Audi A4 B8 chat

Aloittaja Flat, 08.01.10 - klo:19:19

« edellinen - seuraava »

rob-s

LainaaTarjous oli taas aivan käsittämättömän hyvä..vajaat 9 % nykyisen pirssini arvo tippunut vuoden ja n. 37tkm. aikana.
Tulossa siis huhtikuussa...

Onko tuo arvonalennus ohjehinnasta, maksetusta kokonaishinnasta vai maksetusta autosta ilman lisävarusteita?
Nykyiset: Audi R8 4.2 V8 ja Audi A5 B9 2.0TFSI quattro
Ex: Audi A4 B8.5 2.0TFSI quattro
Ex: Porsche 981 Boxster
Ex: Porsche Cayman S
Ex: Audi RS4 4.2FSI V8 B7 sedan
Ex: BMW 328i TwinPower Turbo Sport F30 Sedan /
Ex: Audi A5 2.0TFSI quattro cabriolet s-tronic  /
Ex: A5 3.0TDI quattro coupe s-line

1.8 "APR" Q

LainaaOnko tuo arvonalennus ohjehinnasta, maksetusta kokonaishinnasta vai maksetusta autosta ilman lisävarusteita?
Hinta on laskettu pelkästä auton hinnasta...jos otan nuo mun vähäiset lisävarusteet ja toimituskulut mukaan,arvonalennus aika tarkka 10%..
ex-vagit: Skoda Fabia 1.4 16V,Skoda Octavia 1.6,Skoda Superb 1.8 Turbo,Skoda Octavia 2.0 TDI DSG,Audi Avant 2.0 TDI Multitronic (B7),Audi sedan 2.0 TDI Multitronic (B8), Audi Avant 1.8 TFSI (B8), Audi A4 Sedan 1.8 TFSI Quattro...Audi A4 1.8 TFSI "facelift" quattro...nykyinen A3 2.0 TDI Quattro

Markku J

Laskitko erotuksen uuden auton nettohinnasta huomioiden alennus, jonka ilman vaihtoautoa saisit ? Tuollainen -10% arvonalenemana ei oikein kuulosta bisnekseltä jälleenmyyjälle, kun vanhasta autostasikin haluavat katetta sen myydessään. Ja kuka maksaisi siitä enemmän kuin uuden netto -10% ?

VAG!

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 19.01.12 - klo:11:09
Laskitko erotuksen uuden auton nettohinnasta huomioiden alennus, jonka ilman vaihtoautoa saisit ?

Tiedä sitten kuinka isoja alennuksia näistä Alpine Pro -paketeista saisi. Perinteisestihän nämä helmikuun hinnat ovat olleet aika tiukkoja hintoja.

Ja hyvä paketti on APR:lle tulossa. Meneekö uusi tulokaskin heti "säädettäväksi"?

Ktk

Nyt quattrokuun tarjous on varustepakettina hinnastossa. Perusauto on ihan normaalilla Business-hinnastolla ja samalla alevaralla.

VAG!

Lainaus käyttäjältä: Mrk - 19.01.12 - klo:11:14
Perusauto on ihan normaalilla Business-hinnastolla ja samalla alevaralla.

Ok, nyt kun asiaa muistelee, niin taisitkin siitä jo jossain mainita.

Ktk

Aikaisemmin on tosiaan ollut ihan kokonainen Alpine Pro tjsp hinnastossa jossa varusteet on leivottu jo lähtökohtaisesti auton hintaan ja hinnoittelurakenne ollut erilainen.

clima

Lainaus käyttäjältä: Flat - 19.01.12 - klo:09:43
Ja  kun on nännyt ASS elementit, niin eipä se ole ihme mitä sieltä kuuluu....Tun ASS ostaminen helpotta vaan niin paljon jatkovirittelyä kun on piuhat joka paikakn valmiiksi vedettyänä. Ja vahvari kanssa ( jos se kelpaa)

Eli jos ASS haluaa parantaa niin kaiuttimien vaihto auttaisi jo hyvin?
Minkäs kokoisia kajareita koloihin menee heittämällä? (yritin katsoa tuosta kattavasta flataudista ja autosi speksekstä mutten oikein löytänyt)

AP

Lainaus käyttäjältä: 1.8 "APR" Q - 19.01.12 - klo:09:20
Tulossa siis huhtikuussa...
Audi A4 2.0 TDI 130 kw sedan quattro Alpine pro
-ASS
-metalliväri (päättämättä,vielä mikä)
-Todennäköisesti S-line alusta.

Onnittelut! Vaihtelu virkistää!

Otitko tuohon siis ASS:n erillisenä varusteena, etkä siis Comfort pakettia? Apaut 500â,¬ verottomalla lisähinnalla saisi mm. sisävalopaketin, AMI:n, kaukovaloassistentin, automaattisen sisäpeilin ja rengaspaineen tarkkailun..) Mä lisäisin tuon vielä..
A4 2.0TdiQ avant 2018

Flat

LainaaMinkäs kokoisia kajareita koloihin menee heittämällä?

Midbassot :Etuoviin 8" elementti ja takaoviin 6,5" elementit
Diskantit :kojelauta max 1,5", takaovet max 1"
keskiäänet kojelauta 2,5"
Subbarin vaihto toiseen (samalle paikalle) voi olla hankalaa.

LainaaEli jos ASS haluaa parantaa niin kaiuttimien vaihto auttaisi jo hyvin?
Varmasti jo pelkästään ovien kajarit ja diskantit vaihtamalla laadukkaisiin erillissarjoihin.

rob-s

LainaaSubbarin vaihto toiseen (samalle paikalle) voi olla hankalaa.

Heittämällä ei mene mikään mutta 10" sinne mahtuu. Free air elementteja on aika vähän tarjolla nykyään. Itse asensin edelliseen Infinity Beta 10 vaikka se ei varsinaisesti ole free air käyttöön suunniteltu, niin parannnus oli huomattava! (sitä ajoi Focal monovahvistin)

clima

Arvasin että vastaukset tulee kuin apteekin hyllyltä, kiitokset Flat ja rob-s!
Pistetään mietintään.

1.8 "APR" Q

LainaaLaskitko erotuksen uuden auton nettohinnasta huomioiden alennus, jonka ilman vaihtoautoa saisit ? Tuollainen -10% arvonalenemana ei oikein kuulosta bisnekseltä jälleenmyyjälle, kun vanhasta autostasikin haluavat katetta sen myydessään. Ja kuka maksaisi siitä enemmän kuin uuden netto -10% ?
Lasken aina erotuksen siitä mitä itse autosta vuosi sitten maksoin ja mitä nyt sain vaihdossa.
En jaksa kikkailla alennusten kanssa. Itse myymällä en saisi tuosta yhtään enempää. Sain tuohon vielä muutamat kylkiäiset,pakoputkenpäät,tankin täyteen ja rahoituksen pari prosenttia pienempään kuin normi.
Nämä mun pari viimeistä autokauppaa on ollut ihan "kohtuuhyviä"...vaikka vähn aina takkiin tulee,sille ei voi mitään.
Taitaa olla jo viides Audi samalta herralta ja kun olen diilannut sille muutaman muunkin asiakkaan,niin se saattaa näkyä tässä kaupassa.
LainaaOnnittelut! Vaihtelu virkistää!

Otitko tuohon siis ASS:n erillisenä varusteena, etkä siis Comfort pakettia? Apaut 500â,¬ verottomalla lisähinnalla saisi mm. sisävalopaketin, AMI:n, kaukovaloassistentin, automaattisen sisäpeilin ja rengaspaineen tarkkailun..) Mä lisäisin tuon vielä..
Pähkäilin tuon ja S-line alustan välillä...valitsin alustan.
Tuossa comfort-paketissa ei oikein olle mulle kuin tuo kaukovaloassistentti hyödyllinen,noi muut paketissa tulevat eivät ole mulle niinkään tarpeellisia.
Ja kun hinta ei saa karata,niin näillä mennään..
Väriä täytyy vielä pähkäillä..
ex-vagit: Skoda Fabia 1.4 16V,Skoda Octavia 1.6,Skoda Superb 1.8 Turbo,Skoda Octavia 2.0 TDI DSG,Audi Avant 2.0 TDI Multitronic (B7),Audi sedan 2.0 TDI Multitronic (B8), Audi Avant 1.8 TFSI (B8), Audi A4 Sedan 1.8 TFSI Quattro...Audi A4 1.8 TFSI "facelift" quattro...nykyinen A3 2.0 TDI Quattro

1.8 "APR" Q

Niin ja jossain vaiheessa autoon tulee todennäköisesti Harisen custom-softa tai APR:än ohjelma. Aluksi mennään vakiolla jonkin aikaa.
Tuo APR:än softa on toiminut 20tkm kuin junan vessa. Suosittelen sitä,jos haluaa kokeilla virittämistä.

JOHANNES

Miten kun olet vaihtaneet kaiuttimia, vakio systeemin ei ole tullut vastaan ongelmia vakiovahvistemen kanssa ?
Mulle sanottiin kun kyselin A6 C7, niin ei voi/kannata vaihtaa koska vakio vahvistin ei jaksa puskea uusia kaiuttimia.

Ainakin mun autoon kävi heittämällä DLS:n 10" open Air.
Ex A4 B7Avant 1,8T multi 2006, A4 B8 2,0TDI multi 2008, Nykyiset A6 C7 sedan 2,0TDI multi 2011, A1 SB 1,2 TFSI

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: 1.8 "APR" Q - 19.01.12 - klo:12:26
Niin ja jossain vaiheessa autoon tulee todennäköisesti Harisen custom-softa tai APR:än ohjelma. Aluksi mennään vakiolla jonkin aikaa.
Tuo APR:än softa on toiminut 20tkm kuin junan vessa. Suosittelen sitä,jos haluaa kokeilla virittämistä.
Eikun heti vaan kehiin lisää tehoa, koska kumminkin laitat myöhemmin!  ;D
Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic (2023), VW Golf GTE (2016). Ex: Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic Sedan (2015), VW Golf 1.4 TSI DSG (2009). Audi A4 2.0 TFSI Business (2010).

msvahn

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 19.01.12 - klo:15:36
Eikun heti vaan kehiin lisää tehoa, koska kumminkin laitat myöhemmin!  ;D

Autohan kannattaa softata jo ihan käytettävyyden nimissä.  :)  Itsekin aion viedä omani kevään aikana johdon nokkaan, josko sitten liikahtaisikin johonkin.
Tosin uutta ajelisin myös hetken ilman, että tietää sen toimivan.
Nykykalusto
4-pyöräset: 2x B8 A4 Avant 3.0TDIQ, 1x B8 A4 Avant 2.0TDI, LT35 2.5TDI
2-pyöräset: zx10r, gs1000g, gs850g, gs550e, xl600, yz250, gas gas 250, kx85

Jeenyus

Lainaus käyttäjältä: 1.8 "APR" Q - 19.01.12 - klo:12:26

Moro,

Mitenkäs Audilla suhtauduttiin tuohon nykyisessä autossasi olevaan APR:n softaan? Vai oletko vielä paljastanut asiaa?
Audi A4 1.8TFSI

Flat

LainaaMulle sanottiin kun kyselin A6 C7, niin ei voi/kannata vaihtaa koska vakio vahvistin ei jaksa puskea uusia kaiuttimia.

Hmmm, jos kovaa tykkää luukuttaa niin puhti lopuu kesken, ei epäilystäkään. Mutta kyllä normaalilla ja vähän kovempaakin puhti riittää varsin hyvin.

jnsFI

Auton odottelu alkaa oireilemaan pahasti. Tänään näin parit erikoiskilvet (mm. Bemarin kilvillä GAY-69) ja aloin miettimään erikoiskilpiä. Hieman olen niitä vieroksunut, mutta JNS-30 näyttäisi aika mukavalta. TON-1 tietysti kannattaa tätä. Nyt kiireesti uusi auto tänne niin loppuu moinen haihattelu. ;)
Audi S3 sedan quattro s tronic 2015
Ex Audi A4 sedan 2.0 TFSI business quattro s tronic 2012
Ex Audi A4 sedan 2.0 TFSI business multitronic 2009

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: jnsFI - 19.01.12 - klo:20:52
mutta JNS-30 näyttäisi aika mukavalta. TON-1 tietysti kannattaa tätä.

Noh, mikä mä olen tohon mitään sanomaan, joskus toi oma teko tuntuu maailman hoopoimmalta vedolta, tosinaan enempi kuin paikallaan.

Kuten enempi vähempi kaikki tämän nykymaailman 'kotkotukset'.  ;D

Mutta voipi olla että sitten 86 vuotiaana en enää tätä(kään) muista vaikka rahat olis kuinka loppu.

edit: Jos tuohon laattaan haluan hieman hakea sitä 'järkeä' niin hyvän auton alle sattuessa olenkin sillä sitten ajellut sen 8-10 v., täten vaikka 'dona' menisi jatkossa aina tuohon laatan siirtämiseen niin ei se paljoa tunnu, hieman eri ois Markulla .....  ;D
Member of a A(udi) & A(prilia) club

rob-s

LainaaAinakin mun autoon kävi heittämällä DLS:n 10" open Air

Tuo DLS on niitä harvoja Free Air elementteja. Kokeilin sitä silloin edellisessä A5:ssa paikallaan mutten tykännyt sen soundeista..saattoi olla viallinen elementti. Palautin sen liikkeeseen enkä ottanut toista tilalle.

Nudde

LainaaHinta on laskettu pelkästä auton hinnasta...jos otan nuo mun vähäiset lisävarusteet ja toimituskulut mukaan,arvonalennus aika tarkka 10%..

Tommoseen diiliin pitäisi päästä, se olisi noin 40.000 autosta vaan 4.000 vuodessa? Kuka pystyisi tähän???

1.8 "APR" Q

LainaaTommoseen diiliin pitäisi päästä, se olisi noin 40.000 autosta vaan 4.000 vuodessa? Kuka pystyisi tähän???
Ei muuta kuin kysymään Turusta...mun diili on jotakuinkin tuommoinen.
Niin ja auto menee vakiona vaihtoon.
Onko jollain väriehdotuksia?

AP

Lainaus käyttäjältä: 1.8 "APR" Q - 20.01.12 - klo:01:29
Ei muuta kuin kysymään Turusta...mun diili on jotakuinkin tuommoinen.
Niin ja auto menee vakiona vaihtoon.
Onko jollain väriehdotuksia?

Ehdottaisin Teak Brownia mutta en halua sen yleistyvän liikaa, joten suosittelen metallimustaa tai jotain tummaa harmaata ...  ;)
A4 2.0TdiQ avant 2018

Levjsa

Lainaus käyttäjältä: AP - 20.01.12 - klo:08:45
Ehdottaisin Teak Brownia mutta en halua sen yleistyvän liikaa, joten suosittelen metallimustaa tai jotain tummaa harmaata ...  ;)

No sitten minä ehdotan Teak Brownia, sillä olen vasta kerran sellaisen nähnyt ja siitä jäi niin hyvä maku ;D

1.8 "APR" Q

Tänään täytyis vahvistaa tilaukseen auton väri,mutta vaikeata on. Tuo Teak Brown on kyllä hieno väri,mutta värikartassa on muitakin ihan hyviä "harmaita" vaihtoehtoja..
Täytyy varmaan kysäistä,saanko miettiä vielä viikonlopun yli..

VAG!

Ruskea kannattaa käydä itse katsomassa ihan livenä ennen valintaa. Se kun jakaa kovasti mielipiteitä ja esitteiden värikartat ei anna oikein hyvää kuvaa sen sävyistä.

Mutta ymmärrän tuskasi, neloseen löytyy muutama muukin todella hieno väri. Esimerkiksi Laavanharmaa helmiäinen on omaan silmään todella hieno.

1.8 "APR" Q

Soittelin tuossa äsköin myyntipäällikölle ja juteltiin väreistä. Suositteli monsuuninharmaata ja sit on tullut uusi väri cuvee-hopea,se on nähtävillä liikkeessä. Meen maanantaina käymään liikkeessä ja pistetään homma pakettiin.

VAG!

Lainaus käyttäjältä: 1.8 "APR" Q - 20.01.12 - klo:13:15
Suositteli monsuuninharmaata

Itse en uskoisi kenenkään suosituksia, vaan omia silmiä. Jos asut pk-seudun lähellä, niin lauantaina vain pieni turnee paikallisissa liikkeissä, niin sieltähän se suosikkiväri helposti löytyy. Samoja värejähän käytetään ristiin Audin eri malleissa, joten aika monta ulkoväriä pystyy katsomaan parissa tunnissa.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy