A5/S5/A5 SB valokuvia

Aloittaja Flat, 16.12.09 - klo:13:34

« edellinen - seuraava »

clima

Lainaus käyttäjältä: ma1ja - 30.03.11 - klo:21:36
yksi pajaversio
http://www.motorward.com/2011/03/project-kahn-audi-a5-coupe/

Luulin että keula on kamala kunnes kurkkasin linkkiin ja näin perän. Kokonaisuutena aivan järkyttävä.

Markku J

Kaamea. Hieno auto tuhottu !

James

Tarvinnut siitäkin yrittää tehdä R8.

loginpass

Hofelen versio on vieläkin järkyttävämpi...

RoccoScientist

Hofele vetää kyllä aikamoiset pohjat. Tuohan on puhdasta v*ttuilua. :D
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

loginpass

Lainaus käyttäjältä: RoccoScientist - 31.03.11 - klo:12:11
Hofele vetää kyllä aikamoiset pohjat. Tuohan on puhdasta v*ttuilua. :D

Outo rimanalitus tuo wannabe R8-look, kun Hofelen valikoimissa on kuitenkin monta suht onnistunutta Facelift-pakettia Audiin, Porscheen ja Volkkariin...On tuolla toki vähemmän onnistuneitakin.

Pekka T

Täällä on nyt ollut niin rumia kuvia A5:sta, että niille pitää laittaa vastapainoksi hienompia kuvia.  ;)

Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

rob-s

Tuommoista Kermit -väristä autoa voi olla haastava myytävä käytettynä..tai ainakin vaihtoarvo AC:lle entistäkin alhaisempi.

Positiivistä tuossä yksilössä on S-line, vanteet ja black optic
Nykyiset: Audi R8 4.2 V8 ja Audi A5 B9 2.0TFSI quattro
Ex: Audi A4 B8.5 2.0TFSI quattro
Ex: Porsche 981 Boxster
Ex: Porsche Cayman S
Ex: Audi RS4 4.2FSI V8 B7 sedan
Ex: BMW 328i TwinPower Turbo Sport F30 Sedan /
Ex: Audi A5 2.0TFSI quattro cabriolet s-tronic  /
Ex: A5 3.0TDI quattro coupe s-line

RoccoScientist

Kyllä tuo väri minulle kelpaisi, etenkin jos halvalla saisi. ;) Jostain syystä tuohon A5:een tekisi kyllä mieli teetättää jonkun kuvion maalaus mustalla. Vanteetkin laittaisin itse varmaan vaihtoon.
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: RoccoScientist - 15.04.11 - klo:12:54
Kyllä tuo väri minulle kelpaisi, etenkin jos halvalla saisi. ;) Jostain syystä tuohon A5:een tekisi kyllä mieli teetättää jonkun kuvion maalaus mustalla. Vanteetkin laittaisin itse varmaan vaihtoon.

+1

Suurin osa noista vanteista ei osu , ei silmääni eikä auton muotoon muutoinkaan.

Ja se maalaus voisi olla iso Gekko. 8)
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Pertsa

Ei kyllä itseenikään vihreä väri oikein iske, siis autossa.
Onhan hienoja vihreitä värejä olemassa ainakin Pösöllä oli joku vähän sellainen vaaleahko limen vihreä (joka on oma lempisävyni vihreistä väreistä) vai oliko se joku omenan vihreä mikä lieneekään. Se Sciroccollakin oleva vihreä on aika hyvä. Mutta siis, en minä noita autoon laittais, johonkin muuhun käyttöön olis hyviä, vaikka polkupyörään ;)

jormaliisa

22",  ei ainakaan minun makuuni.

Markku J

Kaameat vanteet - mitä lienee omistajan mielessä liikkunut. Ennätyshakuisuus ? Todellinen kauniin A5:n raiskaus on moinen vannesetti.

Pekka T

Tämä jormaliisan laittama kuva muuten jo löytyy tästä samasta ketjusta.  :D

http://www.vagarena.fi/index.php?topic=694.msg9215#msg9215
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: Pekka T - 16.04.11 - klo:20:36
Tämä jormaliisan laittama kuva muuten jo löytyy tästä samasta ketjusta.  :D

Pekka muistaa näemmä 'territorionsa' ulkoa.  ;)

Tai sitten tuossa kuvassa on jotain unforgettable.  ;D
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Markku J

Onhan tuo kaameudessaan tosiaankin unohtumaton kuva pilatusta A5:stä.

Omasta "vanhan ukon" mielestäni tavallisiin autoihin suurin kaunis koko on 19-20". SUVit sitten erikseen. Esim. A7:aan sopii ulkonäöllisesti hienosti 20" -setti, jota mainoskuvissa käyttävät, mutta ajomukavuus sen osalta on testeissä jo todettu huonoksi. Joten 19" on itselläni nyt ylärajana. Ja sellaiset ovatkin omassa varastossa valmiina A7:lle.

jormaliisa

Lainaus käyttäjältä: Pekka T - 16.04.11 - klo:20:36
Tämä jormaliisan laittama kuva muuten jo löytyy tästä samasta ketjusta.  :D

http://www.vagarena.fi/index.php?topic=694.msg9215#msg9215

Oho!

No onneksi oli edes eri kulmasta. Yhtä kauhealta näyttää edelleen...

rob-s

Liekö tuossa 22" pilatulla A5:ssa korkeussäädettävä ilmajousitus? On meinaa aika lähellä maata..

Tämän kokoluokan autoon taitaa 19-20" olla ns. optimikoko niin ulkonäöllisesti kuin ajettavuuden kannalta.

Kärki

Yksi karmeimmista auton raiskauksista pitkään aikaan tuo "R8-look" A5:nen!!
Ei kai kukaan täyspäinen tuollaista A5:seensa laita - ja taatusti on vaikea myydä eteenpäin yhtään mihinkään yhtään järkevään hintaan!

cossu69

onko kellään kuvia coupen takatiloista..

Markku J

Fully Articulated

Lainaaonko kellään kuvia coupen takatiloista..
Internet on pullollaan kuvia eri automalleista ja Googlen kuvahaku oiva väline niiden etsimiseen. Joutuu tietysti näkemään hiukan itse vaivaa. ::)

Markku J

Minun ex-cabrion tiloista on täällä kuvia:
https://picasaweb.google.com/mjarventausta/A5Cabriolet#

Lieneekö Cabrio sitten Coupea ahtaampi. Ainakin akseliväli on sama kuin Coupessa. Taakse mahtui Cabriossa aikuinenkin lyhyelle matkalle, jos kuski tinkii mukavuudestaan, mutta mikään neljän aikuisen matka-auto se ei todellakaan ole. Cabrioon on kyllä helppo kömpiä taakse katto alhaalla.

cossu69

kiitos vinkeistä...onse A5 coupe kaunis auto....

Cyclic Stig

Lainaus käyttäjältä: cossu69 - 03.06.11 - klo:17:34
onse A5 coupe kaunis auto....
Totta turiset. Mutta kyllä sekin S-line paketit vaatii ja 19" vanteet. Ilman niitä näyttää vähän vaatimattomalta.

Mutta jos coupella pärjää niin aivan ehdottomasti se. SB, kuten muutkin vastaavat nelioviset "coupet" ovat kompromisseja, toki käytännöllisiä sellaisia.

Markku J

Asiaa Cyclic Stig !

A5 Coupe on todella kaunis auto - yksi parhaista ikinä. Saattaa faceliftin myötä muuttua vielä kauniimmaksi, mutta isosta muutoksesta ei ole kysymys.

Minulla on ollut torjunta päällä A5 SB:n hyväksynnän kanssa, mutta nyt niitä pitempään liikenteessä katseltuani alkaa sekin omaan silmään näyttää aika hienolta, mutta ei sentään Coupen veroiselta.

Sama pätee omaan A7:aan. On se OK, mutta ei tuollainen leveän lättänä iso auto voi kilpailla kauneuskilpailussa A5 Coupen kanssa. Pidän sitä kuitenkin A5 SB:tä onnistuneempana.

Cyclic Stig

Meillä on sitten ainakin tässä kohtaa Markku J:n kanssa sama maku. :)

Pari viikkoa sitten mulle tarjottiin ostettavaksi vähän ajettua S5 Sportbackiä hyvinkin houkuttelevaan hintaan. Hetken mietin, katsomassakin kävin... Mutta kun ei putoa niin ei putoa. Teknisesti hieno peli mutta joku niissä takaovissa vain tökkii, ei auta mikään. Ostamatta jäi.

rob-s

LainaaPari viikkoa sitten mulle tarjottiin ostettavaksi vähän ajettua S5 Sportbackiä hyvinkin houkuttelevaan hintaan.

Oliko Suzuka Grey vai punainen? Mikä on tällä hetkellä houkutteleva hinta ko. autolle?

Haetko Cylclic Stig uutta vai käytettyä A5 coupea?

Jotain tällaista?

Cyclic Stig

Rob-s,

En ole etsimässä autoa ollenkaan, olen tyytyväinen nykyiseen kulkineeseen eikä autokuume juuri vaivaa. Mutta minulle siis tarjottiin em. autoa ostettavaksi (tuttu myyjä soitti ja kertoi heillä olevan S5 SB:n kaupan, kiinnostaako?). Kävin katsomassa eikä sytyttänyt. Väri oli varmaan itseasiassa juuri sama kuin sinun hienossa coupessa, tummansininen (miltei musta). En kehtaa julkisesti sanoa hintaa mutta se olisi ollut minulle tarjolla huomattavasti pyyntihintaa huokeammalla. Vieläpä niin, että nykyisestäkin autosta hyvitys olisi ollut kilpailukykyinen.

"Vaihtamisen ilosta" en viitsi vaihtaa jos autossa on jotain mikä tökkii vastaan. Niinkuin tuossa SB:ssä on.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy