Golf 8 Chat

Aloittaja digiGolf, 11.11.19 - klo:16:31

« edellinen - seuraava »

Tos®

500 kilsan lenkki tehty juhannuksena... meteli on kova mutta muuten mainio ajaa.
Alustan säätö comfortilla muuttaa aavistuksen meteliä pienemmäksi.

40 vauhdissa lävähti kerran iso punainen törmäysvaroittimen symboli kovan piipauksen kera näyttöön.
Mitä sitten tutka näki, sitä ei tiedä.

Kauppaan oli ilmestynyt tunnelmavalojen laajennus:

LainaaMikä on Ambiente-valaistus (tehoste)?
We Upgrade -palvelun avulla voit varustaa Volkswagenisi jälkikäteen ja joustavasti lisätoiminnoilla.
Ambiente-valaistuksen (tehoste) avulla voit laajentaa Ambiente-perusvalaistusta eri toimintojen intuitiivisesti havaittavalla esityksellä. Näihin lukeutuvat varustelusta riippuen varoittavat ja tiedottavat sisällöt, kuten esimerkiksi kiihdytyksen tai ovivaroituksen näytöt
Autotalli:
Golf8 2021 "GTE Style" 1.5 eTSI
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Reneto

Lainaus käyttäjältä: Tos® - 27.06.21 - klo:21:14
Kauppaan oli ilmestynyt tunnelmavalojen laajennus:

Yhtään en ymmärtänyt mitä tuo pitää sisällään, mutta hinta näytti olevan 0,00. Kai sen voisi siis tilata
VW Golf 1.5 eTSI 110 First Edition Style 2020

Tos®

Niillä kaupan toiminnoilla on kuukauden testijakso 0e, jonka jälkeen pitää maksaa.
Tässä tapauksessa 45,.

Ilmeisesti toiminto on vastaava kuin leonissa, eli se vilkuttaa ovien tunnelmavaloja jos sivusta lähestyy auto tms...
Autotalli:
Golf8 2021 "GTE Style" 1.5 eTSI
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

rampas1980

Vieläkin näyttää tämmöistä, ei tosin haittaa kun kyseessä leasing minkä saan käyttöön vasta marraskuussa.



VW Golf Variant alltrack -22

mfroberg

#364
Lainaus käyttäjältä: mfroberg - 22.06.21 - klo:17:57
Ja huomenna saadaan tämä keissi maaliin kun on luovutus. Eli tilaus 10.4. ja luovutus 23.6. tekee kokonaisajaksi n.10,5vk eli oikeasti voidaan puhua hyvinkin nopeasta toiminnasta. Bonuksena tulee 500,:n polttoainekortti kun kerkesi kesäkuun puolella luovutukseen. Huomenna alkaa rouvalla uuden auton opettelu, ylihuomenna pirssi pääsee mukaan juhannusruuhkaan ja jotenkin on tunne ettei minun tarvitse olla kuskina.

Nyt on ensiajot ja fiilikset saatu vehkeestä.

Ulkonakö. Tuo tumman sininen väri oli nappivalinta farkkukoriin, näyttää tosi hyvältä ja "arvokkaalta". Se kirkkaanpunainen ei ollut meidän mieleemme tässä kopassa, liian vaalean punainen makuumme ja hiema kynsilakkamainen. Myös nuo Ventura vanteet osui maaliin, autoa hakiessamme liikkeessä oli toinenkin sininen Style farkku jossa vakiovanteet ja olivat melko rumat, rumemmat kuin oman vanhakoppaisen hihglinen vakiovanteet. Myös hopeiset kattokaiteet kannatti taas ottaa, liikkeen toisessa sinisessä oli ne mustat ja olivat melko pliisut. Takana Golf mallimerkintä siirretty keskelle VW-merkin luo, ok. Takana myös nykymuodin mukaiset dynaamiset vilkut jotka ihan jees mutta kuka näkee omat vilkkunsa ajaessan?

Sisältä. Taas on menty napsu eteenpäin nykyaikaisuudessa, ilme on hyvin neutraali ja pelkistetty. Jopa ilmaritilät on jemmattu kojelaudan muotoiluun. Näytöt hallitsevat näkymää, toki se joka haluaa säädellä lämpötilaa niin saa tehdä sen eräänlaisilla kosketusnäppaimillä. Keskikonsolia on kavennettu edelliseen malliin verrattuna, hyvä sillä ei paina niin helposti jalkaa enää. Vaihdekeppi kadonnut, hyvä, tilalla helppokäyttöinen "tikku". Penkit tässä Stylessa samaa tasoa kuin edellisessä highlinessa, nyt tuo Alcantara tulee istuinosan kärkeen saakka kun vanhassa siinä on pieni kaistale mikrokuitukangasta. Kuski penkin sähkösäädöt kivat, vaimo tykästyi myös siihen hierontaan. Varsinkin tuo penkin siirtyminen taakse ovea avattaessa ja eteen kun oven sulkee on mainio ominaisuus.

Ajossa. Perusgolffihan tämä on ja ajo sen mukaista kuten aina, hyvä ilman yllätyksiä. Tuo 1.5 eTSI 96 kW sopii tähän yhtä hyvin kuin edelliseenkin, voimaa on aivan riittävästi ja kulutus pysyy kurissa. Juhannuksena sellaisella 250+km paluumatkalla 80-100-120 teillä mittarinopeudella(kun sitä pystyi ajamaan) 90-110-135 ja normaali ajoprofiililla antoi kulutukseksi 5.0 l/100km joka on ok autolle joka on juuri otettu käyttöön.

Tästä on hyvä jatkaa harjoituksia.
VW Golf Variant 1.5 eTSI DSG Style 2021
VW Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion 2018
Peugeot 307 1.6 Olympia 2006

herra neljäkymmentä 7

Nyt tärähtää. Passat tsi 2015 vaihtuu 204.000km loistavasti pelanneena uuteen.




Tos®

Punainen passaa tynkäperäiseen golffiin.

Huomenna pinnoitukseen korrekin tavaralla, sitä on ainakin helppo itse ylläpitää kuluttajakäyttöön soveltuvilla tuotteilla.
Autotalli:
Golf8 2021 "GTE Style" 1.5 eTSI
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

MikHei

Lainaus käyttäjältä: herra neljäkymmentä 7 - 29.06.21 - klo:14:55
Nyt tärähtää. Passat tsi 2015 vaihtuu 204.000km loistavasti pelanneena uuteen.

Kylläpäs näyttää Golf menevältä punaisena ja tuolla ympäri kiertävällä kiiltomustalla helmasarjalla!  8) En oo näihin Golfeihin perehtyny, niin onko tuo helmasarja joku lisävaruste, vai kuuluuko johonkin varustelutasoon automaattisesti?
Seat Leon Fr, 1.5Tsi 150hv, 2022, Desire Red.
Seat Leon Fr, 1.4Tsi 140hv, 2013, Pirineos Grey.

b1mpo

Octavia Style 1.5 tsi -19
Ex Octavia Combi Style 1.0tsi -17
Ex Octavia Combi Elegance 1.6tdi -14
Ex Octavia Combi Greenline 1.6tdi -10
Ex Leon Stella Profile 1.9tdi 110 -05

PoloBlueGT6R

Lainaus käyttäjältä: MikHei - 29.06.21 - klo:19:01
Kylläpäs näyttää Golf menevältä punaisena ja tuolla ympäri kiertävällä kiiltomustalla helmasarjalla!  8) En oo näihin Golfeihin perehtyny, niin onko tuo helmasarja joku lisävaruste, vai kuuluuko johonkin varustelutasoon automaattisesti?

R-Lineen kuuluu kiiltomustat listat helmoissa ja perässä ja keulassa. Esim. GTI:ssä nuo helman listat on mattamustat.
Golf 8 GTI -21
ex: Polo BlueGT -14

MikHei

Piti ihan Googlettaa ja tämähän on vain oma mielipide, mutta R-Linen kiiltomustat helmat näyttää paljon tyylikkäämmiltä, mitä Gti:n mattamustat vastaavat. Matta näyttää niin "muoviselta" ja sitähän se kyllä onkin.

Että onnittelut hienosta R-Linesta herra neljäkymmentä 7.  :D
Seat Leon Fr, 1.5Tsi 150hv, 2022, Desire Red.
Seat Leon Fr, 1.4Tsi 140hv, 2013, Pirineos Grey.

mfroberg

#371
Kieltämättä tuo punainen väri sopii töpöperägolfiin mainiosti.

Muutama lisähavainto uudesta farkusta.

Kuolleen kulman varoitusvalo on siirtynyt itse peilistä peilin runkoon ja on isompi ja paremmin näkyvä, hyvä.

Kessy "2.0" on taas parannusta entiseen kun ei enää tarvitse tarttua kahvaan lukituksen avaamiseksi vaan lukot on jo auki kun on auton vieressä. Samoin lukitus tapahtuu automaattisesti kunhan poistuu auton luota avaimet taskussaan.

Aukipotkaistava takaluukku on mainio parannus ja on toiminut aina kertapotkaisulla. Ilmeisesti sen pitäisi toimia myös toisinpäin mutta sitä ei olla vielä tutkittu.

Auto puhuu nyt Suomea kun vanha puhui englantia. Myös puheohjaus toimii, rouva onnistui soittamaan vain auton kanssa juttelemalla.

Ensiasennusrenkaina tuli Bridgestone Turanza 225/45-17 ja eivät mielestäni ole erityisen meluisat.
VW Golf Variant 1.5 eTSI DSG Style 2021
VW Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion 2018
Peugeot 307 1.6 Olympia 2006

herra neljäkymmentä 7



Karttanäkymä.

Tos®

LainaaAuto puhuu nyt Suomea kun vanha puhui englantia. Myös puheohjaus toimii, rouva onnistui soittamaan vain auton kanssa juttelemalla.
Itsellä oli ongelmia katkaista puhelu, kun luurinappia ei ole enää ratissa.
Autotalli:
Golf8 2021 "GTE Style" 1.5 eTSI
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

herra neljäkymmentä 7

Tykkään tuostakin ku ratti on ilman virtoja niinku joku  teslan pelkistetty. Virroilla kosketusnäppäinmet herää eloon niinku muutki katkaisiat. Voin sanoa,että tykkään ihan sikana tästä. Mulla on tonnin kapula työpuhelimena ja jokainen ymmärtää,että mun tasoset kaverit ei ala autossa sitte paineleen mitään näppäinmiä.




Tos®

Lainaus käyttäjältä: herra neljäkymmentä 7 - 01.07.21 - klo:15:34
Tykkään tuostakin ku ratti on ilman virtoja niinku joku  teslan pelkistetty. Virroilla kosketusnäppäinmet herää eloon niinku muutki katkaisiat. Voin sanoa,että tykkään ihan sikana tästä. Mulla on tonnin kapula työpuhelimena ja jokainen ymmärtää,että mun tasoset kaverit ei ala autossa sitte paineleen mitään näppäinmiä.
Oikein  8)
Autotalli:
Golf8 2021 "GTE Style" 1.5 eTSI
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Tos®

Autotalli:
Golf8 2021 "GTE Style" 1.5 eTSI
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

nuukailija

Lainaus käyttäjältä: Tos® - 01.07.21 - klo:18:13
https://www.facebook.com/283835592050006/posts/1268120840288138/

Suosittelen

Nimmarini mukaisesti nuukailin, ja tyydyin Korrek One:een. Katsotaan onko tuosta iloa..
Golf Variant 1.0TSI (2021)

AapeliK

Tilauspvm   14.05.2021
Alustava tuotantoviikko   202127
Tuotantopvm   01.01.1900
Maahantulopvm   01.01.1900
Tila   Tuotantoviikko vahvistettu

1,5 eTSI 110 kW Variant tilattu toukokuussa. Myyjä lupaili elo-syyskuun vaihteeseen toimitusta. Koukkua ei ole paketissa, joten optimistisia ollaan.

Kävin koeajelemassa Golfin lisäksi Octavian. Kaksi seikkaa ratkaisi Golfin eduksi. Ensinnäkin Golfissa on monivarsituenta takapyörillä. Toiseksi Octavian alusta oli niin pehmeä ja löysä, että hirvitti. Toisaalta olen puolueellinen, sillä tällä hetkellä ajossa on Leon ST, joka on tosi jämäkkä.

Jännä, että niin moni on valitellut rengasmelua. Korvakuulolta ainakin koeajomalli (ja kerran sijaisautona ollut kappale) olivat tosi hiljaisia. En toisaalta tässä hintaluokassa E-Mersun äänimaailmaa odotakaan.

herra neljäkymmentä 7


herra neljäkymmentä 7



Laitoin kulutusmittarin oikeen molempiin, menee pienellä.

HAL9000

Lainaus käyttäjältä: AapeliK - 03.07.21 - klo:18:17
Tilauspvm   14.05.2021
Alustava tuotantoviikko   202127
Tuotantopvm   01.01.1900
Maahantulopvm   01.01.1900
Tila   Tuotantoviikko vahvistettu

1,5 eTSI 110 kW Variant tilattu toukokuussa. Myyjä lupaili elo-syyskuun vaihteeseen toimitusta. Koukkua ei ole paketissa, joten optimistisia ollaan.

Kävin koeajelemassa Golfin lisäksi Octavian. Kaksi seikkaa ratkaisi Golfin eduksi. Ensinnäkin Golfissa on monivarsituenta takapyörillä. Toiseksi Octavian alusta oli niin pehmeä ja löysä, että hirvitti. Toisaalta olen puolueellinen, sillä tällä hetkellä ajossa on Leon ST, joka on tosi jämäkkä.

Jännä, että niin moni on valitellut rengasmelua. Korvakuulolta ainakin koeajomalli (ja kerran sijaisautona ollut kappale) olivat tosi hiljaisia. En toisaalta tässä hintaluokassa E-Mersun äänimaailmaa odotakaan.

Käytän omassa vertailussani referenssinä entistä, III-kopan Octaviaa 16" tuuman pyörillä (kesä ja talvi). Kitkat (molemmissa 16") ovat maltillisesti, mutta selvästi äänekkäämmät kuin Ocussa. Kesärenkaat (17" Golfissa) ovat järkyttävän paljon äänekkäämpiä kuin saman auton talvipyörät.

Mutta, kuten sanottu. Mahtavaa ajaa, täynnä sähkövikoja ja kesällä infernaalisen meluisa. Kyllä tällä muutaman vuoden ajelee, onneksi ei kuitenkaan ole oma.
VW Golf eTSI 1.5 DSG Style Mk8
Skoda Octavia TSI DSG Elegance MkIII
VW Golf TSI Higline Mk6
Skoda Superb TDI DSG
VW Golf GT TDI Mk5
VW Golf  TDI 2.0 Mk5
VW Golf TDI Mk4
Passat 1.8 Mk3B

mfroberg

Lainaus käyttäjältä: AapeliK - 03.07.21 - klo:18:17
Kävin koeajelemassa Golfin lisäksi Octavian. Kaksi seikkaa ratkaisi Golfin eduksi. Ensinnäkin Golfissa on monivarsituenta takapyörillä. Toiseksi Octavian alusta oli niin pehmeä ja löysä, että hirvitti. Toisaalta olen puolueellinen, sillä tällä hetkellä ajossa on Leon ST, joka on tosi jämäkkä.

Jännä, että niin moni on valitellut rengasmelua. Korvakuulolta ainakin koeajomalli (ja kerran sijaisautona ollut kappale) olivat tosi hiljaisia. En toisaalta tässä hintaluokassa E-Mersun äänimaailmaa odotakaan.

Tuo alustahomma on vähän häilyvä asia. Toki jos Octavia oli liian löysä niin sitten se oli. Meillä on rouvan uudessa farkussa(96kW) vissiin tuo yhdystukiakseli kun omassa dieselissä sekä rouvan edellisessä oli multilink taka-akseli. En huomaa normaalissa ajossa mitään eroa kahden tuennan välillä. Uuden farkun alusta on ehkä rahtusen pehmeämpi kuin vanhakoppasen eli jos Octavia oli vielä sitä pehmeämpi niin silloin se oli kyllä melko löysä. Meillä valintaan noiden kahden välillä olisi riittänyt puhtaasti ulkonäkö(ja merkki).

Meilläkään ei uusi farkku ole mitenkään äänekäs.
VW Golf Variant 1.5 eTSI DSG Style 2021
VW Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion 2018
Peugeot 307 1.6 Olympia 2006

mfroberg

Lainaus käyttäjältä: herra neljäkymmentä 7 - 01.07.21 - klo:15:34
Tykkään tuostakin ku ratti on ilman virtoja niinku joku  teslan pelkistetty. Virroilla kosketusnäppäinmet herää eloon niinku muutki katkaisiat. Voin sanoa,että tykkään ihan sikana tästä. Mulla on tonnin kapula työpuhelimena ja jokainen ymmärtää,että mun tasoset kaverit ei ala autossa sitte paineleen mitään näppäinmiä.




Näitä saa ilmeisesti erilaisilla rateilla? Jos tuo on R-linen ratti niin Stylessa (ainakin meillä) on erilainen ruori. Meillä ei ole mitään hipaisunäppäimiä vaan ihan paineltavat namiskat. Joku valitti jossakin vaiheessa noista ratin sekä ilmastoinnin liuku -hipaisu-säädöistä. Noh, meillä myös ilmastoinnin lämpötiloja säädetään napeista infotainmentin alapuolella. Napit ovat kyllä tyyppiä hipaisu mutta niitä painetaan ja kuuluu naksahdus.

Onko siis uudessa Golfissa ratteja ja infotainmentin valikkoja käytössä useaa erilaista varustelutasosta riippuen?
VW Golf Variant 1.5 eTSI DSG Style 2021
VW Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion 2018
Peugeot 307 1.6 Olympia 2006

AapeliK

Lainaus käyttäjältä: mfroberg - 04.07.21 - klo:12:44
Tuo alustahomma on vähän häilyvä asia. Toki jos Octavia oli liian löysä niin sitten se oli. Meillä on rouvan uudessa farkussa(96kW) vissiin tuo yhdystukiakseli kun omassa dieselissä sekä rouvan edellisessä oli multilink taka-akseli. En huomaa normaalissa ajossa mitään eroa kahden tuennan välillä. Uuden farkun alusta on ehkä rahtusen pehmeämpi kuin vanhakoppasen eli jos Octavia oli vielä sitä pehmeämpi niin silloin se oli kyllä melko löysä. Meillä valintaan noiden kahden välillä olisi riittänyt puhtaasti ulkonäkö(ja merkki).

Meilläkään ei uusi farkku ole mitenkään äänekäs.

Monivarsituennasta hyötyviä tilanteita pitää kyllä rehellisyyden nimissä hakemalla hakea. Moottoritiellä ja muilla ennustettavilla pinnoilla yhdystukiakselia ei oikeastaan huomaa koskaan. Huomattavasti hienostuneemmalta monivarsituenta tuntui kuoppateillä ja sorateillä. Voi olla myös ihan mielikuvitustani, mutta Golfin perä tuntui mutka-ajossa pysyvän ”paremmin mukana”.

Octavian jousituksessa minua nyppi pahiten se, miten auto vaappui kuin laiva aina kun teki vähänkään äkillisempiä ohjausliikkeitä. Maantiellä ja motarillakin tuntui melkein leijunnalta. Liioittelen toki hieman, koska kaikki tähänastisen elämäni autoni ovat olleet vähän jämäkämpiä. Edellisen sukupolven Octavia oli silti paljon miellyttävämpi. Varmaan nykyinenkin toisaalta olisi DCC:llä omaan makuun säädettävissä.

Mukavia ensimmäisen maailman ongelmia yhtä kaikki vertailla kriittisesti kahta liki identtistä autoa. :D

nuukailija

Ensimmäinen pitempi reissu tuli tehtyä viikonloppuna.
Suurin osa ajosta motaria vakkarilla 120 km/h. Se toimii kyllä hyvin, vaikka olisi muuta liikennettä.
Kaista-avustin pimputti pari kertaa, että aja keskellä kaistaa, vaikka ajoinkin, mutta ei sen kummempaa häröilyä.



Golf Variant 1.0TSI (2021)

PoloBlueGT6R

Lainaus käyttäjältä: mfroberg - 04.07.21 - klo:12:54
Näitä saa ilmeisesti erilaisilla rateilla? Jos tuo on R-linen ratti niin Stylessa (ainakin meillä) on erilainen ruori. Meillä ei ole mitään hipaisunäppäimiä vaan ihan paineltavat namiskat. Joku valitti jossakin vaiheessa noista ratin sekä ilmastoinnin liuku -hipaisu-säädöistä. Noh, meillä myös ilmastoinnin lämpötiloja säädetään napeista infotainmentin alapuolella. Napit ovat kyllä tyyppiä hipaisu mutta niitä painetaan ja kuuluu naksahdus.

Onko siis uudessa Golfissa ratteja ja infotainmentin valikkoja käytössä useaa erilaista varustelutasosta riippuen?

R-Linessä, GTI:ssä, R:ssä ja luultavasti myös GTD:ssä, GTE:ssä on tuo ratti kapasitiivisilla kytkimillä. Muissa malleissa se normaali (lue: käytettävyydeltään parempi) ratti, jossa ihan tavalliset kytkimet.

Sinullakaan ei Stylessä ole ilmastoinnin säätönappeja infotainmentin alapuolella, ne ovat kapasitiivisia kytkimiä, joista voit säätää ilmastointia joko painelemalla tai liu'uttamalla. Se naksahdus tulee äänentoistojärjestestelmän kautta.

Ps.
on muuten todella ärsyttävä ominaisuus täällä tuo viestien kirjoituksen bottivarmistus.
Golf 8 GTI -21
ex: Polo BlueGT -14

mfroberg

Lainaus käyttäjältä: PoloBlueGT6R - 05.07.21 - klo:22:12
R-Linessä, GTI:ssä, R:ssä ja luultavasti myös GTD:ssä, GTE:ssä on tuo ratti kapasitiivisilla kytkimillä. Muissa malleissa se normaali (lue: käytettävyydeltään parempi) ratti, jossa ihan tavalliset kytkimet.

Sinullakaan ei Stylessä ole ilmastoinnin säätönappeja infotainmentin alapuolella, ne ovat kapasitiivisia kytkimiä, joista voit säätää ilmastointia joko painelemalla tai liu'uttamalla. Se naksahdus tulee äänentoistojärjestestelmän kautta.

Ps.
on muuten todella ärsyttävä ominaisuus täällä tuo viestien kirjoituksen bottivarmistus.

Jep, ratti on normikytkimillä. Mutta silti se on jotenkin myös kapasitiivinen kun riittää että siitä pitää kiinni kun auto travel assistilla ohjaa itse niin haluttaessa.

Olkoon ne infotainmentin ilmastoinnin kytkimet mitä tahansa niin eivät missään tapauksessa ole vaikeakäyttöiset mitä jossain on väitetty. Niitä painetaan ja tiedän että naksahdus tulee skobeista. En ymmärrä miksi pitäisi jotain liu'utella kun joka painalluksella saa varmasti plus/miinus puoli astetta. Ja ne eivät ole minulla vaan vaimon autossa.
VW Golf Variant 1.5 eTSI DSG Style 2021
VW Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion 2018
Peugeot 307 1.6 Olympia 2006

HAL9000

Jaaha. Ensimmäinen 10tkm täynnä. Alkaa olla öljynlisäyksen aika. Osaako kukaan kertoa onko 1.5 eTSI:ssä hiukkasloukkua? Manuaalista en moista tietoa löytänyt.


VW Golf eTSI 1.5 DSG Style Mk8
Skoda Octavia TSI DSG Elegance MkIII
VW Golf TSI Higline Mk6
Skoda Superb TDI DSG
VW Golf GT TDI Mk5
VW Golf  TDI 2.0 Mk5
VW Golf TDI Mk4
Passat 1.8 Mk3B

Pushead

Hiukkasloukusta en osaa sanoa, mutta se jäi mietityttämään, mitä tehdään kun lisätty 0.5l on kulunut ennen öljynvaihtoa🤔
Ajetaan vaan vaikka öljy on loppu vai viedään heti öljynvaihto on😋
Saattaa tulla tiheä vaihtoväli, 500km, sallitulla maksimi öljynkulutuksella
2022 Octavia iV Style Liftback
2003 Polo 1.2 Comfortline

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy