Minkä arvosanan annat sivustolle?

Aloittaja Quality, 23.04.12 - klo:22:04

« edellinen - seuraava »

Sivuston yleisarvosanaksi (sisältö, asiantuntemus, tekninen toteutus, monipuolisuus) annan kouluarvosanan

10
4 (3.6%)
9
35 (31.3%)
8
42 (37.5%)
7
10 (8.9%)
6
9 (8%)
5
6 (5.4%)
4
6 (5.4%)

Äänestäjiä yhteensä: 108

Quality

Miten arvioit sivuston onnistumista kouluarvosanoin? Kerro vapaamuotoisesti, millä osa-alueella ja missä yksityiskohdissa kaipaisit parannusta.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Wilburi

Mitä, olin ensimmäinen äänestänyt vaikken edes kyselyä tehnyt.  :D
Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic (2023), VW Golf GTE (2016). Ex: Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic Sedan (2015), VW Golf 1.4 TSI DSG (2009). Audi A4 2.0 TFSI Business (2010).

pokkus

Erinomainen sivusto, mutta moderaattorit voisivat vähän petrata ;)

Quality

LainaaMitä, olin ensimmäinen äänestänyt vaikken edes kyselyä tehnyt.

Ei kai opettajakaan anna oppilaille mallivastauksia ;)
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

nemos

Parannusta voisi harkita joidenkin aihepiirien rajaukseen, nyt tavaraa alkaa joissakin osioissa olla liikaa. Massiiviset B8 chat -tyyliset sekametelisoppakeskustelut lienevät enemmänkin käyttäjien ongelma kuin sivuston päätettävissä oleva. Moderointiin on saatava ryhtiä ja oikeuksia.
Volvo XC60 T8 Inscription

Quality

Lainaus käyttäjältä: pokkus - 23.04.12 - klo:22:15
Erinomainen sivusto, mutta moderaattorit voisivat vähän petrata ;)

Komppaan.

Leben und leben lassen.

VAG!

Hyvä ja toimiva sivusto.

Ainoa miinus siitä, että vanhaa kunnon kill fileä ei ole olemassa. Itse kun en aina osaa olla tarttumatta syötteihin, niin killi olisi loistava työkalu.

Plonk 8)

RTWteam

Sisällön vahvuus voi olla monipuolisuus mutta myös heikkous. Omasta mielestäni se on tämän paikan hienouksia että voidaan jutella myös muusta kuin autoista. Tarkoitan tällä tietenkin Off Topic aluetta. Siellä ne eivät ole ketään häiritsemässä jos jotain häiritsee muut kuin autoista käytävät keskustelut.

Asiantuntevuutta täältä löytyy kunhan vain tietää mistä etsiä. Itse olen ollut tällä foorumilla aivan ensimmäisistä päivistä lähtien. Seuraan lähes jokaista topikia jollain tasolla ja suunnilleen muistaa mistä lähteä etsimään tietoa jos jotain tarvitsen. He jotka rekisteröityvät uusina foorumille ovat varmaankin alussa hiukan hukassa ja tekevät topikeja joita on jo olemassa. Onneksi moderaattorit jaksavat yhdistellä samasta asiasta tai lähes samasta asiasta keskustelevia topikkia yhteen. Toisaalta täällä ollaan löydetty yhteinen sävel siihen millaisia topikkeja tehdään eli ei tehdä "kaikkea X mallista" ketjuja.

Teknisiin toteutuksiin en osaa sanoa juurikaan mitään muuta kuin autotalli osiosta jos saisi mielenkiintoisemmaksi. Tarkoitan tällä esimerkiksi auton kuvaa jo siihen valikko kohtaan. Helpottaisi jos etsii jotain tiettyä autoa josta muistaa vain ulkonäön tai on bongannut jonkun foorumilaisen auton jne. Autotalli osiossa on monta hienoa autoa ja näin ne pääsisi jo heti esille siirtyessä autotalliin.

Arvosana: pieni kehityksen vara pitää jättää.  ;)

Golfauto

Joku autoban tyyppinen toiminto noihin äänestyksiin väärin äänestäneille ::) Lisäksi modejen kuuluu sietää tällaisin tarpeettomia viestejä ;D

Skula

Arvosanani hukkuu muiden joukkoon, ei siitä sen enempää.

Tämä foorumi toi elämääni uuden rakkauden, tai ainakin vahvisti sitä joka syttyi UVW:n aikana  :-* Toisaalta se myös tuhosi parisuhderippeeni  :-X

;D

Kukkanen, ei mitään personalbanneja, kuka näitä mun juttuja sit lukis  ;D

Mielessä pyörii paljon kirjoitettavaa tähän aiheeseen, ehkä avaudunkin jossain välissä, ennen killfilettä  :D
Romurautaa ja paalivehkeitä.

clacson

Kyllä modeilla pitäisi olla bannimahdollisuus, tämä voisi hieman hillitä ylilyöntejä.
Omien viestien tappomahdollisuus olisi myös rautaa.

Ã,,rsyttää muutama trollaaja ja provokaattori, joiden mielipiteet ovat jostain Euroopan synkimmältä ajanjaksolta, tosin peilaavat hyvin jytkyn jälkeistä suvaitsemattomuuden tilaa. Jutut on välillä niin paksuja, että on pakko tarttua koukuun ja silloin voi oma mopo lähteä käsistä.  :-[

Kaiken kaikkiaan hyvä ja asiallinen foorumi. Välillä ei millään jaksa olla poissa ja usein löytää itsensä lukemasta "outojakin" ketjuja ja hitsi vie automerkeistä evvk.  :o
Vasta suorakoipisten valtakunnassa opin varmaan pitämään suuni pienemmällä, silloin lienee kyllä hiukka myöhäistä.

Golfauto

Lainaus käyttäjältä: clacson - 24.04.12 - klo:11:53
Kyllä modeilla pitäisi olla bannimahdollisuus, tämä voisi hieman hillitä ylilyöntejä.
Omien viestien tappomahdollisuus olisi myös rautaa.

Ã,,rsyttää muutama trollaaja ja provokaattori, joiden mielipiteet ovat jostain Euroopan synkimmältä ajanjaksolta, tosin peilaavat hyvin jytkyn jälkeistä suvaitsemattomuuden tilaa. Jutut on välillä niin paksuja, että on pakko tarttua koukuun ja silloin voi oma mopo lähteä käsistä.  :-[

Banni mahdollisuus olisi hyvä ainakin osalla modeja. Mä oon tietty myös ihan hyvä provoaja joten saatan jopa olla näitä ärsyttäjiä joskus. Tolla oli joku toinenkin ketju jossa näitä modejen oikeuksia ruodittiin. Mua itseäni ihmetytti, että täällä modet ei 'osaa' laittaa meille (puhun itsestänikin) häiriköille yksityisviestiä. Eikö tällä vagien ruostuttamalla foorumilla ole ymmärretty, että asiat hoituvat parhaiten puhumalla eikä bänneillä. Paras keino olisi mielestäni ihan ystävällinen huomautus, eikä mikään kettuilu viesti. Rauhottaisi varmasti monia, koska silloin on edes saanut informaation että on tehnyt jotain väärin. Mikäli henkilö ei ymmärrä lukemaansa eikä huomautuksesta huolimatta tee 'parannusta' niin ehkä sitten vaikka viikon bänni? Voisin jatkaa tästä pari A4:ta (ei automallia), mutta en halua parjata liikaa modeja julkisesti ;)

Erkka

Kyllä modet ovat myös yksityisviestejä asianomaisille "häiriköille" lähetelleet ja hyvin on ongelmat saatu hoidettua puhumalla.
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Korvaton

LainaaOmien viestien tappomahdollisuus olisi myös rautaa.
Toi olis hyvä... Kyllähän täällä modet vastaa suoraan viestiin jos jotain sanomista mutta kyllähän sitä vois PM laittaa kanssa.
Sivustosta sen verran että pirun sekavahan tämä on mutta ne ketkä pitempään täällä on hengaillu niin löytää tarvitsemansa tiedon jne... mutta sit taas asiallista keskusteluahan täällä on ollut ja siitä kiva foorumi ja offtopic on kyllä paras autofoorumeilla oleva.
Paljonhan uutta kaikkea hienoa ylläpito koittaa kokoajan järkkää ja lisäillä mutta onkos sitten tietoturva puoli muistettu pitää ajantasalla ettei käy vanhanaikasia ja kaikkien käyttäjien tiedot leviä pastebinissä?

Neppis

Parin sekunnin pohdinnan jälkeen arvosana nousi kiitettäväksi, ei kuitenkaan ihan tappiin, niin jää jotain tavoiteltavaa.  ;)

Yksi parannusehdotus olisi offtopic:n jako eri aihealueisiin. Tällöin "viimeisten viestien asetus" kohdassa voisi ruksia seurattaviksi ne itseä kiinnostavat aihepiirit.

Toinen parannusehdotus on, että kun uudelle automallille perustetaan oma osio merkin alle, niin sinne mallin alle voisi heti perustaa valmiit perusketjut kuten kokemuksia, testit, vanteet jne.
A6 Sedan 3.0 TDI 150kW quattro S-tronic -12
Ex: A6 Sedan 2.0 TFSI 125kW multitronic -07

Quality

Nyt, kun on vasta 44 ääntä annettu, keskiarvo on 7,75. Parannettavaa siis vielä on. Luonnollisesti en kummastele ysejä ja kymppejä, mutta nelosen ja viitosen antaneet saisivat tulla kaapista ja hieman perustella antamaansa arvosanaa.

Leben und leben lassen.

Jubilee

Arvosanaksi 9.
Mielestäni yksinkertainen ja toimiva foorumi. Paljon aktiivista ja asiallista keskustelua itse aiheesta ja sopivasti myös "pääaiheen" ulkopuolelta.

Ex vag Ibiza ST, Leon ST

exari

Lainaus käyttäjältä: Quality - 24.04.12 - klo:17:58
Nyt, kun on vasta 44 ääntä annettu, keskiarvo on 7,75. Parannettavaa siis vielä on. Luonnollisesti en kummastele ysejä ja kymppejä, mutta nelosen ja viitosen antaneet saisivat tulla kaapista ja hieman perustella antamaansa arvosanaa.

Jos ne jotka ovat kaapissa näkevät tämän huonoksi-minä pidän sitä hyvänä asiana...

Golfauto

Lainaus käyttäjältä: Quality - 24.04.12 - klo:17:58

Jos keskiarvo olisi 9-10, niin palsta olisi rigged. Itse luonnollisesti kummastelen kymppejä (ehkä vähän ysejäkin). Omasta mielestäni henkilöt joko haluavat vain mielistellä tai ovat kyvyttömiä näkemään että mitään voisi olla paremmin antavat kympin. Neloset ja vitoset selittyvät helposti huonolla päivällä tai joku vaan ei sattunut tänään tykkäämään käyttäjän vanteista palstalla jne... Sä voit kysyä vaikka, että "haluatko miljoonan?" ja aina tietty sakki antaa nelosen. Eli itse laskisin kympit pois omasta analyysistäni, koska niitä voidaan pitää epärealistisina. Samoin 4-5 oleville arvosanoille ei kannata antaa juuri painoarvoa. Eniten kannattaa tarkastella asteikkoa 6-9. Mikäli itse antaisin vaikka vitosen ihan noin realistisena mielipiteenä, niin en edes olisi täällä klikkaamassa koko arvostelua vaan jossain muualla. Muutenkaan en odottaisi kovasti perusteluja mahdollisesti heikon arvosanan antaneilta. Itse nyt jaksan näitä juttuja raapustaa, kun maine on mennyt, mutta joku vähän tyytymätön kiltti palstan käyttäjä jota harmittaa jokin ei ehkä halua 'häirikön' mainetta. Tämä on siis vain oma näkemykseni gallupeista. Kiitos :)

amarok

Ihan hyvä, mutta voisi poistaa kamerat ja toyotat, ei vaineskaan, ainoastaan kamerat.

Quality

Lainaus käyttäjältä: Golfauto - 24.04.12 - klo:18:39
Jos keskiarvo olisi 9-10, niin palsta olisi rigged. Itse luonnollisesti kummastelen kymppejä (ehkä vähän ysejäkin). Omasta mielestäni henkilöt joko haluavat vain mielistellä tai ovat kyvyttömiä näkemään että mitään voisi olla paremmin antavat kympin. Neloset ja vitoset selittyvät helposti huonolla päivällä tai joku vaan ei sattunut tänään tykkäämään käyttäjän vanteista palstalla jne... Sä voit kysyä vaikka, että "haluatko miljoonan?" ja aina tietty sakki antaa nelosen. Eli itse laskisin kympit pois omasta analyysistäni, koska niitä voidaan pitää epärealistisina. Samoin 4-5 oleville arvosanoille ei kannata antaa juuri painoarvoa. Eniten kannattaa tarkastella asteikkoa 6-9. Mikäli itse antaisin vaikka vitosen ihan noin realistisena mielipiteenä, niin en edes olisi täällä klikkaamassa koko arvostelua vaan jossain muualla. Muutenkaan en odottaisi kovasti perusteluja mahdollisesti heikon arvosanan antaneilta. Itse nyt jaksan näitä juttuja raapustaa, kun maine on mennyt, mutta joku vähän tyytymätön kiltti palstan käyttäjä jota harmittaa jokin ei ehkä halua 'häirikön' mainetta. Tämä on siis vain oma näkemykseni gallupeista. Kiitos :)

Tällä kertaa kirjoitat kyllä asiaa. Ei noita meikäläisenkään uteluita kannata aina niin vakavasti ottaa. Toki tiedän, että juuri noin se menee neloskavereilla. Mutta jos joku sittenkin sattuisi olemaan oikeasti sitä mieltä ... Ja kympeistä kyllä oikeasti ajattelen samoin, tosi paha olisi kymppiä antaa.

Itse olin pitkään sitä mieltä, että ei toimi, ei. Edelleenkin haluaisin nähdä kirjautumatta etusivulla enemmän kuin kymmenen viestiä, siis ketjut siinä järjestyksessä kuin niihin on viimeksi kirjoitettu. Ja vain viimeinen viesti / ketju. Muita listauksia kun en yleensä käytä, niin jää helposti kiinnostavia postauksia lukematta.

Leben und leben lassen.

apche

Seiskan annoin, vaikka kasinkin olisi voinut antaa. Foorumi on toimiva, ulkonäkö selkeä, eli sen puolesta voisi antaa ysinkin. Asiantuntemus, sisältö ja aktiviisuus ei ole ffp:n veroista (tai joitakin muita merkkifoorumeita). Tämä johtunee siitä että foorumin jäsenien autokanta on niin uutta, eli ei tarvitse tehdä asioita itse. Lisäksi foorumi on vielä suht nuori, eli viestihistoriaa ei vielä ole hirveästi kertynyt. Eli ehkäpä tässä ajan kanssa aktiivisuus ja asiantuntemuus lisääntyy, ja sisältöähän tässä juuri omalta osaltani kirjoitan foorumille lisää :P

ntix

Palsta on hyvä. Tähän jää jostain mystisestä syystä "koukkuun". En erityisen aktiivisesti kyllä kirjoittele tänne, enemmänkin lueskelijan roolissa. Näin ensimmäisen VW:n omistajana löytänyt selvennystä esimerkiksi asioihin mitkä tulee tulkita omassa kulkineessa ominaisuuksiksi ja mitkä vioiksi.

Näin tulokkaan näkökulmasta palsta on joltain osin ehkä hieman sekava, en vielä tiedä mistä etsiä mitäkin. Määrätietoisella etsinnällä en toistaiseksi tunnu löytävän mitään, enemmänkin vahingossa tulee eksyttyä tarpeellisten tietojen äärelle. Ja mukavahan noita off topic:in juttuja on lueskella  ;D
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=8831.0
Audi 100 Avant 2,2 Turbo Quattro 1988

ex - http://www.vagarena.fi/index.php?topic=12726.0

ja monta muuta kulkinetta

apche

Lainaus käyttäjältä: ntix - 24.04.12 - klo:20:05

Näin tulokkaan näkökulmasta palsta on joltain osin ehkä hieman sekava, en vielä tiedä mistä etsiä mitäkin. Määrätietoisella etsinnällä en toistaiseksi tunnu löytävän mitään, enemmänkin vahingossa tulee eksyttyä tarpeellisten tietojen äärelle. Ja mukavahan noita off topic:in juttuja on lueskella  ;D

Tästä samaa mieltä. Täällä on osiot joka vaggineen eri mallille, lisäksi joka merkille pääosiot. Sitten vielä lisäksi tekniikka, alusta, elektroniikka yms. osiot. Päätä siinä sitten että minkä alle kirjoittelet kun vaihtoehtoja on useita. Paras olisi että olisi karkeasti jätetty nuo malli ja merkkikohtaiset osioit pois, mutta viestiä kirjoittaessa olisi pakollisina kenttinä auton merkin ja vuosimallin valinta.

Wilburi

Minä taas annoin 9. Perusteluna on yksinkertaisesti se seikka, että tämä on paras autoaiheinen keskustelupalsta. 10 olisi tullut, jos autotalli olisi edes vähäänkään UVW:n kaltainen, eli sieltä jotenkin järkevästi, vaikka kuvan perusteella löytäisi etsimänsä. Minä taas en ymmärrä, kuka antaa tälle palstalle 4-6. Jos palsta olisi tuota luokkaa, niin en kyllä viihtyisi täällä minuuttia kauempaa enkä olisi edes kyseistä kyselyä nähnyt.  ;D

Autotalli kuntoon, niin kaikki ovat tyytyväisiä.
Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic (2023), VW Golf GTE (2016). Ex: Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic Sedan (2015), VW Golf 1.4 TSI DSG (2009). Audi A4 2.0 TFSI Business (2010).

Sande

Minä tunnustan antaneeni 6:sen. Mielestäni tämä palsta alkaa olla koko ajan entistä enemmän sisään päin lämpenevä. Tietynlainen natsi meininki tuntuu olevan vallalla, vaikkakaan käsitervehvehdyksestä ei yhteisymmärrystä löytynytkään  :D

Tämä kysely tavallaan kruunaa kaiken. Jos joku ei arvosta kiitettäväksi, niin jo ollaan huutelemassa rivistä esiin kuka on eri mieltä.

On alkanut tuntua jo jonkin aikaa ettei minulla ja tällä foorumilla ole toisillemme annettavaa ja tunnusten poistokin on ollut harkinnassa.
Ex Octavia I -00, Ex Octavia 4x4 1,9 TDi -06, Ex Scout 1,8 TSI -10, Nissan Qashqai + 2 2.0Dci 4x4 autom Tekna Premium pack -12

Quality

Kiitos Sandelle rehellisestä mielipiteestä. Olen kyllä panoksestasi sivustolla täysin eri mieltä. Et provoile, et turhaan riitele, mutta annat palautteen silloin kun sen paikka on. Eikä perusteltua kuutosta tarvitse mitenkään hävetä, minusta se on viesti, joka koko porukan on syytä noteerata. Ja olen tottunut kriittisyyteen sekä työssä että vapaa-aikana, joten toivon, että myös muut, jotka kritiikkiä pitävät esillä, jatkaisivat täällä. Juuri sehän sitä sisäänlämpiävyyttä luo, että kritiikki vaiennetaan ja kriitikot karkoitetaan. Jatkakaa.

Leben und leben lassen.

Arcca

Mielellään Sande sinunkin kommentteja täällä vielä lukisi miten yhteiselo QQn kanssa jatkuu ja miten Nissani kestää, taidat olla ainoa tai ainakin harvoja täällä joilla on QQ.

On hyvä että täällä on muitakin merkkejä edustettuna benchmarkkaamaan VAGin nykytasoa, erityisesti QQn tapainen top seller.

VW ID.4 Pro Elegance 4MOTION -24

MasTurbo

Annoin nelosen koska makkis dissas mun datsunin. Muuten olisin ehkä äänestänyt toisin..
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

Quality

Makkis, pahalainen ...
Noh, Makkis on Makkis ja siinä se.
Mutta tosta sun k****stä annan nollan ;D.

Leben und leben lassen.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy