Golf facelift 2017

Aloittaja pasi61, 25.10.16 - klo:11:01

« edellinen - seuraava »

Letangi

Jos oikein ymmärsin niin 1.5 litrainen olis sit kesä-heinäkuussa tilattavissa. Saas nähdä vaikuttaako myyntihintaan..

Tapola

Katselin Golf GTI:n hintoja Volkswagenin sivuilta. Olenko ymmärtänyt oikein että GTI:n hinta tippuu roimasti? Tästä seuraava jumalauto alle...?

-T
--
VW e-Golf 2019 / Enyaq iV 60 2021

d3nver

Lainaus käyttäjältä: Tapola - 19.02.17 - klo:21:28
Katselin Golf GTI:n hintoja Volkswagenin sivuilta. Olenko ymmärtänyt oikein että GTI:n hinta tippuu roimasti? Tästä seuraava jumalauto alle...?

Siellä sivustolla on jo uuden GTI:n hinnat, ei ne siitä enää tipu.

Laars

Jos uutta jumalautoa haet, niin katso Volvon suuntaan.

Tapola

Konfiguraattorissa oli vielä sekä uusi että vanha GTI. Tosin vanhaa ei pääse kokoamaan, mutta näyttää hinnaksi 47ke. Olikohan tuo hinnat alkaen vai joku huippuvarusteltu? Mikä oli vanhan GTI:n lähtöhinta jos nykyinen on noin 38ke?

Volvo ei jotenkin puhuttele. Ennemmin Kia Stinger kunhan nyt julkistavat hinnat. Tosin nykyinenkin on alle vuoden ikäinen joten ei tässä olla autoa vaihtamassa. Toivottavasti.

-T
--
VW e-Golf 2019 / Enyaq iV 60 2021

Ishvan

Onhan tuon GTin hinta tullut monta tonnia alas. Sehän oli totaalisesti ylihinnoiteltu ennen.
MY -17 Volvo S60 D4AWD R-Design "Polestar 220hp/440nm" + Renault Clio 0.9Tce GTLine
ex.Volvo V60 D4A Ocean Race
ex.Volvo V60 D5 R-Design "Polestar"
ex.Volvo V60 D5A Summum

jms

GTI:n hinta on tippunut noin 7000â,¬ verrattuna ennen faceliftiä. Nyt se on jopa järkevän hintainen ja 38tâ,¬ "perus"autokin sisältää jo aika paljon kaikkea.

Turun Volkswagen Centerissä on aikast tappiin varusteltu yksilö myymälässä ja hintaa noin 47tâ,¬. Eli saa siitä edelleen tehtyä sopivan hintaisen...  ;)

R Variant

psxgamer

Lainaus käyttäjältä: jms - 09.03.17 - klo:20:30
GTI:n hinta on tippunut noin 7000â,¬ verrattuna ennen faceliftiä. Nyt se on jopa järkevän hintainen ja 38tâ,¬ "perus"autokin sisältää jo aika paljon kaikkea.

Turun Volkswagen Centerissä on aikast tappiin varusteltu yksilö myymälässä ja hintaa noin 47tâ,¬. Eli saa siitä edelleen tehtyä sopivan hintaisen...  ;)

Tuo 47kâ,¬ maksavat GTI on varmaan vanhaa korimallia, eikä uutta? Kauankohan kestää, että noiden vanhojen hinnat romahtaa, vai yrittävätkö kauppiaat loppuun asti myydä ylihintaista vanhaa mallia ulos.

Kiinnostaa kyllä tuon GTI:n hinnan pudotuksen ja varusteparannusten jälkeen, että mitä GTE:lle, eli hybridille käy. Laskeeko senkin hinta roimasti? Ehkä ei varsinkaan samassa suhteessa, sillä GTE:llä ei ole halvempaa ja paremmin varusteltua tsekkiläistä kilpailijaa tarjolla.  :)

Ritzenhoff

Muistan et manuaali Golf 7 GTI:tä myytiin ennen faceliftia alkaen 41-42kâ,¬ ja DSG:tä 43-44kâ,¬. Konfiguraattorissa oli siis tuollaisen hinnat.

Miksiköhän facelift GTI on paljon ärjymmän näköinen kuin facelift R? Verratkaa vaikka konfiguraattorista. R näyttää melkein perus Golfilta puskureineen.
Octavia III Combi 1.4 Style DSG facelift ajossa

lari

GTE vs. GTI hinnat:

  • Suomessa GTE on nyt siis n. 5 tonnia kalliimpi kuin GTI  (varmaan varusteissa jotakin pientä eroa) ja
  • Saksassa GTE vielä roimasti kalliimpi kuin sikäläinen GTI

=> ei taida puhtoisempi autoilu olla kovin hyvin myyvä näillä hinnoilla


jtn58

Mm. Moottori.fi ja Teknavi.fi puhuvat 1,5 TSI:n yhteydessä uusitusta DSG -vaihteistosta. Kyselin lisätietoa asiasta maahantuojalta ja sain tällainen vastauksen.

Kiitos yhteydenotostanne ja mielenkiinnosta uutta Volkswagen Golfia kohtaan. Uuden 1.5TSI moottorin yhteydessä tullaan käyttämään 6-vaihteista manuaalivaihteistoa ja 7-vaihteista DSG-automaattivaihteistoa. Kyse ei ole DQ381 vaihteistosta, se tulee 2.0TDI, GTD 2,0 TDI, R ja GTI yhteydessä.

Mukavaa talven jatkoa!

Ystävällisin terveisin,
VV-Auto Group Oy, asiakaspalvelu


jtn58

Lainaus käyttäjältä: jtn58 - 11.03.17 - klo:13:06
Mm. Moottori.fi ja Teknavi.fi puhuvat 1,5 TSI:n yhteydessä uusitusta DSG -vaihteistosta. Kyselin lisätietoa asiasta maahantuojalta ja sain tällainen vastauksen.

Kiitos yhteydenotostanne ja mielenkiinnosta uutta Volkswagen Golfia kohtaan. Uuden 1.5TSI moottorin yhteydessä tullaan käyttämään 6-vaihteista manuaalivaihteistoa ja 7-vaihteista DSG-automaattivaihteistoa. Kyse ei ole DQ381 vaihteistosta, se tulee 2.0TDI, GTD 2,0 TDI, R ja GTI yhteydessä.

Mukavaa talven jatkoa!

Ystävällisin terveisin,
VV-Auto Group Oy, asiakaspalvelu


Ja vielä lisäinfoa

Tämä on viesti VV-Auto Groupin palautejärjestelmästä. Jos vastaat tähän viestiin, ole hyvä ja säilytä otsikko ennallaan.

Hei,

Kiitos viestistänne. Kyseessä on uusin versio 7-vaihteisesta kuivakytkimellä olevasta DQ200 tyyppikoodin vaihteistosta.

Ystävällisin terveisin,
VV-Auto Group Oy, asiakaspalvelu

pizza_delivery

Niin eikö tuossa uudessa GTissä ole vakiona navi LED ajovalot ja takavalot?
Olen samaa mieltä GTi on ärtsymmän näköinen kun R golfi.
Volkkarilta tiiseri R golfiin. Titanium putket?  :o
http://www.vwvortex.com/news/watch-lets-get-excited-updated-golf-r/

pizza_delivery

Huomasin myös että nyt kaikissa golfeissa näyttää olevan Laajennettu elektroninen tasauspyörästönlukitus XDS vakiona. Samahan on ollut vain GTissä ja sitten se "parempi" XDS performance package mallissa.

DeMac

Hyvin lähellä 1.4 TSI 125hp Highline Variantin tilaus. Lisävaruste bingo menossa, pähkäilyssä mitä saa mahtumaan budjettiin. Myt mukana:
ergoActive-istuin, polttoainekäyttöinen lisälämmitin, dynaamiset led-ajovalot, lämmitettävä tuulilasi ja 1 lisävuosi takuuseen.

Kysymysmerkkeinä Sport-paketti, avustava Plus-paketti ja Dynaudio. Kaikkia ei budjetti salli heittää mukaan. Ajo pääasiassa pk-seudulla, jolloin plus-paketti kiva extra, mutta dynaudio toisi matkustusmukavuutta  ;D Sport-paketti lähinnä kosmeettinen seikka.


jms

Lainaus käyttäjältä: psxgamer - 10.03.17 - klo:08:04
Tuo 47kâ,¬ maksavat GTI on varmaan vanhaa korimallia, eikä uutta? Kauankohan kestää, että noiden vanhojen hinnat romahtaa, vai yrittävätkö kauppiaat loppuun asti myydä ylihintaista vanhaa mallia ulos.

Kiinnostaa kyllä tuon GTI:n hinnan pudotuksen ja varusteparannusten jälkeen, että mitä GTE:lle, eli hybridille käy. Laskeeko senkin hinta roimasti? Ehkä ei varsinkaan samassa suhteessa, sillä GTE:llä ei ole halvempaa ja paremmin varusteltua tsekkiläistä kilpailijaa tarjolla.  :)

Ei, kyllä se oli jo uutta mallia. Oli siis vaan ladattu täyteen varusteita. Ledi ajovaloista ja etupuskurista erottaa ulkoa helposti ja sisältä tuosta tietoviihteestä.

Tuossa joku mainitsi, että GTI on huomattavamman näköinen kuin esim. Golf R. On muuten ihan totta. Esim. tuo mun R Variant on aika sleeperi verrattuna vaikka just tuohon Volkswagen Centerissä olevaan GTI:n, joka oikein huutaa vauhtia.
R Variant

jtn58

Kävin reilu viikko sitten ajamassa Variant 1,4 TSI:n 150 heppaisen version DSG -vaihteistolla. Silloin autossa oli alla Continentalin nastarenkaat ja rengasmelu oli melkoinen. Ã,,sken kävin ajamassa uuden lenkin samalla autolla, johon oli vahdettu alle Nokian Hakkapeliitta 9:t. Nokialaiset olivat selvästi hiljaisemmat, nastarenkaiksi jopa yllättävän hiljaiset ja ainakin tyynellä säällä Contin renkaita vakaamman tuntuiset.

partasuti

Lainaus käyttäjältä: jms - 15.03.17 - klo:21:49
- - -
Tuossa joku mainitsi, että GTI on huomattavamman näköinen kuin esim. Golf R. On muuten ihan totta. Esim. tuo mun R Variant on aika sleeperi verrattuna vaikka just tuohon Volkswagen Centerissä olevaan GTI:n, joka oikein huutaa vauhtia.

Viittaatko etupuskurin rivoituksiin? Sillä konfiguraattorin kuvissa molemmat näyttävät aika paljon samalta. Etuhelma on tietenkin hieman erilainen.

teräksenharmaa

Facelifattu Golf 1.5 TSI on tuoreen Auti Zeitungin 10 auton vertailussa. Selkeä voitto Golfille. Vertailukulutuksissa Golf kärjessä 6,1 litralla ja muiden kulutukset välillä 6,6-7,7. Autot ovat siis 130-165 hevosvoimaisia versioita. Mielenkiintoista nähdä, paljonko kulutuksen suhteen optimoitu pienempitehoinen versio 1,5 litraisesta onnistuu vielä tuosta vähentämään kulutusta.

Routa

Mikähän totuus tuon 1.5 Evon DSG:stä sitten on. Kävin kojolla 1.4TSI 150hv DSG:llä ja helposti tuo edelleen ryntäilee lähdöissä. En tykännyt. Muuten auto on kiva, joskin digimittaristo on melkoinen turhake, kun muokkausmahdollisuudet on niin rajalliset ja varsinaisten mittareiden luettavuus on heikompi kun perinteisellä mittaristolla. Voi ollakin että tilaan Highlinen sijaan Comfortilinen ergoActivella, jos tilaan.
Entinen VAG-kuljettaja.

mattinen

Aika erikoisia (ainakin ostajan näkökulmasta) rajoituksia varuste- ja moottorikokoonpanoissa. Comfort-line varustetaso sulkee kokonaan pois 150 hv moottorin. Highlineen sen saa, mutta silloin on pakko valita myös DSG.

JFabiaK

Lainaus käyttäjältä: teräksenharmaa - 23.03.17 - klo:14:05
Mielenkiintoista nähdä, paljonko kulutuksen suhteen optimoitu pienempitehoinen versio 1,5 litraisesta onnistuu vielä tuosta vähentämään kulutusta.
Kiinnostaa kuinka paljon moottoriversioiden hinnat poikkeavat toisistaan, eli kuinka paljon auton hinta muuttuu eri moottoriversioilla. Moottorin suurimmat perustekniset erot ovat sylinterien liukupinnoissa, työkierroissa ja ahtimissa. Säästöversion tekniikkaratkaisut ( Miller-työkierto ja VTG-ahdin ) eivät ole ainakaan säästöratkaisuja.
Kaikki menee rikki - kunnes kuolema korjaa. Simply Clever.

europe

Lainaus käyttäjältä: mattinen - 24.03.17 - klo:11:25
Aika erikoisia (ainakin ostajan näkökulmasta) rajoituksia varuste- ja moottorikokoonpanoissa. Comfort-line varustetaso sulkee kokonaan pois 150 hv moottorin. Highlineen sen saa, mutta silloin on pakko valita myös DSG.

Maahantuojan valintoja. Auton ostajalla pitäisi olla mahdollisuus tilata kaikkea mitä valmistetaan. Saksan konfiguraattorista näkee koko paletin. Eli suomeksi huonoa palvelua  VV-Auto Group Oy:ltä.

Saa nähdä tuleeko 1.5TSI 150hp manuaali valikoimiin, vai onko merkin vaihto edessä...

jtn58

Lainaus käyttäjältä: jtn58 - 11.03.17 - klo:13:06
Mm. Moottori.fi ja Teknavi.fi puhuvat 1,5 TSI:n yhteydessä uusitusta DSG -vaihteistosta. Kyselin lisätietoa asiasta maahantuojalta ja sain tällainen vastauksen.

Kiitos yhteydenotostanne ja mielenkiinnosta uutta Volkswagen Golfia kohtaan. Uuden 1.5TSI moottorin yhteydessä tullaan käyttämään 6-vaihteista manuaalivaihteistoa ja 7-vaihteista DSG-automaattivaihteistoa. Kyse ei ole DQ381 vaihteistosta, se tulee 2.0TDI, GTD 2,0 TDI, R ja GTI yhteydessä.

Mukavaa talven jatkoa!

Ystävällisin terveisin,
VV-Auto Group Oy, asiakaspalvelu



Ainakin maahantuojalta saamani viestin mukaan manuaali olisi saatavissa 1,5:n kaveriksi. Viestistä ei tosin selvinnyt, kumpaan versioon ja varustetasoon manuaali olisi saatavissa.

heller

Lainaus käyttäjältä: DeMac - 15.03.17 - klo:20:54
Hyvin lähellä 1.4 TSI 125hp Highline Variantin tilaus. Lisävaruste bingo menossa, pähkäilyssä mitä saa mahtumaan budjettiin. Myt mukana:
ergoActive-istuin, polttoainekäyttöinen lisälämmitin, dynaamiset led-ajovalot, lämmitettävä tuulilasi ja 1 lisävuosi takuuseen.

Kysymysmerkkeinä Sport-paketti, avustava Plus-paketti ja Dynaudio. Kaikkia ei budjetti salli heittää mukaan. Ajo pääasiassa pk-seudulla, jolloin plus-paketti kiva extra, mutta dynaudio toisi matkustusmukavuutta  ;D Sport-paketti lähinnä kosmeettinen seikka.

Jos yhtääna arvostaa kaiuttimia niin dynaudio on pakollinen :) Jos haluut säästää pari sataa niin ota pelkkä madallettu alusta ilman sporti paketin muuta sälää. Itselläkin ajot pääosin kehäI + tuusulan väylä ja seuraavaan on pakko saada se plussapaketti :)
Octavia RS iV Mamba green
ex. Golf 1.5TSI DSG Hailaini

Keano

Kävin koeajolla, oli selvästi hiljaisempi kuin oma vm. 2015 A3, joka yllätti melkoisesti ainakin itseni. Golfissa Nokian 16" kitkat ja itsellä Continentalin 17" kitkat.
Muutenkin oli kyllä melkoisen hieno peli ajaa.

DeMac

Lainaus käyttäjältä: heller - 01.04.17 - klo:13:48
Jos yhtääna arvostaa kaiuttimia niin dynaudio on pakollinen :) Jos haluut säästää pari sataa niin ota pelkkä madallettu alusta ilman sporti paketin muuta sälää. Itselläkin ajot pääosin kehäI + tuusulan väylä ja seuraavaan on pakko saada se plussapaketti :)
Pari päivää noita tuli hierrottua suuntaan ja toiseen, lopulta tilaukseen meni: ergoActive, pa-lisälämmitin, sport-paketti, dynaudio ja jatkoturva 2 lisävuotta. Lämmitettävä tuulilasi ainut joka jäi vähän kaivelemaan :)

pizza_delivery

Kävin koeajamassa uuden GTI'n. Siihen on syynsä miksi on 7000â,¬ halvempi ;D

Cayman

Lainaus käyttäjältä: pizza_delivery - 02.04.17 - klo:09:29
Kävin koeajamassa uuden GTI'n. Siihen on syynsä miksi on 7000â,¬ halvempi ;D

Olipa paljon puhuva kommentti
ID.3 Business
Golf VIII

pizza_delivery

Kannattaa kokeilla. Iso pettymys Golf 7aan verrattuna. Plussaa tietty löytyy infotainment puolelta.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy