Yhteys puhelimen kontakteihin yms. ei onnistu enää

Aloittaja akk, 17.08.22 - klo:14:40

« edellinen - seuraava »

akk

Tässä huomaisin äskettäin ettei puhelimen kontakteja, suosikkeja tai viimeisten puhelujen tietoja synkata enää MIBiin. Alunperin auto oli kadottanut bluethoot-yhteyden, mutta sen sentään sain toimimaan uudelleen. Tällä hetkellä siis kontakti yms. tiedot puuttuvat. Puhelut (vastaanotto) toimii, muuta mitään muu ei toimi, ei myöskään CarPlaykaan. Auto kehottaa kyllä lataamaa kontaktit uudestaan, mutta ao. nappia painamalla ruudulta, ei tapahdu yhtään mitään.
Puhelin on iPhone 11. Resetoin puhelimen (käynnistin uudelleen) sekä MIBin (painamalla pitkään virtanäppäintä, kunnes kajareista kuului poksahdus), mutta eipä auttanut. Mikä neuvoksi ?
Arteon Shooting Brake ehybrid 2021

Tos®

Kannattaa poistaa puhelin ja parittaa uudelleen, sitten hyväksyä puhelimen asetuksista yhteystietojen siirto autoon
Autotalli:
Golf8 2021 "GTE Style" 1.5 eTSI
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Len

Ja päivittää radion softa uudempaan (mulla 0306) niin loppuu nuo paukahtelut kun boottaa
Ammunta Jarru & Wanha Nafta Pasuuna lehmännahkapenkeillä

akk

Lainaus käyttäjältä: Tos® - 17.08.22 - klo:16:59
Kannattaa poistaa puhelin ja parittaa uudelleen, sitten hyväksyä puhelimen asetuksista yhteystietojen siirto autoon

Tämä auttoi  :) CarPlay ei kylläkään näy vielä Home-screenissä.
Arteon Shooting Brake ehybrid 2021

akk

Lainaus käyttäjältä: Len - 17.08.22 - klo:17:48
Ja päivittää radion softa uudempaan (mulla 0306) niin loppuu nuo paukahtelut kun boottaa
Minulla on versio 0276. Kuitenkin jos painan "Päivitä ohjelmisto"- näppäintä, tulee tyhjä lista eteen, eli ei ole päivityksiä saatavissa ?
Arteon Shooting Brake ehybrid 2021

Herr K

Lainaus käyttäjältä: akk - 18.08.22 - klo:08:15
Minulla on versio 0276. Kuitenkin jos painan "Päivitä ohjelmisto"- näppäintä, tulee tyhjä lista eteen, eli ei ole päivityksiä saatavissa ?

Ilmeisesti isompi versiopäivitys esim. 0276 -> 0306 pitää tehdä merkkihuollossa. OTA:na tulee kai vain pienempiä päivityksiä (jotakin bugin korjauksia tms.). Karttapäivitykset tulee OTA:na myös, jos vaan We Connect -sopimus on voimassa.
VW Passat Variant GTE

akk

^ Enpä älynnyt kysyä tuota kun oli elokuun alussa laadunparannuskampanjan vuoksi korjaamolla. Toisaalta eivätpä ole automaattisesti tarkistaneet tuota päivitystilannetta  :(
Arteon Shooting Brake ehybrid 2021

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy