Golf facelift 2017

Aloittaja pasi61, 25.10.16 - klo:11:01

« edellinen - seuraava »

Rauta7

(0N4) Taka-akselisto monivarsituennalla
Golfkärry Mk 7.5

mfroberg

Jep, näin on. Tuo configuraattori on hieman hassu kun jos katsot Comfortlinen vakiovarusteita ennen moottorin valintaa antaa se automaattisesti 1.0 koneisen tiedot ja siinä on yhdystukiakseli. Kun valitset 1.5 koneen ja katsot vakiovarusteita vasta koneen valinnan jälkeen kertoo se aivan oikein monivarsituennan.
VW Golf Variant 1.5 eTSI DSG Style 2021
VW Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion 2018
Peugeot 307 1.6 Olympia 2006

Dissection

En osta enää yhtään autoa ilman monivarsituentaa,1 Skei...Skoda on ollu ja se saa riittää

heller

Onkos porukalla aavistusta toimitusajoista? Itsellä vajaa kuukausi tilausta takana ja toimitusviikko ei ole vielä vahvistunut.
Octavia RS iV Mamba green
ex. Golf 1.5TSI DSG Hailaini

mfroberg

Meille sanottiin tilausvaiheessa että toimitusaika on tällä hetkellä "normaali" eli 3-3,5 kk. Tarkoittanet tuotantoviikkoa?
VW Golf Variant 1.5 eTSI DSG Style 2021
VW Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion 2018
Peugeot 307 1.6 Olympia 2006

Boot

Itse jätin tilauksen 18.9 ja tuotantoviikko n. kuukautta myöhemmin 16.10 alkavalla viikolla (42). Yllättävän nopeata toimintaa.
Suomi on ahdin valtakunta

OctyRO

Lainaus käyttäjältä: heller - 27.09.17 - klo:21:08
Onkos porukalla aavistusta toimitusajoista? Itsellä vajaa kuukausi tilausta takana ja toimitusviikko ei ole vielä vahvistunut.

Itse huomenna hakemassa omaani.  Tilausvaiheessa arvioitiin 3-4kk. Totantoviikkon sain tietää n. 2kk päästä. Se olikin jo linjan alussa.  Eli itsellä odotusta tasan 3kk. Oletin että kattoluukku olisi hidastanut valmistusta. Mutta eipä ollut lisävarusteilla mitään vaikutusta.

ropellihattu

Lainaus käyttäjältä: Dissection - 27.09.17 - klo:20:22
En osta enää yhtään autoa ilman monivarsituentaa,1 Skei...Skoda on ollu ja se saa riittää

Mites se ilmeni sulla että yhdystukiakseli ei ollut se sun juttu?

Näitä huuteluita nimittäin näkee aina välillä ja kukaan ei koskaan oikein vedenpitävästi perustele, että miten se noin niin kuin arjessa näkyy.

Ajeletko mahdollisesti autollasi jatkuvasti mukulakivillä tai sysipaskalla hiekkatiellä tai ehkäpä radalla?
Edelliset: Golf Variant VI 1,6TDI -11 / Golf Variant V 1,9TDI -09 / Golf Variant IV 1,9TDI -04 / Opel Astra 1,6 -00 / Audi 80 1,8e -83 / BMW E21 1,5 -80

Ritzenhoff

Lainaus käyttäjältä: ropellihattu - 28.09.17 - klo:08:12
Mites se ilmeni sulla että yhdystukiakseli ei ollut se sun juttu?

Näitä huuteluita nimittäin näkee aina välillä ja kukaan ei koskaan oikein vedenpitävästi perustele, että miten se noin niin kuin arjessa näkyy.

Ajeletko mahdollisesti autollasi jatkuvasti mukulakivillä tai sysipaskalla hiekkatiellä tai ehkäpä radalla?

Kukaan ei huomaa eroa näillä perus vagginetuhnuilla normaalissa ajossa. Jos oot yhtään muuten seurannut Dissection kirjoituksia, niin kaverihan on täysi trolli. Provosoi sakkia lähinnä tällä typerillä pätemisillään. Ei kannata huomioida hänen kirjoituksiaan.
Octavia III Combi 1.4 Style DSG facelift ajossa

OctyRO

Lainaus käyttäjältä: ropellihattu - 28.09.17 - klo:08:12
Mites se ilmeni sulla että yhdystukiakseli ei ollut se sun juttu?

Näitä huuteluita nimittäin näkee aina välillä ja kukaan ei koskaan oikein vedenpitävästi perustele, että miten se noin niin kuin arjessa näkyy.

Ajeletko mahdollisesti autollasi jatkuvasti mukulakivillä tai sysipaskalla hiekkatiellä tai ehkäpä radalla?

Täältä arenaltahan siitäkin tieto löytyy:
Pujottelu: monivarsituennalla ohjaustuntuma tarkempi, mutta lukemat tasoissa: 65,0 km/h vs 64,2 km/h (ja 63,8 km/h vs 64,0 km/h lastattuna)
Väistötesti: monivarsituenta voittaa selvästi (126 km/h vs 122 km/h)
Huonon tien testi 30 km/h: monivarsituennalla enemmän reservejä ja parempi kontakti tiehen
Nopeassa 100 km/h kurvissa aaltoja: kun monivarsituenta DCC:llä vain nielaisee aallot, niiaa yhdystukiakselisto vielä pari kertaa.

Se on varmaan enemmänkin ajotavasta kiinni, huomaako vaikutusta. Jos ajelet hitaasti ja rauhallisesti (nää samat jampat jotka vihreän syttyessä ettivät vielä vaihteita) niin et huomaa eroa. Mutta jos taas ajotyyli ja ajorupeamat on kaikkea muuta kuin suoraa moottoritietä sallitun rajoissa niin kyllä sen eron huomaa. Molemmat ihan toimivia ratkaisuja, mutta eivät molemmat voi jokaista miellyttää. Itsekkin olen sillä kannalla, että monivarsituoenta ehdottomasti. Mutta ajelenkin pääosin venäjän teillä, paskat tiet ja nopea vauhti. Mutta tuossa varmaan paremmin luettavaa: http://www.dsf.my/2015/04/is-multi-link-rear-suspension-better/

heller

Lainaus käyttäjältä: Butters - 24.09.17 - klo:19:49
Koska Dynaudioo ei saanut tuohon 130 hv malliin, niin oli pakko tilata tehokkaampi kone. Ei se tietty huono juttu ole sekään.

Tällainen lähti tilaukseen:
Golf Variant Highline 1,5 TSI EVO 150hv DSG

- Ergoactive
- Dynaudio
- Panoraamakattoluukku
- Light assist
- Polttoainekäyttöinen lisälämmitin + Defan akkulaturi
- Jatkoturva 3 vuotta


Itsellä kävi vähän sama. Odottelin pitkään 1.5tsi julkaisun jälkeen että tulisi se 130hv hinnasto. Sehän tuli ja kun dynaudiota ei saanut automaatin kanssa niin oli miltei pakko siirtyä 150hv malliin. Onko se sitten kuitenkaan niin huono juttu ;)

Vielä kun tuotantopäivä vahvistuisi joskus.
Octavia RS iV Mamba green
ex. Golf 1.5TSI DSG Hailaini

Dissection

Lainaus käyttäjältä: Ritzenhoff - 28.09.17 - klo:08:22
Kukaan ei huomaa eroa näillä perus vagginetuhnuilla normaalissa ajossa. Jos oot yhtään muuten seurannut Dissection kirjoituksia, niin kaverihan on täysi trolli. Provosoi sakkia lähinnä tällä typerillä pätemisillään. Ei kannata huomioida hänen kirjoituksiaan.
Mitään päde,jos kerran Ocu Mk 2 huojuu tai paremminkin heiluu eikä mene kanttareista läheskään yhtä smoothisti kuin Golf mk5 ettekä usko sitä niin en voi asialle mitään. Ja jos sekin on pätemistä että seur autoni on monivarsituennalla oleva niin sitten se on. En aja radalla mut muuten tykkään dynaamisesta ajotavasta.

Boot

Onkos kukaan asennellut roiskeläppiä taakse? Volkkarin verkkokauppa ei tarjonnut FL Varianttiin kyseistä tuotetta.
Suomi on ahdin valtakunta

OctyRO

#193
Lainaus käyttäjältä: Boot - 01.11.17 - klo:13:20
Onkos kukaan asennellut roiskeläppiä taakse? Volkkarin verkkokauppa ei tarjonnut FL Varianttiin kyseistä tuotetta.

Kysyppä sähköpostilla, siellä on. Asennus sen verran helppoa etten lähtisi pyytämään siihen asennusta lisäksi.

edit: Siis olen asentanut ja ruuvien paikat oli jo valmiina.

MVI

Lainaus käyttäjältä: Boot - 01.11.17 - klo:13:20
Onkos kukaan asennellut roiskeläppiä taakse? Volkkarin verkkokauppa ei tarjonnut FL Varianttiin kyseistä tuotetta.

Omaani tinkasin läpät kaupanpäällisiksi ja asensin itse.

Laatikossa koodi: 5G9 075 101 A (Golf VII Variant GP 2017->)
Golf VII Variant 2.0 TDI DSG Highline/R-Line -17

heller

Lainaus käyttäjältä: heller - 27.09.17 - klo:21:08
Onkos porukalla aavistusta toimitusajoista? Itsellä vajaa kuukausi tilausta takana ja toimitusviikko ei ole vielä vahvistunut.

Perjantaina sain alle 1.5TSI 150hv mallin ja ei voi vielä valittaa :)
Octavia RS iV Mamba green
ex. Golf 1.5TSI DSG Hailaini

Gudmund

Onnittelut uudesta autosta!
Onkos sulla kokemusta 1.4TSI:stä, osaatko verrata yhtään miten uusi 1.5TSI eroaa vanhaan versioon verrattuna? Vai huomaakohan mitään eroja ensinkään, suurimmat erot ehkä paperilla..?
Octavia III RS TDI

Rauta7

Lainaus käyttäjältä: Gudmund - 27.11.17 - klo:11:49
Onnittelut uudesta autosta!
Onkos sulla kokemusta 1.4TSI:stä, osaatko verrata yhtään miten uusi 1.5TSI eroaa vanhaan versioon verrattuna? Vai huomaakohan mitään eroja ensinkään, suurimmat erot ehkä paperilla..?
No, en ole juuri se jolta kysyttiin, mutta onhan noissa moottoreissa eroja. Oleellisin ero on "sisäinen" rakenne; mm. 10 mm kasvanut iskun pituus, joka on kasvattanut tuon kokonaisiskutilavuuden - on auttanut mm. vääntömomentin optimoimisessa. Pelkästään 1,5:n sylinterikannessa on n. 30 erilaista anturia ( ! ).  ...

Molemmat ovat joustavia käyttömoottoreita - erityisesti DSG:n kera.  ;)
Golfkärry Mk 7.5

Gudmund

Lainaus käyttäjältä: Rauta7 - 27.11.17 - klo:13:46
No, en ole juuri se jolta kysyttiin, mutta onhan noissa moottoreissa eroja. Oleellisin ero on "sisäinen" rakenne; mm. 10 mm kasvanut iskun pituus, joka on kasvattanut tuon kokonaisiskutilavuuden - on auttanut mm. vääntömomentin optimoimisessa. Pelkästään 1,5:n sylinterikannessa on n. 30 erilaista anturia ( ! ).  ...

Molemmat ovat joustavia käyttömoottoreita - erityisesti DSG:n kera.  ;)

No joo lähinnä käyttöominaisuuksien vertailua tarkoitinkin välillä 1.4TSI vs. 1.5TSI, ei mua niin paljon kiinnosta mitkä kaikki johdot on eri tavalla pujoteltu konehuoneessa....toki sekin on ihan tärkeä tieto, tavallaan.
Octavia III RS TDI

heller

Lainaus käyttäjältä: Gudmund - 27.11.17 - klo:11:49
Onnittelut uudesta autosta!
Onkos sulla kokemusta 1.4TSI:stä, osaatko verrata yhtään miten uusi 1.5TSI eroaa vanhaan versioon verrattuna? Vai huomaakohan mitään eroja ensinkään, suurimmat erot ehkä paperilla..?

Valitettavasti 1.4TSI:tä ajoin niin vähän etten enää muista miltä se tuntui. Suurta eroa ei jäänyt mieleen 1.2TSI:n kanssa.

Entinen kone tosiaan oli 1.2TSI MY16 golffissa. Ero väännön kanssa on aika hurja. Kokeilin myös ärrää, sehän tietysti myös vie. Itselle piti tulla 130hv versio mutta automaatilla ei saanut dynaudiota. Nykyinen 150hv malli on varsin pätevä. Ihme kyllä tuntuu vievän vähemmän kun 1.2TSI.

Satuin vielä saamaan 1.5TSI koneen vääntökäyrät. 130hv mallissa VTG, 150hv:ssa ei.
Octavia RS iV Mamba green
ex. Golf 1.5TSI DSG Hailaini

Äkäpussi

Lainaus käyttäjältä: heller - 27.11.17 - klo:18:27
Valitettavasti 1.4TSI:tä ajoin niin vähän etten enää muista miltä se tuntui. Suurta eroa ei jäänyt mieleen 1.2TSI:n kanssa.

Entinen kone tosiaan oli 1.2TSI MY16 golffissa. Ero väännön kanssa on aika hurja. Kokeilin myös ärrää, sehän tietysti myös vie. Itselle piti tulla 130hv versio mutta automaatilla ei saanut dynaudiota. Nykyinen 150hv malli on varsin pätevä. Ihme kyllä tuntuu vievän vähemmän kun 1.2TSI.

Satuin vielä saamaan 1.5TSI koneen vääntökäyrät. 130hv mallissa VTG, 150hv:ssa ei.


Onnea uuden auton johdosta! Itsekin vaihdan nykyisen MY14 1.2tsi:n 1.5tsi 150hv malliin, joten hienoa lukea sun kokemuksia. Odottavan aika vaan on tooosi pitkä! :-\ Tuotantoviikoksi sanottiin 46 ja luovutus joulukuun alku-puoliväli.
VW Golf 1.5TSI DSG Highline

heller

Lainaus käyttäjältä: Ã,,käpussi - 27.11.17 - klo:21:18
Onnea uuden auton johdosta! Itsekin vaihdan nykyisen MY14 1.2tsi:n 1.5tsi 150hv malliin, joten hienoa lukea sun kokemuksia. Odottavan aika vaan on tooosi pitkä! :-\ Tuotantoviikoksi sanottiin 46 ja luovutus joulukuun alku-puoliväli.

Kiitosta vaan sinnekin!

Itelläkin kesti 3kk saada auto. Auto tilattiin 130hv mallina ennenkuin sen hinnasto oli julki. Lopulta sitä ei voinutkaan ottaa ja vaihdettiin 150hv malli niin se venyi venymistään. Pari vikaa viikkoa sitä vasta kunnolla odoteltiin kun ei vajaa 40tkm 1.2tsi ollut mitenkään oireellinen. Et tule pettymään koneeseen :) Tuleeko automaattina vai manuaalina?

Milläs varusteilla teille tulee tätä faceliftiä?
Octavia RS iV Mamba green
ex. Golf 1.5TSI DSG Hailaini

Äkäpussi

Lainaus käyttäjältä: heller - 27.11.17 - klo:21:34
Kiitosta vaan sinnekin!

Itelläkin kesti 3kk saada auto. Auto tilattiin 130hv mallina ennenkuin sen hinnasto oli julki. Lopulta sitä ei voinutkaan ottaa ja vaihdettiin 150hv malli niin se venyi venymistään. Pari vikaa viikkoa sitä vasta kunnolla odoteltiin kun ei vajaa 40tkm 1.2tsi ollut mitenkään oireellinen. Et tule pettymään koneeseen :) Tuleeko automaattina vai manuaalina?

Milläs varusteilla teille tulee tätä faceliftiä?

Noniin, aika samat lähtökohdat siis. Auton tilasin syyskuun puolivälissä ja silloin sanottiin kestävän n 3kk ja se näyttää pitävän. Nykyinen on myös ajettu pikkasen päälle 40tkm ja toiminut ihan moitteettomasti, mitä nyt takaovet vuotivat vettä sisään mutta sekin korjattiin ihan takuuseen. Nyt mennään sormet ristissä ettei mikään laukea loppumetreillä  ;D .
Kauheasti ei tullut varusteita ruksittua, eli DSG Highline plus Ergoactive jakkara, Webasto, dynaamiset tuikut ja sitten kysyin saanko vielä ajoprofiilinappulan ilman lisähintaa ja sen sainkin. Siihen loppui budjetti joten värikin on Pure White.
VW Golf 1.5TSI DSG Highline

heller

Hohhoijaa, pre-fl golffissa tutka oli keulan alaosassa. Mielestäni paljon parempi ratkaisu. Ottaen huomioon että äsken tuolla räntäsateessa tipahti ACC pois pelistä.



Tuossa ei tosiaan ole kuin puoli senttiä jotain logon edessä.

Aikaisempi tutka oli käsittääkseni lämmitetty ja muutenkin fiksummassa paikassa.
Octavia RS iV Mamba green
ex. Golf 1.5TSI DSG Hailaini

heller

Lainaus käyttäjältä: Ã,,käpussi - 27.11.17 - klo:22:02
Noniin, aika samat lähtökohdat siis. Auton tilasin syyskuun puolivälissä ja silloin sanottiin kestävän n 3kk ja se näyttää pitävän. Nykyinen on myös ajettu pikkasen päälle 40tkm ja toiminut ihan moitteettomasti, mitä nyt takaovet vuotivat vettä sisään mutta sekin korjattiin ihan takuuseen. Nyt mennään sormet ristissä ettei mikään laukea loppumetreillä  ;D .
Kauheasti ei tullut varusteita ruksittua, eli DSG Highline plus Ergoactive jakkara, Webasto, dynaamiset tuikut ja sitten kysyin saanko vielä ajoprofiilinappulan ilman lisähintaa ja sen sainkin. Siihen loppui budjetti joten värikin on Pure White.


Sulle tulee siis noi dynaamiset ledit jotka kääntyy ja ehkä automaatiset pitkät? On kyllä hupsua jos noita ei ota, ihan kohtalaisen hintaiset kuitenkin.

Konfiguraattorista kadonnut 9.2" navi jonnekkin. Mitähän muutoksia siellä on tulossa.
Octavia RS iV Mamba green
ex. Golf 1.5TSI DSG Hailaini

Äkäpussi

Lainaus käyttäjältä: heller - 28.11.17 - klo:17:58

Sulle tulee siis noi dynaamiset ledit jotka kääntyy ja ehkä automaatiset pitkät? On kyllä hupsua jos noita ei ota, ihan kohtalaisen hintaiset kuitenkin.

Konfiguraattorista kadonnut 9.2" navi jonnekkin. Mitähän muutoksia siellä on tulossa.

Kyllä, juuri näin. Ja just tänään sovittiin myyjän kanssa että luovutus on ensi maanantaina! Jee!
Lisävarustehinnastosta isompi navi vielä löytyy tosin * merkitty, mitä lie tarkoittaakaan. Ja Blind Spot varoitin on "ei uusia tehdastilauksia", joten mahtaakohan tulla vakiovarusteeksi? Aika monessa muussa autossa on jo, ja saisi omastakin mielestä olla Golfissakin.
Aika paljon ollut netissä juttua että vakkaritutka tippuu aika herkästi pois pelistä säästä johtuen. Ymmärrän ehkä sen ajattelun siinä takana, mutta silti harmi olla täysin ilman vakkaria heti kun vähän ripottaa liikaa
VW Golf 1.5TSI DSG Highline

Rauta7

#206
Lainaus käyttäjältä: heller - 28.11.17 - klo:17:58

Sulle tulee siis noi dynaamiset ledit jotka kääntyy ja ehkä automaatiset pitkät? On kyllä hupsua jos noita ei ota, ihan kohtalaisen hintaiset kuitenkin.

Konfiguraattorista kadonnut 9.2" navi jonnekkin. Mitähän muutoksia siellä on tulossa.
No "sivullinen" golfaaja kommentoi muiden peliä: "automaattiset pitkät" eivät ole kaikille mieleen, eivät osaa vaihtaa kohtaamisvaiheessa jouhevasti; eivät osaa olla riittävän joustavat erilaisiin kohtaamis- ja ohitustilanteisiin.
Sinänsä ole tyytyväinen LED-ajovaloihin - edellytyksenä oikeat suuntaukset; en valinnut dynaamisia.  :D

Ps. Tuon vakkarin poistippuminen on myös turvallisuustekijä. Käyttöohjeissa taidetaan mainita, ettei pidä käyttää liukkailla ja ongelmallisissa ( sade, huono näkyvyys, jne. ) ajotilanteissa. Normaaleissakin tilanteissa saattaa tulla jotain odottamatonta tällä älykkäälläkin vakkarilla, esimerkiksi kääntyvän auton ohitustilanteessa.
Golfkärry Mk 7.5

heller

Lainaus käyttäjältä: Ã,,käpussi - 28.11.17 - klo:18:27
Kyllä, juuri näin. Ja just tänään sovittiin myyjän kanssa että luovutus on ensi maanantaina! Jee!
Lisävarustehinnastosta isompi navi vielä löytyy tosin * merkitty, mitä lie tarkoittaakaan. Ja Blind Spot varoitin on "ei uusia tehdastilauksia", joten mahtaakohan tulla vakiovarusteeksi? Aika monessa muussa autossa on jo, ja saisi omastakin mielestä olla Golfissakin.
Aika paljon ollut netissä juttua että vakkaritutka tippuu aika herkästi pois pelistä säästä johtuen. Ymmärrän ehkä sen ajattelun siinä takana, mutta silti harmi olla täysin ilman vakkaria heti kun vähän ripottaa liikaa

Jaa jännä nähdä mitä sieltä tulee.
Ja jep, saisi toimia vakkarina normaalisti.

LainaaNo "sivullinen" golfaaja kommentoi muiden peliä: "automaattiset pitkät" eivät ole kaikille mieleen, eivät osaa vaihtaa kohtaamisvaiheessa jouhevasti; eivät osaa olla riittävän joustavat erilaisiin kohtaamis- ja ohitustilanteisiin.
Sinänsä ole tyytyväinen LED-ajovaloihin - edellytyksenä oikeat suuntaukset; en valinnut dynaamisia.  :D

Miula oli entisessä golffissa vaa ne automaattiset pitkät ja jo ne oli kätevät. Nykyisessä on dynaamiset ledit assaripaketilla je ne vasta kivat onkin :)

LainaaPs. Tuon vakkarin poistippuminen on myös turvallisuustekijä. Käyttöohjeissa taidetaan mainita, ettei pidä käyttää liukkailla ja ongelmallisissa ( sade, huono näkyvyys, jne. ) ajotilanteissa. Normaaleissakin tilanteissa saattaa tulla jotain odottamatonta tällä älykkäälläkin vakkarilla, esimerkiksi kääntyvän auton ohitustilanteessa.

Näitä varten voisi olla se ominaisuus pitää edes tavan vakkaria sitten :)
Octavia RS iV Mamba green
ex. Golf 1.5TSI DSG Hailaini

Äkäpussi

Lainaus käyttäjältä: Rauta7 - 28.11.17 - klo:18:35
No "sivullinen" golfaaja kommentoi muiden peliä: "automaattiset pitkät" eivät ole kaikille mieleen, eivät osaa vaihtaa kohtaamisvaiheessa jouhevasti; eivät osaa olla riittävän joustavat erilaisiin kohtaamis- ja ohitustilanteisiin.
Sinänsä ole tyytyväinen LED-ajovaloihin - edellytyksenä oikeat suuntaukset; en valinnut dynaamisia.  :D

Ps. Tuon vakkarin poistippuminen on myös turvallisuustekijä. Käyttöohjeissa taidetaan mainita, ettei pidä käyttää liukkailla ja ongelmallisissa ( sade, huono näkyvyys, jne. ) ajotilanteissa. Normaaleissakin tilanteissa saattaa tulla jotain odottamatonta tällä älykkäälläkin vakkarilla, esimerkiksi kääntyvän auton ohitustilanteessa.

Eihän täällä kukaan sivullinen ole, eikä täällä mitään kaksinpeliä pelata, vaan muiden kommenttien ja mielipiteiden takiahan ainakin itse täällä roikun. :)
Tuosta vakkarista, vaikka itse toivoisinkin että sitä voisi käyttää myös perinteisesti, niin ymmärrän ettei haluta luoda sekaannusta ja vaaratilanteita koska kuski ei tiennyt mikä moodi käytössä. Vaikka eiväthän nämä tavalliset vakkarit mitään sääoloja kysele, joten kyllä jokaisen on osattava käyttää harkintaa missä sen käyttö on soveliasta.
VW Golf 1.5TSI DSG Highline

JPN_V70D3OR

Ainakin -14:saa adaptiivisen saa Limit-tilaan, vaikka tutka on tukossa. Kaasupoljinta pitää painaa, mutta muuten toimii normivakkarin omaisesti -paljon parempi kuin ei mitään.
Golf VII Multifuel 1.4TSI -14
Volvo V70 D3 OceanRace -12 DriverSupport

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy