Käytettyjen autonvaihtopohdiskelu

Aloittaja KolmeC, 09.11.11 - klo:10:21

« edellinen - seuraava »

skriko

Lainaus käyttäjältä: firstvw - 17.04.12 - klo:08:20
Onko nyt niin että autojen valmistusvuosi tai mallivuosi on sama, mutta toinen on rekisteröity 01/09 ja vanhempi 12/08? Tästähän on ollu ennenkin juttua tällä foorumilla, ihmiset uskoo sokeesti ensirekisteröinnin vuoteen. Onhan toi munkin kärry -07 vaikka onkin -08 ja on mielestäni parempi näin.

Tuo ero pienentyi 2500 tuhannesta 1650:een. Tuo kysymys oli fiktiivinen. Ero uuteen ja vuoden vanhaan on 1650 kun uuteen joutuu tietysti ostamaan talvirenkaat ja alut ja maksamaan välirahaan lisäksi metallivärin. Eli uuden auton saa 600 euroa halvemmalla mutta lisät on 2250. Uusi on ajamaton ja kilvetön. Käytetty rek. 31.3.2011 aj. 5000. Esitin kysymyksen siksi noin, koska kolmen vuoden päästä tilanne on tuo kysymäni. Joten uusi on mielestänne vielä kolme vuotta vanhana 2000 kalliimpi tota käytettyä joka silloin olisi neljä vuotta vanha. Jos olis nuuka ja ottaisi perusvalkosen samoilla vanteilla niin uusi olisi vain 400 kalliimpi. ;D

Uppe

Mä ottaisin uuden metallivalkoisena,uusi on aina uusi :). Olethan huomannut Laakkosen 3000e varuste-edun RCZ;aan vai oliko siellä hinta muuten kalliimpi?
http://www.merkkipaivat.fi/

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: skriko - 17.04.12 - klo:19:27
Esitin kysymyksen siksi noin, koska kolmen vuoden päästä tilanne on tuo kysymäni. Joten uusi on mielestänne vielä kolme vuotta vanhana 2000 kalliimpi tota käytettyä joka silloin olisi neljä vuotta vanha.

Ekana vuonna se auton arvo tippuu eniten ( ei nyt mikään uusi asia  :) ) ja täten tuo n. 2 te:n ero on enempikin 'naurettava', housuissasi ottaisin sen kilvettömän, kyllä se ero on n. 3 v. päästä isompi.

Tuo 2 te:n ero lienee todellisuutta 5 v. / 6 v. verrannolla, tai 4/5.

Jos tuo uuden ja vuoden vanhan n. 30 te:n auton hintaero olisi ihka oikiasti vain 2 te niin me kaikki vaihdettais autoja joka vuosi.  8)  Tai ainakin itse vaihtaisin.
Member of a A(udi) & A(prilia) club

skriko

Lainaus käyttäjältä: Uppe - 17.04.12 - klo:19:36
Mä ottaisin uuden metallivalkoisena,uusi on aina uusi :). Olethan huomannut Laakkosen 3000e varuste-edun RCZ;aan vai oliko siellä hinta muuten kalliimpi?
http://www.merkkipaivat.fi/

Taitaa olla hinta kaikille piirimyyjille sama, koska tarjous Laakkosella oli vain 100â,¬ pienempi kuin toisessa liikkeessä.

skriko

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 17.04.12 - klo:19:37

Jos tuo uuden ja vuoden vanhan n. 30 te:n auton hintaero olisi ihka oikiasti vain 2 te niin me kaikki vaihdettais autoja joka vuosi.  8)  Tai ainakin itse vaihtaisin.

Sama täällä. Ei se uusi olisi muuten halvempi, mutta kun on se 3000 hintaetu. Pistää kyllä toisaalta miettimään uskaltaako tuollaiseen Pögöttiin Sciroccoa vaihtaa. Jos autot menee kaupaksi niin ei tarvitse hintoja polkea. Sciroccoon sai samaisilla merkkipäivillä vain huolenpitosopimuksen -50%.

RSOCUstin

Nelikko Skodia erityisesti SCOUT mallia tulee edelleen seurailtua. Mukavasti alkaa tulemaan nuita 2009 pre-faceliftejä myyntiin. Vanha ulkokuori ja uusi käbiini on hyvä yhdistelmä. Jostakin kumman syystä ei tuo facelift kori sovi niin hyvin kuin tuo vanhempi muotoilu. No näistä voi olla montaa mieltä.

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: skriko - 17.04.12 - klo:21:41
Pistää kyllä toisaalta miettimään uskaltaako tuollaiseen Pögöttiin Sciroccoa vaihtaa.

Muistelin että nykyinen VAG-autosi on alta 20 tkm. ajettu, vähän vaikee lonkalta tietää itse vaihtoaikeesi perimmäistä syytä, Pösö lienee kiinnostava tuotteena mutta sitten sen omistamisen kanssa voi olla eri asia ?


Lainaus käyttäjältä: skriko - 14.04.12 - klo:15:47
Itse en ota mitään kantaa jakoketjuongelmiin. Mun 1.4 TSI:llä ajettu 17 500 ja takuu menee umpeen 10.9. jolloin autolla ajettu noin 19 000. Jos hajoaa niin sitten hajoaa.

Jos jatkossakin haluat ajaa takuunalaisella autolla niin siinä tapauksessa auton vaihtaminen on edessä, voihan se sitten olla tosiaan Pököttikin ...... kun kerran siinäkin on takuu.  8)

Mikä siinä Pökötissä vetoaa ? Muotoilu ? Teho ? Joku muu ?
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Uppe

Lainaus käyttäjältä: skriko - 17.04.12 - klo:21:41
Pistää kyllä toisaalta miettimään uskaltaako tuollaiseen Pögöttiin Sciroccoa vaihtaa.

Tuo lause muuten kertoi kaiken olennaisen...pullakahveista veto että et kauppaa tee ;)

skriko

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 18.04.12 - klo:10:32
Muistelin että nykyinen VAG-autosi on alta 20 tkm. ajettu, vähän vaikee lonkalta tietää itse vaihtoaikeesi perimmäistä syytä, Pösö lienee kiinnostava tuotteena mutta sitten sen omistamisen kanssa voi olla eri asia ?


Jos jatkossakin haluat ajaa takuunalaisella autolla niin siinä tapauksessa auton vaihtaminen on edessä, voihan se sitten olla tosiaan Pököttikin ...... kun kerran siinäkin on takuu.  8)

Mikä siinä Pökötissä vetoaa ? Muotoilu ? Teho ? Joku muu ?

Sciroccolla nyt ajettu 17 716. Pökötissä vetoaa ulkonäkö. Olisin ostanut sen ennemmin kuin Roccon mutta -10 ollessaan juuri tullut uusi malli hinta olisi ollut varusteineen 6000 kalliimpi.

skriko

Lainaus käyttäjältä: Uppe - 18.04.12 - klo:19:00
Tuo lause muuten kertoi kaiken olennaisen...pullakahveista veto että et kauppaa tee ;)

Jos noilla välirahoilla mitä pököttiin saa saisi Sciroccon ostaisin uuden. Se mikä tossa Peugeotissa vähän pelottaa on:
Meillä on ollut yli kuusi vuotta uudesta 206 aj. 57 000. Ei mitään ongelmia. Ã,,idillä 206 aj. 84 000, ei mitään ongelmia. Mutta 206 on ainoa ranskis jota itse uskallan suositella, koska tekniikka ja moottori on pitkälti 1998 mallista. Tavallinen 1.4 vapaasti hönkäilevä vanhanaikainen 8 venttiilinen kone. Rcz moottorista ei ole mitään kokemusta edes tuttujen kautta.
Auto ei ilmeisesti ole haluttu enää koska siitä saa 3000 erikoisalennusta ja esittelyautot ovat seisoneet liikkeissä toista vuotta. Jos Sciroccosta saisi nettohinnoista alennusta 3000, ne menisivät heti kaupaksi. Sciroccon alta 5000 ajetut esittelyautot eivät makaa autoliikkeissä. Jotenkin entisenä autokauppiaana ja tarkan markan laskijana tuo jälleenmyyntiarvon romahtaminen suhteessa wv arveluttaa.

Markku J

Eikös RCZ:n kone oli sama Bemarin suunnittelema mylly, joka nyt esiteltiin uuteen 1 -sarjaan pienitehoisempaa RCZ:n versiota likipitäen vastaavana (170 hv Bemussa) ? Ei kai sen kanssa enää lastentauditkaan vaivaa. Työkaverilla on se 3008:ssa ja kovasti hän sitä kehuu tuossa isossakin kopassa.

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: skriko - 18.04.12 - klo:19:14
Auto ei ilmeisesti ole haluttu enää koska siitä saa 3000 erikoisalennusta ja esittelyautot ovat seisoneet liikkeissä toista vuotta.

Sinähän sen sanoit.  ;)

Taitaa olla tämän auton uutuusarvo jo mennyttä, siinä kohtaa kysyntä laskee ja myynti siirtyy työntö-tyyppiseksi, sitä tuo 3 te:n erikoisalennus taitaa kieliä.

Näitä on hetkonen myyty paremmin, jo se nyt rauhoittuu voi tästä muodostua myös 'keräilyharvinaisuus', tiedä näistä.  :P

Eipä tuommoisessa 30 te:n autossa kovin suurta riskiä ole - takuut ja kaikki voimassa - ja jäännösarvossa ( myy sitten eteenpäin milloin tahansa)  häviää maksimissaan sen 30 te.  8)
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Nipademu

Tuli tänään käytyä kokeilemassa A4 105kw Tdi Quattroa... Ei kyllä ollut meikäläisen auto. Jotenkin tuntui Skodan jälkeen puhdittomalta ja ahtaalta. Mutta hiljainen se kyllä oli :P Voi siis A4:n unohtaa listalta ja seuraavaksi pitäisi päästä kokeileen Superb:tä ja ehkä A6:sta...
Ex Vag: A3 Tdi Q -10, Seat FR -07, Scout Tdi -07, Passat Tdi -00

RSOCUstin

Lainaus käyttäjältä: Nipademu - 18.04.12 - klo:20:59
Tuli tänään käytyä kokeilemassa A4 105kw Tdi Quattroa... Ei kyllä ollut meikäläisen auto. Jotenkin tuntui Skodan jälkeen puhdittomalta ja ahtaalta. Mutta hiljainen se kyllä oli :P Voi siis A4:n unohtaa listalta ja seuraavaksi pitäisi päästä kokeileen Superb:tä ja ehkä A6:sta...

Voin kans kuvitella kuinka puhdittomalta tuntuu, varsinkin kun pihassa sullakin on kuitenkin 170hp SCOUT + FR Leponi.
Itse kun ostelin edesmennyttä Ocua tyypitin samalla 115tkm ajettua A6 3.0tdi nelikkoa. Oiskohan ollut joku 2006 malli tai jotain. En kyllä yhtään tykännyt siitä, taisin siitä jonnekkin tännekkin kirjoitella. Oli jotenkin levoton peli alustaltansa, jotain vikaa siellä oli. Olen ajanut 2009 A4 3.0tdi q avantia manuaalina ja se oli hyvä. Voiko noita nyt sitten vertailla, eipä kai. Superb ei oo tullut koskaan tyypitettyä, pitäis varmaan käydä. Nettiautossa ois kiva sedani nelikko valkonen 170hp.

Nipademu

Lainaus käyttäjältä: RSOCUstin - 18.04.12 - klo:21:33
Nettiautossa ois kiva sedani nelikko valkonen 170hp.

Tuota oon itsekkin ihastellu, sedani ei vaan itselle sovi. On siellä 170hv farkkukin, mutta välirahasta jäi kiinni... Hiljaa hyvää tulee... (170hv on minimi, ettei jää emännän jalkoihin  ;D)
Ex Vag: A3 Tdi Q -10, Seat FR -07, Scout Tdi -07, Passat Tdi -00

RSOCUstin

Juu 170hp on minimi, nimimerkillä en enään koskaan vaihda vähempi tehoiseen. 170hp räsä vs. 105hp perus ocu  :)
Suunta ylöspäin.

Emil Eagle

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 18.04.12 - klo:19:21
Eikös RCZ:n kone oli sama Bemarin suunnittelema mylly, joka nyt esiteltiin uuteen 1 -sarjaan pienitehoisempaa RCZ:n versiota likipitäen vastaavana (170 hv Bemussa) ? Ei kai sen kanssa enää lastentauditkaan vaivaa.

Kannattaa googlata "THP ongelmat" jos kyseisen koneen hankkiminen on harkinnassa. Onko tuo nyt ollut markkinoilla vuodesta 2007, ja edelleen jako lipsuu, imusarja/kaasuläppä jäätyy (viimeisin versio PSA:lla tullut kesällä 2011 ja sama vaiva jatkuu), ja viimeisimpänä Mini JCW:n sähköinen kiertovesipumppu syttyy tuleen.
Kiitokset mukavasta foorumista.

Karvis

Lainaus käyttäjältä: Emil Eagle - 19.04.12 - klo:09:18
Kannattaa googlata "THP ongelmat" jos kyseisen koneen hankkiminen on harkinnassa. Onko tuo nyt ollut markkinoilla vuodesta 2007, ja edelleen jako lipsuu, imusarja/kaasuläppä jäätyy (viimeisin versio PSA:lla tullut kesällä 2011 ja sama vaiva jatkuu), ja viimeisimpänä Mini JCW:n sähköinen kiertovesipumppu syttyy tuleen.

Sehän oli kuin TSI:n ongelmia...
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

M1kke

Lainaus käyttäjältä: Emil Eagle - 19.04.12 - klo:09:18
Kannattaa googlata "THP ongelmat" jos kyseisen koneen hankkiminen on harkinnassa. Onko tuo nyt ollut markkinoilla vuodesta 2007, ja edelleen jako lipsuu, imusarja/kaasuläppä jäätyy (viimeisin versio PSA:lla tullut kesällä 2011 ja sama vaiva jatkuu), ja viimeisimpänä Mini JCW:n sähköinen kiertovesipumppu syttyy tuleen.

Tarkka haku "THP ongelmat" tuottaa muutaman hakutuloksen ja englanninkielinen vastine muutaman sata. Kun vaihdat tuon THP:n tilalle TSI niin lukema nouseekin jo tuhansiin.  ;)

Nuo Minin ongelmat ovat käsittääkseni koskeneet (ainakin toistaiseksi) vain Miniä joten niiden perusteella ei voi oikein muita merkkejä tuomita vaikka osa tekniikasta onkin yhteistä. Käsittääkseni skriko on ostamassa uutta tehdastakuun alaista autoa ja jos vaihtoväli on kuten Sciroccolla niin tuskin tarvitsee omistusaikana maksella omasta pussista vaikka Pösön kone jostain syystä leviäisikin.

Omassa THP-koneessa nyt n. 25 tkm ja toimii toistaiseksi. Ei ollut ongelmia helmikuussakaan vaikka lähti kylmänä lähes päivittäin.

Nyt pihassa lojuu THP- ja TSI-rakkineet ja molemmissa on vielä tehdastakuu niin voi nukkua rauhassa, mutta saattaa olla, että takuun loputtua loppuu uskallus ja molemmat vaihtuu. 

RSOCUstin

Lainaus käyttäjältä: Nipademu - 18.04.12 - klo:22:05
Tuota oon itsekkin ihastellu, sedani ei vaan itselle sovi. On siellä 170hv farkkukin, mutta välirahasta jäi kiinni... Hiljaa hyvää tulee... (170hv on minimi, ettei jää emännän jalkoihin  ;D)

Se valkonen sedani ois kyl niin sika makee. Pitäis laittaa nuo Briot tuonne Golf loosteriin ajaa Metro-autoon ja käydä tyypittään tilat ja mahtuvuus. Että tietäis missä mennään. Ocuun kun sopii purkamatta ja uskon että Superb samalla lailla menee vaik sedani. Ocussa sopii kansikin päälle.

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: M1kke - 19.04.12 - klo:11:56
Käsittääkseni hän on ostamassa uutta tehdastakuun alaista autoa ja jos vaihtoväli on kuten Sciroccolla niin tuskin tarvitsee omistusaikana maksella omasta pussista vaikka Pösön kone jostain syystä leviäisikin.


Haluaisin irrottaa tämän aiheen k.o. henkilöstä, tuntuu vain siltä että juurikin siksi koska asiakas ei ole tyytyväinen tai epävarma autonsa laadun suhteen joutuu hän vaihtamaan auton ennen takuuajan umpeutumista ? Muutoinhan tuntuisi järjettömältä vaihtaa täysin toimiva, alle 20 tkm. ajettu auto toiseen vastaavaan mutta takuun omaavaan autoon ?

Toivottavasti en itse moiseen rumbaan ikinä joutuisi.  :-\
Member of a A(udi) & A(prilia) club

P.Alikka

Lainaus käyttäjältä: RSOCUstin - 19.04.12 - klo:12:22
Se valkonen sedani ois kyl niin sika makee. Pitäis laittaa nuo Briot tuonne Golf loosteriin ajaa Metro-autoon ja käydä tyypittään tilat ja mahtuvuus. Että tietäis missä mennään. Ocuun kun sopii purkamatta ja uskon että Superb samalla lailla menee vaik sedani. Ocussa sopii kansikin päälle.
Näin ulkomuistista mitä tuota Suberb sedanin loosteria on ihmetelly, niin hitusen Ocua isompi se taitaa olla? Eli eiköhän ne mene "heittämällä"  ;D Niin ja onhan se suberbin kontti tarvittaessa ihan samanlainen kuin Ocun kun se takakontti aukeaa sieltä ikkunan ylärajasta jos haluaa.
Ajossa I: Seat Leon ST FR 1,8 TSI DSG
Harrasteena: Nahkea Opel
Ex-VAG Skoda Octavia 2,0 TDI+DSG

RSOCUstin

Lainaus käyttäjältä: P.Alikka - 19.04.12 - klo:12:30
Näin ulkomuistista mitä tuota Suberb sedanin loosteria on ihmetelly, niin hitusen Ocua isompi se taitaa olla? Eli eiköhän ne mene "heittämällä"  ;D Niin ja onhan se suberbin kontti tarvittaessa ihan samanlainen kuin Ocun kun se takakontti aukeaa sieltä ikkunan ylärajasta jos haluaa.

Se loosteri on sen "hitusen" isompi, sen tiedän. Syvyyttä siinä piisaa ainakin. Korkeutta pohjasta siihen suojaan ajattelin ennenkin, kuvissa näyttää matalammalta kuin Ocu. Ocuun meni Briot pituus suunnassa toiseen laitaan kiinni. Sitten toiselle puolelle Libanonin armeijan IIBBO kassi pohjalle pitkittäin ja päälle muita kasseja ja hyvin sopi. Ocun kontti on kyllä tilaihme :)

VAG!

Farkuissa Superbin tavaratila taitaa olla hiukan kapeampi kuin Ocun. En ole mitannut, mutta ihan näin fiilispohjalta. Pituutta taitaa olla taas enemmän.

Korkeuteen vaikuttaa paljon välipohja. Molempiin sen saa ja Superbissa se on ainakin Elegancessa vakiona.

P.Alikka

Lainaus käyttäjältä: RSOCUstin - 19.04.12 - klo:12:38
Se loosteri on sen "hitusen" isompi, sen tiedän. Syvyyttä siinä piisaa ainakin. Korkeutta pohjasta siihen suojaan ajattelin ennenkin, kuvissa näyttää matalammalta kuin Ocu. Ocuun meni Briot pituus suunnassa toiseen laitaan kiinni. Sitten toiselle puolelle Libanonin armeijan IIBBO kassi pohjalle pitkittäin ja päälle muita kasseja ja hyvin sopi. Ocun kontti on kyllä tilaihme :)

Ok, meillä Emmaljungat ei ole niinkään korkeudesta nuukia, mutta noita hyökkäysvaunuja on kyllä joka lähtöön! Mutta Ocun kontti on kyllä poskettoman tilava, monta kertaa oli meilläkin semmoinen fiilis, että nyt ei kyllä tavarat mahdu, mutta niin vaan sinne aina tavarat upposi...
Ajossa I: Seat Leon ST FR 1,8 TSI DSG
Harrasteena: Nahkea Opel
Ex-VAG Skoda Octavia 2,0 TDI+DSG

Nipademu

Lainaus käyttäjältä: P.Alikka - 19.04.12 - klo:12:52
Ok, meillä Emmaljungat ei ole niinkään korkeudesta nuukia, mutta noita hyökkäysvaunuja on kyllä joka lähtöön! Mutta Ocun kontti on kyllä poskettoman tilava, monta kertaa oli meilläkin semmoinen fiilis, että nyt ei kyllä tavarat mahdu, mutta niin vaan sinne aina tavarat upposi...

Kyllähän ne Ocunkin tilat riittää. lähes kaikkeen. Siksipä tässä onkin yhtenä vaihtoehtona se alkuperäinen suunnitelma, että odotetaan seuraavan mallin Ocu ja vaihdetaan autoa vasta siihen.
Ex Vag: A3 Tdi Q -10, Seat FR -07, Scout Tdi -07, Passat Tdi -00

duke7

Lainaus käyttäjältä: Nipademu - 18.04.12 - klo:20:59
Tuli tänään käytyä kokeilemassa A4 105kw Tdi Quattroa... Ei kyllä ollut meikäläisen auto. Jotenkin tuntui Skodan jälkeen puhdittomalta ja ahtaalta. Mutta hiljainen se kyllä oli :P Voi siis A4:n unohtaa listalta ja seuraavaksi pitäisi päästä kokeileen Superb:tä ja ehkä A6:sta...
Kai se A4 on puhditon kun vertaat vakiota viritettyyn.. Eiköhän tuohonkin saa samat tehot kuin nykyiseen Scouttiisi. No, ahtaus toki jää.
Oletko katsellut konsernin ulkopuolelta muita kuin Volvoa? Subarulta voisi löytyä joku sopiva neliveto kunnon maavaralla.

Nipademu

Lainaus käyttäjältä: duke7 - 19.04.12 - klo:14:35
Kai se A4 on puhditon kun vertaat vakiota viritettyyn.. Eiköhän tuohonkin saa samat tehot kuin nykyiseen Scouttiisi. No, ahtaus toki jää.
Oletko katsellut konsernin ulkopuolelta muita kuin Volvoa? Subarulta voisi löytyä joku sopiva neliveto kunnon maavaralla.

On tullut melkein kaikkia mahdollisia silmäiltyä... Asenne ei vaan vielä taivu noiden Jaappanilaisten leiriin, eikä varsinkaan paikallisen jälleenmyyjän tuotteisiin.
Ex Vag: A3 Tdi Q -10, Seat FR -07, Scout Tdi -07, Passat Tdi -00

RSOCUstin

#358
Tuossa just vertailin B7 A4 Avant vs. OCU Combi vs. Superb sedan/combi tavaratiloja ihan numeerisella pohjalla tulos olis
442L vs. 605L vs. 595L/633L.

Näyttäis olevan niin että Audin tavaratila on matalampi, ei nostokynnystä ja lyhyempi. OCU syvempi ja pitempi kuin Audi, nostokynnystä on. Superb sedan samaa luokkaa OCUn kanssa ja kyynnystä on/Superb COMBI iso avara tila jonne sopii vaikka mitä. Tutkimus suoritettu riippumattomalla kuvien tutkimisella ja päättelemällä.

Voi olla että tuo Audi kokoluokka jää haaveeksi, jos perhe mahdollisesti joskus kasvaa niin on pieni. Tai sitten vain pistetään ne tavarat sopimaan sinne loosteriin  ;)

Nipademu

Lainaus käyttäjältä: RSOCUstin - 20.04.12 - klo:16:31
Tuossa just vertailin B7 A4 Avant vs. OCU Combi vs. Superb sedan/combi tavaratiloja ihan numeerisella pohjalla tulos olis
442L vs. 605L vs. 595L/633L.

Näyttäis olevan niin että Audin tavaratila on matalampi, ei nostokynnystä ja lyhyempi. OCU syvempi ja pitempi kuin Audi, nostokynnystä on. Superb sedan samaa luokkaa OCUn kanssa ja kyynystä on/Superb COMBI iso avara tila jonne sopii vaikka mitä. Tutkimus suoritettu riippumattomalla kuvien tutkimisella ja päättelemällä.

Voi olla että tuo Audi kokoluokka jää haaveeksi, jos perhe mahdollisesti joskus kasvaa niin on pieni. Tai sitten vain pistetään ne tavarat sopimaan sinne loosteriin  ;)


Kyllä se perhe sinne Audiinkin mahtuu, mutta ittellä tekee tiukkaa  ;D Kyllä se A4 on aika pitkälti yksinäisten bisnesmiesten ja käytettynä sinkku "geelitukkien" ajokki!! (Provo!)
Ex Vag: A3 Tdi Q -10, Seat FR -07, Scout Tdi -07, Passat Tdi -00

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy