VCDS HEX-V2 OSTETAAN!

Aloittaja PassatBEE7, tänään kello 15:42

« edellinen - seuraava »

PassatBEE7

Hei!

Ostin eilen elämäni ensimmäisen Volkswagen autoni, nimeni mukaisesti B7 korisen passatin. Pitäisi tehdä siihen aika laajaa vianetsintää ja myös koodausta. En halua ottaa riskejä nuiden kopiokaapelien kanssa, joten etsin ihan aitoa HEX-V2:ta. Riittää jos siinä on yksi VIN paikka jäljellä. Vaihtoehtoisesti olen kiinnostunut sellaisen vuokraamaan Oulun seudulla.

 :)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy