Pohjois-Savon VAGarena miitti

Aloittaja Mikko83, 18.01.12 - klo:17:55

« edellinen - seuraava »

VWRiddare

Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 25.08.12 - klo:18:53
Sen verran voin lohduttaa ettei juuri ketään säästetty.
Kai nyt modet kuitenkin ??? ;D

MasTurbo

Itseasiassa modeistakin puhuttiin ja ffp haukuttiin. Skula eikun syyskuussa kuopion miittiin
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

ntix

Tänks o lot allihuuppa.

Kuopiossa siis seuraavan kerran ja taisi RTW innoissaan luvata, että kun tulee Joensuun vuoro, on ohjelmaakin luvassa.

RTW voisi muuten laittaa jonkun kuvan kulkineista tänne. So that there will be pics and proof.
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=8831.0
Audi 100 Avant 2,2 Turbo Quattro 1988

ex - http://www.vagarena.fi/index.php?topic=12726.0

ja monta muuta kulkinetta

Korvaton

Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 25.08.12 - klo:17:38
Kuitenkin kuuden auton rivi saatiin ja oinein hauska rupattelu tuokio oli.
Vagarenan TeamHella kokoontuminen ;D

Skula

Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 25.08.12 - klo:19:03
Itseasiassa modeistakin puhuttiin ja ffp haukuttiin. Skula eikun syyskuussa kuopion miittiin

Kuopio? Kas kun ei Kajaani  ;D

Mä tuun aluks korkeintaan Varkauteen, mul on siellä sitä unfinished businesia  ;)
Romurautaa ja paalivehkeitä.

MasTurbo

Se o  kuopiossa. Kajaanissa sit 2013.

Nipademu

Pohjois-Savo miitti ja Varkaus. Yeah right! No Ylä-Savo onneksi ulottuu Turusta Rovaniemelle :) Ei maar... Tänään oli tarkoitus pistäytyä Mikkelissä ja tulomatkalla pysähtyä miitissä, mutta suunnitelmat muuttui. Harmi sinänsä, olis pitäny nähdä noi Massukan kusikalvot livenä.  ;D
Ex Vag: A3 Tdi Q -10, Seat FR -07, Scout Tdi -07, Passat Tdi -00

MasTurbo

Nipademu: varo vaan. Ntix puhui siihen malliin että josko sitä, pitäskö sitä, kyllä minä...

Nipademu

ntix

Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 25.08.12 - klo:20:37
Nipademu: varo vaan. Ntix puhui siihen malliin että josko sitä, pitäskö sitä, kyllä minä...

Todellakin kannattaa varoa. Kun minä alan jahkailemaan, niin hommat menee kun Matti Nykäsellä: "kun otan, niin juon".  ::)

MasTurbo

Lainaus käyttäjältä: Nipademu - 25.08.12 - klo:20:38
;D

Ja sit sillä vielä on teippiä niin paljon varastossa että se voi teipata kaikkien foorumilaisten autot umpeen.

ntix

Niinpä. Ja VAGarenan tyyliin: kaikkea hankin ja teetätin, eikä maksanu mitään. Mulla on kavereita  ;D Mutta en kerro ketä ne on ja mistä ;)

Korvaton

Lainaus käyttäjältä: ntix - 25.08.12 - klo:20:56
Niinpä. Ja VAGarenan tyyliin: kaikkea hankin ja teetätin, eikä maksanu mitään. Mulla on kavereita  ;D Mutta en kerro ketä ne on ja mistä ;)
Täydellinen kirjotus mitä olen arenalla ikinä tavannut :D Toi on niin legendaarinen että pitäis laittaa jopa talteen.

makkis

Pahoittelut etten paikalle päässyt, tuossa kun MasUrpo soitti niin nukutin nuorempaa plikkaa.

Syynä tosin paikalta poisjääntiin on semmoinen homma, että Makkis joutui eilen ajokieltoon. Tällä kertaa ei poliisin käskystä eikä edes penalty - mielessä vaan ihan lääkärin määräyksestä. Seuraavat miitit sitten marraskuun lopulla jos ja toivon mukaan kun mitään sairautta ei löydy.

jab85

Kiitokset vaan omastakin puolesta :D pikkusen vaan hävetti vanhalla oculla teidän uusien autojen rinnalla ;D
Ex vagit Skoda fabia 1.4 Tdi-07 Skoda fabia RS-05 Skoda octavia 1.9 tdi -02, Skoda octavia 1.9 tdi -04,Skoda octavia 1.6 -99 Seat ibiza cupra -00

MasTurbo

Pääasia että on konsernituote ja että tulit

SKU

Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 25.08.12 - klo:23:00
Pääasia että on konsernituote ja että tulit

Jassoo, tämmösiäkö ne savolaisten miitit sitten on. Kierojahan te kuulemma olette, mutta että tuommosia sitten miiteissänne harrastatte... ;)
A6 Avant 3.0 TDI 150kW quattro S-tronic Business -12
Ex: A6 Avant 2.0 TFSI 125kW multitronic Business -07, A4 Avant 2.0 -03, A3 1.8T -99

Nipademu

Lainaus käyttäjältä: SKU - 25.08.12 - klo:23:14
Jassoo, tämmösiäkö ne savolaisten miitit sitten on. Kierojahan te kuulemma olette, mutta että tuommosia sitten miiteissänne harrastatte... ;)
Naiset puhuu nautinnosta, mutta se on paskapuhetta!

Keke78

Korjatkaa jos olen väärässä: 6 ventovierasta otti ja ajeli keskimäärin 150km jonnekkin parkkipaikalle middle of nowhere sen vuoksi että heillä on saman Saksalaisen konsernin valmistamat autot?? Vittu te ootte c8. Vai onko porukka pyöriny täällä niin pitkään että te ootte irl-tuttua jo entuudestaan?
Fabia rs combi -11

MasTurbo

Puhuttiin muuten kekestäkin siellä. Joensuussa ei kuulemma ole edes tietä missä pystyy ajamaan sen kehumasi 200km/h.

Kyllä mä keke ymmärrän kommenttisi jos on luonteeltaan sulkeutunut eikä uskalla tulla kahvittelemaan. Vai eikö hallitus päästä. Sellasta se on kun on pelannut korttinsa väärin. Pärjäile.

Korvaton

Mukavempaahan se on naamatusten jutella kun saa kaikki ajatukset siinä vaihdettua kerralla ja livenä paljon rennonpaa keskustelua.
Ehkäpä noihin miitteihin pääsisi muillakin merkeillä kun eiks nämä ole kummiskin arenan miitit?

MasTurbo

Lainaus käyttäjältä: LuppaKorva - 26.08.12 - klo:09:06

Ehkäpä noihin miitteihin pääsisi muillakin merkeillä kun eiks nämä ole kummiskin arenan miitit?

Omalla vastuulla.

Korvaton

Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 26.08.12 - klo:11:06
Omalla vastuulla.
Eikö tuolla savon suunnalla muutenkin vastuu siirry kuuntelijalle?  ;)

RTWteam

Lainaus käyttäjältä: ntix - 25.08.12 - klo:19:17
Tänks o lot allihuuppa.

Kuopiossa siis seuraavan kerran ja taisi RTW innoissaan luvata, että kun tulee Joensuun vuoro, on ohjelmaakin luvassa.

RTW voisi muuten laittaa jonkun kuvan kulkineista tänne. So that there will be pics and proof.

Visioin jo pikkuisen lisääkin sitä ehdotustani tai mietin itse asiassa ihan erilaista ohjelmaa. ;D Kuvia tulee kunhan saan niistä piiloteltua noita kilpiä.

Markku

Lainaus käyttäjältä: Keke78 - 25.08.12 - klo:23:53
Korjatkaa jos olen väärässä: 6 ventovierasta otti ja ajeli keskimäärin 150km jonnekkin parkkipaikalle middle of nowhere sen vuoksi että heillä on saman Saksalaisen konsernin valmistamat autot???

Mulla on tsekkiläinen ja matkaa oli vaan 38 km...  ;D

Joskus tullut ajeltua 300 km/suunta vanhalla Lada 1200:lla Lada Kerhon kokoontumiseen..tämä oli kevyttä. :P
Octavia 1,9 tdi 2008
Rouvalla Skoda Rapid 1,6 tdi dsg -14
Pojalla Jetta V 2,0 tfsi -07

MasTurbo

Talvella voitas riipasta vkonlopuksi tahkolle mäki ja ryyppyhommiin. Itse käyn paljon talvisin lautailemassa joten tuo ryyppääminen ja kännissä foorumilaisten arvosteleminen yhdistettynä lautailuun käy hyvin.

Keke78

Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 26.08.12 - klo:08:33
Puhuttiin muuten kekestäkin siellä. Joensuussa ei kuulemma ole edes tietä missä pystyy ajamaan sen kehumasi 200km/h.

Kyllä mä keke ymmärrän kommenttisi jos on luonteeltaan sulkeutunut eikä uskalla tulla kahvittelemaan. Vai eikö hallitus päästä. Sellasta se on kun on pelannut korttinsa väärin. Pärjäile.

En tiiä, jotenkin tuo kuvio tuntuu vaan todella tuskaiselta ja nihkeältä. Vähän niinkuin netti-treffit naisten kanssa. Kerran olen käynyt ja rohkasua piti ottaa sen verran että havahduin tajuihini joskus aamulla klo.06 tennispallon kokoinen kuhmu päässä jostain kähyisestä rappukäytävästä Kalliossa.

Oliko jutut ees tasoa 'on se ilimoja pidelly', 'niin on niin on', 'pitäiskö ottaa kahviloit ja munkkiloit baarissa'...
Fabia rs combi -11

Mikko83

Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 26.08.12 - klo:12:16
Talvella voitas riipasta vkonlopuksi tahkolle mäki ja ryyppyhommiin. Itse käyn paljon talvisin lautailemassa joten tuo ryyppääminen ja kännissä foorumilaisten arvosteleminen yhdistettynä lautailuun käy hyvin.

Jäärata-ajot olisi vielä enemmän rock  ;D
Kyllä jettamies on aina jettamies.

MasTurbo

Lainaus käyttäjältä: Keke78 - 26.08.12 - klo:12:27
En tiiä, jotenkin tuo kuvio tuntuu vaan todella tuskaiselta ja nihkeältä. Vähän niinkuin netti-treffit naisten kanssa. Kerran olen käynyt ja rohkasua piti ottaa sen verran että havahduin tajuihini joskus aamulla klo.06 tennispallon kokoinen kuhmu päässä jostain kähyisestä rappukäytävästä Kalliossa.

Oliko jutut ees tasoa 'on se ilimoja pidelly', 'niin on niin on', 'pitäiskö ottaa kahviloit ja munkkiloit baarissa'...

Keke ymmärrän taas sinua paremmin tämän meille jakamasi tiedon kanssa.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy