Passat Variant Sportline

Aloittaja VW_Johan, 08.01.10 - klo:18:31

« edellinen - seuraava »

VW_Johan

Passat Variant 2.0 TDI DPF 103kW DSG Sportline

Ulkoväri: Deep Black (2T2T)
Sisustuksen väri: Monza musta (WN)

OEM:
+Bi-Xenon-kaasupurkausvalot kääntyvät
+Kiiltävät hopean väriset kattokaiteet
+Kromilistat sivuikkunoiden ympärillä
+Vetokoukku irrotettava
+Tavaratilan väliverkko
+Vakionopeussäädin
+Tekstiilimatot edessä
+MFD2-DVD navi

OEM+
+GSM ohjattu webasto kellolla
+Ditec maalipinnan suojaus
+In-Pro chrome grill
+Swedac äänenvaimennusta
+Xcarlink Ipod sovitin
+Rainbow CS 220 X-Plain etukaiuttimet

Quality

Onpa poikkeuksellisen upea Passat! En ole mustan ylin ystävä, mutta kiiltävänä ja huolella hoidettuna sille saa hakea haastajaa. Kuvakulmat ja taustat on valittu huolella. Jos pointseja / tähtiä voisi antaa, niin maksimit napsahtaisi ilman muuta  :D.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Ironic32

Komia ku mikä, mutta voishan noihin vanteisiin vaihtaa vw-logot ;)

Vai olinko vaan näkevinäni, että rinkulat siellä kiiltelee :D

skula

Taas yksi joka halusi audin mutta rahat ei riittäny  ;)

Ei vaineskaan, erityisen hieno Variantti. Mustana hieno, ja vanteet sopivat tuohon hienosti.

Kale

Ai tuollaiselta se omakin näyttisi jos sen jaksaisi puunata.

VW_Johan

kiitos kommenteista! Vanteissa on todellakin rinkulat, ne on Audin alkuperäisvanteet. Muutama kaveri on rinkuloista kuitannut livenäkin ;) Itse asiassa mulla oli A6:n kiikarissa kun tämän auton ostin, sinne ei vain saanut kolme lasten turvaistuinta takapenkille yhtä hyvin kuin Passatissa. Takapenkin selkänoja oli niin selvästi muotoiltu kahdelle. Toinen vaihtoehto olisi ollut V70, mutta se oli vain liian tylsä.

Autoon tein uutena Ditec maalipinnan käsittelyn. Mulla on ollut aikaisemmissa autoissa mm Finikorin brilliant käsittely, ja tämä Ditec on kyllä jotain ihan muuta. Auto pysyy puhtaana kauan, on helppo pestä, ja puhtaana se todellakin kiiltää. Suosittelen! Vein sen tuossa viime keväänä uudelleen käsittelyyn, käsittelyä kun pitää uusia 18kk välein.

Reneto

Lainaus käyttäjältä: VW_Johan - 09.01.10 - klo:09:03
Autoon tein uutena Ditec maalipinnan käsittelyn.   
...
Vein sen tuossa viime keväänä uudelleen käsittelyyn, käsittelyä kun pitää uusia 18kk välein.

Jos tuosta tekee laskelman... onko auto ostettu loppuvuodesta 2007? Vuosimallia et ole mihinkään merkannut   ;)
Hieno Passatti, kertakaikkisen hieno.
VW Golf 1.5 eTSI 110 First Edition Style 2020

VW_Johan

melkein! Toukokuussa 2007 tämä on ostettu, eli vuosimalli on se 2007.

skula

Onko navi jälkiasennus? Vai eikö navin mukana tule hainevää?

VW_Johan

navin olen lisännyt jälkeenpäin, alunperin tässä oli perus RCD-300 soitin. Antenni minulla oli ensin kojelaudan sisällä. Siellä se ei kuitenkaan toiminut 100%:sti, nyt se on kojelaudan päällä, siellä A-pilarin läheisyydessä.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy