Boraan kattoteline

Aloittaja kolakola, 27.02.23 - klo:18:19

« edellinen - seuraava »

kolakola

Morbes.

Olen yrittänyt Boraan metästää katto- eli taakkatelineitä. Kyseessä ihan se ykköskorin suomivehjes eli konttiperällä. oisko -04.
Romiskatkaan huonosti tuntuvat pitävän niitä nurkissaan jos niitä nyt sinne edes päätyy. Toreilta jne ei tunnu tärppäävän.
Joten:
- Onko bilikan tai motonetin mtx-telineiden sopivuudesta tietoa?
- joku rameder autodoc skruvat sitten varmaan joo
- nelos-golffille tarkoitetut ei varmaan sovi, koska erilainen takaoven yläosa
Tuleeko kellekään mitään muuta mieleen? Ihan ei huvittaisi mont blancin hintoja maksaa ellei ole ihan just pakko, kun samaan lopputulokseen luulisi pääsevän halvemmallakin.

Jultsu

Siis, haetko nyt kaiteita (jotka tulee läpipultilla kattoon kiinni, ajoneuvokohtaiset) vai telineitä jotka ruuvataan kaiteisiin ja ovat lähes universaaleja kiinnitysmekanismiltaan ja yhteensopivuuksiltaan?
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

kolakola

kattote*telineitä*, en kaiteita. Ei mulla ole niiden lähes-universaaliudesta mitään käsitystä. Edellisen kerran kun olin sellaisia hommaamassa, piti mennä motonetin tiskiltä hakemaan mallikohtaiset sovittimet mont blancilta.

Jultsu

Kyllä niihin alkuperäisiin kaiteisiin sitten sopii käytännössä mikä tahansa teline jossa on ruuvilla kiristettävät liikkuvat leuat. Autot joissa ei noita kattokaiteita ole vaatii sitten ajoneuvokohtaiset telineet jotka ruuvataan kiinni auton katossa oleviin koloihin/kiinnityspisteisiin.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy