VAGCOM auttajaa tarvitaan

Aloittaja HenTo, 13.02.12 - klo:09:36

« edellinen - seuraava »

jtmattila

Löytyiskö Savonlinnasta VCDS velhoa joka pystyisi koodaamaan uuden akun, 2.0 TDI Golf 2015? Mahdollisesti huomenna. Serkun auto ja itse 3h ajomatkan päässä....
Fabia 2.0 Mpi 2007
Superb 2.0 TDI 2011

Maku

Espooseen apua?

Onko jollain osaamista CUPA 2.0tdi MAP-anturin vaihdosta? OBDeleven antaa vikakoodia: P023600 - Turbocharger Boost Sensor (A) Circ. Range/Performance Intermittent: Lisätietona, että toisinaan hehkun merkkivalo vilkkuu käynnistäessa ja poistuu uudelleen käynnistäessä. Voi johtua muustakin, mutta ei osaamista tutkia live dataa sen tarkemmin mistä johtuisi.

Jacce75

Lainaus käyttäjältä: Maku - 15.01.24 - klo:13:01Espooseen apua?

Onko jollain osaamista CUPA 2.0tdi MAP-anturin vaihdosta? OBDeleven antaa vikakoodia: P023600 - Turbocharger Boost Sensor (A) Circ. Range/Performance Intermittent: Lisätietona, että toisinaan hehkun merkkivalo vilkkuu käynnistäessa ja poistuu uudelleen käynnistäessä. Voi johtua muustakin, mutta ei osaamista tutkia live dataa sen tarkemmin mistä johtuisi.
Otahan minuun yhteyttä niin tutkitaan hieman tarkemmin mistä kiikastaa.
Retrofit, koodaukset, päivitykset, ohjelmoinnit, OE avaimet, ajonestot, moottorin ja vaihteistojen optimoinnit sekä muut ecujen muokkaukset.
040-7049099
Uusi foorumi avattu!! vagtech.fi

- Golf 7.5 Highline 1.5 DADA 2018 (180hv/335Nm)
- Passat B8.5 R-line 1.5 DPCA 2020 (191hv/355Nm)

Maku

Lainaus käyttäjältä: Jacce75 - 15.01.24 - klo:14:26Otahan minuun yhteyttä niin tutkitaan hieman tarkemmin mistä kiikastaa.

Laitoin YV:tä.

pilkku1

Löytyisikö Kirkkonummelta vcds apuja?

Jacce75

Lainaus käyttäjältä: pilkku1 - 18.01.24 - klo:17:27Löytyisikö Kirkkonummelta vcds apuja?
Minä toimin koko Uudenmaan alueella. Otahan yhetyttä niin sovitaan lisää.
Retrofit, koodaukset, päivitykset, ohjelmoinnit, OE avaimet, ajonestot, moottorin ja vaihteistojen optimoinnit sekä muut ecujen muokkaukset.
040-7049099
Uusi foorumi avattu!! vagtech.fi

- Golf 7.5 Highline 1.5 DADA 2018 (180hv/335Nm)
- Passat B8.5 R-line 1.5 DPCA 2020 (191hv/355Nm)

Mustalaa

Löytyykö joku Tampereen seudulla (itse Nokialla) koodaan 2012 Audi A5:een:
- Start-stop muistamaan edellinen asento
- Ikkunat aukeamaan kaukosäätimellä
- Sound aktuator vai mikä se pöristin onkaan pois päältä, jos tuossa sellainen on
- Takavalot palamaan aina
- Päiväajovalot takaisin toimintaan?
Kaksi vikaa on vankkoja ehkiä, koska ei ole paljoa tullut autoa nähtyä Suomen talvessa pimeän kelin ulkopuolella ;D. Mulla on tunne, että koko ajan palaisi xenonit ja kuvittelisin, että päiväajovaloilla pitäisi palaa jotain muuta? Mutta tosiaan, takavalot saattaa palaa jo koko ajan ja ne päiväajovalotkin oikeasti toimia...
2019 Passat GTE variant , 2012 A5 Sportback 2.0 TFSI Quattro S-Tronic

karhunik

Lainaus käyttäjältä: Mustalaa - 28.01.24 - klo:20:51Löytyykö joku Tampereen seudulla (itse Nokialla) koodaan 2012 Audi A5:een:
- Start-stop muistamaan edellinen asento
- Ikkunat aukeamaan kaukosäätimellä
- Sound aktuator vai mikä se pöristin onkaan pois päältä, jos tuossa sellainen on
- Takavalot palamaan aina
- Päiväajovalot takaisin toimintaan?
Kaksi vikaa on vankkoja ehkiä, koska ei ole paljoa tullut autoa nähtyä Suomen talvessa pimeän kelin ulkopuolella ;D. Mulla on tunne, että koko ajan palaisi xenonit ja kuvittelisin, että päiväajovaloilla pitäisi palaa jotain muuta? Mutta tosiaan, takavalot saattaa palaa jo koko ajan ja ne päiväajovalotkin oikeasti toimia...
Laitas mulle viestiä, sovitaan yv:llä tarkemmin.
VCDS koodaukset ja vikakoodit Tre alueella

VoCCi

Vantaa kivistö suunnilla lukijaa?

aippaa

Laitetaas tänne jos joku savonlinnan alueella vikakoodienlukua yms tarviaa niin hex-can piuha löytyy eli täysituki taitaa johonkin vm2015 asti olla.

VoCCi

Lainaus käyttäjältä: VoCCi - 02.04.24 - klo:10:27Vantaa kivistö suunnilla lukijaa?

Tähän vielä lisätietona, että 2019 vw golf kyseessä :)

harris

Skoda Octavia vm2015. Mittaristoon ilmestynyt "ERROR: AIRBAG". Hyvin todennäköisesti tuo ilmestyi sen jälkeen kun irrotin kojelaudan keskituuletusritilästä hätävilkkukatkaisijan ja "passenger airbag" valon.

Olisiko tuohon virhekoodien luku ja nollaus?

Auto löytyy Klaukkalasta ja muutama kymmenen kilometriä pystyn liikkumaan.

harris

Lainaus käyttäjältä: harris - 02.04.24 - klo:18:50Skoda Octavia vm2015. Mittaristoon ilmestynyt "ERROR: AIRBAG". Hyvin todennäköisesti tuo ilmestyi sen jälkeen kun irrotin kojelaudan keskituuletusritilästä hätävilkkukatkaisijan ja "passenger airbag" valon.

Olisiko tuohon virhekoodien luku ja nollaus?

Auto löytyy Klaukkalasta ja muutama kymmenen kilometriä pystyn liikkumaan.
Virhekoodien nollaus auttoi asiaan.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy