Skoda Octavia facelift 2017

Aloittaja psxgamer, 27.10.16 - klo:12:17

« edellinen - seuraava »

BMF

#1410
Lainaus käyttäjältä: Ishvan - 24.09.17 - klo:14:12
Ainakin useammassa länsirannikon rengasliikkeessä.

EDIT: Hinnoissa tietty heittoa merkkien välillä. Otetaan nyt vaikka hyväksi esimerkiksi Goodyear Ultra Grip ICE Arctic 235/40 R18 95T. 1001 renkaissa karvan päälle 880e. Suomesta asennettuna ~850e + Goodyearin 100e hyvityskampanjasta vielä 100e pois. 750e ja rengas vanteella allelaitettuna.

Juu. Nuo halvemmat nettihinna perustuu osaltaan suureen tilausvolyymiin. Nuo 16 ja 17 rengaskoot on yleisimpiä joten tilaavat näitä isoja määriä. Tämän vuoksi parhaat aletkin saa näille "pikkurenkaille". Isomman erikoiskoon rengasta on aina riski hankkia suuria määriä kun voi olla ettei saada kaupaksi.

En jaksa uskoa että goodyearin ultragrip ice 2 kitkatengasta saisi mistää 640 eurolla 225/45 17 koossa. Hinnat pyörii 800 hujakoilla. Yhdestä liikkeestä jaksoin kysyä hintoja  ja sieltö olisi saanut 940 eurolla alle asennettuna nokian r2 kitkat... en ottanut  :D
Ajossa: Passat Variant 2.0TDI (EVO) DSG -20
-Octavia III Combi RS FL 2.0 TDI DSG -17
-Octavia III Combi 1.4 TSI DSG -13

Ishvan

Lainaus käyttäjältä: BMF - 24.09.17 - klo:14:42
Juu. Nuo halvemmat nettihinna perustuu osaltaan suureen tilausvolyymiin. Nuo 16 ja 17 rengaskoot on yleisimpiä joten tilaavat näitä isoja määriä. Tämän vuoksi parhaat aletkin saa näille "pikkurenkaille". Isomman erikoiskoon rengasta on aina riski hankkia suuria määriä kun voi olla ettei saada kaupaksi.

Osittain totta. Toinen esimerkki. 205/55R16, joka taitaa olla yksi suosituimmista talvirenkaista. Renkaana Continental IceContact 2 205/55 R16 94T XL. Rengasonline 568e. Suomesta 558e ilman tinkausta suoraan nettihintana.
MY -17 Volvo S60 D4AWD R-Design "Polestar 220hp/440nm" + Renault Clio 0.9Tce GTLine
ex.Volvo V60 D4A Ocean Race
ex.Volvo V60 D5 R-Design "Polestar"
ex.Volvo V60 D5A Summum

Ishvan

#1412
Lainaus käyttäjältä: BMF - 24.09.17 - klo:14:42
Juu. Nuo halvemmat nettihinna perustuu osaltaan suureen tilausvolyymiin. Nuo 16 ja 17 rengaskoot on yleisimpiä joten tilaavat näitä isoja määriä. Tämän vuoksi parhaat aletkin saa näille "pikkurenkaille". Isomman erikoiskoon rengasta on aina riski hankkia suuria määriä kun voi olla ettei saada kaupaksi.

En jaksa uskoa että goodyearin ultragrip ice 2 kitkatengasta saisi mistää 640 eurolla 225/45 17 koossa. Hinnat pyörii 800 hujakoilla. Yhdestä liikkeestä jaksoin kysyä hintoja  ja sieltö olisi saanut 940 eurolla alle asennettuna nokian r2 kitkat... en ottanut  :D

Ilman tinkausta rengastöineen näyttäisi ihan netissä olevan tasan 700e renkaasi.

http://kktakala.com/kitkarenkaat/kitkarenkaat-henkiloauto/kitkarenkaat-17-tuumaa

EDIT: Tuollakin se hinta aina parikymppiä vielä laskee kun tinkaa inan.
MY -17 Volvo S60 D4AWD R-Design "Polestar 220hp/440nm" + Renault Clio 0.9Tce GTLine
ex.Volvo V60 D4A Ocean Race
ex.Volvo V60 D5 R-Design "Polestar"
ex.Volvo V60 D5A Summum

BMF

Lainaus käyttäjältä: Ishvan - 24.09.17 - klo:14:56
Ilman tinkausta rengastöineen näyttäisi ihan netissä olevan tasan 700e renkaasi.

http://kktakala.com/kitkarenkaat/kitkarenkaat-henkiloauto/kitkarenkaat-17-tuumaa

EDIT: Tuollakin se hinta aina parikymppiä vielä laskee kun tinkaa inan.

Aika edullinen paikka. Taitaa Kymenlaaksossa olla riistohinnat noihin hintoihin verrattuna. Vähän turhan kaukana vaan.
Ajossa: Passat Variant 2.0TDI (EVO) DSG -20
-Octavia III Combi RS FL 2.0 TDI DSG -17
-Octavia III Combi 1.4 TSI DSG -13

Dissection

Lainaus käyttäjältä: Ritzenhoff - 24.09.17 - klo:08:55
Jos ois 60kâ,¬ massia ja se pitäis uuteen vaggineeseen käyttää, niin ehkä se ois sitten uusi A5 Sportback. Tai ehkä uusi Q5. En vain vielä täysin ole näihin SUVeihin lämmennyt. Meillä pari lastenvaunuikäistä muksua, joten A5 Sportback on siinä ja siinä takakonttinsa kanssa. Vähän vanhemmilla muksuilla tuo olisi täydellinen, kun kärryistä pääsisi eroon.. On tuo S3 sedankin ihan hieno nyt kun vilkaisin ja menee tuohon hintaluokkaan. Tilat ei vaan riitä. Järkevin olisi varmaankin joku Superb Sportline 280 TSI kaikilla lisävarusteilla itselle,  jos tosiaan se 60kâ,¬ pitäisi käyttää. Ja se on kyllä hemmetin hieno. Tähän 30kâ,¬ hintaluokkaan itselle tämä oma madallettu ja 400â,¬ muihin pikkutuninkeihin laitettu Ocu on ylivertainen. Olen ollut enemmän kuin tyytyväinen Golf 7 jälkeen. Sen voin jo nyt sanoa etten ainakaa Volkkariin enää koskaan palaa.
Ok,itse vaihdan ennen joulua autoa ja se on joko Golf ,Ocu tai Leon farkku..Tänään olin Sipoonkorven patikoimassa ja siellä oli parkkihalli monta Ocun farkkua eri väreissä : Valkonen,sininen,ruskea,harmaa,Punanen ja musta. Jos noista pitäs valita niin kyllä se valkoinen olisi.

Dissection

Muuten,mitä kauheaa siinä 7 Golfissa on mielestäsi vs Ocu? Itse kummankin omistaneena pidän Golfia pykälää parempana kaikessa....

seatts


Sähköinen takaluukku puuttuu  ;D ::)
Korrek pro käsittelyt

VW Passat variant 2.0 tdi 4motion -21
Peugeot E-2008 -23

Dissection

OMG,maailman pahin ongelma,ensimmäisen maailman siis ;) ;);)

Ishvan

Lainaus käyttäjältä: seatts - 24.09.17 - klo:20:17
Sähköinen takaluukku puuttuu  ;D ::)

Sähköinen luukku oli POP joskus kymmenen vuotta sitten. Enää en itsekään koe sitä tarvitsevani  :D.
MY -17 Volvo S60 D4AWD R-Design "Polestar 220hp/440nm" + Renault Clio 0.9Tce GTLine
ex.Volvo V60 D4A Ocean Race
ex.Volvo V60 D5 R-Design "Polestar"
ex.Volvo V60 D5A Summum

Ritzenhoff

Lainaus käyttäjältä: Dissection - 24.09.17 - klo:19:23
Muuten,mitä kauheaa siinä 7 Golfissa on mielestäsi vs Ocu? Itse kummankin omistaneena pidän Golfia pykälää parempana kaikessa....

Ei siinä Golfissa mitään kauheaa ole. Se on ehkä liian konservatiivisen ja turvallisen näköinen. Ei herätä mitään fiilistä myötä tai vastaan. Ehkä se on Golfin tarkoituskin. Itse diggaan uuden facelift Ocun ulkonäöstä ja valoista. On persoonallisen näköinen. En myöskään maksaisi muutamaa tonnia extraa Golfista siitä, että saisin sisältä materiaaleiltaan samanlaatuisen auton, mutta muuten pienemmän. En keksi mitään negaa nykyisestä Ocustani. Mikään ei nitise tai natise. Peruutuskamera, takaluukun ja ovien sähköinen avaus, ACC jne kaikki toimivat kuin unelma. Koeajoin myös Leon Faceliftin alkuvuonna ja Golfin jälkeen sisätilojen laatu tuntui vitsiltä. Ocuun kun astui niin tuli wow fiilis täysin puskista mitä en tosiaankaan Oculta odottanut. Mulla on vaalea Style kangassisustus ja faijani sanoi autossa istuessaan, että tuntuu kuin olisi Rollsissa. Sillä on itsellään uusi Audi Q3.
Octavia III Combi 1.4 Style DSG facelift ajossa

Ritzenhoff

Sähköinen takaluukku o yks parhaista asioista universumissa.
Octavia III Combi 1.4 Style DSG facelift ajossa

ropellihattu

Edelliset: Golf Variant VI 1,6TDI -11 / Golf Variant V 1,9TDI -09 / Golf Variant IV 1,9TDI -04 / Opel Astra 1,6 -00 / Audi 80 1,8e -83 / BMW E21 1,5 -80

Ritzenhoff

Octavia III Combi 1.4 Style DSG facelift ajossa

ropellihattu

Mä jo aattelin, että onko mulla mennyt joku todella eksoottinen lisävaruste ohi silmien. 🤣

Mitä tulee tuohon että milloin sähköinen takaluukku oli pop, niin aivan sama. Omalla kohdalla tuo on välttämätön varuste ja sitä ei tosiaan kolffiin olis saanut, joten se oli yksi syy miksi en volkkariin päätynyt. Pienestä se on joskus kiinni...
Edelliset: Golf Variant VI 1,6TDI -11 / Golf Variant V 1,9TDI -09 / Golf Variant IV 1,9TDI -04 / Opel Astra 1,6 -00 / Audi 80 1,8e -83 / BMW E21 1,5 -80

Ishvan

Lainaus käyttäjältä: BMF - 24.09.17 - klo:16:13
Aika edullinen paikka. Taitaa Kymenlaaksossa olla riistohinnat noihin hintoihin verrattuna. Vähän turhan kaukana vaan.

Monasti samaa ihmetellyt kun hintoja vertaillut suomen sisällä. Puhutaan todella isoista eroista. Pääkaupunkiseutu ympäristöineen tuntuu olevan aika riistopaikka. No, onneksi täällä on halpaa  :P. Kuten totesin, rengashinnoilla joita täälläpäin harrastetaan, on aivan turha lähteä ulkomailta enään tilailemaan.
MY -17 Volvo S60 D4AWD R-Design "Polestar 220hp/440nm" + Renault Clio 0.9Tce GTLine
ex.Volvo V60 D4A Ocean Race
ex.Volvo V60 D5 R-Design "Polestar"
ex.Volvo V60 D5A Summum

Dissection

Lainaus käyttäjältä: ropellihattu - 24.09.17 - klo:20:51
Mä jo aattelin, että onko mulla mennyt joku todella eksoottinen lisävaruste ohi silmien. 🤣

Mitä tulee tuohon että milloin sähköinen takaluukku oli pop, niin aivan sama. Omalla kohdalla tuo on välttämätön varuste ja sitä ei tosiaan kolffiin olis saanut, joten se oli yksi syy miksi en volkkariin päätynyt. Pienestä se on joskus kiinni...

On se näköjään pienestä juu ;) Kiitos muuten tästä,tiesin että Ocuun saa sähköisen takaluukun mutten osannut ajatella että ettei sitä saisi Golfiin. No anyway mulla Golf seiskan interiööri varsinkin highlinessä alcantarapenkeillä saa aikaan "wow" efektin jos sellaista nyt voi edes saada heh. Eli se jotenkin menee kyllä Ocun interöörin edelle vaikka ulkonäkö on konservatiivinen.

OctyRO

Ai jollai uus fl ocu saa wau efektin? Itse paljon pre fl ocua ajaneena Olin vaan että "ai tää oli tässä" ja tästäkö pitäis sitten 40k maksaa? Uudet valot oli kivat. Mutta muuten tuli vähän kusetettu fiilis. Aika halpa sisusta sinänsä, oletin et vähän olis parantunut.  Jos vaikka ajelee jollai mk2 fl niin ei todellakaan oo mitään syytä vaihtaa uuteen.  Samaa paskaa vähän eri kuoreissa. Eipä ainakaan harmita ettei oo se uusin alla.  Skoda on periaatteessa jo samaa kastia ku anjovis. Mutta ainakin omassa o kivaa et koodamalla saa lisää irti autosta.  Ja hyvin ne kestää lastutusta.

mabe

Lainaus käyttäjältä: OctyRO - 25.09.17 - klo:00:27
Ai jollai uus fl ocu saa wau efektin? Itse paljon pre fl ocua ajaneena Olin vaan että "ai tää oli tässä" ja tästäkö pitäis sitten 40k maksaa? Uudet valot oli kivat. Mutta muuten tuli vähän kusetettu fiilis. Aika halpa sisusta sinänsä, oletin et vähän olis parantunut.  Jos vaikka ajelee jollai mk2 fl niin ei todellakaan oo mitään syytä vaihtaa uuteen.  Samaa paskaa vähän eri kuoreissa. Eipä ainakaan harmita ettei oo se uusin alla.  Skoda on periaatteessa jo samaa kastia ku anjovis. Mutta ainakin omassa o kivaa et koodamalla saa lisää irti autosta.  Ja hyvin ne kestää lastutusta.

On tuossa aika kivasti tapahtunut välillä Ocu2 FL -> Ocu3 FL. Asiaa hämärtää toki pieni varustetason parannus myös mutta kuitenkin.

1.2 TSI Experience Combi (Elegance + jotain härpätintä esim premiumbluetooth jne)
- Kaikki pelasi koko pitoajan.
- Pitkät oli kelvottomat, kääntyvät lyhyet ihan kivat, lisäpitkillä paikattiin
- Melua oli alkuun, konttia eristämällä väheni hiukan
- Normivakkari ja manuaali hoiti homman ja stressin ajosta vähemmäksi
- Valokytkin asui aina auto-asennossa ja siihen ei tarvinnut kiinnittää huomiota
- Perusmankka Swing FL mallin mukaisesti pelasi kelvollisesti, BT jumitti joskus harvoin, auton buutti ja taas pelaa. Ehkä 10 kertaa 130k aikana.

1.0 TSI DSG Style (+ dynamic, pohjamuovit, sporttialusta, 17" kumit)
- Ei ongelmia toistaiseksi
- Pitkät edelleen kelvottomat, ConD vinkein koodatulla lähdöllä ja lisävaloilla selvästi paremmat kuin edellisessä
- Melutaso putosi Audiluokkaan kun alle pyöräytti CrossClimatet koossa 225/45R17
- ACC ja DSG tuntuu jo kuin auto ajaisi itsekseen. Turvavälit pidentyneet, ajo rauhoittunut, jonossa liikkumisesta kadonnut entinen ärsytys.
- Valoautomatiikka pelaa kuten ennenkin, kaukovaloassarista kaksijakoisia kokemuksia yhden hämäräkokeen perusteella. Vaihtaa päälle ja pois kyllä, mutta ei meinaa suostua kytkeytymään jos taivaanrannassa vielä kajastaa. Ei täydellinen
- Bolero + Android Auto käytössä aina. Melko luksusta tommonen kosketusnäyttö ja härpäkkeet. Vanhassa kiinni ollut navi lähtee kojetaulusta kunhan Waze tukee nopeusnäyttöä, tulossa kuulemma joskus.
- Rattilämmitys on kuningas
- Webaston normikake on huonompi kuin edellisen T100 jälkiasenteinen 5kW padan ohjaus. Pärjännee kuitenkin joten ei jaksa lähteä remuc-asennukseen.

Se on myönnettävä että Ocu 2 prefl on todella vanhan ja ankean näköinen, 2 FL jo modernin oloinen eikä pahasti häviä sisustaltaan uudemmalleen. Navilla tai bolerolla jo oikein komea.
Molemmat pelaa perusautona ja kuljettaa paikasta toiseen. Vanhaan kun viritteli ledit sisään, ledit peilivaloihin, jalkatilavalot ledeillä, konttivalot ledeillä jne niin alkoi olla modernin oloinen kapine. Uudessa piti sama ledivalojen vaihto tehdä sisälle taas. Sentään jalkatilavalot oli tehtaalta, vanhassa joutui veistämään muoveja että sai paikalleen ja koodaamaankin pääsi.

VAGinalla

Lainaus käyttäjältä: Dissection - 24.09.17 - klo:19:23
Muuten,mitä kauheaa siinä 7 Golfissa on mielestäsi vs Ocu? Itse kummankin omistaneena pidän Golfia pykälää parempana kaikessa....

Kävin pohdintaa Golfin ja Ocun välillä, ja jäkimmäiseen päädyin. Isona syynä Ocun selkeästi isommat takatilat. Lapset nyt tottuneet Superbiin ja Golf tuntui todella pieneltä esim. jalkatiloiltaan. Toinen iso asia on farkku Golfin ulkonäkö erityisesti takaosastaan, ei vaan istu mun silmään sitten millään :) Tekniikka on samaa, materiaalit Ocussa aivan samaa tasoa mun mielestä, ehkä muutamia nyansseja lukuunottamatta.

OctyRO

Lainaus käyttäjältä: mabe - 25.09.17 - klo:07:39
zip
Kiitos asiallisesta vastauksesta =)
Vähän sama itsekkin mietin, ehkä se oon minä vaan, joka ostaessa uutta, sitten haluaakin kaiken uusiksi ja paljon paremmin. Sama vikaa noissa bemarin sisustoissa on, mallimerkintä vaihtuu, mutta sisusta pysyy aika samana, ihan pieniä muutoksia. Facelifteistä puhumattakaan.
Lähinna sanoisin jokseenkin näin: Mk3 ja mk3fl välillä on hyvin vähän parannuksia. mk2fl ja mk3fl huomaat jo parannukset, mutta ne ei ole sellaisia, että tulisi sellainen fiilis, että "pakko saada toi uusin". Toki moottoripuolella asiat paranee ja vaihteistoja viilataan kokoajan paremmiksi. Ulkonäkö ei ole kauheasti muuttunut. Mutta siis itsekkin 4x4 faceliftiä ajaneena voin todeta, että ei toi skoda todellakaan mikään huono vaihtoehto autoksi ole. Mutta itse ehkä mk2fl/mk3 omistaneena, odottaisin sitä uutta mallia.

Seva

Lainaus käyttäjältä: VAGinalla - 25.09.17 - klo:08:05
Kävin pohdintaa Golfin ja Ocun välillä, ja jäkimmäiseen päädyin. Isona syynä Ocun selkeästi isommat takatilat. Lapset nyt tottuneet Superbiin ja Golf tuntui todella pieneltä esim. jalkatiloiltaan. Toinen iso asia on farkku Golfin ulkonäkö erityisesti takaosastaan, ei vaan istu mun silmään sitten millään :) Tekniikka on samaa, materiaalit Ocussa aivan samaa tasoa mun mielestä, ehkä muutamia nyansseja lukuunottamatta.

Kolmen VW:n ja yhden Skodan ja yhteensä noin 400 000 km kokemuksella sanoisin, että jos rinnakkain laitetaan VW ja Skoda samalla moottorilla ja samalla varustuksella, en maksaisi VW:stä yhtään euroa enempää. Muutama vuosi sitten olin vielä eri mieltä.

Mutta jos vertailussa olisi Skoda ja Seat (Octavia ja Leon), en osaa sanoa, koska mitään omia kokemuksia Seatista ei ole.
Passat B8 Variant 1.5 TSI DSG Highline EX: Passat B8 Variant 1.4 TSI DSG Comfortline, Octavia III Combi 1.4 TSI Elegance -13, Passat 3C Variant 1.8 TSI Comfortline -08

BMF

Golf ja leon eivät kokonsa vuoksi ole ollut minulle vaihtoehtoina lainkaan,joten tämän vuoksi valinta oli näiden kesken itselleni helppo tehdä.

Ulkonäkö on kaikissa "ralliversioina" ok
Ajossa: Passat Variant 2.0TDI (EVO) DSG -20
-Octavia III Combi RS FL 2.0 TDI DSG -17
-Octavia III Combi 1.4 TSI DSG -13

Dissection

No joo,onhan se ok. Mites muuten ne tunnelmallista jotka tuli nyt tähän faceliftiin? Sijoittuuko ne oviin vai kattoon vai molempiin? Leon frssä olis hienohkot ledinauhat ovissa ainakin..sisävalaistus punaisen ja valkoisen valon sekoitus.

reverence

Octavian yksiosaiset takavalot on kyllä niin rumat että jo sillä perusteella ostaisin Superbin tai Leonin.
Ei muuten auta yhtään vaikkei niitä valoja edes näe kuskinpenkiltä :)
ex. 1.9TDI96kw / 2.0TDI103kw /2.0TDI103kw / 1.2TSI77kw / 1.4TSI132kw / 1.2TSI77kw / 1.4TSI90kw / 1.2TSI77kw / 1.4TSI103kw / 1.4TSI103kw / 1.4TSI92kw / 1.0TSI85kw /1.4TSI110kw / 1.4TSI110kw / 1.5TSI / 1.5TSI / 1.8TFSI / 2.0TDI110KW / 1.2TSI77KW

ropellihattu

En nyt lähtis ihan tolle "ruma" -linjalle, mutta pitää myöntää, että olis toi takapääkin kaivannut assliftin... Sanotaanko, että on se aika mitäänsanomattoman näköinen.
Edelliset: Golf Variant VI 1,6TDI -11 / Golf Variant V 1,9TDI -09 / Golf Variant IV 1,9TDI -04 / Opel Astra 1,6 -00 / Audi 80 1,8e -83 / BMW E21 1,5 -80

Dissection

Joo,kävin vielä kattomassa ja istumassa miltä uuden Ocun sisusta näyttää..eh..ainakin se harmaa kiiltävä muovi siinä vaihdekepin ympärillä on kamala eikä se mustanakaan mikään ihqu ole. Sattumalta vaihtamiseksi oli Golf highline...veikkaan että suurin osa ottaisi mielummin sen kun Golfin jos saisi samaan rahaan. Eikä se nyt niin paljon pienempi ole takaakaan yms...

reverence

Lainaus käyttäjältä: ropellihattu - 25.09.17 - klo:17:27
En nyt lähtis ihan tolle "ruma" -linjalle, mutta pitää myöntää, että olis toi takapääkin kaivannut assliftin... Sanotaanko, että on se aika mitäänsanomattoman näköinen.

Okei, sovitaan ettei ole ruma. Se on aika vaatimaton. Sen sijaan Octavia HB-n puoleen ikkunaan jäävä kromilista on jo susiruma.
ex. 1.9TDI96kw / 2.0TDI103kw /2.0TDI103kw / 1.2TSI77kw / 1.4TSI132kw / 1.2TSI77kw / 1.4TSI90kw / 1.2TSI77kw / 1.4TSI103kw / 1.4TSI103kw / 1.4TSI92kw / 1.0TSI85kw /1.4TSI110kw / 1.4TSI110kw / 1.5TSI / 1.5TSI / 1.8TFSI / 2.0TDI110KW / 1.2TSI77KW

Dissection

Niin on muuten uuden Astran farkun se kromilista tosi ruma ja todella mitäänsanomaton muutenkin koko auto,mulle tulee mieleen ruumisauto.
Tänään kun kattelin edessä ajavaa Ocua ja anelkkufarkkua rinnakkain niin paljastuu heti miksi Audi näyttää paremmalta : se on matalampi ja leveämpi kuin Ocu,Skoda on siihen verrattuna liian kapea ja korkea.

ropellihattu

Juu. Se tossa faceliftissä meni mun mielestä pieleen, jos näin voi sanoa, että keulasta tuli liian korkean näköinen.
Edelliset: Golf Variant VI 1,6TDI -11 / Golf Variant V 1,9TDI -09 / Golf Variant IV 1,9TDI -04 / Opel Astra 1,6 -00 / Audi 80 1,8e -83 / BMW E21 1,5 -80

Elukka-

Lainaus käyttäjältä: Dissection - 24.09.17 - klo:22:38
On se näköjään pienestä juu ;) Kiitos muuten tästä,tiesin että Ocuun saa sähköisen takaluukun mutten osannut ajatella että ettei sitä saisi Golfiin. No anyway mulla Golf seiskan interiööri varsinkin highlinessä alcantarapenkeillä saa aikaan "wow" efektin jos sellaista nyt voi edes saada heh. Eli se jotenkin menee kyllä Ocun interöörin edelle vaikka ulkonäkö on konservatiivinen.

L&K interööri nahka/alcantara penkeillä on mielestäni wow, vaikkei tälläkään ilopissi vielä pirskahtele. Ihan kiva olis nähdä se golfin interööri, kun noin rankasti yleistäen edelle menee.
MY18 Combi 1.8tsi L&K

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy