Aiemmin talvella yhtä poikkeusta lukuunottamatta (tuolloinkin tapahtumaa edelsi pieni ajomatka ennen parin tunnin taukoa), sähköajo heti lähdöstä alkaen ei ole onnistunut millään yli -12 C pakkasilla. Niinpä tämä aamuna olin varma että kun mittarissa on yli -15 C, niin polttomoottorilla lähdetään liikenteeseen. Hämmästys oli suuri kun auto lähti suosiolla sähköllä liikenteeseen, ja tehoa oli mittarin mukaan käytettävissä 70-80 %. Ajo sujui hyvin sähköllä taajamassa että moottoritiellä, kunnes virta loppui 30 km:n ajon jälkeen (range-ennustus sattui nappiin

) Mitään poikkeavaan en ole tehnyt; auton laitoin heti-lataukseen eilen illalla (kl 18 maissa) ja aamulla lämmitin kabiinin webastolla. En tiedä onko tässä tullut jotain päivityksiä, vai toimiiko tämä jollain sumealla logikalla, ja tänä aamuna sattui hyvä arpa onni
