"Kunnioitettavia" suorituksia liikenteessä

Aloittaja makelja, 22.12.11 - klo:13:39

« edellinen - seuraava »

Kasis

Lainaus käyttäjältä: JeanC - 29.08.12 - klo:21:48
Tai sitten on vaan varaa maksaa sakot/kortin menetys
Voipi olla.
Itelläni ei ainakaan.  ;)
Scirocco & VI Golf Variant

VWonderman

Lainaus käyttäjältä: Kasis - 29.08.12 - klo:21:44Eilen kehä3:lla meinasi volvo tulla touranin kyljestä sisään, ilman ilmoitusta siitä.
Olin jo volvon takaoven kohdalla, kun vollekuski tuli samalle kaistalle. Oli pakko paeta oikeanpuoleiselle kaistalle(4-kaistainen kohta) ja onneksi sillä hetkellä ei oikealla puolella ollut ketään. Luonnollisesti volvokuski ei pystynyt käyttämään vilkkua, kun se korvalla ollut puhelin oli siinä kädessä, millä vikkuviikseä yleensä käytetään.
On se kumma, että on varaa hankkia +50tâ,¬:n auto, muttei varaa(älyä) hommata hands freetä, kun siihen puhelimeen on pakko kerran puhua autoa ajettaessa.  >:(

Eikös ton hintaluokan Volvoissakin tule jo Bluetooth vakiona, ilmeisesti sitä ei sitten osata tai haluta käyttää. ::)
Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)

XUE

Bemari kuskien toiminnasta kun on ollut viime aikoina juttua,niin.. >:(
VW Passat Sedan 1.4TSI DSG R-line vm2013

VW Passat Variant 1.8TSI DSG R-line vm2010
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=6097.0

Pekka T

Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

Vagisti

Kai se siinä saa olla, jos on lupa kunnossa. Kuvasta sitä ei kyllä nää.

Eikö invat saa ajaa Bemarilla?? ???

pokkus

Lainaus käyttäjältä: Vagisti - 04.09.12 - klo:18:40
Kai se siinä saa olla, jos on lupa kunnossa. Kuvasta sitä ei välttämättä nää.

Samaa juuri itsekin mietin...

XUE

juuh invapaikka, eikä ollut invakuski vaan 5-kymppinen pukumies.
Se ei jaksanut ajaa 5metriä pidemmälle vapaaseen ruutuun.

Vagisti

Lainaus käyttäjältä: XUE - 04.09.12 - klo:18:41
juuh invapaikka, eikä ollut invakuski vaan 5-kymppinen pukumies.
Ei jaksanut ajaa 5metriä pidemmälle vapaaseen ruutuun.

No sittenhän asia on toki selvä. :)

jalkkis

Näitä "invoja" näkee harvakseltaan, merkistä riippumatta.

pokkus

Tuollailailla pysäköityihin autoihin pitäisi nimenomaan laittaa se bootti renkaaseen kiinni. Saisi kaveri sitten alkaa "kiireessä" soitteleen apua paikalle :D

JeanC

Buimurikuskit on vähä tollasii  ::)

DyyD

Todistin tänään kolarin.

2 autoa tulossa kolmion takaa, edellä ajava lähti menemään mutta päätti pysäyttää vasemmalta tulevan vuoksi, takana tuleva luuli että mennää ja tuijotti vain vasemmalle. Vanhan opelin vetokoukku upposi nätisti uuden bemarin keulaan.  :P

Arcca

Lainaus käyttäjältä: DyyD - 04.09.12 - klo:19:49

2 autoa tulossa kolmion takaa, edellä ajava lähti menemään mutta päätti pysäyttää vasemmalta tulevan vuoksi, takana tuleva luuli että mennää ja tuijotti vain vasemmalle. Vanhan opelin vetokoukku upposi nätisti uuden bemarin keulaan.  :P

Itselle sattui tuollainen peräänajo 3 kertaa ennenkuin tajusin että minussahan se vika on. Lopetin tuollaiset lähtee-ei lähde käyttäytymiset ja sen jälkeen on takapuskurissa ollut hiljempaa jo toistakymmentä vuotta. :D
VW ID.4 Pro Elegance 4MOTION -24

fish

Eräs ulkosuomalaisherra päätti Mannerheimintiellä lyödä liinat kiinni kääntyäkseen vasemmalle. Tunnetusti Manskulta ei kovin monesta paikasta vasemmalle voi saati saa kääntyä, mutta se ei estänyt tätä herraa.

Helvetillinen pamaus, ja ukko pyyteli kovasti anteeksi jo ennen kuin nousin autosta. Mun silloiselle romulle ei käynyt mitään, mutta olisin voinut olla vähän vihaisempi jollain toisella autolla. Rosisjuttuhan toi äkkiä olisi ollut, kun ei perään saa oikein missään olosuhteissa ajaa.
Touran 1.6 TDI DSG7

jallucola

Lainaus käyttäjältä: Arcca - 04.09.12 - klo:19:54
Itselle sattui tuollainen peräänajo 3 kertaa ennenkuin tajusin että minussahan se vika on. Lopetin tuollaiset lähtee-ei lähde käyttäytymiset ja sen jälkeen on takapuskurissa ollut hiljempaa jo toistakymmentä vuotta. :D

Mä opin yhdestä kerrasta   ;)  Nykyään aina katson, että edellä ajava todella menee, ennenkuin edes rupeen vilkuilemaan vasemmalle että mihin väliin itse kerkiää. Siperia opettaa.  ;D

Quality

Lainaus käyttäjältä: jallucola - 04.09.12 - klo:20:36
Mä opin yhdestä kerrasta   ;)  Nykyään aina katson, että edellä ajava todella menee, ennenkuin edes rupeen vilkuilemaan vasemmalle että mihin väliin itse kerkiää. Siperia opettaa.  ;D

Kerran joulunalusruuhkassa sain Bemu 325 Coupén Audin vetokoukkuun, kun jouduin stoppaamaan vielä liikahdettuani. Vetokoukkuni meni uusiksi, kaveri käyttäytyi todella korrekstisti. Hänen vakuutustaanhan siinä käytettiin.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Arcca

Lainaus käyttäjältä: jallucola - 04.09.12 - klo:20:36
Mä opin yhdestä kerrasta   ;)  Nykyään aina katson, että edellä ajava todella menee, ennenkuin edes rupeen vilkuilemaan vasemmalle että mihin väliin itse kerkiää. Siperia opettaa.  ;D

Juu, myös noin toimin. Mutta tarkoitin etten itse tee enää tuota lähtee-ei lähde liikettä kuin äärimmäisessä hädässä ettei perääni ajettaisi.
VW ID.4 Pro Elegance 4MOTION -24

fish

Lainaus käyttäjältä: Quality - 04.09.12 - klo:20:47
Kerran joulunalusruuhkassa sain Bemu 325 Coupén Audin vetokoukkuun, kun jouduin stoppaamaan vielä liikahdettuani. Vetokoukkuni meni uusiksi, kaveri käyttäytyi todella korrekstisti. Hänen vakuutustaanhan siinä käytettiin.
Jos kuski oli korrekti, ei se selvästikään ollut oma auto  ;D
Touran 1.6 TDI DSG7

eGetin

Tai sitten kyseessä oli järkevä ihminen joka ymmärsi että vakuutukset ovat juuri tuollaisia töppäyksiä varten.

DyyD

Meinasin tänään läsäyttää mersun perseeseen kun tämä ei poistunutkaan moottoritieltä rampista, vaan päätti pysäköidä autonsa siihen poistumisväylän puoleen väliin moottoritien reunaan. Ei ollut hätävilkkuja, vain vilkku oikealle, jonka luulisi tarkoittavan poistumista moottoritieltä. Jouduin koukkaamaan takas rampilta motarin puolelle ja takas ramppiin että pääsin itse pois, herranjumala oli lähellä.  :-[

MjK

Tämä suoritus oli kylläkin ostoskeskuksen parkkihallissa  ;D
Oli kiva tuon pallosalaman kuskin mennä ratin taakse.

XUE

Lainaus käyttäjältä: MjK - 07.09.12 - klo:18:22
Tämä suoritus oli kylläkin ostoskeskuksen parkkihallissa  ;D
Oli kiva tuon pallosalaman kuskin mennä ratin taakse.

Osaa ne Audi-kuskit myös  ;)

fish

Lainaus käyttäjältä: eGetin - 05.09.12 - klo:07:41
Tai sitten kyseessä oli järkevä ihminen joka ymmärsi että vakuutukset ovat juuri tuollaisia töppäyksiä varten.
Rautalankaa: Bemarimies = mulkku. Jos oli ystävällinen, ei ollut oma bemari, koska ei ollut mulkku.

Ja tähän kuivakkaa naurua tyhmälle vitsille, sekä käsiään taputtava hymiö.
Touran 1.6 TDI DSG7

Paha71

Lainaus käyttäjältä: XUE - 04.09.12 - klo:18:19
Bemari kuskien toiminnasta kun on ollut viime aikoina juttua,niin.. >:(

Korrekti postaus olisi sisältänyt rekisteritunnuksen peittämisen ( tai sumentamisen ).  ::)
Ex-VAG: Golf IV Variant 1.9 TDI A & Touran 2.0 TDI DSG

toukopouko

Lainaus käyttäjältä: Paha71 - 07.09.12 - klo:20:44
Korrekti postaus olisi sisältänyt rekisteritunnuksen peittämisen ( tai sumentamisen ).  ::)

Miksi ?

VWRiddare

Lainaus käyttäjältä: MjK - 07.09.12 - klo:18:22
Tuo Audin parkkeeraustyyli on kyllä hyvin tuttu näky esim. Tampereen Stockmannilla. Välillä tuntuu, että ei se Tampereen kerma osaa/viitsi parkkeerata siihen omaan ruutuun, vaan se oma kulkine on laitettava vierihoitoon siihen kaverin kylkeen kiinni. :D

Wekotin

Ihan hyvä, että m*lkun rekisterikilpi näkyy...

Asia tuntuu lipevän samoihin sfääreihin kuin opettajien oikeudesta puuttua oppilaitten tekemisiin. Mitään ei voi tehdä kun oppilas haistattelee ja poltteleee röökiä luokassa.

toukopouko

Lainaus käyttäjältä: Golfauto - 07.09.12 - klo:21:31
Googlaa korrekti, niin ehkä tajuat.

Ehkäpä valaiset minua, sillä en näe tuossa mitään ongelmaa että otetaan kuva täysin julkisella paikalla olevasta autosta. En siis ymmärrä mitä eettistä ongelmaa tässä on.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy