Nelkulla richtung Vaterland.

Aloittaja kerkko, 04.05.23 - klo:18:05

« edellinen - seuraava »

kerkko

Baltian tai Ruotsin läpi jos ajelee Saksaan, mitä latausappejä ja RFID-lätkiä tarvitaan matkassa? Sujuuko jouhevaan? Onko haasteellisia kohtia?

bassek

Periaatteesta VIRTA riittäisi yksinään jos ajat Ruotsin läpi. Baltiassa en pelkästään sillä yrittäisi pärjätä.
Kartta on täällä (ja apissa) www.virta.global

kerkko

Lainaus käyttäjältä: bassek - 04.05.23 - klo:18:25
Periaatteesta VIRTA riittäisi yksinään jos ajat Ruotsin läpi. Baltiassa en pelkästään sillä yrittäisi pärjätä.
Kartta on täällä (ja apissa) www.virta.global

Kiitos. Onpa tosiaan länsipuolella kattavuutta. Millähän pärjäisi "via Baltica"?

bassek

Eleport voisi ehkä olla hyvä lisä? Tai mikä lie hotelli jossa yövyt matkalla?

kerkko

Kiitos kysymästä, matka kai pitkän kaavan mukaan? Kaikki vielä avointa.

Vastarakki

Mä ajelin viime vuonna Portugaliin ja käytin käytännössä vain Ionitya ja Espanjassa Teslaa. Laskin, että jos ajaa Ruotsin, Saksan ja Ranskan läpi niin kuukausimaksullinen WeCharge tulee halvimmaksi. Mulla oli käytössä WeChargen kortti (WeConnectista tilattu), jolla piippailin läpi Euroopan. Sehän toimii myös monissa muissa kuin Ionityissa ja aika halvalla. Reitit suunnittelin A Better route plannerilla.

Hirveä hillo kävi koko reissun ja käytännössä vain yksi toimimaton laturi tuli vastaan koko matkalla. Ruotsin ja Saksan latauskentät on niin laajoja että aina sai jostain pöntöstä virtaa jos yksi ei toiminut. Energiakulut koko 9500 kilsan reissulta olivat 552 euroa.

kerkko

Lainaus käyttäjältä: Vastarakki - 09.05.23 - klo:09:49
Mä ajelin viime vuonna Portugaliin ja käytin käytännössä vain Ionitya ja Espanjassa Teslaa. Laskin, että jos ajaa Ruotsin, Saksan ja Ranskan läpi niin kuukausimaksullinen WeCharge tulee halvimmaksi. Mulla oli käytössä WeChargen kortti (WeConnectista tilattu), jolla piippailin läpi Euroopan. Sehän toimii myös monissa muissa kuin Ionityissa ja aika halvalla. Reitit suunnittelin A Better route plannerilla.

Hirveä hillo kävi koko reissun ja käytännössä vain yksi toimimaton laturi tuli vastaan koko matkalla. Ruotsin ja Saksan latauskentät on niin laajoja että aina sai jostain pöntöstä virtaa jos yksi ei toiminut. Energiakulut koko 9500 kilsan reissulta olivat 552 euroa.

Kiitos, tuo antaa toivoa.

bassek

Lainaus käyttäjältä: kerkko - 05.05.23 - klo:18:03
Kiitos kysymästä, matka kai pitkän kaavan mukaan? Kaikki vielä avointa.
;D
Tarkoitin että jotkut hotellit antavat ladata sähköautoa, jopa ehkä ilmaiseksi?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy