webaston vikakoodi F84.

Aloittaja J.Salla, 17.10.11 - klo:10:57

« edellinen - seuraava »

J.Salla

Moi.

Mulla on -08vm touranissa tehdas asenteinen webasto, thermotop v.
Webasto toimii moitteetta kun auto on käynnissä, mutta esilämmityksellä ollessa tulee näyttöön koodi F84.
Ja sekin vasta 15- 20 min lämmityksen jälkeen ja samalla sammuttaa webaston.
Mulla on sellainen muistikuva että koodi liittyisi akun matalaan varaustilaan.
Osaisko kukaan varmuudella sanoa liittyykö kyseinen koodi tuohon epäilemääni vikaan???
En viitsis vikakoodin luettamisesta maksaa 50â,¬, jos vaikka täältä löytyis apu.

T: Janne
Sharan 2.0 tdi -vm11

TKe_

f84 on minunkin muistin mukaan akun alijännite. Hittolainen, kun en bookmarkannut sivustoa minne oli listattu noi thermotop v laitteen vikakoodit :(

J.Salla

Kyllä toi koodi on akun alijännittestä kertova koodi.
Vaihdoin eilen akun ja tänään aamulla webasto toimi ilman ongelmia.  :D
Sharan 2.0 tdi -vm11

jyrppy

Monellako on seisontalämmittimeksi muutetun webaston yhteydessä kiinteä akkuvahti/laturi?
Itse laitoin viimetalvena Defan Multicharger 1210:n eikä ole virta sen jälkeen käynyt vähissä, akkuna uudehko OEM 72Ah, liekö tuohon tilaan suurempaa saatavana jälkimarkkinoiltakaan? Tuo puskee valmistajan mukaan max.10A kun webasto käy (jos webasto sitäkään kuluttaa käydessään?) Asennuspaikat on 2.0TDI:ssä aika kortilla jos haluaa että tuo latauksen merkkivalo on luettavissa helposti joten lukkomuoviin se oli lopulta laitettava:
Jetta VI -11
Jetta Gt -90
Beetle 1.8T -01

jarmaho

Itse olen aina webaston yhteydessä ottanut autoon akkulaturin (ei ylläpitolaturi). Kertaakaan en ole ollut virranpuutteessa, mutta ajelenkin pääsääntöisesti pitkiä matkoja. Tuo laturi on vain henkivakuutus jonka olen halunnut ottaa, sillä kerran kaks talvessa tulee myös lyhyttä pyöritystä.
Laatua se on huonokin laatu!
Edelliset käyttöjärjestyksessä: ID.4, Passat GTE, Sharan, 2 x Touran, 2 x Passat, Golf, 2 x Passat.

Taky

Lainaus käyttäjältä: jarmaho - 19.11.11 - klo:17:55
Kertaakaan en ole ollut virranpuutteessa, mutta ajelenkin pääsääntöisesti pitkiä matkoja.

Pitkiä taipalaita täälläkin mennään 250-300 km/vrk eikä mitään lisälatureita ole tarvittu - ei virta ongelmia.
Volvo Xc40 D3 Business R-Design automaatti 2018.
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy