Audi A4 B8 chat

Aloittaja Flat, 08.01.10 - klo:19:19

« edellinen - seuraava »

fleetwood

No se selittääkin jo jotain :)

Sisävalopaketti on ihan suositeltava, ei maksa kovin paljoa ja tuo sisustaan pientä ekstraa. Mutta vieläkin suositeltavampi on ne sporttipenkit. Jos ottaa huomioon tuon muun varustuksen, niin auto olisi kyllä jotenkin vajaa ilman niitä.
Passat GTE Variant

jnsFI

Nykyisessä on ihan peruspenkit ja hyvin on perberi niissä pysynyt. En ihan tiedä onko ne sporttijakkarat omasta mielestä rahanarvoiset.
Audi S3 sedan quattro s tronic 2015
Ex Audi A4 sedan 2.0 TFSI business quattro s tronic 2012
Ex Audi A4 sedan 2.0 TFSI business multitronic 2009

VAG!

Lainaus käyttäjältä: jnsFI - 13.12.11 - klo:14:48
En ihan tiedä onko ne sporttijakkarat omasta mielestä rahanarvoiset.

Mutta eiväthän ne maksa Sport-paketin yhteydessä käytännössä yhtään mitään? Perustuen siis siihen, että olet nyt tilaamassa urheilualustaa ja 3-puolaista monitoimiveiviä erillisinä lisukkeina. Paketin mukana tulisi myös hyvät OEM-vanteet talvirenkaille.

Pikaisesti katsoen alusta ja ratti on vajaan tonnin halvemmat kuin koko Sport-paketti.

K70

Täältä myös ääni sport-paketille. Ja jos Avant on kyseessä, niin valitsisin lisäksi takaluukun automaattisen avaus- ja sulkutoiminnon.

Wilburi

Ehdottomasti Sport-paketti. Jos ei muuta, niin ainakin helpottaa jälleen myyntiä. Aika moni sulkee sellaisen auton pois, jossa noita sport-penkkejä ei ole ja niitä ei kovin helposti itsekään viitsi vaihtaa.
Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic (2023), VW Golf GTE (2016). Ex: Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic Sedan (2015), VW Golf 1.4 TSI DSG (2009). Audi A4 2.0 TFSI Business (2010).

fleetwood

Tuo sähkötoiminen takaluukku on kyllä varsin hyödyllinen avanteissa juuri näillä keleillä, luukku on nytkin aivan kuran peitossa. Onneksi se kuitenkin avautuu varsin kevyesti sormenpäillä ja suljettaessa ei tarvitse koskea luukun ulkoreunaan, eikä luukullakaan tarvitse kovin usein käydä. Ilmankin selviää, mutta olisin ruksannut (kuten monen muunkin varusteen) jos olisi budjetti antanut myöten.
Passat GTE Variant

Wilburi

Tarkoittaako tuo takaluukun sähkötoimista sulkeutumistoimintoa? Kait se aukeaa napista samoin kuin sedanissa?
Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic (2023), VW Golf GTE (2016). Ex: Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic Sedan (2015), VW Golf 1.4 TSI DSG (2009). Audi A4 2.0 TFSI Business (2010).

K70

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 13.12.11 - klo:15:03
Tarkoittaako tuo takaluukun sähkötoimista sulkeutumistoimintoa? Kait se aukeaa napista samoin kuin sedanissa?
Lukitus kyllä aukeaa, mutta luukku ei nouse ylös.

Levjsa

Täältä samat suositukset: Sport-paketti nimenomaan niiden sport-penkkien vuoksi ja valopaketti siihen mukaan vielä ja siinähän se sitten onkin ;) Niin ja äärimmäisen kätevä varuste on tuo sähköllä toimiva takaluukku.

qmckone

Lainaus käyttäjältä: jnsFI - 13.12.11 - klo:14:17

Mitäpä tuumaatte? Jotain erityistä mitä kannattaisi jättää pois tai ruksia lisää?

Ruksisin Sport ja Comfort paketit. Comfortin mukana tulee: kaukovaloassistentti, automaattisesti himmentyvä sisäpeili, sisävalopaketti, rengaspaineen tarkkailutoiminto, Audi sound system ja Audi music interface. Ja aika kohtuu hintaan. Jos sedan, niin läpilastausmahdollisuus, ja jos takapenkkimatkustajia, niin sivuturvatyynyt taakse. Enkä jättäisi 3-alueilmastointiakaan pois. Rattilärpäkkeet on turhakkeet.

Ja edelleen peräänkuulutan mukitelineitä keskikyynärnojaan ;).
A4 2.0Tq

VAG!

Lainaus käyttäjältä: qmckone - 13.12.11 - klo:15:30
ja jos takapenkkimatkustajia, niin sivuturvatyynyt taakse.

Ei näitä Audeihin tarvita. Audimies kun ei joudu kolariin. Näin minulle aikanaan perusteltiin takatyynyjen tarpeettomuus, kun vähän ihmettelin sitä, että ostetaan 40 kiloeuron auto, mutta lasten turvallisuuteen ei olla valmiita panostamaan viittä sataa.

Nämä lisähintaiset takatyynyt ovat enemmän Volkkarimiesten ja itäautoilijoiden heiniä ;)

Hevosmies

^Minullahan on nuo sivuturvatyynyt takana...onkohan forumin ainoana?
Audi A4 Avant 2.0 TFSI quattro man. 2009 //ex-vag: Skoda Octavia RS HB 2.0 TFSI 2006

qmckone

Lainaus käyttäjältä: Hevosmies - 13.12.11 - klo:16:19
^Minullahan on nuo sivuturvatyynyt takana...onkohan forumin ainoana?

Joo, ei oo. Vähän on erilainen jälleenmyyntiarvo kuin ilman  :).
A4 2.0Tq

Jeppe

Lainaus käyttäjältä: K70 - 13.12.11 - klo:15:09
Lukitus kyllä aukeaa, mutta luukku ei nouse ylös.

Kyllä meilä A4 avantin takaluukku aukesi ylös asti joko oven nappulasta, tai kaukosäätimest ja kiini meni luukussa olevasta nappulasta. Ei tarvinnut koskea luukkuun muuta kuin sulkiessa.

K70

Mulle on jotenkin vaikeaa tämä viestintä täällä...  :-[ Luulin, että Wilburi kysyi, kuinka Avantin luukku toimii ilman automaattista avaus- ja sulkutoimintoa. Minusta tuo varusteen nimi on jo aika kuvaava moneen muuhun verrattuna  :)

Hevosmies

LainaaKyllä meilä A4 avantin takaluukku aukesi ylös asti joko oven nappulasta, tai kaukosäätimest ja kiini meni luukussa olevasta nappulasta. Ei tarvinnut koskea luukkuun muuta kuin sulkiessa.

B8 A4 Avantissa ilman lisävarustetta takaluukun lukko aukeaa kaukosäätimen nappia painaessa, luukku ei nouse kuin sen sentin verran, että sen saa aukaistua vapaasti.
Audi A4 Avant 2.0 TFSI quattro man. 2009 //ex-vag: Skoda Octavia RS HB 2.0 TFSI 2006

Jeppe

Mä käsitin tuon sähkötoimisen takaluukun nimenomaan siksi lisävarusteeksi, jolloin se aukeaa ja sulkeutuu sähköisesti.

RoccoScientist

Lainaus käyttäjältä: Jeppe - 13.12.11 - klo:17:31
Mä käsitin tuon sähkötoimisen takaluukun nimenomaan siksi lisävarusteeksi, jolloin se aukeaa ja sulkeutuu sähköisesti.

Ei kai kukaan sitä ole kiistänytkään? Hevosmies ja K70 puhuvat siitä miten Avantin luukku toimii silloin kun sitä ei ole ruksittu.
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

AP

Noniiin,

Tuli hieman törsättyä ja kauppapaperiin nimi lyötiin ja kyseisesessä pelissä tuo sähköinen luukku on. Tuli vaan mieleen, että jos se epäkuntoon menee, niin pystyykö sitä luukkua operoimaan myös manuaalisesti?

Muita speksejä autosta:

2.0tq avant 2011, manuaali, teak-brown, sport -paketti, sisävalot, musta sisäkatto, musta maski ja muutkin listat, tummat lasit, sline alusta ja mun pitkään himoitsema B&O audio. Kesävanteina new RS6 rep mustana ja talvirenkaat hankin nyt itse kun en kelpuuttanut mukana olleita  8) Tämä saapunee joskus autotalliin tänne saitille ja vuoden vaihteessa mun kotitalliin...
A4 2.0TdiQ avant 2018

Wilburi

Onnittelut! Loistavan valinnan olet tehnyt ja kaiken kruunaa tuo manuaali ja B&O.  ;D

Hevosmies

Onnea! En ole livenä tuon väristä A4 Avantia nähnyt, erittäin vakuuttava väri!!

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Hevosmies - 13.12.11 - klo:22:18
Onnea! En ole livenä tuon väristä A4 Avantia nähnyt, erittäin vakuuttava väri!!

Täällä Turun suunnalla pyörii yksi tuon värinen, jossa on mustat vanteet. Väri on ainakin erilainen eikä heti tule vastaavaa vastaan. Ei ehkä omia suosikkeja, mutta ei se kyllä huonokaan väri ole toisin kuin eräät.  :)

Quality

Onnittelut, AP, vanha kunnon Audi-mies, hienosta valinnasta jälleen! Muistathan julkaista autosi tarkat tiedot ja varsinkin kuvat autotallissa ;).
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 13.12.11 - klo:22:16
kaiken kruunaa tuo manuaali ja B&O.  ;D

Taitaa tuo B&O olla joka tapauksessa hintansa väärti mutta ei se ihan sitä ole mitä noin niinku hifisti ymmärtäisi saavansa tuolta putiikilta.
Member of a A(udi) & A(prilia) club

AP

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 13.12.11 - klo:22:21
Täällä Turun suunnalla pyörii yksi tuon värinen, jossa on mustat vanteet. Väri on ainakin erilainen eikä heti tule vastaavaa vastaan. Ei ehkä omia suosikkeja, mutta ei se kyllä huonokaan väri ole toisin kuin eräät.  :)

Uskon, että on sama yksilö! Parasta tuossa värissä lieneekin tuo harvinaisuus... Ja kiitoksia kaikile onnittelijoille. Ehdottakaapas vanteita talvikumeille. Talvirengastopikissa jo pari vahvinta vaihtoehtoa esitin, eli S5 rep ja dezent rf dark (replica audin b8 koriin sopuhinnalla tarjoamasta vanteesta, 17" tilalle, jos tiedätte mitä tarkoitan..) Koko uusille siis 18".

B&O ainakin ilman navia, ei taida mitään varsinaista raskaansarjan hifiä olla, mutta keskivertoa parempi vaihtoehto kuitenkin. Ja onhan ne kiiltävät kehät ovissa näyttävät  :P

Edit: Pitäiskö mun Quality käydä tuota tulokasta kuvailemassa jossain "Ghetto" miljöössä, muistaakseni sä joskus aikanaan "kritisoit" mun kuvauspaikkoja uvw saitilla...  ;D
A4 2.0TdiQ avant 2018

Jukikyy

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 13.12.11 - klo:22:21
Täällä Turun suunnalla pyörii yksi tuon värinen, jossa on mustat vanteet. Väri on ainakin erilainen eikä heti tule vastaavaa vastaan. Ei ehkä omia suosikkeja, mutta ei se kyllä huonokaan väri ole toisin kuin eräät.  :)

Tuo Turussa pyörivä on mielestäni todella tyylikäs ja komea ilmestys! Autossa on nämä vanteet ja kiiltolistat ikkunoissa sekä kattokaiteina. Jos itse olisin nyt Audi A4:sta ostamassa hommaisin juurikin tuon ruskeanvärin ja kiiltolistat ikkunoihin ja kattokaiteihin.
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex Skoda Octavia RS Combi 2.0 TDI DSG vm.2019
Ex Skoda Octavia RS Combi 2.0TDI DSG vm. 2014
Ex Audi A4 Avant 2.0TDI vm.2010
MB C32 AMG 395hv
Jaguar X-type 3.0 AWD

Quality

LainaaPitäiskö mun Quality käydä tuota tulokasta kuvailemassa jossain "Ghetto" miljöössä, muistaakseni sä joskus aikanaan "kritisoit" mun kuvauspaikkoja uvw saitilla...

... odotan jännityksellä uusia, entistäkin eksoottisempia kuvauspaikkoja, joissa uusi, upea Audi loistaa kuin joulutähti taivaalla ;D.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

AP

Lainaus käyttäjältä: Jukikyy - 14.12.11 - klo:09:38
Tuo Turussa pyörivä on mielestäni todella tyylikäs ja komea ilmestys! Autossa on nämä vanteet ja kiiltolistat ikkunoissa sekä kattokaiteina. Jos itse olisin nyt Audi A4:sta ostamassa hommaisin juurikin tuon ruskeanvärin ja kiiltolistat ikkunoihin ja kattokaiteihin.

Tuo ei ole sitten tuo minulle tuleva. Mulla ei kiiltäviä kaiteita tai listoja... Vanteetkin eri..
A4 2.0TdiQ avant 2018

jnsFI

Noniin. Tässä aletaan taipua foorumin paineen alla. Paketti on muuttunut nyt seuraavanlaiseksi.

2,0 TFSI 155 kW quattro S tronic Business
o Brilliantinpunainen
o Sport -varustepaketti
  - Urheiluistuimet
  - 3-puolainen nahalla päällystetty monitoimiurheiluohjauspyörä
  - Alumiinivanteet 17", 20-puolainen "Dynamik" design (talvirenkaisiin)
  - Urheilullisempi alusta
o Audi Sound system
o Sisävalopaketti
o Kiiltolistat sivuikkunoiden ympärille
o Alumiinivanteet, 5-puolainen "Rotor"-design, titaaninharmaat, koko 8.5 J x 19, renkaat 255/35 R19, Audi exclusive*

Huh, toivottavasti se olisi nyt tuossa. ;)

* Disclaimer: Vanteet tulee muualta.
Audi S3 sedan quattro s tronic 2015
Ex Audi A4 sedan 2.0 TFSI business quattro s tronic 2012
Ex Audi A4 sedan 2.0 TFSI business multitronic 2009

Markku J

Hieno paketti - voisi olla vaikka minun tilauslistani ilman noita kiiltolistoja. Minusta punainen toimii paremmin mustan kanssa.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy