien kanssa kävitte soramontulla ampumassa "räkäpäitä".

”Jönglööri”:

Lainaus käyttäjältä: Jönglööraaja - 11.05.20 - klo:10:58
Mitä tulee ajokilometreihin niin voi voi. On niin paljon ollut autoja (uusia) ja parhaimpina vuosina kilometrejä kertyi 70 000 km. Ei sun tarvitse mua opettaa autonkäytössä kokemusta on niin paljon. Minäkin muistan kloppina kun vahtasin autoja kieli pitkällä ja naaahkaverhoulu voutsi vou. Onneksi kokemus on opettanut paljon. Jos olet ostanut omiin nimiisi n. 25 uutta autoa niin keskustellaan autoista lisää ja kilometreistä joita on rullannut mittariin. Silleen.

                                                                                                                       ***
Eli ”Jönglöörissä” on kyse vähintään ”ramin” tasoisesta asiantuntijasta ja keskustelijasta. Kehotankin kaikkia suhtautumaan ”Jönglööriin” juuri sillä kunnioituksella, jonka hän ansaitsee.

Ifa

^^ ;D ;D ;D, minua kiehtoo ehkä eniten "sanansäilän" terävyys ja täydellinen asiantuntemus asiasta kuin asiasta--offtopic
Ei ole vissiin jönglöörin Audi alkanut vielä ulisemaan niinkuin kävi ramille muistaakseni ?
A5 Cab

mattinen

Ei taida sellaista vikaa Audeissa ollut, etteikö se olisi "ramin" kohdalle sattunut. Toivon vilpittömästi, ettei "Jönglööri" joudu "ramin" kohtaloa jakamaan.

Dis

Onko muilla tullut vastaan että vakkarilla ajaessa vakkari päättää vaihtaa motarilla nopeutta esim 100->80 vaikkei liikennemerkkejä edes ole näkyvissä ja auto jarruttaa yllättäen. Samaa huomannut myös pikkuteillä. Pystyykö tieosuuksia jotenkin opettamaan ettei sama ilmene jatkossa. Joissain tieosuuksilla tulee ilmoitus risteyksestä ja auto pysähtyy erkanemisliittymän kohdalle.
Onneksi ei ole vielä konttiin kukaan rysäyttäny...

sotka

Lainaus käyttäjältä: Dis - 29.05.20 - klo:09:51
Onko muilla tullut vastaan että vakkarilla ajaessa vakkari päättää vaihtaa motarilla nopeutta esim 100->80 vaikkei liikennemerkkejä edes ole näkyvissä ja auto jarruttaa yllättäen. Samaa huomannut myös pikkuteillä. Pystyykö tieosuuksia jotenkin opettamaan ettei sama ilmene jatkossa. Joissain tieosuuksilla tulee ilmoitus risteyksestä ja auto pysähtyy erkanemisliittymän kohdalle.
Onneksi ei ole vielä konttiin kukaan rysäyttäny...

Muutaman kerran 100 km/h hidastanut 80 km/h, olen ajatellut että karttadata ei ole ajantasalla ja sieltä saa väärän rajoitustiedon.. Omilla reiteillä pari kohtaa, joissa näin käy, ja aina sama kohta, ei mitenkään satunnaisesti. Toinen ärsyttävyys on tilanne, jossa 80 km/h jälkeen ensin taajaman merkki ja 20-30 m päässä 60 km/h, ja toki siinä välillä hidastetaan tunnollisesti 50 km/h   ;D

Dis

Pystyyköhän näitä karttadatoja jotenkin edesauttaa päivittymään tai merkata jotenkin. Sitten jos on levennys kääntyjille muttei oikeaa kääntymiskaistaa pysähtyy auto kääntyjän perään.

Mk233

#162
Moi,

Oletteko saaneet kutsua hihnakäynnistyslaturin vaihtoon? Mulle tuli, nykyisessä kuulemma oikosulku- ja sitä kautta tulipalovaara. Koskee A4, A5, A6 malleja joissa 2,0TFSI ja MHEV, valmistettu toukokuu 2017- maaliskuu 2020.




hph

Lainaus käyttäjältä: Jönglööraaja - 22.06.20 - klo:18:43Kyllä ollaan hädissään jos on oma lehmä ojassa (turvallisuus ja vastuu).
Muut takuukysymykset ei niinkään tärkeitä.

Kyseessähän on tulipalon vaara, ei mikään pikku juttu. Onko taas luetun ymmärtämisessä ongelmia?

Takuu pelaa hyvin Audilla, ehkä asiakkaan asenne vaikuttaa , miten reklaan suhtaudutaan.

hph

#164
Onko takaisinkutsukampanjan saaneet kuinka uskollisesti pitäneet Audia taivasalla parkissa, kun kehoitus oli että tallit ym. säilytyspaikkaa ei suositella.....

Flat

Lainaus käyttäjältä: Jönglööraaja - 09.07.20 - klo:09:11
Normaalisti on autoa käytetty ja pidetty katoksessa kuten ennenkin.
Huomenna on varattu aika laitetaan uusi laturi paikalleen ja ajellaan menemään.
Aikavaraus huoltoon järjestyi nopeasti. ::)
Ei tämän kaa kannata housujaan repiä.

Saitko jonkun uuden ilmoituksen että voi varata ajan vaihtoon, eli osia on saatavilla. Itse en vielä tätä ilmoitusta ole saanut, ainoastaan sen ensimmäisen virallisen takaisinkutsuilmoituksen.

Mk233

Siitä tulee kuulemma vielä uusi kirje kun ovat saaneet osia ja ajan voi varata.

Flat

No näin mikäkin luulin, että ilmoitusta ei ole tullut sen takia kun osiakaan ei ole. Viikko sitten kotkan audi huollossa epäilivät että osia ei saada ihan heti, että voi kestää vielä tovi.

hph

Lainaus käyttäjältä: Flat - 10.07.20 - klo:06:38
No näin mikäkin luulin, että ilmoitusta ei ole tullut sen takia kun osiakaan ei ole. Viikko sitten kotkan audi huollossa epäilivät että osia ei saada ihan heti, että voi kestää vielä tovi.

Saman vastauksen sain Kouvolan Audi huollosta. Mulla se osa on tilauksessa ja ilmoittavat kun on tullut.

Mk233

Mun mielestä aika härskiä toimintaa Audilta. Lähettivät kirjatun kirjeen jossa kielletään pysäköinti katoksiin, autohalleihin ym ties kuinka pitkäksi aikaa. Eivät varmasti korvaa mitään muita vahinkoja kuin auton jos sattuis syttymään. Monilla halli on ainut mahdollisuus pysäköintiin.

Erkka

Jos esimerkiksi kerrostaloyhtiössä on vuokrattu katospaikka, niin kadunvarteenko pitäisi tuon ohjeen mukaan auto pysäköidä?

Erkki
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024   
Matkailuvaunu Fendt 465 TG Apero vm.2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

hph

Seisookohan autoliikkeiden Audi vaihtaritkin ulkosalla.....

Nifa

Lainaus käyttäjältä: Erkka - 10.07.20 - klo:16:44
Jos esimerkiksi kerrostaloyhtiössä on vuokrattu katospaikka, niin kadunvarteenko pitäisi tuon ohjeen mukaan auto pysäköidä?

Erkki

Noh, jokainen tehköön oman riskianalyysinsä perusteella valintansa. Kerron kuitenkin miten tuossa voisi käydä juridiikan puolesta. Maahantuoja on informoinut omistajaa, että ajoneuvossa on virhe ja se voi syttyä tuleen. Tällöin pitäessäsi ajoneuvoa katoksessa sen syttyessä tuleen on toimittu taloyhtiön kiinteistövakuutuksen ehtojen vastaisesti. Tällöin voi syntyä tilanne, että vakuutusyhtiö evää korvauksen taloyhtiölle. Josta taas syntyy tilanne, että joko maksat tai itket ja maksat.
Jos keskimääräisessä katoksessa on esim. 8 autoa ja ne kaikki palaisivat, niin itsellä ei olisi varallisuutta huvikseen maksella pelkistä autoista n. 100k - 150k , siitä ilosta, että "en nyt jaksanut pysäköidä kadun varteen". Tuohon vielä 100k , päälle uutta katosta. Vielä jos on jääräpää, niin helposti saa poltettua ensin 80k , tappelemalla selvästä asiasta hoviin asti taloyhtiön / vakuutusyhtiön kanssa ja sen jälkeen käydä vielä ottamassa audin maahantuojalta turpaan hovissa 60k - 80k , tietämissä. Kokonaislasku n. 340k ,, jolla olisi saanut jo uuden Porsaan 911 Turbo S:n.
Ja ihan huomautuksena voin töiden puolesta vielä sanoa, että todellakin on vakuusyhtiöt vetäneet korvauspäätöksensä ihan ns. nahoille, että jos joku peruste on korvaus evätä, niin se varmasti tehdään. Ja tämähän on täysin oikein, sillä me (muut) vakuutuksenottajat maksetaan vahingot vakuutusmaksuina.
"That's ridiculous! Why would a shark follow a Volkswagen."

ksuuk

Lainaus käyttäjältä: Nifa - 11.07.20 - klo:10:29
Noh, jokainen tehköön oman riskianalyysinsä perusteella valintansa. Kerron kuitenkin miten tuossa voisi käydä juridiikan puolesta. Maahantuoja on informoinut omistajaa, että ajoneuvossa on virhe ja se voi syttyä tuleen. Tällöin pitäessäsi ajoneuvoa katoksessa sen syttyessä tuleen on toimittu taloyhtiön kiinteistövakuutuksen ehtojen vastaisesti. Tällöin voi syntyä tilanne, että vakuutusyhtiö evää korvauksen taloyhtiölle.


Eikös silloin vastuu siirtyy maahantuojalle siihen asti kun virhe on korjattu? Tai esimerkiksi kun maahantuoja ilmoitta, että autolla ajaminen on vaarallista, niin kolarin jälkeen vakuutusyhtiö ei hyvitä penniäkään? Eihän maahantuojan sanoilla ole juridisesti mitään vaikusta lakiin eikä vakuutusyhtiöille.

Flat

Lainaus käyttäjältä: Jönglööraaja - 10.07.20 - klo:21:39
Kyllä osia piisaa.
Tänään laitettiin uusi käynnistinlaturi paikalleen.
Reilu tunteroinen ja homma kunnossa. :o

Hain autoni huollosta (muu asia) ja samalla ilmoittivat että osia ei ole saatavilla vaikka olivat tilanneet niitä. Tulevat sitten joskus.
Missäs paikassa sinun autosi fiksattiin kun siellä taas osia oli ? Hieman omituista.

Mk233

Samaa sanottiin mulle. Ei antanut edes minkäänlaista arviota koska saavat osia. Mielestäni aika surkea esitys Audilta tämä koko homma.

hph

Hommahan menee niin, että tehtaalla ei oikein taida uusia latureita olla saatavilla, syynä on raaka-aine pula. Korjaamot joutuvat lähettämään viallisen/vaihdetun laturin tehtaalle kunnostettavaksi, eli joku saa sitten kunnostetun laturin tilalle. Ei ole välttämättä upouusi osa. Eikä se ole korjaamosta kiinni, onko jollekin jo vaihdettu.
Minulla on aika vaihtoon varattu 6.8.2020

Flat

Onkos vaihtoja suoritettu lisää jollekin ? Itse en ole saanut mitään ilmoitusta että nyt voisi varailla aikaa laturin vaihtoon.

Kesälomalla tuli ajettu moottoritiellä johonkin esineeseen ( edellinen auto meni yli , mutta minä en päässyt , enkä sitä edes ehtinyt huomata ) ja  lopputuloksena pohjan suojat rikki, poikkitukipalkkiin tuli kolhuja ja vaihdelaatikon pohjaan tuli murtuma. Kaikki ko osat vaihdettiin uusiin.

hph

#178
Mulla vaihdettiin viikko sitten. Parempi hoitaa itse uuden laturin tilaaminen huollosta, kuin odottaa korjaamolta yhteydenottoa ajanvaraukseen. Vai onko sinulla tilaus vetämässä? Itse tein niin, koska latureita ei tilata hyllytavaraksi. K-Caara Kouvola hoiti asian niin nopeasti, kuin se oli mahdollista.

Enskatus

Mukavasti saa matalaviritteiseen piristystä:

Vääntö kyllä kuulostaa aika hurjalta jo ihan laatikonkin kannalta...

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy