Nissan Juke Tekna 1.6 DIG-T M-CVT 4WD Sport

Aloittaja 3.6 V6, 25.04.12 - klo:23:58

« edellinen - seuraava »

pokkus

No onpa kyllä huolimatonta porukkaa  >:( Kannattaa laittaa palautetta asiasta ja tarpeeksi korkealle taholle. Vaikka ihan maahantuojalle asti.

frozzu

Mitäs tälle autolle kuuluu? Onko pelannut alkukankeuden jälkeen? Olisi kiva kuulla kokemuksia nyt jo vähän pidemmältä aikaa miten on toiminut.
Skoda Octavia Combi Elegance 1.6 MPI -06

Ex-VAG: Seat Leon 1.4TSI 122 Style -13 (Emocion Red), Skoda Fabia 1.4TDI Sport -08

MjK

Lainaus käyttäjältä: 3.6 V6 - 04.06.12 - klo:17:07
Ilmeisen huolimatonta porukkaa on kyllä huollossa nykyään, ei kyllä vielä vedä vertoja sille, mitä maximan kanssa kävi, nimittäin siitä oli jarruhuollon yhteydessä jätetty jarrusatulan alimmainen puntti kiinnittämättä. Huh, onneksi ei käynyt mitään ja huomasin itse ajoissa.
No minulla octaviassa Treen Vehossa laittoivat toisen kyseisistä pulteista väärille kierteille ja yrittivät tehdä minusta maksumiehen. Kuulemma vanhemmiten kun joudutaan availeen niin näin voi käydä. No autoon oli tehty vasta ensimmäinen longlife huolto. Eli vanha paska. No sitten ilmeisesti kusettivat maahantuojaa koska puhuivat osittaisesta takuuseen menemisestä vaikka todellisuudessa huoltomies laittoi suorilta pyssyllä eikä ekaksi käsin laittanut kierteitä kohdalleen. Ensimmäinen arvio kustannuksista minulle oli 200e. Sitten tuli maahantuoja mukaan osassa ja työssä niin maksettavaa ei jäänyt kuin 200e. Muutaman kuukauden väännön jälkeen ja kuluttaja-asiamiehen mielipiteen jälkeen ei jäänyt enään mitään maksettavaa.

3.6 V6

Lainaus käyttäjältä: frozzu - 06.04.13 - klo:14:19
Mitäs tälle autolle kuuluu? Onko pelannut alkukankeuden jälkeen? Olisi kiva kuulla kokemuksia nyt jo vähän pidemmältä aikaa miten on toiminut.
Kiitos kysymästä. :) Hyvää kuuluu, ei ole mitään irtoillut viime aikoina ja kulku ollut koko ajan parempaa. Nyt lasissa huimat 8000 kilsaa  ::)  :) ja ensimmäinen huolto tulossa tässä kuussa. Aika nopeasti tottui tuohon CVT:hen, aluksi "ryntäily" varomattomalla kaasunkäytöllä hieman ihmetytti, mutta pian siihen osasi reagoida oikein. Tämä siis lähtee jo melko alhaalta vääntämään ja silloin mennään vähän liiankin reippaasti.  ;)

Käytän muuten melko usein manuaalipuolta tuosta laatikosta ja perstuntuma on, että sillä kulkee rivakammin. Talvi meni moitteetta, neliveto hoiti hommansa eleettömästi ja kummankaan auton vuoksi ei tarvinnut lapioon tarttua missään vaiheessa.

Xenon -valot kun tuohon vielä saisi, niin avot. Kaiken kaikkiaan siis tuttua ja turvallista nissania ja vihdoinkin tuovat näitä vähän  tehokkaampia versioita koneistaan. Nismoon vaihtaisin, jos sitä saisi nelivetona...

PS. Tällä on todella kiva ajella mutkikkaita teitä, ennen loppuu kuskilla usko kuin auton ajettavuus.

Uppe

Lainaus käyttäjältä: 3.6 V6 - 06.04.13 - klo:17:14
Nismoon vaihtaisin, jos sitä saisi nelivetona...


Kyllähän sellaisen saa, 38980e.

rambleri

Onhan täällä muitakin kieroutuneita jotka on Juken uskaltaneet/kehdanneet hankkia. Meillä on ollut mun omassa työmatkakäytössä 1.5dci Tekna ja se vaihtuu nyt kunniakkaasti palvelleena vajaa 60tkm ajettuna kesäkuun alussa Juke N-tec malliin bensavaparina ja CVT laatikolla varusteltuna joka päätyy rouvan käyttöön. On ollut huoletonta ajoa lukuunottamatta yhtä ylimääräistä korjaamokäyntiä jossa vaihdettiin paineanturi.

Markku J

Upeeta, että Juke on toiminut noin hyvin, että toinen on tulossa. Onko japanilainen laatu tässä kyseessä ? Vai valmistetaanko Juke Englannissa ? Minulle tuo Juke on edelleen yhtä kuin = Joke. On se niin oudon näköinen.

rambleri

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 06.04.13 - klo:22:21
Upeeta, että Juke on toiminut noin hyvin, että toinen on tulossa. Onko japanilainen laatu tässä kyseessä ? Vai valmistetaanko Juke Englannissa ? Minulle tuo Juke on edelleen yhtä kuin = Joke. On se niin oudon näköinen.

Ne huonohampaiset hörökorvat sumuiselta saarelta sen kasaa. Olisko ollut Sunderlandissa. Toihan on niin ruma, että se alkaa olla jo persoonallinen peli parilla pikku modauksella.

Markku J

Noinhan se on - modauksilla jo yltää sellaiseen kategoriaan, jossa rumatkin muuttuvat lähes kauniiksi. Varmaan ihan OK auto, mutta ulkonäkö on pitänyt minut kaukana siitä.

3.6 V6

#39
Oli tarkoitus viedä auto tällä viikolla määräaikaishuoltoon, kunnes sain vastauksen huolto-aikatiedusteluuni, että:

"autoonne on yksi tehdastakuukampanja polttoaineletkuun littyen tekemättä ja se vaatii vähän enemmän aikaa (noin 2-3 tuntia)."

Olin siis teettämässä huoltoa odottaessa. Ihan 3 tuntia +  normaalihuolto en kyllä jaksa paikan päällä norkoilla. :(

Mielenkiintoista, että tuon polttoaineletkun vian havaitsemiseen meni aika tarkkaan vuosi, ennen kuin mitään vikaa huomattiin. Täytyykin käydä akessa tsekkaamassa minkälainen probleema on kyseessä. Hmmm...eipä löytynyt mitään ilmoituksia tästä viasta. Löytyipäs, muttei suomesta:

http://uk.reuters.com/article/2012/02/23/nissan-recalls-idUKT9E8D301L20120223

Saldona nyt siis "jo" kaksi "vikaa" yhden vuoden aikana.  :o ::) ??? Ok, molemmat olleet huonon kiinnityksen aiheuttamia, mutta kuitenkin.

PS. nelivetomallit tehdään kaikki japanissa.



3.6 V6

Juke käytetty huollossa, liki kaksi päivää meni huollossa, kun oli kuulemma hieman isompi homma tuo polttoaineputken korjaus. Hyvin pitivät asiakkaan ajantasalla, kunnes unohtivat ilmoittaa, että saa hakea pois.  ::) Anyways ei ollut mitenkään halpa keikka, 442 egeä eka määräaikaishuolto ja tuosta on "alennuskupongit" 50 egeä jo vähennetty.  ???

Noo, jotain positiivistakin, ei ollut lommoja tai naarmuja ilmestynyt huollon aikana...  ;) Saivat myös tehtyä kaikki hommat, mistä sovittiin ja sain esittelyauton alle huollon ajaksi ilman kuluja.

Vertailuksi superb 320 egeä eka määräaikaishuolto.  :)


3.6 V6


Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy