Turun alueen VAG-meeting

Aloittaja clima, 12.04.11 - klo:14:30

« edellinen - seuraava »

1.8 "APR" Q

LainaaUskon että siinä kävis toisinpäin...oltais helisemässä kun mummelit pääsis vauhtiin.. 
Siinä vois hyvinkin käydä noin....ei saa aliarvioida iän takia ;) ;)
ex-vagit: Skoda Fabia 1.4 16V,Skoda Octavia 1.6,Skoda Superb 1.8 Turbo,Skoda Octavia 2.0 TDI DSG,Audi Avant 2.0 TDI Multitronic (B7),Audi sedan 2.0 TDI Multitronic (B8), Audi Avant 1.8 TFSI (B8), Audi A4 Sedan 1.8 TFSI Quattro...Audi A4 1.8 TFSI "facelift" quattro...nykyinen A3 2.0 TDI Quattro

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: tsiih - 23.06.11 - klo:23:19
Ei tarvita mertarantaa, tarjotkaa Tishille eli tissille pari kuivaa omenasiideriä  ;D ;D Ton-1 ei tarvinne edes sitä  ;D

Kiittää ja pokkaa tästäkin tunnustuksesta. 8)

PS.Minulla ei ollut edes Juhannuksena mitään salattavaa.  ;D
Member of a A(udi) & A(prilia) club

DyyD

Onkos tälle tullut mitään uutta päivämäärää tai paikkaa? Mieluiten vasta 5.7. jälkeen jotta voin leveillä uudella mekatroniikallani.  ;D

Wilburi

Eipä ole taidettu sopia uutta aikaa? Pitikös sinne paikalle tulla joillain muulla kuin VAG-autolla. Minulla olisi tuo ajettavuudeltaa huippuluokan Toibota, jossa on "riittävästi" tehoa. Urheilupenkitkin pitävät loistavien sivutukien ansiosta kuljettajat penkissä kuin liimattuna vaikka olisi hieman mutkaisempikin tie. Ã,,änimaailmakin on aivan omaa luokkaansa verrattuna näihin VAG-vehkeisiin.  ;D
Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic (2023), VW Golf GTE (2016). Ex: Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic Sedan (2015), VW Golf 1.4 TSI DSG (2009). Audi A4 2.0 TFSI Business (2010).

VWonderman

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 30.06.11 - klo:15:17Urheilupenkitkin pitävät loistavien sivutukien ansiosta kuljettajat penkissä kuin liimattuna vaikka olisi hieman mutkaisempikin tie.
Niin... mutkaisempi:

Fifth Gear: -World Record- Drives the car aroud th 40 feet high loop the loop

[/OT]
Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)

Ton-1

Itse ainakin olen jossain keskisuomen huitteilla 4-8.7, lähisukulaisten hieno merenrantatontilla ollut kesämökki siirtyy seuraavalle omistajalle heinäkuun lopussa ja nyt olisi viimonen mahis päästä sinne lomailemaan, olikin pitkä toisen kymmenen vuoden tauko ja nyt parina viime kesänä siellä olen ollut, toissa vuonna jopa pariin otteseen .....

Pekka T

Sorry Ton-1 nyt kyllä tipuin kärryiltä, siis merenrantatontti keskisuomessa?  :D
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

Ton-1

Jaa ei se tontti sitten ihan 'niin hyvä' sitten ollutkaan ......... no josko sittenkin järven ääressä.  ;)

Kaupunkilaispojulle vesi on kumminkin aina vettä, märkäpuvulla pärjää aina.  ;D

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: VWonderman - 30.06.11 - klo:23:05
Niin... mutkaisempi:

Pitäisiköhän siirtyä itse ajelemaan tuolla Toyotalla, kun näyttää suorituskykyiseltä autolta?  ;D
Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic (2023), VW Golf GTE (2016). Ex: Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic Sedan (2015), VW Golf 1.4 TSI DSG (2009). Audi A4 2.0 TFSI Business (2010).

Ton-1

Lomaa vain 2 viikkoa, toinen mennyt, 'rästihommia' piisaa joten en tohtinut uhrata viimosesta viikosta 2 päivää ajeluun (vaikka nyt olisikin ollut viimeinen mahdollisuus sillä tontilla patsastelle sillä siirtyy elokuun 1 seuraavalle omistajalle  :P  ) : mites olis tämän viikon keskiviikkona joku miitti ? Tai pe tai la ? (joku paremmin nämiskoita taitava järjestää äänestyksen?)

Ton-1

Kaikki muut lomilla ja teillä tietämättömillä ?

clima

^ Muista tiedä mutta mä olen ainakin töissä. Kunnes 3 päivän päästä lomille.  ;D

Taitaa olla tuo heinäkuu aika heikkoa miitin järjestämiselle, elokuussa voisi yrittää?
(Tervaleijonia on kyllä vielä jäljellä vaikka lokakuuhun... ;) )

DyyD

Mä en tuu mihinkään noitakerhoon missä leikillä sanotut asiat toteutuvat tuplasti kamalammin.  :P

ATM

Minä syön niitä Sisu-pastilleja murolautaselta, joten voisin kyllä suorittaa ilmestymisen ehkäpä lähiaikoinakin. Lomaa on jäljellä enemmän kuin on vietetty, joten hyvässä balanssissa vielä. Voisihan jonkin pienemmänkin tapaamisen tehdä kun kesällä kelpaa seura aina kun ilmat suosii.

Kotzi

Jos joku päättäis joskus sen päivämääränkin niin voishan tuonne tulla ehkä käväseen. :)

Rauska

Toki tulisisin jos sopisisi  :D Pitäs poiketa Oulussa jossain väissä tätä kuuta ....
NYX RS E-Tron Gt 2022
EX E-Tron Sportback Progres Plus 55 quattro 2022
EX Audi e Tron GT 2021
EX A3  A3 Sportback TFSI mild hybrid 110 kW
EX A4 Avant 2016 2.0 TFSI Quattro
Ex A4 Avant 2.0 TFSI q 2015
Ex A3 SB 1.8 q Business Sport S-Tronic -13
EX A5 SB 2.0T q business -10.
Ex A3 1.4 T s-tronic -09.

ATM

Miten olisi perjantai-iltana kello seitsemän? Sama paikka, sama aika? Ensi viikolla pitää lähteä rengasmatkalle, joten sitä ennen olisi oiva tilaisuus tapaamiselle.

Rauska

Tällä viikolla? Sopiii......
NYX RS E-Tron Gt 2022
EX Audi e Tron GT 2021

Ton-1

No pitäis sopia, voin olla inan myöhässä kun heitän jonkun rotlan satamaan juuri noihin aikoihin (siinä toivossa että paluukuormassa olisi 'muutama' sixpakki  8)  ).

Eku-81

Voisin ehkä tulla kun olen Turkuun muutenkin tulossa..

ATM

Sovitaan sitten perjantaille 15.7. klo 19:00 eteenpäin Ruissalon keikka! Kiva jos pääsette tulemaan. Ainakin allekirjoittanut saapuu paikalle.

Ton-1

Otanko niitä murolautasia myös?  ;D

1.8 "APR" Q

Näillä näkymin voisin päästä paikalle...pienellä varauksella tosin. Audi menee perjantaina madallus-jousien asennukseen ja jos saan sen siksi,niin voisin tulla paikalle.
ex-vagit: Skoda Fabia 1.4 16V,Skoda Octavia 1.6,Skoda Superb 1.8 Turbo,Skoda Octavia 2.0 TDI DSG,Audi Avant 2.0 TDI Multitronic (B7),Audi sedan 2.0 TDI Multitronic (B8), Audi Avant 1.8 TFSI (B8), Audi A4 Sedan 1.8 TFSI Quattro...Audi A4 1.8 TFSI "facelift" quattro...nykyinen A3 2.0 TDI Quattro

clima

Multa jää nyt väliin, vieraita tulossa.

ATM

Joudun peruuttamaan illan tapaamisen omalta osaltani. Päivän ohjelmajärjestys meni uusiksi.  :-\

Ocu_P

Väliin jää tällä kertaa. Lomilla ja reissulla Pohjois-Suomessa.

Rauska

Pahalta näyttää tämä(kin) ilta, kesä on kiireistä aikaa  ???
NYX RS E-Tron Gt 2022
EX Audi e Tron GT 2021

DyyD

Pitää kans peruuttaa jo edellä peruuttama peruuttamiseni. Eli tulen sittenkin? En, en tällä kertaa.  ???

Ens kerralla sitten!

Kotzi

Mahtaaks tonne nyt olla kukaan sitten tulossa. Ilmakin on aika masentava.

Ton-1

Näyttää tosiaan menemään porukka vähiin - valkoisen lipunnoston paikka ?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy