Oletko ajanut yli 200 km/h vauhdeilla liikenteessä (arveluttava aihe)

Aloittaja makkis, 23.06.11 - klo:22:43

« edellinen - seuraava »

Keke78

Lainaus käyttäjältä: Kiviharju - 25.06.11 - klo:19:45
Keke voisi vähän sensuroida tuota viestiään.

Anteeksi anteeksi. Vituttaa vaan kaikenlainen jeesustelu. Ja olihan tuo aikamoinen henkilökohtainen vittuilu mua kohtaan mihin vastasin.
Fabia rs combi -11

Kiviharju

Lainaus käyttäjältä: Keke78 - 25.06.11 - klo:19:47
Anteeksi anteeksi. Vituttaa vaan kaikenlainen jeesustelu. Ja olihan tuo aikamoinen henkilökohtainen vittuilu mua kohtaan mihin vastasin.
Mutta viisaampi osaa lopettaa... ;)
Audi A4 Allroad quattro -17

Kriminalpolizei Lederhose

Lainaus käyttäjältä: Keke78 - 25.06.11 - klo:19:47

Henkilökohtainen vittuilu? Aika herkkänahkaista. Nimimerkkiä ei mainittu missään.

Minusta tuo lausunto oli vähintään arvelluttava. Minkälaiset tilastot meillä oliskaan jos kaikki kävis kokeilemassa paljonko heidän autonsa kulkee?

Tämä tästä arvelluttavastá touhusta.. Kunhan ei kukaan ole kokeilemassa omiaan kun ajelen muksujen kanssa motaria keskiyöllä tai aamuyöllä sitä turvallista 120km/h nopeutta.

TTL

Saksassa 1990 230 E Mersulla Garmisch-Partenkirchnenistä Müncheniin 190-210 vauhtia talvikelissä ja 1999 Düsseldorfista Bonniin Mondeo V6:lla ajoittain 200 vauhtia kesäkuussa. Eipä noista mitään kicksejä irronnut ja järkevä matkanopeus lienee jossain 130-160 välillä useimmilla vehkeillä.

Yleiskommenttina tähän ketjuun, että jos on tyhmä, lapsellinen tai molempia, ei sitä ainakaan pitäisi netissä kaikille tunnustaa.
Nykyiset: Opel Vivaro L2H1 107 kW Van Edition 09/2017 ja MB S 500e L 5/2015

olympiavolkkari

Motarilla saatte ajaa muksujenne kanssa 120km/h tai allekin, kunhan pysytte oikeanpuoleisella kaistalla, ettei teitä tarvitse ohittaa oikealta.

JeanC

Lainaus käyttäjältä: olympiavolkkari - 25.06.11 - klo:20:13
Motarilla saatte ajaa muksujenne kanssa 120km/h tai allekin, kunhan pysytte oikeanpuoleisella kaistalla, ettei teitä tarvitse ohittaa oikealta.
Pitäisi Suomeen saada ainakin 3 kaistaiset motarit.

Oikeakaista, rekat yms.

Keskikaista, normikaista henkilö/pakettiautot.

Vasenkaista, ohitus/nopeanajonkaista.

Kunnon rangaistukset hitaille, ketkä tulevat sotkemaan ohittajien vauhtia  ;)

Vaginisti

Kyllä keskustelusta paistaa läpi se, että tehokas auto on hankittu siksi, että sillä pääsee itselleen ja muille todistelemaan jotain ja jotain tyhjiötä elämässä yritetään täyttää. Tämä on tietenkin sitten jeesustelua vaikka tietävät itsekin että ovat väärässä ja astetta tyhmempiä kuin ne, joilla ei ole tarvetta todisteluun oli alla mikä auto sitten tahansa. Radalle voi jokainen mennä jos haluaa kokea vauhdin hurmaa, jolloin on vaaraksi pääosin vain itselleen hallitummissa olosuhteissa. Itseä nämä kaaharit ärsyttävät kun tuntuu olevan joku oikeus hiillostaa ohituskaistalla jos en itse aja 20kmh yli rajoituksen. Niin kauan kun nopeus on 120, vaikka ohituskaistalla, sen pitää takana tulevalle riittää, eikä siitä tarvitse alkaa mieltään osoittamaan. Alinopeus on sitten eri juttu.

Markku J

Saksassa vuokra-autolla on työreissuilla tullut kokeiltua. Kotimaassa ei nuoruuden hulluina vuosinakaan minun autot kulkeneet noin kovaa. Silloin moottoripyörätkin oli niin kaameita ajettavia suurissa nopeuksissa, ettei tullut tuollaisia lukemia saavutettua. Joku 160-180 kmh hetkellisesti Kawasaki 750 "leskentekijällä". Sen jälkeen minun max. nopeudet ovat jääneet motarilla 140 kmh mittarinopeuteen ohituskaistalla. Ei ole enää mitään tarvetta kokeilla paljonko A7 kulkee....riittävästi minulle.

olympiavolkkari

Lainaus käyttäjältä: Vaginisti - 25.06.11 - klo:20:32
Niin kauan kun nopeus on 120, vaikka ohituskaistalla, sen pitää takana tulevalle riittää, eikä siitä tarvitse alkaa mieltään osoittamaan.
Perässä roikkuminen on turhaa. Ohituskaistalla tupeksiva on joko autuaan tietämätön, että on ohituskaistalla ja takana on joku. Tai jos köröttelijä huomaa takanatulevan, niin sitten pidetään kiinni oikeudesta ajaa ohituskaistaa vaikka moottoritien loppuun mittarinopeutta 120 km/h.

Turha siihen on jäädä. Oikealta ohi vaan. Tai sitten vasemman puoleista piennarta käyttäen. Saavatpahan varsinkin keväisin mukavat pölyt silmilleen.

BeeKasi

B8 3.0 TDIq S-Tronic -10 // C5 2.4 kuminauhaAvant-02

makkis

LainaaTai sitten vasemman puoleista piennarta käyttäen

Tuonne on kaiteen vuoksi pääsääntöisesti mahdoton mahtua... idea sinänsä ok.

BeeKasi

Lainaus käyttäjältä: makkis - 25.06.11 - klo:20:59

^^ sieniä??
B8 3.0 TDIq S-Tronic -10 // C5 2.4 kuminauhaAvant-02

toukopouko

Lainaus käyttäjältä: Hevosmies - 24.06.11 - klo:00:17
Onko kukaan ajanut yli 300 km/h??

Prätkällä motarilla 335 km/h. Enempää ei viritetty Hayabusa mennyt.

Vaginisti

Lainaus käyttäjältä: makkis - 25.06.11 - klo:20:59

Ainakin nyt tunnistan olympiavolkkarin ajotyylistä. Itse "köröttelen" esim. pakettiautoa ohittaessani mittarinopeutta 127 joka on aika tarkalleen 120 oikeaa nopeutta ja sen pitää älyrajoitteisillekin riittää ilman kivien pöllyttelyä.

olympiavolkkari

Onneksi pakettiautot eivät nykyään enää ole tehorajoitteisia, joten niistä ei harmia tien päällä ole.

Flat

Mistä noita uproja riittää ja lisää näyttää ilmoittautuvan? Yllättävän vastuutonta porukkaa täällä....

Itse olen asettanut auton pimputtamaan ja kilkattamaan 130km/h nopeuteen. Hetkessähän se auto tuossa nopeudessa on, mutta ääni on sen verran raastava, että aina kiltisti tipautaan nopeuden sallitulle tasolle. Kai tuo oma vehje varmaan helposti sen 250 kelaisi, mutta kyllä tuo 130km/h riittää. Itse asiassa en muista koska olisin 130km/h mittarinopeutta kovempaa ajanut suomessa.

LainaaAnteeksi anteeksi. Vituttaa vaan kaikenlainen jeesustelu. Ja olihan tuo aikamoinen henkilökohtainen vittuilu mua kohtaan mihin vastasin.
ja vieläkin ihmetyttää miksi kommetteja satelee ?

LainaaPrätkällä motarilla 335 km/h. Enempää ei viritetty Hayabusa mennyt.
hullu !

makkis

LainaaItse olen asettanut auton pimputtamaan ja kilkattamaan 130km/h nopeuteen

Räsässä käytin samaa pimputusta talvirenkailla, asetus tosin 160 km/h. Pempestä tai Alfasta en vastaavaa kilkutinta ole löytänyt,

Flat

Erityisjeesustelu pitää antaa Makkikselle. Lasten kanssa kaahailu on kyllä aika h*** typerää.....en tiedä miksi halusit sen edes julkisesti kertoa?

Urlaub

Pitäisiköhän keskustelijoiden vääntää korkkeja kiinni, vaikkei huomenna vielä työpäivä olekaan?

makkis

Onko kaahaaminen ja nopeasti eteneminen sama asia?

Nopeasti eteneminen muuttuu kaahaamiseksi olosuhteista riippuen. Synonyymi ne eivät kuitenkaan ole.

Vaginisti

Kyse on muun liikenteen joukossa hölmöilystä ja jopa lapset mukana. Siitä pitääkin jeesustella ja ankarasti, sen verran typerää se on. Minulta ei ole pois yhtään se jos joku haluaa hengestään päästä, mutta siinä vaiheessa kun se hölmöily vaarantaa minun tai muiden oman turvallisuuden, on menty rajan yli. Esimerkkejä tästä piittaamattomuudesta on jokapäiväisessä liikenteessä ihan riittävästi.

pokkus

Suuta soukemalle tässä ketjussa, kiitos. Pysytään aiheessa ja lopetetaan kiroilu ja muutenkin epäsiisti kielenkäyttö. Henkilökohtaisuuksiin menemisestä ei varmasti tarvitse edes erikseen mainita.

pepe

ja aihehan oli,että oletko ajanut yli 200km/h...jeesusteluille löytyy sitten omat foorumit!

Reneto

Lainaus käyttäjältä: Keke78 - 25.06.11 - klo:21:33
 Oisko sen helvetin kateuden aika jo ohi, antaa ajaa kenellä kulkee / kiinnostaa ja jos ei kulje / kiinnosta niin turvat tukkoon....

Jaaha, sieltä kaivettiin kateuskortti. Jatkakaa ihmeessä että joku pääsee lyömään hitler- ja pedofiilikortitkin pöytään.
VW Golf 1.5 eTSI 110 First Edition Style 2020

Kiviharju

Poistin nuo viimeiset päänaukomis/OT viestit.

Koittakaa nyt käyttäytyä vaikka juhannusjuomia on maisteltukkin...
Audi A4 Allroad quattro -17

jkvi

LainaaKyse on muun liikenteen joukossa hölmöilystä ja jopa lapset mukana. Siitä pitääkin jeesustella ja ankarasti, sen verran typerää se on. Minulta ei ole pois yhtään se jos joku haluaa hengestään päästä, mutta siinä vaiheessa kun se hölmöily vaarantaa minun tai muiden oman turvallisuuden, on menty rajan yli.
Tuossahan se homman kluu piilee. Vaikka oma nuorin down-tyttö onkin kyydissä, en koe omaa käyttäytymistä muille riskinä. Jos eivät umpimetsästä pakkaa väkisin ajoradalle hirvien tyyliin.
CRDi & Collection

jkvi

LainaaNyt mä keksin hyvän topicin: kuinka moni on ajanu päissään yli 200km/h....

Vai menetkö kotiin ja laitat pään tyynylle, ihan heti...

Meillä ihmetellään vaimon pari päivää sitten ilmiantamaa rattista. Tuli melkein vanhemman CR-V:n kylkeen, sitten paikallisen kaupan pihapuun viereen ja siitä kotiin. 20 min. vaimon soitosta Häkeen puhalsi reilut 2 promillea. Kuulemma vaimolla pitäisi hommata silmälasit. Käräjien jälkeen mielenkiintoiset ajat edessä. Taitaa olla parempi jos ei ryhdy kotipoliisiksi, vaimoa tarkoitan.

Jotenkin satavarma olen, että vaikka kaverilla ei vauhteja ollut kovinkaan paljoa, saattoi se olla epävarmempi liikenteessä kuin Makkis selvin päin ajellessaan...
CRDi & Collection

Loungeliner

Lainaus käyttäjältä: jhm - 25.06.11 - klo:19:16Ja hirvistä oli puhetta,viime yönä puolilta öin samaisella 66:lla hirvi yritti ylitystä mutta säikähti tulevaa autoa ja veti uukkarin.Eikä ollut hirvivaara-aluetta.Katselin uljasta eläintä muutaman sadan metrin päästä.
On se kyllä perkelettä, kun eivät mokomat sarvipäähineet sen vertaa osaa liikennemerkkejä lukea, että yrittäisivät ylle vain vaara-alueilla  ;D

MasTurbo

" Dont be scared, just be prepared for the worst "

jalkkis

Lainaus käyttäjältä: Vaginisti - 25.06.11 - klo:21:38
Kyse on muun liikenteen joukossa hölmöilystä ja jopa lapset mukana. Siitä pitääkin jeesustella ja ankarasti, sen verran typerää se on. Minulta ei ole pois yhtään se jos joku haluaa hengestään päästä, mutta siinä vaiheessa kun se hölmöily vaarantaa minun tai muiden oman turvallisuuden, on menty rajan yli. Esimerkkejä tästä piittaamattomuudesta on jokapäiväisessä liikenteessä ihan riittävästi.

Jos joku urpå jysäyttää itsensä törkeetä ylinopeutta lepikkoon ja joutuu siitä lasarettiin letkuruokintaan, niin siitä seuraa kuluja yhteiskunnalle, eli lisää veroja, sekä nousevat vakuutusmaksut. Eli vaikka kaahailun seuraukset eivät suoraan koskettaisi itseään tai läheisiään, välillisiä seurauksia tulee aina.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy