Superb III (2016), vasen led takavalo pimeänä

Aloittaja lektori, 29.03.22 - klo:10:26

« edellinen - seuraava »

lektori

Eli led takavalot jakautuvat molemmin puolin kahteen erilliseen umpioon; toinen on itse takakontissa ja toinen siinä rungossa "lokasuojan" yläpuolella, takakontin vieressä. Nyt vasemman puoleinen led takavalo on pimeänä, eli näissä molemmissa umpiossa mykkänä.

Vasemman puoleisissa takaumpioissa muut valot palavat normaalisti. Ledithän pitäisi olla pitkäikäisiä, ja eikös tuo koko led valo koostu useasta pienemmästä ledistä, niin voisi kuvitella että syy ei ole ledien loppuun palamisessa. Onko kenelläkään tullut vastaan tämmöistä ja mikä oli syynä?

Jasca

Harvemmin itse ledi saati samanaikaisesti useampi pimenee, yleensä syyllinen pimeyteen löytyy (valaisimen) muusta puolijohteesta. Tai ihan vain kytkennästä, esim. jonkin komponentin juotoksesta. Olethan tsekannut liittimen, että kaikki johdot ovat paikallaan?
Cupra Ateca DSG 4Drive MY19
Ex: Seat Leon ST Cupra 300 DSG 4Drive MY17
Ex: Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI R-Line MY15
Ex: Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Comfortline MY12
Ex: Skoda Octavia Combi 1.6 FSI Elegance MY08

Skadamiäs

Ite huomasin vasemman takavalon olevan himmeämpi 11.4.2022.
Autoasi-korjaamo Raisiossa paikansi vian, ja kertoi vian olevan umpiossa, mut melko hauska sattuma et löyty täysin vastaava vika ja sama autokin kyseessä mitä sulla
Lainaus käyttäjältä: lektori - 29.03.22 - klo:10:26
Eli led takavalot jakautuvat molemmin puolin kahteen erilliseen umpioon; toinen on itse takakontissa ja toinen siinä rungossa "lokasuojan" yläpuolella, takakontin vieressä. Nyt vasemman puoleinen led takavalo on pimeänä, eli näissä molemmissa umpiossa mykkänä.

Vasemman puoleisissa takaumpioissa muut valot palavat normaalisti. Ledithän pitäisi olla pitkäikäisiä, ja eikös tuo koko led valo koostu useasta pienemmästä ledistä, niin voisi kuvitella että syy ei ole ledien loppuun palamisessa. Onko kenelläkään tullut vastaan tämmöistä ja mikä oli syynä?
;D



Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy